A Magyar Paralimpiai Csapatért kampányol az Eisberg
A salátával a vásárlók a hazai sportolókat támogathatják.
A salátával a vásárlók a hazai sportolókat támogathatják.
Apróságnak tűnhet, de hosszútávon problémákat okozhat.
Egy tanulmány szerint résen kell lenniük a brandeknek: nem mindegy, milyen tartalmakban helyezik el hirdetéseiket.
Az Önszabályozó Reklám Testület egyetért a Magyar Reklámszövetség álláspontjával.
Mutatjuk, mi ez, és miért hasznos.
Szakértőket kérdeztünk arról, mennyire helyénvaló függésre buzdítani a fogyasztókat.
Szakértők segítségével jártuk körbe, milyen a színházi marketing a digitális világban.
Hazai fronton született meg az Embertelen podcast, ami annak lehetőségeit vizsgálja, hogyan tud két AI egymással kommunikálni.
A Mobilfox-sztori a modern brandépítés mintapéldája.
Ismét a magyar állam a Budapest Airport Zrt. többségi tulajdonosa. Mit jelenthet ez a márka kommunikációja szempontjából?
A közösségi szerelde gondolata egy holland modellprogramból indult, most hazánkban is virágzik.
Bereczki Enikő generációkutató szerint a jelenlegi fiataloknak kihívást jelentenek a társas kapcsolatok, és állandóan a YouTube-on lógnak.
Az elköteleződésre való ösztönzés érdekében a szektor új irányt vesz.
Az apák napi reklámok is külön műfajt képeznek Amerikában: mutatunk egy csokornyi jól sikerült kisfilmet!
Mindenki ismeri, mindenki szereti, és reklám nélkül két másodpercenként eladnak egyet belőle.
Az új imázzsal a hazai fogyasztók is hamarosan találkozhatnak.
Befutott a legfrissebb elemzés és előrejelzés a 2024-es reklámköltésekről: a print gyászolhat, mindenki más örül.
Az IKEA ismét bizonyítja, hogy képes lépést tartani a trendekkel.
A „Meet Your Digital Self” nevű projekt segítségével egy nagymama és az unokája újra egymásra talált.
A Tesco egy olyan módszert tesztel, amivel jelentősen csökkentheti az általa kibocsátott hulladékmennyiséget.
Állítása szerint a Nemzetközi Olimpiai Bizottság nem támogatja elég hatékonyan a sportolókat.
Magyarországon még sosem látott dalpremierrel készül Dzsúdló és a Pepsi.
Az influenszerek már meg sem erőltetik magukat. Újabb üdítőital, nulla kreativitás, még egy médiahekk.
Értesülések szerint az egyéves partnerség az e-kereskedelmi óriáscég eddigi legdrágább megbízása.
Tovább folytatja és szélesíti DEI programját Magyarország legnagyobb kreatív-, média-, produkciós és digitális ügynöksége.
A vicces reklámoknak helyük van a hirdetési piacon, viszont a prémium és a luxus brandektől mégsem várjuk el a humoros kampányokat.
Ha egy vállalatnak nincs célja a profiton kívül, akkor igen valószínű, hogy elveszítheti a fiatal fogyasztókat.
A Bleu de Chanel parfüm kisfilmjében a történetmesélés szintet lép, így egy pillanatra azt is el lehet felejteni, hogy valójában egy reklámot nézünk
Az ikonikus márkával folytatott partnerségnek köszönhetően a közismert sztár aktívan részt vesz a jövőbeli kollekciók kialakításában.
Megérkezett a válasz a megosztóra sikeredett iPad Pro reklámra.