Keresés

MarComm

Szimpla játékbabaként indult, de az elfogadás királynője lett - a Barbie-sztori

A Barbie-babát anno Ruth Handler alkotta meg, aki mindig tudta: bármire képesek a nők.

2024 szeptember 13.

Miért szippantanak be teljesen ezek az Apple reklámok?

Az Apple az első márka, amely két egymást követő évben is átvehette a legjobb amerikai főműsoridős tévés alkotásért járó Emmy-díjat.

2024 szeptember 11.

Az innováció szolgálatában: szponzorációs körkép az AI Summit 2024-ről

A kétnapos rendezvény számos támogató számára biztosított helyet a jövő innovátorainak térképén.

2024 szeptember 10.

Így hat a mesterséges intelligencia a reklámszakmára

Az AI Summit szakértői vendégei zseniális kerekasztal-beszélgetésen járták körbe a témát.

2024 szeptember 8.

Mi köze a kutyáknak a Sparhoz vagy a MOL-hoz? Szponzorációs körkép az idei DOGZ Fesztivál és Konferenciáról

Megnéztük, hogy a különböző márkák milyen kitelepülésekkel érkeztek az ország legjelentősebb kutyás eseményére.

2024 szeptember 6.

Fémdobozba zárt víz: sikeres marketinggel bármit el lehet adni

A FloeWater kiváló példája annak, hogyan lehet egy hétköznapi terméket innovatív csomagolással és ügyes marketinggel különlegessé tenni.

2024 szeptember 5.

Az Oasis nagyon átgondolt PR-kampánnyal robbant be újra

A szakértők szerint a zenekar minden apró aspektusban marketinglehetőséget lát, és ezt ki is használja.

Az írással válthatjuk meg a jövőt

Ann Handley úgy tartja, csak gyakorolni kell ahhoz, hogy valaki írásban is jól kommunikáljon.

2024 szeptember 2.

A szakember szerint átalakul a márkák viszonya a társadalmi célokhoz

A magasabb vagy csak a látszatcéloktól búcsúznak a márkák? Gergely Jánossal, a MindMiners Collective szenior tanácsadójával jártuk körül a kérdést.

2024 augusztus 30.

Ügynökségi körkép: Umbrella Collective – Alkotóműhely, együttműködés, innováció

Ügynökségi körképünk újabb részében Hidvégi Zoltánnal, az Umbrella Collective alapító-vezérigazgatójával beszélgettünk.

2024 augusztus 25.

2024 augusztus 24.

Két jelentős szakmai fesztivál bútorozik össze

Újabb partnerséggel erősít a nemzetközi csúcstalálkozó.

2024 augusztus 23.

Súlyos társadalmi problémára hívja fel a figyelmet a szórakozóhelyek új kampánya

A Cup Revolution és a NANE összefogásával született akció a nőkkel szembeni zaklatás ellen hivatott harcolni.

2024 augusztus 21.

Így tarthatnak lépést a márkák a fogyasztók AI-rajongásával

Hogyan tudják az egyes márkák kihasználni a mesterséges intelligencia lehetőségeit és biztosítani a jövőjüket a GenAI-alapú kereskedelemben?

2024 augusztus 19.

Az internet is elájult a Kozármisleny FC kampányától: NBII-es focicsapat mutat példát inklúzióban

A foci mindenkié, hirdeti a kampány: neked is látnod kell ezeket a képeket!

2024 augusztus 17.

Összeolvad a Cannes Lions és az Effie: új korszak jön a díjátadók történetében?

Mi történik, ha két, a kampányokat nagyon különböző szempontok szerint bíráló verseny találkozik?

2024 augusztus 15.

2024 augusztus 7.

Eltávolított reklámok: a techcégek élnek buborékban vagy mi lettünk túlérzékenyek?

Magyarázkodás és hirdetések visszavonása - vajon mi állhat az egyre gyakoribb jelenség mögött?

2024 augusztus 2.

Marketinges vagy és munkát keresel? Nem biztos, hogy segít a profilképkeret

Megosztja a szakembereket a LinkedIn újítása, amellyel mindenkinek a tudtára adhatjuk, hogy munkát keresünk.

2024 augusztus 1.

A Post For Rent immár PFR Groupként működik tovább

A Post For Rent immár PFR Groupként működik tovább.

2024 július 29.

A tökéletes autóreklám, amiben nincs is autó

A Mercedes zseniális ötlete garantáltan emlékezetes marad.

2024 július 27.

A Magyar Paralimpiai Csapatért kampányol az Eisberg

A salátával a vásárlók a hazai sportolókat támogathatják.

2024 július 24.

Szakértő figyelmeztet egy hibára, amivel komoly piaci hátrányba kerülhetnek a brandek

Apróságnak tűnhet, de hosszútávon problémákat okozhat.

2024 július 21.

Álhírek tesznek keresztbe a világmárkáknak

Egy tanulmány szerint résen kell lenniük a brandeknek: nem mindegy, milyen tartalmakban helyezik el hirdetéseiket.

2024 július 16.

Az ÖRT szerint minden reklám aggályos, amely függésre biztat

Az Önszabályozó Reklám Testület egyetért a Magyar Reklámszövetség álláspontjával.

2024 július 11.

2024 július 4.

„Válj függővé!” – Meddig mehet el egy energiaital hirdetés?

Szakértőket kérdeztünk arról, mennyire helyénvaló függésre buzdítani a fogyasztókat.

2024 július 3.

A színház nem mosópor - de eladni vajon ugyanúgy kell?

Szakértők segítségével jártuk körbe, milyen a színházi marketing a digitális világban.

2024 június 30.

Ezért nem létezhet ember nélkül mesterséges intelligencia

Hazai fronton született meg az Embertelen podcast, ami annak lehetőségeit vizsgálja, hogyan tud két AI egymással kommunikálni.

2024 június 28.