Keresés

Know-How

4 tanulság arról, hogyan lehet elérni a Z generációt – a Publicis Groupe tapasztalatai

Jedlicska Mártont, a Publicis Groupe Hungary társ-kreatívigazgatóját kérdeztük a Samsung Jövőálló Akadémia progromsorozat tapasztalatairól.

2025 március 14.

Kielemezte az Evolut a TOP 300 beauty hirdetést: ez működik a legjobban 2025-ben

A kutatás rámutat, hogy mi teszi a beauty reklámokat igazán sikeressé és jövedelmezővé.

2025 február 18.

Igazi marketing-aranybánya lehet a Reddit, ha jól használjuk

Hogyan érdemes használniuk a márkáknak a Redditet? Székely Ritát, a Dialogue ügynökség Social Media Group Head-ét kérdeztük.

2025 február 4.

Így használhatjuk a Threads-et marketingcélokra a szakértő szerint

A Threads titkairól és trükkjeiről Székely Ritát, a Dialogue Creative Company Social Media Group Head-ét kérdeztük.

2025 február 1.

Ezek a színházak népszerűsítésének legnagyobb kihívásai

A színházmarketing nehézségeiről Szabó Ádámot, a Brandtailor marketingügynökség alapító-tulajdonosát kérdeztük.

2025 január 30.

Hogyan érhetik el a reklámok a férfiakat? Szakértőket kérdeztünk

Varjassy Dóra, a Republic Group Content Group Head-e és Ódor Soma, a Republic Group Head of Client Service-e beszélt a férfiszerepek változásairól.

2025 január 26.

3 hiba, ami miatt nem működnek a különleges ajánlatok

Sok cég számol be arról, hogy nem működnek a különleges ajánlatai, ami általában 3 hibára vezethető vissza.

2025 január 22.

Hét ötlet David Lynch kreatív eszköztárából: a kreatív szakmának ezt hagyta örökül

David Lynch reklámfilmjei is briliánsak: minden kreatív szakembernek van mit tanulnia tőle.

2025 január 21.

Mit tartogat 2025 a videótrendek terén? Hidvégi Zoltánt kérdeztük

Hidvégi Zoltán, az Umbrella Collective alapító-vezérigazgatója kérdésünkre elárulta, milyen trendek határozhatják meg a videós tartalomgyártást.

2025 január 20.

Omnichannel Retail Media Kalauzzal jelentkezett az IAB Hungary

A szakmai szervezet egyúttal retail media fókuszú IAB Café-t rendez január 22-én.

2025 január 17.

MI-oktatás indul az ELTE üzleti képzésein

Az ELTE új fejezetet nyit a hazai üzleti képzésekben azzal, hogy az országban elsőként vezeti be a mesterséges intelligencia oktatását.

2025 január 13.

Lunczner Ádám: "A ChatGPT search átalakíthatja a piacot"

Lunczner Ádámot, a Mindshare innovációs igazgatóját kérdeztük arról, milyen változásokat hozhat a ChatGPT search a hirdetők életében.

2025 január 8.

A hirdetők meglepő vakfoltjára világít rá egy kutatás

Egy fontos célcsoport következetesen a márkák radarja alatt marad.

2025 január 5.

5 gyakori hiba, amit érdemes elkerülni, ha kérdőívet készítünk

A piackutatás egyik legfontosabb eleme a kérdőív, de nem mindegy, hogyan csináljuk. Így kerülhetjük el a leggyakoribb hibákat.

2024 december 31.

Bármely cégnek tanulsággal szolgálhatnak 2024 legnagyobb PR-katasztrófái

A márkák és vállalatok számára a PR-hibák nemcsak pénzügyi veszteségeket eredményezhetnek, hanem a hitelességük is csökkenhet.

2024 december 24.

Így lesz tökéletes egy karácsonyi reklám a szakértő szerint

Az ünnepi zajban nehéz kitűnni, de a megfelelő eszközökkel nem lehetetlen.

2024 december 19.

Csurgó Brigi: egyre kevesebb “hibát” lehet látni az adaptált kampányok területén

Csurgó Brigi, a Mito Creative Chief Strategy Officer-e a globális kampányok helyi adaptálása kapcsán osztotta meg gondolatait.

2024 december 17.

13,1 milliárd megtekintés nem hazudhat: így lehet hatékony egy reklám a közösségi médiában

Egy nagyszabású kutatás megmutatta, hogy milyen kreatív elemekkel növelhető a reklámok hatékonysága a közösségi médiában.

2024 december 15.

Brókerből a DIY királynője: így építi énmárkáját Amerika első női milliárdosa

Martha Stewart amerika első számú DIY influenszere, akinek énmárkája még a börtönt is túlélte.

2024 december 10.

Öt fontos trend, ami a fogyasztók viselkedését alakítja 2025-ben

Már most kirajzolódnak azok az erőteljes trendek, amelyek jövőre meghatározzák a fogyasztók vásárlási szokásait.

2024 december 9.

Mitől válik vonzóvá egy ár? Szakértőt kérdeztünk

A jól megtervezett árkommunikáció növelheti az eladásokat, míg a rosszul elhelyezett vagy zavaros ármegjelenítés elbizonytalaníthatja a vásárlókat.

2024 december 6.

A holisztikus megközelítést hirdette a londoni Festival of Marketing

A Festival of Marketing gyakran hasznos tanácsokkal, esettanulmányokkal szolgál a szakembereknek.

2024 december 2.

Így lesz igazán sikeres egy webshop manapság

Szakembereket kérdeztünk arról, mire érdemes figyelni az új piacra lépőknek, miként lehet egy webshop sikeres.

2024 november 27.

Chatbotok és AI asszisztensek: így használhatók a legjobban a szakértő szerint

Hogyan érdemes használni az automatizált rendszereket az ügyfélszolgálatokon? Erről kérdeztük Pósfay Benedeket, a Deloitte AI & Data tanácsadóját.

2024 november 25.

A legféltettebb titkunk és a pszichológusunk: parfümök a trendek tükrében

Úgy tűnik, hogy a parfümök nem tudnak kimenni a divatból, sőt, egyre újabb trendek csábítják illatkalandokra a fogyasztókat.

2024 november 22.

Hat dolog, amire minden márkának figyelnie kell, ha AI-generált képeket használ

Egyre kézenfekvőbb választásnak tűnik a reklámok készítése során is a generatív AI. De a márkáknak nem árt körültekintően eljárniuk.

2024 november 21.

A jó vállalatvezetés kulcs lehet a kiemelkedő employer brandinghez

A Deloitte Private 2024-es Best Managed Companies mentorprogramjáról dr. Kóka Gábort és dr. Bálint Gergelyt kérdeztük.

2024 november 19.

Marosi Gergő: “Olyan munkánk van, amivel hatással tudunk lenni”

Marosi Gergővel, a Mito kreatívigazgatójával beszélgettünk hivatásról, inspirációról és kikapcsolódásról.

2024 november 17.

Hogyan vásárolnak az emberek karácsonyra 2024-ben?

Milyen trendek jellemzik az idei karácsonyi vásárlásokat? Erről készült most felmérés.

2024 november 16.

Közösségi média eladóknak és vásárlóknak: hogyan lett ennyire népszerű a Vinted?

A Vinted Litvánia első unikornisává, vagyis olyan magántulajdonú start-upjává vált, amelynek értéke több mint egymilliárd dollár.