MarComm
Media
Content
Know-How
Updates
Keresés
Know-How
A holisztikus megközelítést hirdette a londoni Festival of Marketing
A Festival of Marketing gyakran hasznos tanácsokkal, esettanulmányokkal szolgál a szakembereknek.
2024 december 2.
Így lesz igazán sikeres egy webshop manapság
Szakembereket kérdeztünk arról, mire érdemes figyelni az új piacra lépőknek, miként lehet egy webshop sikeres.
2024 november 27.
Chatbotok és AI asszisztensek: így használhatók a legjobban a szakértő szerint
Hogyan érdemes használni az automatizált rendszereket az ügyfélszolgálatokon? Erről kérdeztük Pósfay Benedeket, a Deloitte AI & Data tanácsadóját.
2024 november 25.
A legféltettebb titkunk és a pszichológusunk: parfümök a trendek tükrében
Úgy tűnik, hogy a parfümök nem tudnak kimenni a divatból, sőt, egyre újabb trendek csábítják illatkalandokra a fogyasztókat.
2024 november 22.
Hat dolog, amire minden márkának figyelnie kell, ha AI-generált képeket használ
Egyre kézenfekvőbb választásnak tűnik a reklámok készítése során is a generatív AI. De a márkáknak nem árt körültekintően eljárniuk.
2024 november 21.
A jó vállalatvezetés kulcs lehet a kiemelkedő employer brandinghez
A Deloitte Private 2024-es Best Managed Companies mentorprogramjáról dr. Kóka Gábort és dr. Bálint Gergelyt kérdeztük.
2024 november 19.
Marosi Gergő: “Olyan munkánk van, amivel hatással tudunk lenni”
Marosi Gergővel, a Mito kreatívigazgatójával beszélgettünk hivatásról, inspirációról és kikapcsolódásról.
2024 november 17.
Hogyan vásárolnak az emberek karácsonyra 2024-ben?
Milyen trendek jellemzik az idei karácsonyi vásárlásokat? Erről készült most felmérés.
2024 november 16.
Közösségi média eladóknak és vásárlóknak: hogyan lett ennyire népszerű a Vinted?
A Vinted Litvánia első unikornisává, vagyis olyan magántulajdonú start-upjává vált, amelynek értéke több mint egymilliárd dollár.
2024 november 14.
Ez a három tényező a kulcs a sikeres hirdetői stratégiához
Egy kutatás alapján az AI-tartalmak terjedésével a hirdetőknek a mennyiség helyett inkább a megfelelő stratégiára kell koncentrálniuk a sikerhez.
2024 november 13.
Így segíthet a LinkedIn a márkáknak a nagyobb láthatóság elérésében
Most hódít egy tartalomformátum, ami sokat segít abban, hogy profitáljon egy márka a LinkedIn algoritmusaiból.
2024 november 11.
A hirdetéstargetálástól a megszemélyesített vásárlóig: a szakember elmondja, mire jó a prediktív AI
Hogyan és mire lehet, érdemes használni a prediktív AI-t? Erről kérdeztük Major Zoltánt, a Dentsu Chief Experience Officer-ét.
2024 november 8.
Mennyit ér ma egy jó PR-os munkája? Íme a hazai óradíjak
A Magyar Public Relations Szövetség felmérte a hazai PR-ügynökségek nettó listaóradíjait.
2024 november 6.
A dél-koreai marketingcsoda, amely két évtized alatt meghódította a világot
Dél-Koreától érdemes ellesni néhány marketingtrükköt.
2024 november 5.
Elégedetlenek a Black Friday akciókkal a magyar vásárlók
Mennyire népszerű a magyarok körében a Black Friday és milyen trendek jellemzők az idén? Ez is kiderül egy friss kutatásból.
2024 november 4.
A reklámok hangjait is felturbózza az AI
A reklámok hangjairól és az AI szerepéről kérdeztük Hidvégi Zoltánt, az Umbrella tulajdonosát.
2024 november 1.
Merre tart a PR szakma? Trendjelentés készült a közép-európai régióról
Az eddigi legnagyobb regionális együttműködés keretében készült el a PR trendekről szóló e-könyv.
2024 október 30.
Merőben új digitális köztéri hirdetések fognak megjelenni Magyarországon a szakértő szerint
Milyen jellemző trendek figyelhetők meg és várhatók a köztéri hirdetések terén? Erről kérdeztük Jobbágy Tamást, a Wavemaker kutatási vezetőjét.
2024 október 28.
Játszani mindenki szeret: Hogyan használják a márkák a gamifikációt a hazai piacon?
A kutatások szerint a játékosítás pozitívan hat az emberekre, ezért is használhatja olyan jól a marketing.
2024 október 25.
Márkaépítés a digitális térben: ezért fontos a saját mobilapp a szakértő szerint
A mobilalkalmazások előnyeiről és lehetőségeiről Szász Beátát, a Deloitte senior tanácsadóját kérdeztük.
2024 október 22.
Hogyan szűrhetjük ki a hamis termékértékeléseket?
Egész iparág épült már a véleményvásárlásra, amikor a cégek a hízelgő leírásokért cserébe pénzt vagy valamilyen ajándékot adnak.
2024 október 18.
Vedd meg most, fizess később - imádják a vásárlók, de komoly buktatói is lehetnek
A Vedd meg most, fizess később (BNPL) modellek esetén az adott pillanatban csak az ár töredékét kell kifizetnünk.
2024 október 14.
Soltész Attila: Nemcsak a digitális szocializáció okozza a generációs különbségeket
Az Infotér Konferencia történetéről és témáiról az eseményt szervező Informatika a Társadalomért Egyesület elnökét, Soltész Attilát kérdeztük.
2024 október 12.
Rejtett összefüggések is kiolvashatók a bevásárlási adatainkból
Hatalmas tudás és hatalom rejlik a kiskereskedelmi hálózatok által gyűjtott bevásárlási adatokban.
2024 október 10.
Így használhatják a marketingesek a ChatGPT-t a leghatékonyabban a szakértő szerint
Bene Gergő, AI marketing szakértő, az E-motion Kft. társtulajdonosa megosztotta velünk tippjeit a ChatGPT marketinges használatával kapcsolatban.
2024 október 9.
Pilák János: „A képek hitelességébe vetett bizalom minden eddiginél fontosabb”
Számos területen lehet használni az AI által generált képeket, de a jogi szempontokra is figyelni kell.
2024 október 7.
Horváth Rita: „Fontos, hogy bízz azokban, akiket vezetsz”
Horváth Ritát, a Publicis Groupe Hungary médiavezetőjével beszélgettünk.
2024 október 3.
Nézz be a legmenőbb budapesti irodákba az Office Week alatt!
Hamarosan bárki bekukkanthat Az Év Irodája verseny korábbi győztes irodáiba.
2024 október 2.
Trash helyett minőség, kilépés a digitális térből: ilyen volt indamediás szemmel az Internet Hungary első napja
Az Internet Hungary első napja sokat elárult arról, hogyan érdemes a legfrissebb kihívásokra reagálni.
2024 szeptember 30.
Sötét mintázatok: így vesznek rá egyes weboldalak a rossz döntésekre
Sokkal inkább hathatnak ránk a sötét mintázatokkal operáló weboldalak, mint azt gondolnánk.
A rovat korábbi cikkei
/
5