Keresés

MarComm

A Lipton új kampányában még a kalózok is megenyhülnek a teától

Tea changes everything név alatt készült el az új kampány, az adam&eveDDB jóvoltából.

2025 május 18.

Levi's Red Tab: védjegyként indult, közösséget épített belőle a márka

A Levi's farmerek hátsó zsebének cimkéje jól példázza, hogy egy egyszerű ötlet hogyan válhat világszerte ismert márkajelzéssé.

2025 május 17.

10 éves a Fresh Corner: a MOL mellett önálló gasztromárkává fejlődik az üzletlánc

Fennállásának 10. évfordulóját ünnepli a MOL Fresh Corner, amely idén kimerészkedik a töltőállomásokról, és önálló gasztromárkává szeretne válni.

2025 május 15.

Az Airwaves új márkakampányát a rajongók visszajelzései inspirálták

Az Airwaves egy integrált kampány keretében szólítja meg a fogyasztókat, amelyet a rajongók visszajelzései inspiráltak.

Marosi Gergő: "Az életed is adat"

A MediaFuture a 30. Digital-Media Hungary konferencián járt, ahonnan elsőként Marosi Gergő, a Mito kreatívigazgatójának jövőképéről számolunk be.

2025 május 13.

Játékosítás a márka szolgálatában – Az [EUREKA] tapasztalatai a marketing új eszközéről

A játékosítás több mint trend: megfelelően alkalmazva hatékony eszköz lehet az ügyfél-elköteleződés, a munkavállalói motiváció vagy épp a márkaismertség növelésére.

2025 május 12.

José Mourinho, Aitana Bonmatí és Bukayo Saka a főszereplője a Snickers legújabb kampányának

A digitális fókuszú kampányban világhírű játékosok rövid interjúkon keresztül mesélnek olyan emlékeikről, amikor „nincsenek formában”.

A számok nem beszélnek magukért – Nemes Orsolya a data storytellingről

Semmelweis Ignác és Florence Nightingale ugyanarra jött rá, de míg egyiküknek a haláláig nem hitt senki, a másikukat kitüntették. Ezért sem mindegy, hogyan prezentáljuk az adatokat.

2025 május 9.

Új kategóriákkal indul a 2025-ös Effie Awards Hungary

A szakma legrangosabb hazai elismerésére már nevezhetők a leghatékonyabb marketingmegoldások.

Egy könyv nem adja el magát – ezt rontják el a kezdő szerzők a marketing-tanácsadó szerint

A magyar könyvpiacon évente több mint 15 ezer új kötet jelenik meg: hogyan tűnhet ki ebből a zajból egy ismeretlen szerző? Gáspár Katalin tanácsai.

2025 május 7.

Közös európai fellépés eredményeként változtat zöld marketing üzenetein a Coca-Cola

A globális üdítőitalgyártó cég vállalta, hogy a jövőben átlátható és pontosabban megfogalmazott üzeneteket alkalmaz.

2025 május 6.

Úttörő technológiával és globális üzenettel debütált a Richter Gedeon új image reklámfilmje

Az új kampányfilmek a hazai reklámipari környezetben szinte példa nélküli módon egy virtuális LED-stúdióban, fejlett VFX-megoldásokkal kombinálva készültek.

2025 május 5.

“Nem SEO-zni kell, hanem releváns tartalmat adni” – Török Balázs a generatív AI-ra való optimalizálásról

Török Balázs SEO-szakértő szerint az nyeri a SEO-versenyt, aki valódi értéket ad.

2025 május 4.

Schumacher Vanda: "Az AI-influenszerek legnagyobb előnye, hogy brand safe tartalmat jelentenek"

Schumacher Vanda AI tartalomgyártó szerint az AI-influenszerek egyik nagy előnye, hogy nem állítanak elő nemkívánatos tartalmakat.

2025 május 3.

11 000 látogató és CNN-tudósítás: szintet lépett a DOGZ Fesztivál, és ez a szponzoroknak is nagyobb lehetőséget jelent

Idén közel 11 000-en vettek részt a rendezvényen, ami még több lehetőséget kínált a hirdetőknek.

