Keresés

MarComm

„Hasonló növekedés várható 2025-ben is″ – az MRSZ beszámolt a 2024-es év reklámköltéseiről

A média- és kommunikációs iparág immár reálértéken is pozitív változást mutatott az előző évhez képest. A médiatorta számait Novák Péterrel, az MRSZ elnökével értékeltük.

2025 március 26.

A Mediator fejlesztése a KGM régiós rebranding kampánya

A SsangYong KGM márkanéven folytatja tovább működését. Az autómárka régiós átalakulását támogató koncepciót a Mediator fejlesztette.

Mérhető értékkel jár a termékminták kínálása

A termékminták létjogosultságáról Nikola Novákovát, a Notino New channels vezetőjét és Madurka Petra pszichológust kérdeztük.

2025 március 25.

Az AI került a fókuszba a Marketing Döntéshozók Klubjának legutóbbi eseményén

A rendezvény fő üzenete, hogy az AI nem csupán egy jövőbeli lehetőség, hanem már most olyan eszköz, amely jelentősen növeli a marketing hatékonyságát.

Losonczi Balázs: „Olyan mértékű technológiai forradalom zajlik most, mint amilyen az ipari forradalom volt”

A nemrég Az Év Ügynöksége díjjal elismert Pentacomnál egyszerre fontosak az adatok, a szakmai alázat és az ügyfél iránti bizalom. Interjúnk Losonczi Balázs ügyvezetővel.

2025 március 24.

Kiemelten ellenőrzi idén a gyermekeket és fiatalkorúakat célzó reklámokat az NKFH

A Nemzeti Kereskedelmi és Fogyasztóvédelmi Hatóság (NKFH) az influenszerek reklámtevékenységét is vizsgálja.

Olcsó marketingtrükk lehetett a Lipton váratlan bejelentése: nagy árat fizethet érte a brand

A Lipton Ice Tea kockára tette fogyasztói bizalmát, amikor bejelentette őszibarackos italának megszűnését, majd áprilisi tréfának nevezte az egészet.

2025 március 22.

A sör, ami generációkon átívelő örökséget épített fel: a Guinness brand története

A Guinness profin vegyíti a klasszikus és a modern kor marketingstratégiáit, így továbbra sem egy elavult márka.

2025 március 21.

Iparági összefogás a bizalom és átláthatóság jegyében – hazai AI Guide készül

18 hazai szakmai szervezet fogott össze, hogy megalkossanak egy guide-ot az AI használatának etikus és átlátható szabályozása érdekében.

Erdélyi Eszter: „2025 abszolút a Connected TV éve"

A Connected TV jövőjéről Erdélyi Esztert, az Atmedia digitális osztályvezetőjét és az IAB Hungary Digitális Videó munkacsoport-vezetőjét kérdeztük.

2025 március 19.

Az adathiány a legnagyobb akadálya a személyre szabott vásárlói élmények kialakításának

Az EY tanulmánya szerint az adathiány jelenti a legnagyobb akadályt abban, hogy a magyar vállalatok személyre szabott ajánlatokat nyújtsanak ügyfeleiknek.

Bánhegyi Zsófia: „Az élvonalba sorolom a magyarországi marketingszektort Európában"

Bánhegyi Zsófiával, a Szerencsejáték Zrt. kereskedelmi igazgatójával annak kapcsán beszélgettünk, hogy Magyarországot képviselve az European Marketer of the Year döntősei közé került. Interjú.

2025 március 18.

5 tudnivaló a retail mediáról – elindult a digitális reklám harmadik hulláma

A szegmensre fordított kampányköltések már áttörték a láthatóság határát, és folyamatosan nőnek. Összeszedtük a legfontosabb tudnivalókat.

2025 március 17.

Sikeres marketing szinte 0 forintból: a Diverzum példája bizonyítja, hogy nem lehetetlen

Hogyan lehet szinte nulla forintból eredményes marketinget építeni, és hogyan lehet a Z generációt mozgósítani? Gyarmati Fannit, a Diverzum egyik alapítóját kérdeztük.

