Interview

„Egy magára hagyott kisbaba mellett nem lehet elmenni” – interjú Varró Gabriellával a Civil Díj nyertes kampányáról

Megrázóan őszinte kampánnyal nyerte el a legjobb kommunikációs kampány Civil Díját az SOS-Gyermekfalu Magyarországi Alapítványa. A kampányról Varró Gabriella kommunikációs szakértőt kérdeztük.

Tatár István: „A lokális piacra gyártott prémium tartalom jobban megragadja a felhasználót"

A PanMedia és PM Digital digitális médiaigazgatójával közkeletű generációs tévhiteket cáfoltunk meg, és arról beszélgettünk, mikor van létjogosultsága a lokális médiaköltésnek a globálissal szemben.

Tamasi Szilvia: „Ki kell lépni a klasszikus újságírás világából"

Tamasi Szilvia, az Economx frissen kinevezett ügyvezető igazgatója a site megújítását tűzte ki céljául, ami a fiatal célcsoportok megszólítását is magában foglalja. Interjú.

„A tudásunkat megosztva sokoldalúbb, hitelesebb tájékoztatást nyújtunk” – interjú Reiber Gabriellával

Reiber Gabriella, az Indamedia új magazinportfólió-igazgatója egy olyan szakmai műhelyt alakított ki, ami az egész kiadóvállalat számára példával szolgált. Interjúnkban többek között erről kérdeztük.

„Az AI számára szolgálunk forrásként″ – Oltyán József a Magyar Építők-modellről

Idén tízéves a Magyar Építők című online és print kiadvány, amely arra vállalkozott, hogy helyreállítsa az építőipar megtépázott hírnevét. Interjúnk Oltyán József vezérigazgatóval.

Bán Zoltán: „A legfontosabb a jó tartalom”

A legfontosabb az, hogy az olvasók megbízhatónak ítéljenek meg egy oldalt, vélekedik Bán Zoltán, a Portfolio csoport társtulajdonos-vezérigazgatója. Interjú.

Varga Attila: "A tévé addig fog élni, ameddig a hirdetők és a streamingszolgáltatók megállapodásra nem jutnak"

Varga Attila, a Network4 online fejlesztési és kommunikációs igazgatója a streaming és a tévé jövőjéről, illetve az AI-ról is beszélt interjúnkban.

Losonczi Balázs: „Olyan mértékű technológiai forradalom zajlik most, mint amilyen az ipari forradalom volt”

A nemrég Az Év Ügynöksége díjjal elismert Pentacomnál egyszerre fontosak az adatok, a szakmai alázat és az ügyfél iránti bizalom. Interjúnk Losonczi Balázs ügyvezetővel.

Erdélyi Eszter: „2025 abszolút a Connected TV éve"

A Connected TV jövőjéről Erdélyi Esztert, az Atmedia digitális osztályvezetőjét és az IAB Hungary Digitális Videó munkacsoport-vezetőjét kérdeztük.

Csikesz Erika: "Piacvezető csatornaként a trendek és innovációk folyamatos figyelemmel kísérése elengedhetetlen"

Csikesz Erika, a TV2 Csoport értékesítési és digitális igazgatója a streaming térnyeréséről és a legnépszerűbb műsorformátumokról is beszélt interjúnkban.

„Egyre erősödik a marketing szerepe” – interjú Bánhegyi Zsófiával, az Év Európai Marketingszakemberével

Bánhegyi Zsófia exkluzív interjút adott a MediaFuture-nek annak kapcsán, hogy a European Marketer of the Year 2025 győztese lett.

Dr. Aczél Petra: „Tévedés, hogy nem olvasunk el hosszú szövegeket″

Van-e még értelme írni, vagy már csak rendezői leszünk a szövegeknek? Interjúnkban dr. Aczél Petra médiakutatóval beszélgettünk.

A társadalmi hatásra, amit elérünk, más nem képes Magyarországon – interjú Ziegler Gáborral

Weboldal, podcast, konferencia, fesztivál, falkaséták és könyv: a We love Dogz-sztoriról Ziegler Gábort, az Indamedia vezérigazgatóját kérdeztük.

Kovács Tibor: „A média igazi kihívása saját hitelének visszaépítése”

Egy algoritmusok uralta korban a cél még mindig az olvasó igényeinek a megértése kell legyen Kovács Tibor, a Ringier Hungary ügyvezetője szerint. Interjú.

