Keresés

Interview

Varga Attila: "A tévé addig fog élni, ameddig a hirdetők és a streamingszolgáltatók megállapodásra nem jutnak"

Varga Attila, a Network4 online fejlesztési és kommunikációs igazgatója a streaming és a tévé jövőjéről, illetve az AI-ról is beszélt interjúnkban.

2025 április 3.

Kovács Tibor: „A média igazi kihívása saját hitelének visszaépítése”

Egy algoritmusok uralta korban a cél még mindig az olvasó igényeinek a megértése kell legyen Kovács Tibor, a Ringier Hungary ügyvezetője szerint. Interjú.

2025 március 25.

Losonczi Balázs: „Olyan mértékű technológiai forradalom zajlik most, mint amilyen az ipari forradalom volt”

A nemrég Az Év Ügynöksége díjjal elismert Pentacomnál egyszerre fontosak az adatok, a szakmai alázat és az ügyfél iránti bizalom. Interjúnk Losonczi Balázs ügyvezetővel.

2025 március 24.

„Szükség van egy nagy presztízsű szakmai elismerésre″ – Dr. Tóth Csabát, a MEME elnökét kérdeztük az új tévés díjról

Dr. Tóth Csabát, a MEME elnökét arról kérdeztük, miért tartották fontosnak létrehozni az új televíziós szakmai díjat.

2025 március 21.

Erdélyi Eszter: „2025 abszolút a Connected TV éve"

A Connected TV jövőjéről Erdélyi Esztert, az Atmedia digitális osztályvezetőjét és az IAB Hungary Digitális Videó munkacsoport-vezetőjét kérdeztük.

2025 március 19.

Bánhegyi Zsófia: „Az élvonalba sorolom a magyarországi marketingszektort Európában"

Bánhegyi Zsófiával, a Szerencsejáték Zrt. kereskedelmi igazgatójával annak kapcsán beszélgettünk, hogy Magyarországot képviselve az European Marketer of the Year döntősei közé került. Interjú.

2025 március 12.

Csikesz Erika: "Piacvezető csatornaként a trendek és innovációk folyamatos figyelemmel kísérése elengedhetetlen"

Csikesz Erika, a TV2 Csoport értékesítési és digitális igazgatója a streaming térnyeréséről és a legnépszerűbb műsorformátumokról is beszélt interjúnkban.

2025 március 3.

Művészként érvényesülni még összetettebb munka, mint kommunikációs szakemberként – interjú Soós Edinával

Az NMHH kutatásszervezője munka után fest, kiállít és díjakat nyer - interjú.

2025 február 27.

Szabó Dániel: “Az adatvezérelt marketing sokszor hoz meglepetéseket”

Szabó Dániel, az E.ON Hungária Digital Marketing Team Leadere a fenntarthatóságról és az adatvezérelt marketingről is beszélt interjúnkban.

2025 február 23.

Az influenszer nem hangosan kiabáló kofa – Forgács Mariannt kérdeztük a közösségi média trendjeiről

A Be Social társalapítója a MediaFuture-nek elmondta, mennyire fontos a stratégia, a B-tervek megléte a social mediában.

2025 február 17.

Borsány-Gyenes András: „A televíziós tartalomszolgáltatók és a streamingszolgáltatók össze fognak érni”

Milyen lesz a tartalomfogyasztás jövője és milyen új megoldásokkal próbálkoznak a szolgáltatók? A Network4 vezérigazgatójával beszélgettünk.

2025 február 12.

Lunczner Ádám: „A nagy kiadók prémium hirdetési környezetet tudnak teremteni a hirdetőknek”

Lunczner Ádámot, az IAB Hungary frissen megválasztott elnökét a digitális hirdetések előnyeiről és a piac kihívásairól is kérdeztük interjúnkban.

2025 február 11.

Ziegler Gábor: „Az online média aktív tartalomfogyasztást jelent, és ez ma egyedi”

Az internetezők tudatosan választanak, ezért minőségi tartalomra vágynak, de fontos az online téren kívül is megszólítani őket Ziegler Gábor, az Indamedia vezérigazgató-társtulajdonosa szerint.

2025 február 10.

Vági Róbert: a magyar médiapiac lemaradt, a régiót kell figyelnünk

A Central Médiacsoport operatív vezérigazgató-helyettese nem temeti a printet, de online téren erős innovációkról számol be. Interjú Vági Róberttel.

