Az ügynökségek sem menekülhetnek a mesterséges intelligencia elől
Tudósításunk az AI Summit MediaFuture színpadáról.
Tudósításunk az AI Summit MediaFuture színpadáról.
Hol helyezhetők el a véleményvezérek térképén a virtuális influenszerek? Keresztessy Zoltánt, a PFR Group marketingigazgatóját kérdeztük.
Egy egészséges ital, amely nem egészségesnek, hanem menőnek akar látszani.
A szakértő szerint a mozgóképes tartalmak nélkülözhetetlenek a marketingstratégiában.
A hirdetési piac helyzetét vizsgáló cikksorozatunkban ezúttal Gulyás Jánost, a Wavemaker Hungary vezérigazgatóját kérdeztük.
A mesterséges intelligenciával működő csetrobotok olyan hatásokkal járhatnak, amikre talán nem is gondolunk.
AI marketing szakértőt kérdeztünk a mesterséges intelligencia helyes használatáról.
Gyorsan elterjedhet egy-egy bojkottfelhívás a közösségi médiában. De vajon mi motiválja ezeket a kezdeményezéseket, és mi a teendőjük a cégeknek?
Az év egyik legjobban várt filmje volt a Velünk véget ér, de nem biztos, hogy ezért fogunk emlékezni rá.
A figyelemmérő módszerek talán az eddigieknél pontosabb információkat adhatnak egy-egy reklámkampány sikeréről.
A gyakorlat más európai országoknak is példát mutathat a versenyképesség megőrzésében.
Az idei Arany Pengén tarolt a Mito, Marosi Gergely kreatívigazgatót kérdeztük arról, minek köszönhető a siker.
A globális szereplők térhódítása ellen a magyar szolgáltatók alaposan átgondolt stratégiával vehetik fel a harcot.
A luxusmárka csúnyán pórul járt az influenszermarketinggel.
A PREXA díjátadón az Év Ügynöksége címet elnyert Noguchi ügyvezető partnerei, Szántó Dániel és Szántó Balázs árulták el sikerük titkát.
A PREXA-fődíjjal jutalmazott kampány egy civil szervezet munkáját segíti: kihívásokkal teli, forrásokban szegény környezetben kreatív Varró Gabriella.
Nem egységes a szabályozás a világon, ezért szakértővel igyekeztünk kibogozni, hogy ki kapja végül a pénzt.
A DKT működéséért felelős Egységes Digitális Mérésért Egyesület elnökségi tagját kérdeztük a közönségmérés helyzetéről, fontosságáról és jövőjéről.
Ezzel a problémával szinte minden ügynökség küzd – pedig van rá megoldás.
Vajon mi lehetett a sikerük titka?
Komoly fejtörést jelent a luxuscikk-piacon, hogy a prémium márkák hogyan szolgálják ki a felső kategóriás ügyfeleket és érjék el az új fogyasztókat.
Egyre nagyobb jelentősége lesz a mesterséges intelligenciának, az affliliate marketingnek, a multiplatform terjeszkedésnek és még sok minden másnak is
A videó formátumú hirdetések népszerűsége töretlen mind a hirdetők, mind a fogyasztók körében.
A marketingszakember, aki elérte, hogy a Baba egy teljes termékcsaládot jelentsen, és még az Unicumot is megfiatalította.
A globális platformokkal nem könnyű felvenni a versenyt, de nem lehetetlen.
Nemcsak a brandeket, hanem a településeket is húzzák magukkal
Interjúnk W. Szabó Péterrel, az első magyar képgeneráló szoftver megálmodójával, ami még az OpenAI kihívója is lehet.
A Science of Loyalty kutatás meglepő eredményre jutott.
Összeszedtük az elmúlt évtizedek legnagyobb márkaháborúit és a legviccesebb fricskákat.
A népszerű képmegosztó bár sok esetben nem a hirdetők első gondolata, érdemes kihasználni a benne rejlő potenciált.