Keresés

Know-How

Az ügynökségek sem menekülhetnek a mesterséges intelligencia elől

Tudósításunk az AI Summit MediaFuture színpadáról.

2024 szeptember 4.

Keresztessy Zoltán: "Valószínűleg nálunk is lesz egy virtuálisinfluenszer-hullám"

Hol helyezhetők el a véleményvezérek térképén a virtuális influenszerek? Keresztessy Zoltánt, a PFR Group marketingigazgatóját kérdeztük.

2024 szeptember 1.

Szokatlan marketinggel varázsolja el a fogyasztókat egy közönséges ásványvíz

Egy egészséges ital, amely nem egészségesnek, hanem menőnek akar látszani.

2024 augusztus 31.

A rövid formátumú videók diadalmenete

A szakértő szerint a mozgóképes tartalmak nélkülözhetetlenek a marketingstratégiában.

2024 augusztus 29.

Gulyás János: „Fordulóponthoz közeledhet a hirdetések tömeges testreszabása”

A hirdetési piac helyzetét vizsgáló cikksorozatunkban ezúttal Gulyás Jánost, a Wavemaker Hungary vezérigazgatóját kérdeztük.

Átalakíthatja a ChatGPT a kereséseket – mit jelent ez a hirdetőknek?

A mesterséges intelligenciával működő csetrobotok olyan hatásokkal járhatnak, amikre talán nem is gondolunk.

2024 augusztus 28.

Bene Gergő: „Nem szabad kizárólag a mesterséges intelligenciára hagyatkozni”

AI marketing szakértőt kérdeztünk a mesterséges intelligencia helyes használatáról.

2024 augusztus 27.

A kommunikációs szakértő szerint nem a bevételkiesés fáj a legjobban a márkáknak egy bojkott során

Gyorsan elterjedhet egy-egy bojkottfelhívás a közösségi médiában. De vajon mi motiválja ezeket a kezdeményezéseket, és mi a teendőjük a cégeknek?

2024 augusztus 22.

Mit tanulhatnak a márkák Blake Lively PR melléfogásából?

Az év egyik legjobban várt filmje volt a Velünk véget ér, de nem biztos, hogy ezért fogunk emlékezni rá.

2024 augusztus 14.

A szemmozgástól az agyhullámokig: hogyan mérhető a figyelem?

A figyelemmérő módszerek talán az eddigieknél pontosabb információkat adhatnak egy-egy reklámkampány sikeréről.

2024 augusztus 12.

A cseh médiavállalatok közös stratégiája lehet az aduász a globális platformok egyeduralma ellen

A gyakorlat más európai országoknak is példát mutathat a versenyképesség megőrzésében.

2024 augusztus 8.

Marosi Gergely: "Érdekes változás lesz a bölcsészek forradalma"

Az idei Arany Pengén tarolt a Mito, Marosi Gergely kreatívigazgatót kérdeztük arról, minek köszönhető a siker.

2024 augusztus 7.

Horváth Rita: „A hazai szolgáltatók legfontosabb feladata a stratégiai partnerségek kialakítása”

A globális szereplők térhódítása ellen a magyar szolgáltatók alaposan átgondolt stratégiával vehetik fel a harcot.

2024 július 31.

Mit tanulhatunk a Marc Jacobs influenszer-botrányából?

A luxusmárka csúnyán pórul járt az influenszermarketinggel.

2024 július 26.

„Hétfőn margarint adunk el, kedden lakást, szerdán munkáltatói márkát” – a Noguchi az Év Ügynöksége

A PREXA díjátadón az Év Ügynöksége címet elnyert Noguchi ügyvezető partnerei, Szántó Dániel és Szántó Balázs árulták el sikerük titkát.

2024 július 22.

„Azt sem tudtam, mit veszek át, aztán mondták, ez a fődíj” – interjú Varró Gabriellával PREXA-fődíjas kampányáról

A PREXA-fődíjjal jutalmazott kampány egy civil szervezet munkáját segíti: kihívásokkal teli, forrásokban szegény környezetben kreatív Varró Gabriella.

2024 július 20.

Kinek jár a jogdíj a mesterséges intelligencia komponálta dal után?

Nem egységes a szabályozás a világon, ezért szakértővel igyekeztünk kibogozni, hogy ki kapja végül a pénzt.

2024 július 19.

Földi Kata: „Rengeteg a kiaknázatlan terület a mérések terén”

A DKT működéséért felelős Egységes Digitális Mérésért Egyesület elnökségi tagját kérdeztük a közönségmérés helyzetéről, fontosságáról és jövőjéről.

2024 július 12.

A nemek közötti bérkülönbségek észrevétlenül rombolják a vállalatokat

Ezzel a problémával szinte minden ügynökség küzd – pedig van rá megoldás.

2024 július 10.

2024 július 6.

Így alakul át a luxusmárkák piaca

Komoly fejtörést jelent a luxuscikk-piacon, hogy a prémium márkák hogyan szolgálják ki a felső kategóriás ügyfeleket és érjék el az új fogyasztókat.

2024 július 1.

Ezek lesznek a 2024-es influenszer marketing trendek

Egyre nagyobb jelentősége lesz a mesterséges intelligenciának, az affliliate marketingnek, a multiplatform terjeszkedésnek és még sok minden másnak is

2024 június 28.

A videóhirdetések térnyerése: ezt mutatják a globális és helyi trendek

A videó formátumú hirdetések népszerűsége töretlen mind a hirdetők, mind a fogyasztók körében.

2024 június 26.

Palcsó Sára: himi-huminak tartotta a marketinget, majd a legnagyobb márkákat vitte sikerre

A marketingszakember, aki elérte, hogy a Baba egy teljes termékcsaládot jelentsen, és még az Unicumot is megfiatalította.

2024 június 25.

Turóczi András: „Nem győzni kell, hanem versenyképesnek maradni”

A globális platformokkal nem könnyű felvenni a versenyt, de nem lehetetlen.

2024 június 23.

Ezért fontosak a divatkiállítások és márkamúzeumok

Nemcsak a brandeket, hanem a településeket is húzzák magukkal

2024 június 18.

Reszkethet az OpenAI – egy magyar szoftverben egyesült az Ég Istene és a modern technológia

Interjúnk W. Szabó Péterrel, az első magyar képgeneráló szoftver megálmodójával, ami még az OpenAI kihívója is lehet.

Kutatás világít rá, miben tévednek a marketingesek a fogyasztókkal kapcsolatban

A Science of Loyalty kutatás meglepő eredményre jutott.

2024 június 13.

Ezek a reklámok úgy ütnek, hogy háborús fegyver lehetne belőlük

Összeszedtük az elmúlt évtizedek legnagyobb márkaháborúit és a legviccesebb fricskákat.

2024 június 11.

Kinek érdemes a Pinteresten hirdetni?

A népszerű képmegosztó bár sok esetben nem a hirdetők első gondolata, érdemes kihasználni a benne rejlő potenciált.