MarComm

Az olimpiai aranyérmes Gulyás Michelle lesz a MOL új kampányarca

A rekorder öttusázó idén nyáron a MOL kampányaiban tűnik majd fel, valamint a kiemelt promóciókban is aktív szerepet kap.

Az éhség miatt van annyi műesés a modern fociban – legalábbis a Snickers szerint

A műesések sokszor komolytalanná teszik a focit, éppen ezért Aitana Bonmatí világbajnok focista egy kampány keretében utánajárt, mi lehet a megoldás.

Pofonegyszerű megoldások komplex problémákra – Simon Bálint szerint a marketing jövője a viselkedéstudományban rejlik

Milyen zenére vásárolnak drágább bort a fogyasztók? Hogyan csökkentette dolgozói testsúlyát a Google? Mi az a chocie architecture? Simon Bálinttal, a Sherpa Communications vezetőjével beszélgettünk.

Owen Wilsonnal indította első márkanagyköveti kampányát a Wolt

Owen Wilson egy rövid szpotban mutatja meg, hogy ha a Wolttal rendelsz, akkor már nincs miért aggódnod, sőt még a zoknid is megkapod időben.

Újabb Apple-reklámot kellett eltávolítani: ez lehetett vele a gond

Kicsit több mint egy év alatt már a negyedik reklámját távolította el az Apple az internetről.

A Louis Vuitton új sportágakkal marketingeli magát, a cég öltözteti a Real Madrid sportolóit

Újabb rangos sportegyüttműködést jelentett be a francia luxusmárka, amely már több sportágban is jelen van a vitorlázástól az autóversenyzésig.

Kihirdették a 25. Arany Penge shortlisteseit

Az idei versenyre 314 pályamunka érkezett 45 különböző ügynökségtől. A 119 fős online zsűri idén többfordulóban választja ki a legjobb munkákat.

Idén is díjat nyert a magyar PoP Studios Cannes-ban

A PoP Studios 2023 és 2024 után újra díjat nyert azzal, hogy az Oreo kampányán produkciós cégként dolgozott.

Hiánypótló útmutató készült a podcastokban való reklámelhelyezésről

Megjelent az Önszabályozó Reklám Testület és az IAB Hungary közösen készített Podcast Reklámelhelyezési Útmutatója, amely segít jobban megérteni a podcastok, mint reklámhordozók szerepét.

A Zwack Unicum új digitális partnere a Fusion4 ügynökség

A Zwack Unicum Nyrt. a Fusion4 online ügynökséget bízta meg három ikonikus márkájának online marketing feladataival.

Empatikus válaszokat ad az ügyfeleknek a legújabb AI-platform: bemutatkozott a GRAIA

A több millió eurós befektetéssel kifejlesztett GRAIA nemcsak megérti az ügyfelek igényeit, de empatikusan reagál is rájuk.

Túl sok az időseket érintő sztereotípia a reklámokban: változást sürgetnek a brit hatóságok

Egy felmérés szerint gyakori, hogy az időseket kifejezetten sértő módon ábrázolják a reklámokban.

Egy helyen a 2025-ös Cannes Lions nagydíjasai: mutatjuk a nyertes kampányokat

A reklámszakma legrangosabb versenyére a világ minden tájáról 26 900 pályázat érkezett.

A Bacardi új fejezetet nyit a Martini történetében

A Bacardi 2025-ben egy 360 fokos marketingstratégián keresztül, reklámokon, PR-on és közösségi médián át mutatja be az ital új arculatát.

Szakmai lázadásból multimédiás sikertörténet: 18 éves lett a MediaSales ügynökség

A volt Pesti Estesek által alapított cég 2007-ben egy József körúti miniirodából indult, ma viszont már 7 milliárdos forgalommal rendelkezik.

A Meta 2026-ban már AI-reklámokat akar készíteni

A Meta által megálmodott hirdetői felület egyetlen oldalon kezelné a hirdetéseket és egyetlen fotóból videókat és szöveges anyagokat készítene.

Tatár István: „A lokális piacra gyártott prémium tartalom jobban megragadja a felhasználót"

A PanMedia és PM Digital digitális médiaigazgatójával közkeletű generációs tévhiteket cáfoltunk meg, és arról beszélgettünk, mikor van létjogosultsága a lokális médiaköltésnek a globálissal szemben.

Reklámos előfizetési csomagot vezetett be az RTL+ – Dudás Gergelyt kérdeztük az új moderről

Az RTL+ júniustól vezette be az új reklámos előfizetői modellt, két héten át exkluzív megjelenési lehetőséget biztosítva egy cég számára.

Visszaélnek a márkák a Made in USA jelzéssel: egyre több per indul miatta

A címkék megtéveszthetik a vásárlókat, akik származási helyük miatt hajlamosak többet fizetni a termékekért.

Megjelentek a reklámok a Google AI módjában

Elkezdték beépíteni a reklámokat a Google AI módjába, de a cég azt ígéri, a szponzorált oldalakat csak akkor jelenítik meg, ha azok relevánsak.

„Egyre erősödik a marketing szerepe” – interjú Bánhegyi Zsófiával, az Év Európai Marketingszakemberével

Bánhegyi Zsófia exkluzív interjút adott a MediaFuture-nek annak kapcsán, hogy a European Marketer of the Year 2025 győztese lett.

A szkeptikus magyar vásárlók az interneten néznek először körbe

A Shopfully felmérése szerint a vásárlási döntéseket egyre inkább az online információk (82%) és a promóciók (90%) befolyásolják.

A ChatGPT lecsapott az Apple dizájnzsenijére

Az OpenAI 6,5 milliárd dollárt veszi meg Jony Ive cégét, az io-t.

Az F1 tovább fiatalít a fanok terén, ezúttal a Disney közreműködésével

Mickey és az autóversenyzők néven már készült sorozat, vajon most egy hivatalos Mickey egér Formula-1 kalandjai sorozat is elkészülhet?

Vitafoods Europe 2025: ezek a legfontosabb trendek a táplálékkiegészítők világában

Farkas Zsolt több mint 30 mélyinterjút készített a rendezvényen jelen lévő márkák alapítóival és marketingeseivel, valamint elemezte az iparági előrejelzéseket, újdonságokat és tartalomstratégiákat.

A nőket helyezi fókuszba a Caffè Vergnano szemléletformáló kampánya

A Women in Coffee program debütálásával a márka egyszerre nyújt képzési programot és indít társadalmi érzékenyítő, szemléletformáló kampányt.

Reklámot jelenített meg autói képernyőjén egy kínai gyártó: botrány lett belőle

Ügyfelek tucatjait borította ki a kínai Deepal autómárka azzal, hogy az autóiban található képernyőn saját akcióját reklámozta.

27 éves jubileuma alkalmából életre kelt az Auchan madara

Az Auchan a 27 éves jubileumra építve AI segítségével keltette életre a jól ismert madárfigurát, amelynek nagyobb szerepet szánnak a jövőben.

Kreatívipari helyzetfelmérést indít a Magyar Divat & Design Ügynökség

A kérdőív célja, hogy képet adjon a kreatívipari vállalkozásokat érintő kihívásokról és megalapozza az iparág célzott fejlesztési stratégiáit.

Egy jó podcast-csatornán szerepelni többet ér a márkák számára, mint egy PR-cikk

Hogyan építsünk úgy egy ilyen platformot, hogy ne abba a 90 százalékba tartozzon, ami csak 3 epizódot él meg? Így látják a szakmabeliek.