Keresés

MarComm

Ilyen kreatívokkal erősít a B2B marketing

Az elköteleződésre való ösztönzés érdekében a szektor új irányt vesz.

2024 június 16.

Zseniális apák napi reklámokkal pörgetik az eladásokat

Az apák napi reklámok is külön műfajt képeznek Amerikában: mutatunk egy csokornyi jól sikerült kisfilmet!

2024 június 14.

Öt évtized óta töretlen a játékmárka sikere - mi a titka?

Mindenki ismeri, mindenki szereti, és reklám nélkül két másodpercenként eladnak egyet belőle.

2024 június 13.

Irányváltás az OMV-től: a vállalat teljesen új arculatot kap

Az új imázzsal a hazai fogyasztók is hamarosan találkozhatnak.

2024 június 12.

Billió dolláros üzlet: a globális reklámköltések 2025-ben először lépik át az álomhatárt

Befutott a legfrissebb elemzés és előrejelzés a 2024-es reklámköltésekről: a print gyászolhat, mindenki más örül.

2024 június 10.

Zseniális employer branding ötlettel állt elő az IKEA

Az IKEA ismét bizonyítja, hogy képes lépést tartani a trendekkel.

2024 június 5.

A Lenovo egy különleges hidat épített a generációk közötti szakadék átjáráshoz

A „Meet Your Digital Self” nevű projekt segítségével egy nagymama és az unokája újra egymásra talált.

2024 június 4.

A tetovált gyümölcsöké a jövő

A Tesco egy olyan módszert tesztel, amivel jelentősen csökkentheti az általa kibocsátott hulladékmennyiséget.

2024 június 3.

A Toyota nem szponzorálja többet az olimpiai játékokat

Állítása szerint a Nemzetközi Olimpiai Bizottság nem támogatja elég hatékonyan a sportolókat.

2024 május 30.

A kiterjesztett valóság segítségével Dzsúdló belecsöppen az életünkbe

Magyarországon még sosem látott dalpremierrel készül Dzsúdló és a Pepsi.

Dühítő italok: miért ugyanolyan Whisper Ton és Pachert Balázs új üdítőmárkájának reklámfilmje?

Az influenszerek már meg sem erőltetik magukat. Újabb üdítőital, nulla kreativitás, még egy médiahekk.

2024 május 29.

David Beckham lett az AliExpress márkanagykövete

Értesülések szerint az egyéves partnerség az e-kereskedelmi óriáscég eddigi legdrágább megbízása.

2024 május 27.

A női munkavállalói jóllétet támogatja a Publicis Groupe Hungary új DEI-programja

Tovább folytatja és szélesíti DEI programját Magyarország legnagyobb kreatív-, média-, produkciós és digitális ügynöksége.

2024 május 24.

Mennyire lehet humoros egy prémium márka kampánya?

A vicces reklámoknak helyük van a hirdetési piacon, viszont a prémium és a luxus brandektől mégsem várjuk el a humoros kampányokat.

2024 május 23.

A pénzéhes márkák könnyedén elveszíthetik a Z generációt

Ha egy vállalatnak nincs célja a profiton kívül, akkor igen valószínű, hogy elveszítheti a fiatal fogyasztókat.

2024 május 22.

Először dolgozott együtt Martin Scorsese és Timothée Chalamet

A Bleu de Chanel parfüm kisfilmjében a történetmesélés szintet lép, így egy pillanatra azt is el lehet felejteni, hogy valójában egy reklámot nézünk

2024 május 21.

A Hugo Boss több éves együttműködést jelentett be David Beckhammel

Az ikonikus márkával folytatott partnerségnek köszönhetően a közismert sztár aktívan részt vesz a jövőbeli kollekciók kialakításában.

2024 május 17.

A Samsung megszólaltatta az Apple összezúzott gitárját

Megérkezett a válasz a megosztóra sikeredett iPad Pro reklámra.

2024 május 16.

A Madhouse futtatott elsőként hirdetést a SkyShowTime-on

Az első hirdető a Magyar Telekom volt a Marsra magyar! áldokumentum-szitkom pre-roll reklámjával.

2024 május 15.

Eltűnt a mosoly a Happy Meal menüről

A márka ezzel a húzással arra akarja ösztönzi a legkisebb családtagokat, hogy bátran fejezzék ki, ha valami nyomja a szívüket.

2024 május 14.

Megérkezett a világ első magyar futócipője

A Dorko tervezőcsapatának és Csere Gáspár, magyar bajnok és olimpikon maratonfutó közös munkájának gyümölcsként bemutatták a Runique nevű futócipőt.

A marketingeseket érintő időhiányra a generatív AI jelenti a megoldást

A Microsoft Advertising megállapítása szerint ugyanis a marketingesek 64 százaléka szenved időhiánytól.

2024 május 13.

Limitált kollekciót dob piacra a Tisza és Azahriah

Érkezik a TISZA X AZAHRIAH kollekció.

2024 május 10.

Hangszereket és más értékes tárgyakat zúz össze az Apple az új reklámjában

Az Apple új iPad Pro reklámját még nézni is fájó – a márka elnézést kért.

2024 május 9.

A Contagious döntött: 5 földrészről 8 ügynökséget választottak a legjobbnak idén

A Contagious ebben az évben is kiválasztotta a világ legkiemelkedőbb és legmerészebb kreatív ügynökségeit.

Szoboszlai Dominik saját McDonald's menüt kapott

A Domi meal júniustól kapható a magyar Mekikben.

2024 május 8.

A Burger King szerint megéri kopaszodni – legalábbis egy bizonyos módon

A Burger King a The Bald Thru nevű kampányával a Drive részének népszerűsítését vette célba.

2024 május 7.

A Crayola új kampánya négy évtizedet ölel fel

A kampány a közösségi médiát is segítségül hívja, hogy mind az ezer archívumában lévő műalkotást vissza tudja adni a készítőinek.

A Barbenheimer-láz A kaszkadőrt is megfertőzte

Emily Blunt és Ryan Gosling a Saturday Night Live-ban vendégeskedtek, hogy közös filmjüket promózzák.

2024 május 6.

Az Airbnb a Fel című mese házikójába várja a vendégeket

Az Airbnb az új kampányának részeként felépítette a Pixar ikonikus meséjének, a Fel című animációs filmnek a lufis házát.