Know-How

Hol tart a magyar retail média? – Szabó Ákossal elmeztük a hazai piaci helyzetet

A digitális hirdetési piac legdinamikusabban fejlődő területe világszerte a retail média – de vajon hol tart ma Magyarország ezen az úton? Az IAB Hungary munkacsoport-vezetőjét kérdeztük.

Hogyan válthat ki teljes munkafolyamatokat az AI? – Szepes Zsolt generatív AI mentor tanácsai

Szepes Zsolt szerint az AI segítségével több napos munkafolyamatokat lehet egy-két óra alatt elvégezni, ha ügyesen csináljuk.

Hogyan lehet fenntartható a marketing? – Karczub-Lehoczky Fanni elemzése

Mekkora a digitális reklám karbonlábnyoma, és miért nem vásárolnak környezetbarát termékeket a vásárlók? Mit tehet a marketing? Így látja a MediaMarkt marketingigazgatója, Karczub-Lehoczky Fanni.

Hogyan növelheted láthatóságodat az AI-generálta keresési eredményekben? – Varga Balázs tanácsai

Varga Balázs, a Profession.hu marketingigazgatója elmondta, hogyan alkalmazkodhat a SEO az AI-alapú keresőkhöz.

Kielemezte az Evolut a TOP 300 beauty hirdetést: ez működik a legjobban 2025-ben

A kutatás rámutat, hogy mi teszi a beauty reklámokat igazán sikeressé és jövedelmezővé.

Így használhatjuk a Threads-et marketingcélokra a szakértő szerint

A Threads titkairól és trükkjeiről Székely Ritát, a Dialogue Creative Company Social Media Group Head-ét kérdeztük.

Hogyan érhetik el a reklámok a férfiakat? Szakértőket kérdeztünk

Varjassy Dóra, a Republic Group Content Group Head-e és Ódor Soma, a Republic Group Head of Client Service-e beszélt a férfiszerepek változásairól.

Hét ötlet David Lynch kreatív eszköztárából: a kreatív szakmának ezt hagyta örökül

David Lynch reklámfilmjei is briliánsak: minden kreatív szakembernek van mit tanulnia tőle.

Omnichannel Retail Media Kalauzzal jelentkezett az IAB Hungary

A szakmai szervezet egyúttal retail media fókuszú IAB Café-t rendez január 22-én.

Lunczner Ádám: "A ChatGPT search átalakíthatja a piacot"

Lunczner Ádámot, a Mindshare innovációs igazgatóját kérdeztük arról, milyen változásokat hozhat a ChatGPT search a hirdetők életében.

4 tanulság arról, hogyan lehet elérni a Z generációt – a Publicis Groupe tapasztalatai

Jedlicska Mártont, a Publicis Groupe Hungary társ-kreatívigazgatóját kérdeztük a Samsung Jövőálló Akadémia progromsorozat tapasztalatairól.

Igazi marketing-aranybánya lehet a Reddit, ha jól használjuk

Hogyan érdemes használniuk a márkáknak a Redditet? Székely Ritát, a Dialogue ügynökség Social Media Group Head-ét kérdeztük.

Ezek a színházak népszerűsítésének legnagyobb kihívásai

A színházmarketing nehézségeiről Szabó Ádámot, a Brandtailor marketingügynökség alapító-tulajdonosát kérdeztük.

3 hiba, ami miatt nem működnek a különleges ajánlatok

Sok cég számol be arról, hogy nem működnek a különleges ajánlatai, ami általában 3 hibára vezethető vissza.

Mit tartogat 2025 a videótrendek terén? Hidvégi Zoltánt kérdeztük

Hidvégi Zoltán, az Umbrella Collective alapító-vezérigazgatója kérdésünkre elárulta, milyen trendek határozhatják meg a videós tartalomgyártást.

MI-oktatás indul az ELTE üzleti képzésein

Az ELTE új fejezetet nyit a hazai üzleti képzésekben azzal, hogy az országban elsőként vezeti be a mesterséges intelligencia oktatását.

A hirdetők meglepő vakfoltjára világít rá egy kutatás

Egy fontos célcsoport következetesen a márkák radarja alatt marad.

5 gyakori hiba, amit érdemes elkerülni, ha kérdőívet készítünk

A piackutatás egyik legfontosabb eleme a kérdőív, de nem mindegy, hogyan csináljuk. Így kerülhetjük el a leggyakoribb hibákat.

Így lesz tökéletes egy karácsonyi reklám a szakértő szerint

Az ünnepi zajban nehéz kitűnni, de a megfelelő eszközökkel nem lehetetlen.

13,1 milliárd megtekintés nem hazudhat: így lehet hatékony egy reklám a közösségi médiában

Egy nagyszabású kutatás megmutatta, hogy milyen kreatív elemekkel növelhető a reklámok hatékonysága a közösségi médiában.

Öt fontos trend, ami a fogyasztók viselkedését alakítja 2025-ben

Már most kirajzolódnak azok az erőteljes trendek, amelyek jövőre meghatározzák a fogyasztók vásárlási szokásait.

A holisztikus megközelítést hirdette a londoni Festival of Marketing

A Festival of Marketing gyakran hasznos tanácsokkal, esettanulmányokkal szolgál a szakembereknek.

Chatbotok és AI asszisztensek: így használhatók a legjobban a szakértő szerint

Hogyan érdemes használni az automatizált rendszereket az ügyfélszolgálatokon? Erről kérdeztük Pósfay Benedeket, a Deloitte AI & Data tanácsadóját.

Hat dolog, amire minden márkának figyelnie kell, ha AI-generált képeket használ

Egyre kézenfekvőbb választásnak tűnik a reklámok készítése során is a generatív AI. De a márkáknak nem árt körültekintően eljárniuk.

Bármely cégnek tanulsággal szolgálhatnak 2024 legnagyobb PR-katasztrófái

A márkák és vállalatok számára a PR-hibák nemcsak pénzügyi veszteségeket eredményezhetnek, hanem a hitelességük is csökkenhet.

Csurgó Brigi: egyre kevesebb “hibát” lehet látni az adaptált kampányok területén

Csurgó Brigi, a Mito Creative Chief Strategy Officer-e a globális kampányok helyi adaptálása kapcsán osztotta meg gondolatait.

Brókerből a DIY királynője: így építi énmárkáját Amerika első női milliárdosa

Martha Stewart amerika első számú DIY influenszere, akinek énmárkája még a börtönt is túlélte.

Mitől válik vonzóvá egy ár? Szakértőt kérdeztünk

A jól megtervezett árkommunikáció növelheti az eladásokat, míg a rosszul elhelyezett vagy zavaros ármegjelenítés elbizonytalaníthatja a vásárlókat.

Így lesz igazán sikeres egy webshop manapság

Szakembereket kérdeztünk arról, mire érdemes figyelni az új piacra lépőknek, miként lehet egy webshop sikeres.

A legféltettebb titkunk és a pszichológusunk: parfümök a trendek tükrében

Úgy tűnik, hogy a parfümök nem tudnak kimenni a divatból, sőt, egyre újabb trendek csábítják illatkalandokra a fogyasztókat.