Updates

Márton Szabolcs lett a BDPST Koncept stratégiai igazgatója

Új pozíciójában Márton Szabolcs nemcsak az ügynökség projektjeinek szakmai minőségéért, hanem a kreatív szemlélet formálásáért is felel.

Távozik pozíciójából Szeder Attila, a Central Médiacsoport kereskedelmi igazgatója

Szeder Attila közös megegyezéssel távozik a Central Médiacsoporttól, ideiglenesen Vági Róbert vezérigazgató-helyettes veszi át a helyét az értékesítési csapat élén.

Távozott pozíciójából Király Anita, a Portfolio Csoport operatív igazgatója

Az elismert szakember a LinkedIn-en jelentette be, hogy két év után távozik a Portfolio csoport COO pozíciójából.

A$AP Rocky lett a Ray-Ban első kreatívigazgatója: új kollekcióval debütált

Rakim Mayers, vagyis A$AP Rocky amerikai rapper kreatívigazgatói debütálása a Ray-Bannél egy új korszak nyitánya.

Több vezető is távozott a WPP-től a szervezeti átalakítás során

Többek között Mark Read, a WPP CEO-ja is távozik a cégtől.

Új vezetőkkel erősít az Economx

Ügyvezetőként a jövőben Tamasi Szilvia felel a prémium gazdasági kiadványért, a főszerkesztői pozícióba pedig Ilku Miklós érkezik.

Szervezeti átalakítás az Indamediánál: kiterjeszti sikerrel kipróbált működési modelljét a cégcsoport

Az Indamedia a piaci helyzet változásaira reagálva szervezeti átalakítást jelentett be.

Kovács Ádám felel az Akciós-Újság.hu márkaépítéséért

Kovács Ádám mostantól a Nosalty márka mellett az Akciós-Újság.hu üzleti és technológiai folyamatait is irányítja.

Megválasztották az Önszabályozó Reklám Testület vezetését a 2025-28-as ciklusra

A május 20-i közgyűlésen a tagság bizalmat szavazott dr. Molnár Kálmán elnöknek, alelnökként pedig Mező Lászlót és Galavics Andrást választotta.

Vezetőváltás az Eisberg marketingjének élén

Spielmann Laura lett az új marketing- és kommunikációs vezető, aki 2015 óta van a cégnél, az elmúlt 2 évben az Eisberg nemzetközi csapatát erősítette.

Új vezető a Yettel Digital Tribe élén

A több mint másfél évtizedes tapasztalattal rendelkező Deák Richárdot nevezték ki a Digitális Fejlesztési Igazgatóság vezetőjének.

Vaszily Miklós lett a legbefolyásosabb hazai médiavezető

A TV2 Csoport elnök-vezérigazgatója másodszor szerezte meg a címet, korábban egyszer már holtversenyben szerepelt a lista élén.

Az Influence Media nyerte az Europ Assistance PR tenderét

Az együttműködés keretében az Influence Media mind a stratégiai tervezés, mind a kivitelezés terén segítséget nyújt az asszisztencia-szolgáltatónak.

Géczy Áron a Schneider Electric új marketingigazgatója

Géczy Áron 2025. június elsejétől tölti be a Schneider Electric magyarországi marketingigazgatói pozícióját.

Új főszerkesztő a Dívány magazin élén

Reiber Gabriella eddigi főszerkesztő Kálmán Szonja főszerkesztő-helyettesnek adja tovább a stafétabotot, míg ő ügyvezető igazgatóként továbbra is több kiadvány munkáját irányítja.

Csernik-Varga Adrienn a Prove új főszerkesztője

2025. májusától Vida Rault, a magazin alapítóját Csernik-Varga Adrienn váltja a Prove főszerkesztőjeként.

Új igazgatóként igazolta korábbi kollégáját, Bálint Dánielt a Yettel

A szakember 15 éves tapasztalattal tér vissza a céghez, ahol 2016-2017 között dolgozott, amikor még Telenorként volt jelen a márka.

WPP Media néven folytatja tovább a GroupM

A WPP Media teljesen integrált, AI által támogatott médiacégként kezdi meg működését.

Strukturális átalakítások és megújulás a TV2 Média Csoport menedzsmentjében

Az új struktúrában Fischer Gábor programstratégiai és tartalomgyártási igazgató, valamint Tóth Bence gazdasági és operatív igazgató közvetlenül Vaszily Miklós elnök-vezérigazgatónak felel.

Csaplovics Péter a Danone új értékesítési igazgatója

Csaplovics Péter közel 22 éves tapasztalattal rendelkezik FMCG és speciális táplálás területeken, 2010 óta dolgozik a Danone-nál.

Bánhegyi Zsófia az Év Európai Marketingszakembere

Bánhegyi Zsófia vehette át a European Marketer of the Year 2025 elismerést az EMC dublini MII Award Ceremony-ján.

Magyar szakembert neveztek ki a DEPT EMEA-régiójának alelnökévé

Sásdi Helga felel majd a vállalat marketing- és technológiai szolgáltatásainak régiós ügyfélfejlesztési stratégiájáért.

Stratégiai partnerségre lépett a GE Aerospace és a Brandfizz Employer Branding

A közös projekt elsődleges célja egy erős és időtálló munkáltatói márkastratégia kialakítása.

A Morpho koordinálja az ingatlanüzemeltető SmartFM arculati megújulását és toborzókampányát

A közös munka célja, hogy a SmartFM korszerű arculattal, átláthatóbb ésfelhasználóbarát digitális megjelenéssel erősítse piaci jelenlétét.

A PDKY vezető stratégiai ügynökségként dolgozik a TEVA ismert márkáinak újrapozicionálásán

A PDKY olyan márkák újrapozicionálásán dolgozik majd, mint a Nasopax, a Sudocrem vagy a Dorifen.

Átalakul az RTL hírigazgatósága, minden műsor dedikált főszerkesztőt kap

Kotroczó Róbert hírigazgató vezetésével minden hír- és magazinműsor külön főszerkesztővel működik tovább. A változás célja a hatékonyság növelése.

S. Takács Zsuzsannát választotta újabb Örökös Tagjának éves közgyűlésén az MPRSZ

A szakember 1990 óta foglalkozik PR-rel, 1995 óta a Magyar PR Szövetség tagja, 2003-2004 között elnökségi tag, 2005 és 2008 között alelnök volt.

Németországban terjeszkedik az Intren magyar digitális ügynökség

Az Egyesült Arab Emírségekben tavaly nyitotta meg irodáját az Intren csoport, most a DACH régió felé terjeszkedik.

Távozik posztjáról Gulyás János és Mező László ügynökségi vezető

A Wavemakert vezető Gulyás János, illetve az EssenceMediacomot irányító Mező László pozíciója is megszűnik.

További 4 éven át Hinora Ferenc a Magyar Marketing Szövetség elnöke

A Magyar Marketing Szövetség (MMSZ) közgyűlése egyhangúlag Hinora Ferencet választotta meg a szervezet elnökének.