2025 május 2.

A digitális hirdetéseknek is van karbonlábnyoma – módszertant alkotott a méréshez az IAB Europe

Az online reklámipar egyik legnagyobb szakmai szervezete módszertant tett közzé a digitális hirdetésekhez kapcsolódó kibocsátás becslésére.

2025 április 28.

A marketing új dilemmája: célzás vagy túl-célzás

A Variety Entertainment Marketing Summit szakértői szerint egyszerre kell széles közönséget elérni és személyesen kapcsolódni az emberekhez.

2025 április 27.

Országos kampányt indított a Tej Terméktanács a trappista sajt népszerűsítésére

Az éves kampány célja, hogy hiteles és egyszerű üzeneteken keresztül érzelmi kötődést alakítson ki a fogyasztók és a trappista sajt között.

2025 április 26.

Havi 212 eurót spórolunk az online hirdetéseknek köszönhetően

Az IAB Europe jelentése nemcsak arra mutat rá, hogyan vélekednek az EU lakosai a hirdetésalapú internetről, hanem arra is, mennyit spórolnak általa.

2025 április 25.

David Beckham a Pepsi új reklámjában bíztatja az embereket, hogy kövessék az álmaikat

Az egykori sztárfocista újra a márka nagyköveteként szerepel a képernyőn.

2025 április 24.

Így lett közbeszéd tárgya a postások elleni erőszak – Varga Mátyást kérdeztük a díjnyertes kampányról

Varga Mátyással, a Lounge Communication Senior PR tanácsadójával beszélgettünk a SABRE Awards-on aranyéremmel díjazott "Postásnak lenni nem küzdősport" című kampányról.

2025 április 22.

Új irány a fiatalabb generációk megszólításához: így hódította meg az e-sportot a K&H

A K&H felismerte, hogy ha a fiatalokat akarja elérni, oda kell mennie, ahol ők vannak – a digitális világba, a játékok közé.

2025 április 21.

A vállalati vezető, mint belső influenszer – Barathi Tamást kérdeztük a belső kommunikáció új trendjéről

Miért jobb, ha a vállalati vezető nemcsak támogatja a belső kommunikációt, hanem részt is vesz benne?

2025 április 20.

“Nem sört adunk el, hanem élményt!” – Így írt történelmet a Heineken

A Heineken marketingstratégiájának középpontjában a kezdetektől a minőség és a következetesség áll.

2025 április 15.

Megan Fox és Michele Morrone – a HELL nem aprózza el, ha márkaépítésről van szó

Popovics Adrienn marketingigazgató és Szekeres Dóra brand menedzser ismertette a HELL legfrissebb kampányainak kulisszatitkait.

2025 április 13.

Amikor a ketchup színe jelzi a hamisítást: 5 rendhagyó kampányötlet a legnagyobb márkáktól

A hatalmas reklámzajban egészen különleges megoldásokra van szükség ahhoz, hogy az emberek észrevegyenek egy reklámot. Íme, 5 kreatív példa.

2025 április 12.

Marketingzseni húzta ki a csávából a Disneyt, és közben legendává vált

Kay Kamen korszakalkotó ötleteinek lenyomatát a mai napig láthatjuk.

2025 április 11.

Így újította meg díjnyertes Employer Branding programját a KUKA

A cég 2in1 EB programja egyszerre zajlik külső és belső fókusszal, párhuzamosan támogatva a tehetségek felvételét és a belső elégedettség növelését.

Továbbra is a november a legerősebb hónap a reklámpiacon

A Nemzeti Média- és Hírközlési Hatóság friss kutatása a reklámpiac trendjeit értékelte a televíziókban.

Máté Balázs, a Marketing Professzorok alapítója az AI-alapú keresésekről: "A SEO nem haldoklik"

Miért ne használjuk tartalomgyártásra a szöveggeneráló AI-t? Melyik nagy nyelvi modell a hatékonyabb? Hogyan lehet bekerülni az AI válaszaiba? Máté Balázs elemzése.