Globális hirdetési trendek: szárnyal a közösségi média
A Warc jelentéséből kiderül, hogy a globális médiát a közösségi platformok uralják; a legtöbb márka ezeken a felületeken éri el a közönségét.
A Warc jelentéséből kiderül, hogy a globális médiát a közösségi platformok uralják; a legtöbb márka ezeken a felületeken éri el a közönségét.
Az egyik szereplő sztriptíztáncosnőből lett marketingvezető, és egy olyan fiatalabb férfit keres, aki hercegnőként bánik vele.
Sokak szerint a sport- és szórakoztató műsorok jövője egyre inkább a streaming platformokon van. Utánajártunk, hogyan látják ezt az itthoni csatornák.
Ember Márk és Szondi Vanda lesznek az új stábtagok.
A Universal Music Group és a TikTok új megállapodást kötött.
Ahol eddig ajánlott tartalmak ugrottak fel, ott ezentúl reklámok lesznek.
Több mint harminc alkotás vetítésével ünnepli a héten a TV2 Csoport a magyar filmeket, de az RTL+ sem hagy minket néznivaló nélkül.
Az Apple-lel régóta harcoló Spotify szeretne néhány alap információt jelezni az alkalmazásában, ám ismét akadályokba ütközött.
Az egy évnyi költségcsökkentés, illetve másfél ezer alkalmazott elbocsátása megtette a hatását.
A „Think twice before you forward” kampány a rossz kezekbe kerülő intim fotók utáni zaklatás lehetséges következményekre hívja fel a figyelmet.
A Mozilla 25 randiappot vizsgált; három kivételével mindegyiket veszélyesnek titulálta.
Az elégedettség mércéjének és a platform jövőbeli üzleti mutatójának a cég mostantól a felhasználók elkötelezettségét tekinti.
A Dilemma legújabb adásában Márton Szabolcs, valamint Kazár Zalán Kristóf vendégeskedett.
A párizsi olimpia minden előfizetői csomagban nézhető lesz
A pezsgős állófogadás után a résztvevők a Nyakamon a nászmenet című előadást nézhették meg, méghozzá premier előtt.
A HVG közleménye szerint a felmondásoknak a hetilap, a hvg.hu és a hvg 360 szerkesztőségi integrációja ágyazott meg.
„Halljuk, látjuk, mondjuk” mottóval szervezett konferenciát az Economx. A helyszínen hallottuk, a beszámolóban mondtuk, most mutatjuk a képeket!
Ismét megnyílik a ValóVilág Villa kapuja. A játékosok mindennapjait 24 órában követhetik nyomon a nézők az RTL+ streaming platformon.
Újabb remek példa a kooperációra: Taylor Swift összeállt az Instagramal, hogy a Threads felületét és az énekesnő legújabb lemezét népszerűsítsék.
Az AI műsorvezetőt Bíró Adának hívják, aki (vagy ami?) egy MI segítségével életre hívott nyelvi és videós modell.
Az új funkció automatikusan cenzúrázza a közvetlenül érkező, meztelenséget tartalmazó üzeneteket.
A második évadban Szente Vajk és T. Danny, valamint Marics Peti és Pető Brúnó garantálják a jó hangulatot.
A Network4 a Bundesliga sorsdöntő mérkőzéseit is adja a hétvégén, de a motorsportok szerelmesei sem maradnak közvetítés nélkül.
Többek között mostantól HD minőségben is küldhetünk képeket, de ez még nem minden!
A MediaFuture mellett az Indexet és az Economx gazdasági portált is kiadó Indamedia Csoport a távolmaradás mellett döntött.
Az üzleti showműsor előtt a csatornán a Házon kívül jelentkezik, emellett a XXI. század is új időpontban kerül a televíziók képernyőire.
A cég uniós nyomásra beleegyezett, hogy a platformtulajdonosok az Apple fizetési rendszerét megkerülve érjék el a felhasználókat.
Ma este a a Cinema City Mammut moziban a Kék Pelikan című animációs film vetítése után a rendezővel és az eredeti szerkesztőséggel lehet beszélgetni.
Már elérhető az RTL+ előfizetői számára az Erzsébet királyné életét bemutató történelmi sorozat, a Sisi folytatása.