Keresés

MarComm

Üdítőkkel, autókkal, ruhákkal vezet az út a moziba: a legjobb filmes márkaegyüttműködések

Most épp a Beeltejuice című, a magyar mozikba nemrég érkezett filmet dicsérik a szakemberek a kiemelkedő marketingeszközei miatt

2024 szeptember 22.

Bűnözésből is lehet üzletet csinálni, ha jó a reklám?

Anna Delveynek sikerült karriert építeni a csalásból.

2024 szeptember 20.

Adatok nélkül mit sem ér a marketing - ilyen volt a Marketing Summit 2024

Az idei Marketing Summit középpontjában a "skizofrén marketing" állt - az eseményre mi is ellátogattunk.

2024 szeptember 18.

Komoly szigorítások jönnek a reklámpiacon

Több város és egy ország is célba vette a fosszilis üzemanyagok reklámjait. Mi jöhet ezután?

2024 szeptember 17.

Ügynökségi körkép: Mito - Bajtársiasság, nyitottság, kíváncsiság

Kövesházi Dániel, a Mito Creative vezérigazgatója, és Marosi Gergely kreatívigazgató mesélt nekünk az ügynökségi életről.

Meglepő márka-együttműködéssel csábítja vásárlóit a Lidl

Meglovagolva a népszerűségét, az áruházlánc az Emily in Paris sorozattal népszerűsíti francia ihletésű termékeit.

2024 szeptember 14.

Szimpla játékbabaként indult, de az elfogadás királynője lett - a Barbie-sztori

A Barbie-babát anno Ruth Handler alkotta meg, aki mindig tudta: bármire képesek a nők.

2024 szeptember 13.

Miért szippantanak be teljesen ezek az Apple reklámok?

Az Apple az első márka, amely két egymást követő évben is átvehette a legjobb amerikai főműsoridős tévés alkotásért járó Emmy-díjat.

2024 szeptember 11.

Az innováció szolgálatában: szponzorációs körkép az AI Summit 2024-ről

A kétnapos rendezvény számos támogató számára biztosított helyet a jövő innovátorainak térképén.

2024 szeptember 10.

Így hat a mesterséges intelligencia a reklámszakmára

Az AI Summit szakértői vendégei zseniális kerekasztal-beszélgetésen járták körbe a témát.

2024 szeptember 8.

Mi köze a kutyáknak a Sparhoz vagy a MOL-hoz? Szponzorációs körkép az idei DOGZ Fesztivál és Konferenciáról

Megnéztük, hogy a különböző márkák milyen kitelepülésekkel érkeztek az ország legjelentősebb kutyás eseményére.

2024 szeptember 6.

Fémdobozba zárt víz: sikeres marketinggel bármit el lehet adni

A FloeWater kiváló példája annak, hogyan lehet egy hétköznapi terméket innovatív csomagolással és ügyes marketinggel különlegessé tenni.

2024 szeptember 5.

Az Oasis nagyon átgondolt PR-kampánnyal robbant be újra

A szakértők szerint a zenekar minden apró aspektusban marketinglehetőséget lát, és ezt ki is használja.

Az írással válthatjuk meg a jövőt

Ann Handley úgy tartja, csak gyakorolni kell ahhoz, hogy valaki írásban is jól kommunikáljon.

2024 szeptember 2.

A szakember szerint átalakul a márkák viszonya a társadalmi célokhoz

A magasabb vagy csak a látszatcéloktól búcsúznak a márkák? Gergely Jánossal, a MindMiners Collective szenior tanácsadójával jártuk körül a kérdést.

2024 augusztus 30.

Ügynökségi körkép: Umbrella Collective – Alkotóműhely, együttműködés, innováció

Ügynökségi körképünk újabb részében Hidvégi Zoltánnal, az Umbrella Collective alapító-vezérigazgatójával beszélgettünk.

2024 augusztus 25.

2024 augusztus 24.

Két jelentős szakmai fesztivál bútorozik össze

Újabb partnerséggel erősít a nemzetközi csúcstalálkozó.

2024 augusztus 23.

Súlyos társadalmi problémára hívja fel a figyelmet a szórakozóhelyek új kampánya

A Cup Revolution és a NANE összefogásával született akció a nőkkel szembeni zaklatás ellen hivatott harcolni.

2024 augusztus 21.

Így tarthatnak lépést a márkák a fogyasztók AI-rajongásával

Hogyan tudják az egyes márkák kihasználni a mesterséges intelligencia lehetőségeit és biztosítani a jövőjüket a GenAI-alapú kereskedelemben?

2024 augusztus 19.

Az internet is elájult a Kozármisleny FC kampányától: NBII-es focicsapat mutat példát inklúzióban

A foci mindenkié, hirdeti a kampány: neked is látnod kell ezeket a képeket!

2024 augusztus 17.

Összeolvad a Cannes Lions és az Effie: új korszak jön a díjátadók történetében?

Mi történik, ha két, a kampányokat nagyon különböző szempontok szerint bíráló verseny találkozik?

2024 augusztus 15.

2024 augusztus 7.

Eltávolított reklámok: a techcégek élnek buborékban vagy mi lettünk túlérzékenyek?

Magyarázkodás és hirdetések visszavonása - vajon mi állhat az egyre gyakoribb jelenség mögött?

2024 augusztus 2.

Marketinges vagy és munkát keresel? Nem biztos, hogy segít a profilképkeret

Megosztja a szakembereket a LinkedIn újítása, amellyel mindenkinek a tudtára adhatjuk, hogy munkát keresünk.

2024 augusztus 1.

A Post For Rent immár PFR Groupként működik tovább

A Post For Rent immár PFR Groupként működik tovább.

2024 július 29.

A tökéletes autóreklám, amiben nincs is autó

A Mercedes zseniális ötlete garantáltan emlékezetes marad.

2024 július 27.

A Magyar Paralimpiai Csapatért kampányol az Eisberg

A salátával a vásárlók a hazai sportolókat támogathatják.

2024 július 24.

Szakértő figyelmeztet egy hibára, amivel komoly piaci hátrányba kerülhetnek a brandek

Apróságnak tűnhet, de hosszútávon problémákat okozhat.

2024 július 21.

Álhírek tesznek keresztbe a világmárkáknak

Egy tanulmány szerint résen kell lenniük a brandeknek: nem mindegy, milyen tartalmakban helyezik el hirdetéseiket.