A Burger King szerint megéri kopaszodni – legalábbis egy bizonyos módon
A Burger King a The Bald Thru nevű kampányával a Drive részének népszerűsítését vette célba.
A Burger King a The Bald Thru nevű kampányával a Drive részének népszerűsítését vette célba.
A kampány a közösségi médiát is segítségül hívja, hogy mind az ezer archívumában lévő műalkotást vissza tudja adni a készítőinek.
Emily Blunt és Ryan Gosling a Saturday Night Live-ban vendégeskedtek, hogy közös filmjüket promózzák.
Az Airbnb az új kampányának részeként felépítette a Pixar ikonikus meséjének, a Fel című animációs filmnek a lufis házát.
A márka ráállt azoknak a tornacipőnek a gyártására, amelyet az 1970-es, illetve 80-as évekbeli futballszurkolói cipők inspiráltak.
A KFC a parfümből származó teljes bevételt jótékony célra fogja felhasználni.
Új kezdeményezés indul a hazai kreatívipari szektor megerősítése érdekében.
A Warner Bros. ezzel ünnepli a harmadik Harry Potter film huszadik évfordulóját.
A technológiai cég az új, innovatív alkalmazásával a mindennapi életet próbálja egyszerűbbé tenni.
A márka az élelmiszerpazarlás problémájára szeretné felhívni a figyelmet.
A Lacoste már száz éve azon dolgozik, hogy a tenisz és az ikonikus krokodil egybeforrjon – most a márka szó szerint bekebelezi a sportág képviselőit.
A márka százéves tapasztalatával alkotta meg a magyar sportolók öltözékét.
A márka Brazíliában elindította kezdeményezését, amelyben a teherautó-sofőrök az alvásuk időtartalmát jutalomra válthatják.
A márka arra bátorítja a férfiakat az új kampányában, hogy lépjenek túl a tinédzserkori énjük árnyékán.
Vajon hány ember tudná csípőből megmondani, hogy melyik kezével eszi a nasit?
A született marketing zsenik, akiknél jobban senki nem használja a médiát.
A márka és Wesley Joseph egy limitált kiadású pólókollekciót dobtak piacra.
A Coca-Cola egy különleges kampányba fogott, hogy az újrahasznosítás fontosságára hívja fel a figyelmet.
A „Start Your Impossible” kampányfilmben több ország közössége látható, ahogy támogatásukkal segítik az olimpiai sportolókat.
A világ leggyorsabb embere lett a Persil extrém sebességű mosószerének új kampányarca.
A Powerade új kampányában az amerikai olimpikon tornásznő kapott főszerepet.
Mi van akkor, ha a szülő épp akkor nyit be gyermeke szobájába, amikor fia épp.. kacsákat etet? A Sprite szerint eljött a szülő-riaszató ideje.
A limitált kiadású vegán majonéz a Barbie baba születésének 65. évfordulója előtt jelent meg.
A Snickers kutatása szerint a házasodni készülő párok 80 százaléka aggódik azon, hogy a nagy nap dátuma esetleg egybeesik egy fontos mérkőzéssel.
Hogy néz ki az a személy, aki véget akar vetni az életének? A The Last Photo nevű kampány az emberek erről alkotott képét formálja át.
A Hellman's egy humoros kezdeményezés részeként beintett Heinz-nek.
A TikTok felhasználók esélyt kapnak, hogy a márkát képviselve köztéri óriásplakátokon tündököljenek.
A márkának a „Forever. Faster. See The Game Like We Do” nevet viselő kampánya a valaha volt legnagyobb marketingbefektetése.
Irodalommal a termékért, marketinggel a kultúráért – minden regénynek van egy saját színe, ahogy minden színnek egyedi a hangulata.
A kampány célja, hogy normalizálja a kudarcokat, és megmutassa, hogy a kihívások a siker kritikus összetevői lehetnek.