Az Indamediához igazolt Csikesz Erika

Az elismert szakember augusztus 1-én érkezik az Indamediához tartozó DisplayNOW Zrt. vezérigazgatói pozíciójába.

További cikkek

Pőcze Balázs: "Az adat nemcsak inspirál, de vissza is igazol"

Pőcze Balázs, a Mito Creative kreatívigazgatója szerint az igazán erős kampányok nemcsak intuitívak, hanem jól kalibráltak is.

Több szempontból is kiszolgáltatottak a hazai médiafogyasztók az NMHH kutatása szerint

A kutatás rámutatott, hogy a fiatalabbak nagyobb önbizalommal használják a közösségi médiát, de kitettebbek lehetnek az online veszélyeknek.

Hamarosan indul a Női labdarúgó-Európa-bajnokság, a BBC pörgős szpottal hirdeti

A szpot egy szélesebb reklámkampány része, amelynek célja, hogy megünnepelje a női sport fontos pillanatait.

Távozik a WPP-től Kun Miklós: "Támogató és inspiráló közeget jelentett számomra ez az ügynökség"

21 év után búcsút int a WPP globális hálózatának Kun Miklós. A szakember a MediaFuture-nek azt mondta, a változás egy ciklikus folyamat része.

Tizenkétszeres növekedés öt év alatt – Bozsik Dóra az influenszer marketing eredményeiről

Hogyan változott az influenszerek megítélése az elmúlt 20 évben és miért költenek rájuk 12 milliárd forintot a magyar piacon?

Egyre több a csaló oldal és nő a gyűlöletbeszéd aránya – negatív képet fest a digitális média barométere

A jelentés szerint a digitális platformokon 72 százalékkal nőtt a káros, gyűlöletkeltő tartalmak aránya.

Legolvasottabb

Az olimpiai aranyérmes Gulyás Michelle lesz a MOL új kampányarca

A rekorder öttusázó idén nyáron a MOL kampányaiban tűnik majd fel, valamint a kiemelt promóciókban is aktív szerepet kap.

A rendszerváltás túlélői és nyertesei – így alakult a magyar márkák sorsa az Arany Ászoktól a Balatonig

Senkit nem érdekeltek akkoriban a hazai termékek, sok közülük mégis túlélte a pofont. A WPP kutatói vették górcső alá a rendszerváltó márkákat.

37 év után távozik pozíciójából Anna Wintour, a Vogue magazin főszerkesztője

A bejelentés szerint a döntés a lap strukturális átalakításával függ össze, Anna Wintour utódját még keresik.

„Az embereknek nem hírekre van szükségük, hanem információkra″ – Huber Tamás a 25 éves Totalcar megújulásáról

Idén ünnepli 25. születésnapját a hazai autós média egyik zászlóshajója, a Totalcar, amely mostantól megújult formában várja olvasóit.

Interjúk

MarComm

Media

Content

Know-How

Updates

Állások