Keresés

MarComm

A Burger King szerint megéri kopaszodni – legalábbis egy bizonyos módon

A Burger King a The Bald Thru nevű kampányával a Drive részének népszerűsítését vette célba.

2024 május 7.

A Crayola új kampánya négy évtizedet ölel fel

A kampány a közösségi médiát is segítségül hívja, hogy mind az ezer archívumában lévő műalkotást vissza tudja adni a készítőinek.

A Barbenheimer-láz A kaszkadőrt is megfertőzte

Emily Blunt és Ryan Gosling a Saturday Night Live-ban vendégeskedtek, hogy közös filmjüket promózzák.

2024 május 6.

Az Airbnb a Fel című mese házikójába várja a vendégeket

Az Airbnb az új kampányának részeként felépítette a Pixar ikonikus meséjének, a Fel című animációs filmnek a lufis házát.

Az Adidas nem akar a lábbeliktől függeni, mégis a cipőkre épít

A márka ráállt azoknak a tornacipőnek a gyártására, amelyet az 1970-es, illetve 80-as évekbeli futballszurkolói cipők inspiráltak.

2024 május 3.

Megérkezett a hamburger illatú parfüm

A KFC a parfümből származó teljes bevételt jótékony célra fogja felhasználni.

Indul a Creative Catalyst: a májusi állomás a Creative Business Day

Új kezdeményezés indul a hazai kreatívipari szektor megerősítése érdekében.

2024 május 2.

A Harry Potter Marge nénije jelent meg a Temze felett

A Warner Bros. ezzel ünnepli a harmadik Harry Potter film huszadik évfordulóját.

2024 április 30.

A Samsung a beszédhibával küzdő felhasználókat segíti

A technológiai cég az új, innovatív alkalmazásával a mindennapi életet próbálja egyszerűbbé tenni.

2024 április 29.

Élelmiszerhulladékból készített cipőt a Hellmann's

A márka az élelmiszerpazarlás problémájára szeretné felhívni a figyelmet.

Novak Dokovic besétált a krokodil szájába

A Lacoste már száz éve azon dolgozik, hogy a tenisz és az ikonikus krokodil egybeforrjon – most a márka szó szerint bekebelezi a sportág képviselőit.

2024 április 26.

Az Adidas bemutatta a magyar olimpikonok és paralimpikonok felszereléseit

A márka százéves tapasztalatával alkotta meg a magyar sportolók öltözékét.

2024 április 25.

A Volkswagen új programjával a közlekedésbiztonságot akarja javítani

A márka Brazíliában elindította kezdeményezését, amelyben a teherautó-sofőrök az alvásuk időtartalmát jutalomra válthatják.

Az Old Spice új kampányában búcsút int a kamaszkornak

A márka arra bátorítja a férfiakat az új kampányában, hogy lépjenek túl a tinédzserkori énjük árnyékán.

2024 április 24.

A Cheeto's azokat a fogyasztókat ünnepli, akik a domináns kezükkel eszik a nasit

Vajon hány ember tudná csípőből megmondani, hogy melyik kezével eszi a nasit?

15 perc hírnév, ami több mint 15 éve tart – a Kardashian recept

A született marketing zsenik, akiknél jobban senki nem használja a médiát.

2024 április 23.

A Jack Daniel's megváltoztatta ikonikus pólóját

A márka és Wesley Joseph egy limitált kiadású pólókollekciót dobtak piacra.

A megújult logóért csak rá kell taposni egy Coca-Colás dobozra

A Coca-Cola egy különleges kampányba fogott, hogy az újrahasznosítás fontosságára hívja fel a figyelmet.

2024 április 22.

A Toyota az olimpikonok és paralimpikonok helyi közösségét ünnepli

A „Start Your Impossible” kampányfilmben több ország közössége látható, ahogy támogatásukkal segítik az olimpiai sportolókat.

2024 április 19.

Usain Bolt a Persil új kampányával sprintel tovább

A világ leggyorsabb embere lett a Persil extrém sebességű mosószerének új kampányarca.

2024 április 18.

Simone Biles a mentális jóllét fontossága mellett kampányol

A Powerade új kampányában az amerikai olimpikon tornásznő kapott főszerepet.

2024 április 17.

A Sprite az intim tér fontosságára hívja fel a figyelmet

Mi van akkor, ha a szülő épp akkor nyit be gyermeke szobájába, amikor fia épp.. kacsákat etet? A Sprite szerint eljött a szülő-riaszató ideje.

A Heinz és a Mattel piacra dobta pink Barbiecue szószát

A limitált kiadású vegán majonéz a Barbie baba születésének 65. évfordulója előtt jelent meg.

2024 április 16.

A Snickers-szel még házasodni is könnyebb

A Snickers kutatása szerint a házasodni készülő párok 80 százaléka aggódik azon, hogy a nagy nap dátuma esetleg egybeesik egy fontos mérkőzéssel.

2024 április 15.

Díjazták az öngyilkosság-megelőzésére irányuló kampányt

Hogy néz ki az a személy, aki véget akar vetni az életének? A The Last Photo nevű kampány az emberek erről alkotott képét formálja át.

2024 április 12.

Hellman's arra bíztat bizonyos fogyasztókat, hogy cseréljék le a nevüket

A Hellman's egy humoros kezdeményezés részeként beintett Heinz-nek.

Elindult Beyoncé hajápolási márkájának első kampánya

A TikTok felhasználók esélyt kapnak, hogy a márkát képviselve köztéri óriásplakátokon tündököljenek.

2024 április 11.

A Puma tíz év után először indít globális márkakampányt

A márkának a „Forever. Faster. See The Game Like We Do” nevet viselő kampánya a valaha volt legnagyobb marketingbefektetése.

2024 április 10.

A Dulux és az Ogilvy felfrissíti az irodalmi klasszikusokat

Irodalommal a termékért, marketinggel a kultúráért – minden regénynek van egy saját színe, ahogy minden színnek egyedi a hangulata.

A L’Oréal Paris új kampányában a kudarcok mögötti erő kap főszerepet

A kampány célja, hogy normalizálja a kudarcokat, és megmutassa, hogy a kihívások a siker kritikus összetevői lehetnek.