Keresés

Know-How

Reszkethet az OpenAI – egy magyar szoftverben egyesült az Ég Istene és a modern technológia

Interjúnk W. Szabó Péterrel, az első magyar képgeneráló szoftver megálmodójával, ami még az OpenAI kihívója is lehet.

Kutatás világít rá, miben tévednek a marketingesek a fogyasztókkal kapcsolatban

A Science of Loyalty kutatás meglepő eredményre jutott.

2024 június 13.

Ezek a reklámok úgy ütnek, hogy háborús fegyver lehetne belőlük

Összeszedtük az elmúlt évtizedek legnagyobb márkaháborúit és a legviccesebb fricskákat.

2024 június 11.

Kinek érdemes a Pinteresten hirdetni?

A népszerű képmegosztó bár sok esetben nem a hirdetők első gondolata, érdemes kihasználni a benne rejlő potenciált.

2024 június 7.

A fiatalok között egyre népszerűbb a csendes vakáció

Az alkalmazottak nem hivatalos szabadságot vesznek ki, hogy enyhítsék a munkahelyi nyomást.

2024 június 6.

Már átléptük a Web3 küszöbét – de mi vár ránk a túloldalon?

Egyesek szerint olyan erejű változás előtt állunk, mint amilyet megjelenésekor az internet idézett elő.

2024 június 3.

Ha egy filmelőzetesnek jó a zenéje, nagy valószínűséggel a filmet is eladja

A Veritonic több száz fogyasztót kérdezett, hogy kiderüljön, mekkora befolyása van a filmelőzetesekben hallható hangoknak.

2024 május 31.

Dove: a marketingvilág valódi szépsége

A márka már évtizedek óta a természetes szépség és a testpozitivitás híve.

2024 május 27.

Ügynökség körkép: Mediator – Mert minden egy szikrával kezdődik

Támogatja a csapatot, készül az AI alapú jövőre és számtalan módon ad értéket a szakmának. Egy reklámügynökség, ahol jó dolgozni.

2024 május 22.

Az Amazon vezérigazgatója szerint a sikeres karrier kulcsa a jó hozzáállás

Véleménye szerint az előrelépés trükkje nem abban rejlik, hogy a leggyorsabbak vagy a legokosabbak legyünk.

2024 május 17.

„Álmokat árulj, ne termékeket!” Kitalálja, melyik ikon mondta?

A világ egyik legmeghatározóbb cégének kommunikációja és marketing stratégiája rengeteget változott az elmúlt évtizedben.

2024 május 15.

Hogyan értelmezi újra a Z generáció a munkát – A gig gazdaság hatása

Az 2024-es munkaerőpiaci trendek közül a Z generáció bevonzása és megtartása a legnagyobb kihívások egyike a márkák körében.

2024 május 8.

Volkswagen Think Small: egy ikonikus autó emlékezetes kampánya

Az ötlet, ami az egekbe repítette az autómárkát.

2024 május 7.

A gyógyulás útjai: még mindig népszerű a Google-diagnózis?

A Publicis Groupe Hungary több kutatás segítségével vizsgálta meg a vény nélkül kapható gyógyszerekhez kapcsolódó fogyasztói szokásokat

2024 május 3.

A reklámmentes reklámozás mentheti meg az emberiséget

A kataklizma felé vezető út felelőtlen reklámozással és túlfogyasztással van kikövezve. Ezek voltak a Digital-Media Hungary legizgalmasabb gondolatai.

2024 május 1.

A sikeresség receptjéért érdemes megfigyelnünk a mormotákat

Versengés vagy együttműködés? A GroupM konferenciáján jártunk, ahol egy biológus professzor előadásából okultunk a legtöbbet.

2024 április 25.

Sir John Hegarty szerint mindenki lehet ötletember

Kutatók 2020-ban felfedezték, hogy az emberi agy naponta 6200 gondolatot hoz létre, a kérdés az, hogy mit kezdünk ezekkel.

2024 április 19.

A magyarok élen járnak a tévénézéssel töltött időben

Míg európai átlagszinten csökken a tévénézésre fordított idő, addig hazánkban ez az idő változatlan.

2024 április 18.

Rekordösszeget költöttek a hirdetők online reklámokra

Az adatvédelmi szabályok és az általános gazdasági nyugtalanság miatt az amerikai hirdetők továbbra is online reklámokba fektetik a pénzüket.

2024 április 12.

A marketingzseni, aki olyan márkákat tett naggyá, mint a Google vagy az Amazon

Neil Patelnél jobban senki nem ismeri, hogyan is működik a digitális marketing.

2024 április 11.

A vállalatok csaknem fele költségként tekint a marketingre

Egy új kutatás arra a problémára világít rá, hogy a marketingszakma fontosságáról és értékéről a marketingesek és a munkáltatók eltérően vélekednek.

2024 április 8.

Miben a különböznek a jelenleg elérhető MI-alapú chatbotok?

Számos vállalat megoldásával találkozhatunk, de melyik a legjobb a mindennapi használatra?

2024 április 4.

Már az Alfa generációval is számolnunk kell

Az Alfa generáció tagjai már jelen vannak a közösségi médiában és streaming tartalmakat is aktívan fogyasztanak.

2024 március 26.

A marketingesek több mint fele szerint a home office árt a kapcsolatépítésnek

A megkérdezettek alig több mint egyharmada véli úgy, hogy az otthoni munkavégzés nem volt káros hatással a munkakapcsolataikra.

2024 március 25.

Hol és mennyi jogdíjat fizet külföldön a tartalmak után a Facebook vagy a Google?

Megnéztük, hol tart most Európában és a tengerentúlon a médiatartalmak után fizetendő jogdíjvita az óriásplatformokkal.

2024 március 22.

Nem az AI a kulcsa a Z generációs marketingnek - Valami egészen más

Tudósításunk a New York-i Youth Marketing Strategy fesztivál második napjáról.

2024 március 21.

Az Unión belül Magyarország élen jár a közösségi média használatában

A legmagasabb arány a felhasználók körében Dániában, Cipruson és Magyarországon van.

Borítjuk, amit eddig gondoltál a Z generációs marketingről

Tudósításunk a New York-i Youth Marketing Strategy fesztivál első napjáról.

2024 március 20.

Google Exkluzív – Eliminált cookie-k, avagy eljött a predikció kora

A Google Magyarország Industry Managere a MediaFuture kérésére választ adott az év legtöbbeket foglalkoztató kérdésére: Mi vár ránk a cookie-k után?

2024 március 17.

Egyre égetőbb probléma a tehetségválság

Erre minden cégnek és munkavállalónak fel kell készülnie.