Keresés

Know-How

2024 március 1.

A fogyasztói elégedettség kulcsmomentuma – A kognitív disszonancia redukciója a marketingben

Hogyan biztosíthatjuk, hogy vásárlóink hűségesek maradjanak márkánkhoz?

2024 február 27.

Az Apple hirdetése örökre megváltoztatta a reklámipart

Az 1984-et máig úgy emlegetik, mint a valaha készült egyik legjobb reklámot. Nem véletlenül.

2024 február 26.

Megérkezett a Repropress válasza a Google legutóbbi lépésére

A Repropress véleménye szerint a Google jól láthatóan kihasználja a helyzetét.

Google vs. Repropress - Szerzői jogi törvények kérdése a célkeresztben

Évek óta egyre kiélezettebb a helyzet a technológiai óriáscégek tartalmakhoz fűződő jogosultságának kérdésében.

2024 február 23.

Inspiráció vagy plágium? ÖRT, marketing és reklámügynökségi szakértőkkel beszélgettünk

A másolás egy tünet, de mi vezetett idáig? Mit tehet a szakma azért, hogy újra szárnyaljon? Vendégeinkkel többek között erről beszélgettünk.

2024 február 21.

A podcast igényli a hangos hirdetéseket

Egy új kutatás szerint indokolatlanul kevés figyelmet fordítunk a hang alapú hirdetésekre.

2024 február 17.

Plágium vagy inspiráció? Szókimondó szakemberekkel beszélgettünk a kreatívipar állapotáról.

Számtalan inspiráló gondolat születik olyankor, amikor szakemberek végre egy asztalhoz ülnek. Többször kellene megtennünk.

2024 február 16.

Új médiaszabályozás lépett életbe az Európai Unióban

A digitális szolgáltatásokról szóló európai jogszabály középpontjában az online gyűlöletbeszéd és a dezinformáció visszaszorítása áll.

2024 február 13.

Gary Vaynerchuk nincstelenből lett a márkaépítés atyja

Az üzletember elsőként ismerte fel az internetben rejlő lehetőségeket.

2024 február 7.

Feltűnt, hogy egyik cikkünk vázát a ChatGPT írta?

Nagy segítség a mesterséges intelligencia, de korántsem mindegy, hogyan használjuk.

2024 február 6.

Djokovics és Medvegyev is kikapott Melbourne-ben, de a Lacoste megállíthatatlan

Száz évvel ezelőtt kezdett körvonalazódni a Krokodil gondolata.

2024 január 26.

Aczél Petra: Mindent tudnak rólad, még azt is, amit törvénytelen tudni

A MOME kommunikáció- és médiatudomány-professzorával többek között arról beszélgettünk, milyen árat fizetünk a digitális forradalomért.

2024 január 18.

Újra az Apple a legértékesebb márka

A Brand Finance piackutató és üzleti tanácsadó vállalat 500-as listájában csak egy európai brand került a legjobb tíz közé.

2024-es Z generációs gyorstalpaló

Ahhoz, hogy a Z generáció tagjait megnyerjük magunknak, először meg kell értenünk őket.

2024 január 10.

Fogyasztói identitásválság: a média és a marketing-kommunikációs szakma erőpróbája

Mi történt 2023-ban, mi vár ránk 2024-ben? Tudd meg a MediaFuture-ből!

A