Három tv-csatornát is büntetne a Médiatanács
Az NMHH a külföldi társhatóságokhoz fordult.
A VV Giadával erőszakoskodó VV Dzsigerit kizárták, de az interneten közvetítették az eseményt: senki nem avatkozott közbe.
Videocast-sorozatunk bónusz epizódjában műsorvezetőnk került a mikrofon túloldalára.
Hiba volt, hogy a történtekről készült videó kikerült az internetre, de a média sem kezelte helyesen a gyermekbántalmazási esetet.
A megállapodás keretein belül a médiacsoport részesedést is vásárolt.
Az Atmedia ügyvezető igazgatójával Márton Szabolcs beszélgetett.
Galériában mutatjuk meg, hogyan és mit olvastak a nyomtatott sajtótermékeket vásárlók a huszadik században.
Márton Szabolcs a Post For Rent, Magyarország legnagyobb influenszer ügynökségének kereskedelmi igazgatójával beszélgetett.
Az incidens komoly etikai kérdéseket vet fel.
Bánhegyi Zsófiával, a Szerencsejáték Zrt. kereskedelmi igazgatójával beszélgettünk.
A felsővezetői pozíciót mostantól Kiss Zsuzska tölti be.
300 atombiztos tippel érkezik a balatoni gasztrokalauz, az újságárusoknál már megtalálható.
Íme, melyek voltak azok az alkotások, amelyek a legrangosabb díjat vihették haza az idei Cannes Lions-ról.
A csatorna elhatárolódott a történtektől.
A magyar kreatív csapatok kiemelkedő teljesítménye egyértelmű.
Komoly piaci hátrányba kerülhet az, aki nem tart lépést.
A TV2 Média Csoport értékesítési és digitális igazgatójának története arról mesél, hogy néha megéri komfortzónán kívül létezni.
Kedden este több magyar lap is tévesen adta hírül: Noam Chomsky halott.
A Media Regatta bekapcsolt, a versenyzők pedig ki.
Több hazai pályamű is bekerült a shortlistes alkotások közé.
Íme első képeink az újjáélesztett Media Regattáról.
Úgy tűnik, az elkövetkezendő időszak nem csak a foci-Eb-ről fog szólni.
A 2024-es Media Regatta keretein belül több mint 20 hajó rajtol június 14-én Balatonfüredről.
Verseny, kapcsolatépítés és összetartás: a 2024-es Media Regatta résztvevőit kérdeztük, hogy mit várnak a pénteki naptól.
Vajon jó üzlet kávézót és hotelt nyitni, lakásokat építeni, netán ruházati termékeket piacra dobni egy magazin neve alatt?
Meglepőek a számadatok - különösen az élő közvetítések terén.
Az Instagram olyan hirdetéseket tesztel, amelyeket nem lehet átugrani.
Úgy tűnik, hogy a reklámblokkolókhoz kapcsolódóan most egy újfajta korlátozás ütötte fel a fejét.
A sugárzott tv szpotok komoly kérdéseket vetnek fel a korhatárra vonatkozó szabályozásokkal kapcsolatban.