2025 március 16.

Vizuálisan lenyűgöző, de nincs benne érzelem – vélemények az AI-jal generált reklámokról

Az AI által létrehozott képek erős vizualitással rendelkeznek, a fogyasztók mégis úgy érzik, hogy szintetikusak, ami csökkenti hatásukat.

2025 március 14.

Még mindig előfordul, hogy túl hangos a tévéreklám

A magyar nyelven sugárzó, de külföldi joghatóság alá tartozó televízióknál máig előfordul a rossz gyakorlat. Az NMHH kirívó eseteket tett közzé.

2025 március 12.

Messze az Nvidia a legértékesebb márka a csipiparban

A márka értéke egy év alatt csaknem megduplázódott, így elérte a 87,9 milliárd dollárt.

2025 március 11.

Indul a kommunikációs szakma fiataljainak versenye: itt a Young Cannes Lions

A Magyarországi Kommunikációs Ügynökségek Szövetsége (MAKSZ) ismét megrendezi a Young Cannes Lions hazai előválogatóját.

2025 március 10.

A Z generációnak is előbb kell az olcsó, mint a fenntartható termék

Bár értékvezérelt ez a generáció, az árral kapcsolatos szempontok még felülírhatják ezt fogyasztói döntéseikben a Diverzum friss kutatása szerint.

2025 március 7.

A nőket ünnepli a 100 éves Shell Hungary nőnapi kampánya

Az énidős pillanatok megéléséhez nyújt segítséget a Shell Hungary már hagyománnyá vált nőnapi kezdeményezése.

2025 március 6.

A Pentacom lett Az Év Ügynöksége: Losonczi Balázs ügyvezetőt kérdeztük a sikerről

A Magyar Marketing Szövetség a Digital Marketing Forumon adta át Az Év Ügynöksége díjat. A MediaFuture beszámolója a helyszínről.

Indul az Arany Penge 2025 nevezési időszaka

A Magyarországi Kommunikációs Ügynökségek Szövetsége (MAKSZ) immár 25. alkalommal rendezi meg az Arany Penge Kreatív Fesztivált.

2025 március 5.

A marketing társadalmi hatásairól és felelősségéről tartottak kerekasztal-beszélgetést

A Magyar Marketing Szövetség Marketing Döntéshozók Klubja a marketing társadalmi hatásait és felelősségét helyezte középpontba legutóbbi eseményén.

2025 március 4.

Amikor a kolléga a kontent – így látja a belső kommunikáció szerepét a szakma

A MediaFuture a MPRSZ eseményén járt, ahol Barathi Tamás, Mészégető Marcsi, Panulin Ildikó és Róka Eszter járta körül a belső kommunikáció témáját.

2025 március 3.

Új kommunikációs platformmal indítja a sörszezont a Dreher

A márciusban induló kampányban leplezik le a márka frissített arculatát is.

Továbbra is a Toyota a világ legerősebb és legértékesebb autómárkája

Egy friss összesített jelentés szerint 64,7 milliárd dolláros márkaértékével továbbra is a Toyota a legértékesebb autómárka.

2025 március 2.

8 rendhagyó reklámkampány, amivel az IKEA nyomot hagyott

Összeszedtünk néhányat az IKEA legkreatívabb reklámkampányai közül.

2025 február 28.

A digitális reklám környezeti fenntarthatóságáról indít online tanfolyamot az IAB Europe

A tanfolyam gyakorlati stratégiákat és szakértői útmutatást ad a kibocsátás csökkentése és a fenntartható változás előmozdítása érdekében.

Belső influenszerekkel erősíti jelenlétét a Rossmann a TikTokon

A Rossmann bolti dolgozói immár influenszerként is képviselik a márkát a TikTok platformon.

2025 február 27.

Szabó Dániel: “Az adatvezérelt marketing sokszor hoz meglepetéseket”

Szabó Dániel, az E.ON Hungária Digital Marketing Team Leadere a fenntarthatóságról és az adatvezérelt marketingről is beszélt interjúnkban.