Keresés

Keresés

„Hétfőn margarint adunk el, kedden lakást, szerdán munkáltatói márkát” – a Noguchi az Év Ügynöksége

tegnap, 06:45

„Hétfőn margarint adunk el, kedden lakást, szerdán munkáltatói márkát” – a Noguchi az Év Ügynöksége

A PREXA díjátadón az Év Ügynöksége címet elnyert Noguchi ügyvezető partnerei, Szántó Dániel és Szántó Balázs árulták el sikerük titkát.

A Magyar Paralimpiai Csapatért kampányol az Eisberg

3 órája

A Magyar Paralimpiai Csapatért kampányol az Eisberg

A salátával a vásárlók a hazai sportolókat támogathatják.

Három tv-csatornát is büntetne a Médiatanács

július 25., 13:00

Három tv-csatornát is büntetne a Médiatanács

Az NMHH a külföldi társhatóságokhoz fordult.

Szexuális erőszak az interneten streamelve: érthetetlen hibát követett el az RTL

július 24., 12:15

Szexuális erőszak az interneten streamelve: érthetetlen hibát követett el az RTL

A VV Giadával erőszakoskodó VV Dzsigerit kizárták, de az interneten közvetítették az eseményt: senki nem avatkozott közbe.

Szakértő figyelmeztet egy hibára, amivel komoly piaci hátrányba kerülhetnek a brandek

július 24., 09:00

Szakértő figyelmeztet egy hibára, amivel komoly piaci hátrányba kerülhetnek a brandek

Apróságnak tűnhet, de hosszútávon problémákat okozhat.

Márton Szabolcs: „A médiának van mire készülni”

július 23., 09:15

Márton Szabolcs: „A médiának van mire készülni”

Videocast-sorozatunk bónusz epizódjában műsorvezetőnk került a mikrofon túloldalára.

„Azt sem tudtam, mit veszek át, aztán mondták, ez a fődíj” – interjú Varró Gabriellával PREXA-fődíjas kampányáról

július 22., 06:45

„Azt sem tudtam, mit veszek át, aztán mondták, ez a fődíj” – interjú Varró Gabriellával PREXA-fődíjas kampányáról

A PREXA-fődíjjal jutalmazott kampány egy civil szervezet munkáját segíti: kihívásokkal teli, forrásokban szegény környezetben kreatív Varró Gabriella.

Álhírek tesznek keresztbe a világmárkáknak

július 21., 06:45

Álhírek tesznek keresztbe a világmárkáknak

Egy tanulmány szerint résen kell lenniük a brandeknek: nem mindegy, milyen tartalmakban helyezik el hirdetéseiket.

Kinek jár a jogdíj a mesterséges intelligencia komponálta dal után?

július 20., 06:45

Kinek jár a jogdíj a mesterséges intelligencia komponálta dal után?

Nem egységes a szabályozás a világon, ezért szakértővel igyekeztünk kibogozni, hogy ki kapja végül a pénzt.

A magyar média problémáira is rávilágít a szolnoki gyermekbántalmazási eset

július 19., 15:30

A magyar média problémáira is rávilágít a szolnoki gyermekbántalmazási eset

Hiba volt, hogy a történtekről készült videó kikerült az internetre, de a média sem kezelte helyesen a gyermekbántalmazási esetet.

Földi Kata: „Rengeteg a kiaknázatlan terület a mérések terén”

július 19., 08:15

Földi Kata: „Rengeteg a kiaknázatlan terület a mérések terén”

A DKT működéséért felelős Egységes Digitális Mérésért Egyesület elnökségi tagját kérdeztük a közönségmérés helyzetéről, fontosságáról és jövőjéről.

Stratégiai együttműködést kötött Az Év Irodája Kft. és az Indamedia

július 18., 09:05

Stratégiai együttműködést kötött Az Év Irodája Kft. és az Indamedia

A megállapodás keretein belül a médiacsoport részesedést is vásárolt.

Guttengéber Csaba: „Fontos, hogy a hirdetők megbízható médiaszolgáltatást kapjanak”

július 17., 06:45

Guttengéber Csaba: „Fontos, hogy a hirdetők megbízható médiaszolgáltatást kapjanak”

Az Atmedia ügyvezető igazgatójával Márton Szabolcs beszélgetett.

Az ÖRT szerint minden reklám aggályos, amely függésre biztat

július 16., 06:45

Az ÖRT szerint minden reklám aggályos, amely függésre biztat

Az Önszabályozó Reklám Testület egyetért a Magyar Reklámszövetség álláspontjával.

Ilyennek kell lennie egy jó reklámnak

július 15., 10:00

Ilyennek kell lennie egy jó reklámnak

Különösen a Z-generációnak vannak nagyon konkrét elképzelései arról, mi kell egy reklámba.

Újságok a 20. században: képes kalandozás a nyomtatott sajtó hőskorában

július 13., 06:45

Újságok a 20. században: képes kalandozás a nyomtatott sajtó hőskorában

Galériában mutatjuk meg, hogyan és mit olvastak a nyomtatott sajtótermékeket vásárlók a huszadik században.

A nemek közötti bérkülönbségek észrevétlenül rombolják a vállalatokat

július 12., 06:45

A nemek közötti bérkülönbségek észrevétlenül rombolják a vállalatokat

Ezzel a problémával szinte minden ügynökség küzd – pedig van rá megoldás.

Új iránytű a fashion marketingben - Bemutatkozik a Brand Magic Index

július 11., 06:45

Új iránytű a fashion marketingben - Bemutatkozik a Brand Magic Index

Mutatjuk, mi ez, és miért hasznos.

/** @noinspection PhpDynamicAsStaticMethodCallInspection */ Page::renderElement('mobil_banner_b'); ?>