MarComm
Media
Content
Know-How
Updates
Keresés
MarComm
Rengeteg a panasz a Temura: súlyos vádakkal illetik a kínai webshopot
A Temura a fogyasztók és a versenytársak is panaszkodnak. Sikerülhet megállítani az óriást?
2025 január 10.
A nyomtalanságtól a Wes Anderson hatásig: ezek most a legizgalmasabb csomagolási trendek
Jelentésben a Pentawards tíz kulcsfontosságú jellemzőt emel ki, amely meghatározza a dizájntrendeket.
2025 január 2.
Ennek a korosztálynak a tagjai feltűnően keveset szerepelnek a reklámokban
Úgy tűnik azonban, hogy a társadalom összetételének változásával egyre több szerep juthat nekik.
2024 december 30.
Barna Tamás: "Leteszteltük. Tényleg nemzetközi színvonalú rendezvény a BrandFestival"
Barna Tamás, a Republic Group ügyvezető igazgatója mesélt arról, hogy költözött Berlinbe hazánk legnagyobb márkastratégiai konferenciája, a BrandFestival.
2024 december 28.
Ez a kihagyhatatlannak tűnő ajánlatok legnagyobb hibája
Bár a fogyasztók egy jelentős része kedveli az exkluzív ajánlatokat, nem mindegy, a brandek hogyan próbálják meg magukhoz láncolni őket.
2024 december 22.
A KKV-k örülni fognak ennek a magyar AI platformnak – interjú a Skillbot társalapítójával
Joanelli Tamást, a BeSocial ügynökség alapítóját és a Skillbot társalapítóját kérdeztük a hiánypótló Skillbot ChatMaster platformról.
2024 december 21.
AI alapú bőrelemzés és virtuális sminkpróba: így alakítja át a szépségápolást a technológia
A technológia alapjaiban írja át mindazt, amit eddig a sminkelésről és a szépségápolásról gondoltunk.
2024 december 13.
Így építik a brand image-üket a márkák karácsony idején
A gyakorlati haszon mellett a márkák szempontjából több előnye is van a karácsonyi jótékonysági kampányoknak.
2024 december 11.
A legszebb öröm a káröröm? Ami az egyik márkának kudarc, a másiknak lehetőség
Ha egy márka hibázik, egy másik ezt könnyen kihasználhatja.
2024 december 10.
Mit tanulhatunk a világ legjobb márkáitól?
Az Interbrand idén 25. alkalommal állította össze a világ legjobb márkáinak listáját, és levonta a tanulságokat az eltelt idő tapasztalataiból.
2024 december 9.
Ilyen a jó állatkertmarketing: a brit Chester Zoo rebrandingje
A Chester Zoo az állatkertmarketing kiemelkedő példája. Az intézmény a „természetért tevékenykedő erőként” pozícionálja magát.
2024 december 7.
Nagyot dobott a Vodafone, fontosat üzen a Telekom: karácsonyi reklámok 2024-ben
Elgondolkodtatóan az érzelmekre hatni: ezek a karácsonyi reklámok sikerrel vitték véghez a nehéz feladatot.
2024 december 5.
Személyes PR-akcióból nőtte ki magát a Nobel-díj?
A Nobel-díj valójában egy jól sikerült PR-akcióból született, amellyel a feltaláló saját jó hírnevét akarta helyreállítani?
2024 november 29.
"Ki vagy, ha éhes vagy?" – így született a világ egyik kedvenc reklámszlogenje
A Snickersnek annyira kellett ez a kampány, mint az éhező embernek egy falat kenyér.
2024 november 28.
Új ruhát ölt a legendás magyar pezsgő: milyen a jó rebranding?
A sokak által kedvelt termékek esetén az új külső garancia lehet a hosszútávú sikerre.
2024 november 26.
Az emberek imádják a karácsonyi vásárokat – és a brandek is
Nem véletlen, hogy az ünnepi kitelepülések világszerte vonzzák az árusokat és vásárlókat egyaránt.
2024 november 24.
Kínos hiba: 18+-os oldalra irányította vásárlóit a népszerű játékgyártó
A Mattel bakijának komoly hosszú távú következményei lehetnek.
2024 november 22.
Mi áll az okosórák felfutása mögött: valódi igény vagy okos marketing?
Az okosórák marketingje összeforrt az egészségvédelemmel. De vajon ezek az eszközök tényleg hozzájárulnak ahhoz, hogy megőrizzük jóllétünket?
2024 november 20.
Felszámolná a tésztához kapcsolódó sztereotípiákat a Republic és a Gyermelyi
Új üzenettel építik a tésztamárka imázsát.
2024 november 18.
Hol hibázott a Volkswagen a marketingben?
A Volkswagen egész történelme mérlegre kerül most, a jó márkakommunikáció pedig elengedhetetlen ebben a folyamatban.
2024 november 14.
Négy amerikai kampánymenedzser, aki alapjaiban formálta a politikai kommunikációt
A ma már evidenciaként kezelt kommunikációs stratégiák nem mindig voltak azok - nagy hatású kampánymenedzsereknek köszönhetjük őket.
2024 november 12.
Úton van Magyarországra a Coca-Cola karácsonyi kamionja
Az ikonikus jármű már elindult Londonból, és a vállalat ünnepi kampányának keretében hazánkon is végiggurul.
2024 november 10.
Sztárséfek és üzletláncok: a receptvideókkal bármit el lehet adni?
Sok, különféle márka keresi a gasztro-együttműködéseket, az üzletláncok a séfeket választották.
2024 november 7.
Hogyan használhatják ki a kis márkák a Taylor Swift-hatást?
Taylor Swift nem egy kisebb márka eladásait pörgette már fel. Így lovagolták meg a figyelemhullámot az érintett cégek.
2024 november 2.
Tilalmat hozott a bevett marketginfogás: leáldozik a kocsmatúráknak?
A kocsmatúrák jó üzleti lehetőséget jelentenek a szervezőknek és a vendéglátóhelyeknek, a kérdés az, hogy még meddig.
2024 október 31.
A paradicsomvér és a fekete majonéz csak a kezdet, ha a halloweenről van szó
A márkák az elmúlt évtizedben ébredtek rá a halloweenben rejlő üzleti potenciálra.
2024 október 29.
Négy múzeum, amely profi a brandépítésben
A logó, a név, a hangvétel és az identitás is erős érzelmeket és asszociációkat ébreszthet a menőség vagy az unalom felé elbillentve a mérleget.
2024 október 27.
Így adják el magukat a világ legnépszerűbb autómárkái
Milyen márkakommunikációt folytatnak és hogyan építik brandjüket a világ legnépszerűbb autói?
2024 október 26.
Híres ételek, amelyek marketingfogásként indultak
Talán nem is gondolnánk, hogy mennyi étel elterjedését köszönhetjük a marketingnek.
2024 október 24.
A svéd vadvilágtól az undok gyermekig: játékreklámok a trendek tükrében
Az IKEA a játék, mint ki- és összekapcsolódás fontosságára hívja fel a figyelmet, de vajon mit kommunikálnak eközben maguk a játékmárkák?
A rovat korábbi cikkei
/
8