Az AI írta cikkek világában nincs keresnivalóm – interjú Rényi Ádámmal írásról és színházról

Kommunikációs szakemberből kiadótulajdonossá és íróvá vált, szenvedélye a színház lett: Rényi Ádámmal beszélgettünk ihletről, írásról és kiadóalapításról.

2025 február 5.

Szak Zsuzsanna: „Amikor Magyarországot kiemelik egy európai színpadon, arra tényleg büszkék lehetünk”

Szak Zsuzsanna, a Henkel Magyarország Consumer Brands üzletágának igazgatója szakmai sikereiről és a terület kihívásairól is beszélt interjúnkban.

2025 január 31.

A birodalom visszavág: így írja újra a média erőviszonyait Donald Trump Szűts Zoltán szerint

Szűts Zoltán, az Eszterházy Károly Katolikus Egyetem dékánja szerint más viszonyok közé érkezett Trump, mint első elnökségénél.

2025 január 27.

Kolosi Péter: „Maximálisan elégedett vagyok, nagyon sikeres évet zártunk”

Az RTL Magyarország tartalomért felelős vezérigazgató-helyettese interjút adott az Indexnek, amelyben értékelte az elmúlt évet.

Guttengéber Csaba: „A reklámpiacon a tévé ma megkerülhetetlen"

A médiaszakma aranykorához már sosem térhetünk vissza, a tévé megkerülhetetlen, de az újra is nyitni kell: nagyinterjú Guttengéber Csabával.

Fodor Dániel: "Ma Magyarországon már inkább cégkultúra kérdése, hogy milyen az iroda"

Fodor Dánielt, Az Év Irodája verseny főszervezőjét az idei díjról és saját pályafutásáról is kérdeztük.

2025 január 23.

Meghat, nevettet, elgondolkodtat és működik: a Rewind hajléktalan emberekkel forgatott filmet

Vida Gusztávot, a Rewind Creative Agency alapító-ügyvezetőjét kérdeztük a Szállóige címet viselő különleges filmről, amely már 22 ezer nézőt ért el.

2025 január 13.

Lunczner Ádám: "A ChatGPT search átalakíthatja a piacot"

Lunczner Ádámot, a Mindshare innovációs igazgatóját kérdeztük arról, milyen változásokat hozhat a ChatGPT search a hirdetők életében.

2025 január 6.

Lengyel Zoltán: „Motivál a feladatok komplexitása“

Lengyel Zoltán marketingszakembert a tapasztalatairól és az aktuális trendekről kérdeztük.

2024 december 30.

Barna Tamás: "Leteszteltük. Tényleg nemzetközi színvonalú rendezvény a BrandFestival"

Barna Tamás, a Republic Group ügyvezető igazgatója mesélt arról, hogy költözött Berlinbe hazánk legnagyobb márkastratégiai konferenciája, a BrandFestival.

2024 november 19.

Marosi Gergő: “Olyan munkánk van, amivel hatással tudunk lenni”

Marosi Gergővel, a Mito kreatívigazgatójával beszélgettünk hivatásról, inspirációról és kikapcsolódásról.

2024 október 7.

Horváth Rita: „Fontos, hogy bízz azokban, akiket vezetsz”

Horváth Ritát, a Publicis Groupe Hungary médiavezetőjével beszélgettünk.

2024 szeptember 17.

Ügynökségi körkép: Mito - Bajtársiasság, nyitottság, kíváncsiság

Kövesházi Dániel, a Mito Creative vezérigazgatója, és Marosi Gergely kreatívigazgató mesélt nekünk az ügynökségi életről.

2024 augusztus 18.

Ez köti össze Snoop Doggot a Samsung magyar kommunikációs vezetőjével: Samu Zsófia nem csak a lánggal futott

A magyar kommunikációs szakember az olimpia egyik záróeseményen, egy éjszakai futáson is teljesítette a 10 kilométeres távot.

2024 július 22.

„Azt sem tudtam, mit veszek át, aztán mondták, ez a fődíj” – interjú Varró Gabriellával PREXA-fődíjas kampányáról

A PREXA-fődíjjal jutalmazott kampány egy civil szervezet munkáját segíti: kihívásokkal teli, forrásokban szegény környezetben kreatív Varró Gabriella.

2024 június 26.

Palcsó Sára himi-huminak tartotta a marketinget, majd a legnagyobb márkákat vitte sikerre

A marketingszakember, aki elérte, hogy a Baba egy teljes termékcsaládot jelentsen, és még az Unicumot is megfiatalította.