Keresés

9 órája

Amikor a ketchup színe jelzi a hamisítást: 5 rendhagyó kampányötlet a legnagyobb márkáktól

A hatalmas reklámzajban egészen különleges megoldásokra van szükség ahhoz, hogy az emberek észrevegyenek egy reklámot. Íme, 5 kreatív példa.

2 órája

Saját gyártású stand-up est és közkedvelt amerikai sorozatok jönnek az Antenna Entertainment csatornáin

Az AXN, a Viasat 3 és a Viasat 6 műsorán a következő időszakban több újdonsággal is várják a nézőket.

tegnap, 13:30

Kibővített alkotói jutalomprogramot indít a TikTok válaszul az Instagram térnyerésére

A TikTok átstrukturálta a tartalomkészítők számára elérhető jutalmazási programját, hogy egyszerűbbé és vonzóbbá tegye a pénzkeresést a platformon.

tegnap, 06:00

Marketingzseni húzta ki a csávából a Disneyt, és közben legendává vált

Kay Kamen korszakalkotó ötleteinek lenyomatát a mai napig láthatjuk. Neki köszönhetjük többek között a Disney-karaktereket ábrázoló termékeket is.

április 11., 17:00

Igazi programdömpinggel tér vissza a Városligetbe a népszerű kutyás esemény: jön a DOGZ fesztivál

Május 1-jén rendezik meg a felelős állattartás fontosságát hirdető DOGZ fesztivált, ahol több mint 50 program várja az érdeklődöket.

április 11., 16:00

Értékesítési és marketing igazgatóként folytatja a DVM Group-nál Vissy András

A szakember feladata többek között a cég értékesítési- és marketingstratégiáinak összehangolása és az ügyfélkapcsolatok erősítése lesz.

április 11., 14:00

Így újította meg díjnyertes Employer Branding programját a KUKA

A cég 2in1 EB programja egyszerre zajlik külső és belső fókusszal, párhuzamosan támogatva a tehetségek felvételét és a belső elégedettség növelését.

április 11., 12:00

Morvay Ágnes lett a Central Médiacsoport új HR igazgatója

Morvay Ágnes stratégiai szerepet vállal a vállalat működésének és kultúrájának alakításában, valamint a HR folyamatok modernizálásában.

április 11., 10:07

Továbbra is a november a legerősebb hónap a reklámpiacon

A Nemzeti Média- és Hírközlési Hatóság friss kutatása a reklámpiac trendjeit értékelte a televíziókban.

április 11., 06:00

Máté Balázs, a Marketing Professzorok alapítója az AI-alapú keresésekről: "A SEO nem haldoklik"

Miért ne használjuk tartalomgyártásra a szöveggeneráló AI-t? Melyik nagy nyelvi modell a hatékonyabb? Hogyan lehet bekerülni az AI válaszaiba?

április 10., 17:00

Frappáns megoldás a fényszennyezés ellen: példamutató kampánnyal jelentkezett a Nescafé

"Ha a termékünk nem tart ébren, a reklámunknak sem kellene" – kell ennél jobb üzenet a koffeinmentes kávé mellé egy fényekkel teli nagyvárosban?

április 10., 15:49

Humanoid robot kapott szerepet a Vörösmarty Színház új darabjában

A Huba névre keresztelt humanoid robot játssza majd A Nibelung-lakópark című darab egyik kulcsszerepét.

április 10., 14:00

Leállt a Büntető sportmagazin, támogatókat keresnek a folytatáshoz

A magazin 2024 novembere óta nem készít új tartalmat, de a szerkesztőség együtt maradt.

április 10., 12:00

Magyar vezetővel nyitott kreatív innovációs műhelyt a Dentsu Varsóban

A varsói Dentsu Lab munkáját Major Zoltán „Pepe”, a budapesti Dentsu Creative Experience Design csapatának szakmai vezetője irányítja majd.

április 10., 10:08

Új üzleti reality indul – az ATV és a TV2 közreműködésével jön a Cégfejlesztők

Az egyedi műsorformátummal a Joint Venture Szövetség célja, hogy minél nagyobb támogatást nyújtson a hazai KKV szektor fejlődéséhez.

április 10., 06:00

A tartalom, amire elmélyülten figyel a fogyasztó – Hampuch Richárd, a BeTone társalapítója a podcastről

A podcasthallgatók szeretnek időt tölteni az őket érdeklő témával, elmélyülten figyelnek, ami jó lehetőség a marketing számára.

április 9., 17:00

Friss nézettségi adatok: újonnan bemutatott tévéműsor a hét nagy vesztese

A hétköznapokon mindkét csatorna veszített valemelyest a nézettségéből, az RTL pedig váratlan döntést hozott.

április 9., 15:40

Az internet Oscarjáért versenyez egy magyar honlap

A Corvinus Egyetemen fejlesztett Rankless felület a Webby Awards 2025-ös döntősei közé került.

április 9., 14:00

Jelentős beruházás a mesterséges intelligencia alapú adatpiacon – A WPP felvásárolja az InfoSumot

A felvásárlás jelentős stratégiai előrelépés a WPP AI-alapú adatszolgáltatásai szempontjából.

április 9., 12:20

Sport és belföldi aktualitások – ezekre kattintottak legtöbbet a magyar internetezők 2024-ben

Az NMHH friss tanulmánya a magyarok 2024-es online médiahasználati szokásait mutatja be.