„Szükség van egy nagy presztízsű szakmai elismerésre″ – Dr. Tóth Csabát, a MEME elnökét kérdeztük az új tévés díjról

Dr. Tóth Csabát, a MEME elnökét arról kérdeztük, miért tartották fontosnak létrehozni az új televíziós szakmai díjat.

Bánhegyi Zsófia: „Az élvonalba sorolom a magyarországi marketingszektort Európában"

Bánhegyi Zsófiával, a Szerencsejáték Zrt. kereskedelmi igazgatójával annak kapcsán beszélgettünk, hogy Magyarországot képviselve az European Marketer of the Year döntősei közé került. Interjú.

Művészként érvényesülni még összetettebb munka, mint kommunikációs szakemberként – interjú Soós Edinával

Az NMHH kutatásszervezője munka után fest, kiállít és díjakat nyer - interjú.

Szabó Dániel: “Az adatvezérelt marketing sokszor hoz meglepetéseket”

Szabó Dániel, az E.ON Hungária Digital Marketing Team Leadere a fenntarthatóságról és az adatvezérelt marketingről is beszélt interjúnkban.

Borsány-Gyenes András: „A televíziós tartalomszolgáltatók és a streamingszolgáltatók össze fognak érni”

Milyen lesz a tartalomfogyasztás jövője és milyen új megoldásokkal próbálkoznak a szolgáltatók? A Network4 vezérigazgatójával beszélgettünk.

Ziegler Gábor: „Az online média aktív tartalomfogyasztást jelent, és ez ma egyedi”

Az internetezők tudatosan választanak, ezért minőségi tartalomra vágynak, de fontos az online téren kívül is megszólítani őket Ziegler Gábor, az Indamedia vezérigazgató-társtulajdonosa szerint.

Az AI írta cikkek világában nincs keresnivalóm – interjú Rényi Ádámmal írásról és színházról

Kommunikációs szakemberből kiadótulajdonossá és íróvá vált, szenvedélye a színház lett: Rényi Ádámmal beszélgettünk ihletről, írásról és kiadóalapításról.

A birodalom visszavág: így írja újra a média erőviszonyait Donald Trump Szűts Zoltán szerint

Szűts Zoltán, az Eszterházy Károly Katolikus Egyetem dékánja szerint más viszonyok közé érkezett Trump, mint első elnökségénél.

Guttengéber Csaba: „A reklámpiacon a tévé ma megkerülhetetlen"

A médiaszakma aranykorához már sosem térhetünk vissza, a tévé megkerülhetetlen, de az újra is nyitni kell: nagyinterjú Guttengéber Csabával.

Meghat, nevettet, elgondolkodtat és működik: a Rewind hajléktalan emberekkel forgatott filmet

Vida Gusztávot, a Rewind Creative Agency alapító-ügyvezetőjét kérdeztük a Szállóige címet viselő különleges filmről, amely már 22 ezer nézőt ért el.

Az influenszer nem hangosan kiabáló kofa – Forgács Mariannt kérdeztük a közösségi média trendjeiről

A Be Social társalapítója a MediaFuture-nek elmondta, mennyire fontos a stratégia, a B-tervek megléte a social mediában.

Lunczner Ádám: „A nagy kiadók prémium hirdetési környezetet tudnak teremteni a hirdetőknek”

Lunczner Ádámot, az IAB Hungary frissen megválasztott elnökét a digitális hirdetések előnyeiről és a piac kihívásairól is kérdeztük interjúnkban.

Vági Róbert: a magyar médiapiac lemaradt, a régiót kell figyelnünk

A Central Médiacsoport operatív vezérigazgató-helyettese nem temeti a printet, de online téren erős innovációkról számol be. Interjú Vági Róberttel.

Szak Zsuzsanna: „Amikor Magyarországot kiemelik egy európai színpadon, arra tényleg büszkék lehetünk”

Szak Zsuzsanna, a Henkel Magyarország Consumer Brands üzletágának igazgatója szakmai sikereiről és a terület kihívásairól is beszélt interjúnkban.

Kolosi Péter: „Maximálisan elégedett vagyok, nagyon sikeres évet zártunk”

Az RTL Magyarország tartalomért felelős vezérigazgató-helyettese interjút adott az Indexnek, amelyben értékelte az elmúlt évet.

Fodor Dániel: "Ma Magyarországon már inkább cégkultúra kérdése, hogy milyen az iroda"

Fodor Dánielt, Az Év Irodája verseny főszervezőjét az idei díjról és saját pályafutásáról is kérdeztük.