MarComm
Media
Content
Know-How
Updates
Interview
Keresés
Minden rovat
Content
Know-How
MarComm
Media
Updates
Összes
Ma
Tegnap
Elmúlt 7 nap
Elmúlt 30 nap
Keresés
14 órája
„Az AI számára szolgálunk forrásként″ – Oltyán József a Magyar Építők-modellről
Idén tízéves a Magyar Építők című online és print kiadvány, amely arra vállalkozott, hogy helyreállítsa az építőipar megtépázott hírnevét.
38 perce
Távozik posztjáról Gulyás János és Mező László ügynökségi vezető
A Wavemakert vezető Gulyás János, illetve az EssenceMediacomot irányító Mező László pozíciója is megszűnik.
3 órája
Kiderült, melyik közösségi oldalnak a legnagyobb a karbonlábnyoma
Ha évente csak egy órát TikTok-ozunk azzal több mint 21 kilogramm CO2e-t generálunk.
5 órája
Újítással érkezik a Floor második évada
Június 2-tól minden hét elején ismét 49 játékos lép az ország legnagyobb LED játéktáblájára, a Floor-ra, a szerencsés nyertesre 8 millió forint vár.
8 órája
Júniusban indul a digitális akadálymentesítési kötelezettség
Mulasztás esetén bizonyos feltételekkel akár az adott cég nettó árbevételének 5%-ának megfelelő közigazgatási bírság kiszabására is sor kerülhet.
10 órája
A Lipton új kampányában még a kalózok is megenyhülnek a teától
Tea changes everything név alatt készült el az új kampány, az adam&eveDDB jóvoltából.
tegnap, 13:36
Május végén tartják a Tudum 2025-öt, a Netflix élő eseményét
A számos ismert színész megjelenésével és Lady Gaga fellépésével színesített eseményen fontos bejelentések és exkluzív leleplezések várhatók.
tegnap, 06:00
Levi's Red Tab: védjegyként indult, közösséget épített belőle a márka
A Levi's farmerek hátsó zsebének cimkéje jól példázza, hogy egy egyszerű ötlet hogyan válhat világszerte ismert márkajelzéssé.
május 17., 17:00
Nincs több hajnalig tartó tiktokozás a tiniknek: így tesz ellene a platform
Alkalmazáson belüli, vezetett meditációs gyakorlatokat és esti limitet vezet be a TikTok.
május 17., 14:30
A Netflix meglépi azt, ami miatt temetni akarta a lineáris tévét
2026-tól mesterséges intelligencia által generált reklámok jelenhetnek meg a Netflixes tartalmakban.
május 17., 12:00
Május 18-tól jön a Kincsvadászok VIP
Különleges évaddal folytatódik vasárnap Tilla vezetésével a TV2 népszerű műsora, a Kincsvadászok.
május 17., 10:00
Digitális fejlesztéssel mémesíti a klasszikus képzőművészetet a Yettel és a Szépművészeti Múzeum
A Yettel ARtmemes applikációján keresztül a látogatók mobiljuk kamerájának segítségével fedezhetik fel a megjelölt képekhez készített mémeket.
május 17., 06:00
10 éves a Fresh Corner: a MOL mellett önálló gasztromárkává fejlődik az üzletlánc
Fennállásának 10. évfordulóját ünnepli a MOL Fresh Corner, amely idén kimerészkedik a töltőállomásokról, és önálló gasztromárkává szeretne válni.
május 16., 17:00
Új reklámtípust vezet be a YouTube: sokan nem fognak örülni neki
A nézők nem, a hirdetők viszont annál inkább örülhetnek az új megoldásoknak.
május 16., 14:30
Kódolatlanul érhető el a TV2 Kids a One Magyarország előfizetői számára
Kódolatlan hetek várják a One Magyarország előfizetőit május 16. és 30. között a TV2 Kidsen.
május 16., 12:00
Stratégiai partnerségre lépett a GE Aerospace és a Brandfizz Employer Branding
A közös projekt elsődleges célja egy erős és időtálló munkáltatói márkastratégia kialakítása.
május 16., 09:00
Visszatér régi nevéhez a Max: HBO Max néven működik tovább
Magyarországon közel egy év után térnek vissza a jól bevált HBO Max névhez.
május 16., 06:00
Friss nézettségi adatok: minden negyedik tévénéző a Kincsvadászokra kapcsolt
A Kincsvadászok még A nagy duettet is legyőzte a múlt héten, pedig a műsor a Hunyadi befejezése óta vezette a heti nézettségi listát.
május 15., 18:19
Porondra kerül a teljes autóipar: hamarosan indul az Automotive Summit
A több mint 30 neves szakember bevonásával szervezett eseményt május 21-én tartják a budapesti MOL Campuson.
május 15., 14:00
További 4 éven át Hinora Ferenc a Magyar Marketing Szövetség elnöke
A Magyar Marketing Szövetség (MMSZ) közgyűlése egyhangúlag Hinora Ferencet választotta meg a szervezet elnökének.
/
67