MarComm
Media
Content
Know-How
Keresés
Content
Alapjaiban írhatja át a TikTok hirdetéseket ez a fontos újítás
A közösségi oldal tavaly óta jelenít meg hirdetéseket is a keresési találatok között, de eddig csak automatizált kampányokat lehetett futtatni rajta.
2024 szeptember 26.
Így vélekednek a szakértők a tartalomgyártók díjátadójáról
A Creator Awards zsűritagjait kérdeztük arról, miért fontos elismerni az influenszerek munkáját.
2024 szeptember 25.
Dr. Aczél Petra: "Az MI nem olyasvalami, amiről mindent tudunk"
Dr. Aczél Petrát, a MOME kommunikáció- és médiatudomány-professzorát kérdeztük arról, hogy milyen jövőt tartogathat a kommunikáció területén az MI.
2024 szeptember 23.
Miért nosztalgiázik annyit a Z-generáció?
A Z-generáció megváltoztatta a nosztalgiát: a fiatalok szívesebben néznek a múltba, mint a jövőbe?
2024 szeptember 21.
AI-táncok, macskák és pénzügyek: ezek a legfrissebb videótrendek
A Tubular Labs jelentése szerint a macskák még mindig uralják az internetet.
2024 szeptember 20.
Varga Gábor Zoltán: Az iparág jövője szorosan összefonódik az új generációk bevonásával
A MAKSZ alelnöke mesélt a szervezet gondozásában érkező Agency People of the Year versenyről.
2024 szeptember 19.
Jönnek a digitális klónok: áldás vagy átok?
Előnyei és hátrányai is lehetnek a digitális ikrekként is emlegetett klónoknak.
2024 szeptember 16.
Idén is díjazzák a legjobb tartalomgyártókat - érkezik a Creator Awards
A tavalyi gála sikerét követően idén ősszel ismét az influenszereké a főszerep.
2024 szeptember 13.
A TikTok már az ünnepekre készülve ad marketingtanácsokat
A platform adatai hasznos betekintést nyújtanak azoknak, akik szeretnék kihasználni az ősszel kezdődő ajándékbeszerzési boomot.
2024 szeptember 12.
Új, „kevésbé zavaró“ hirdetéstípussal kísérleteznek a streamingplatformok
A szolgáltatók szeretnék felturbózni a hirdetésmegjelenéseket, a technológiai megvalósításáért pedig már el is indult a verseny.
2024 szeptember 10.
A kisbolygó-vadászattól a AI-generálta cikkekig - mi mindenre jó a mesterséges intelligencia?
Az AI Summit 2024 második napja is rendkívül érdekes és tanulságos programokkal várta az érdeklődőket.
2024 szeptember 9.
Kibervédelem, vállalati AI, ChatGPT, mesterséges művészet - így zajlott az AI Summit 2024 első napja
A régió legnagyobb mesterséges intelligencia eseményének első napja esősen, de hatalmas érdeklődéssel övezve zajlott.
Ha jó jövőt akarunk, jó kérdéseket kell feltennünk
Dr. Frederik G. Pferdt, a Google egykori és első innovációs főevangelistája az AI Summiton tartott előadást.
2024 szeptember 7.
Így kelt bennünk félelmet a Temu, és játszik a hormonjainkkal a TikTok
2024 szeptember 4.
Alaposan felforgathatja a digitális reklámpiacot a Google elleni per eredménye
Azzal vádolják a céget, hogy jogellenesen monopolizálja a hirdetéskiszolgálók, az ad exchange platformok és a hirdetési felületek hálózatának piacát.
2024 szeptember 2.
Mi következhet abból, ha vállalati marketingjátszótérré válik a Roblox?
A platform azzal a céllal született, hogy a gyerekek kipróbálhassák a játékfejlesztést.
2024 augusztus 30.
Nők a reklámokban - még mindig van hová fejlődni
Átalakultak a nemi szerepek és néhány sztereotípiától is elbúcsúzhatunk, de van, ami nem változik.
2024 augusztus 27.
Ezért nem mindegy, milyen platformon futnak a videóhirdetések
A felhasználók által generált tartalmak nem minden esetben biztosítanak megfelelő környezetet a reklámok számára.
2024 augusztus 26.
Búcsú a zombitermékektől, üdv a tehetségserpáknak: elkészült a Brandfestival 2024-es trendanalízise
A polikrízis korszakába léptünk, de szerencsére számtalan eszköz segíthet megbirkózni a válsággal.
2024 augusztus 23.
Veszélyes jelenségre figyelmeztetnek a Coppola-trailer kamuidézetei
Francis Ford Copolla új, szeptemberben a mozikba érkező, Megalopolis című filmjének trailerébe nem elhanyagolható hiba csúszott.
2024 augusztus 22.
Új trendet indít a Netflix a filmes vásárlással?
A streaming-platform a Google segítségével siet a segítségére annak, aki szeretne olyan stílusos lenni, mint Emily Párizsban.
2024 augusztus 16.
Így kerülhetnek az adataink a titkosszolgálatok kezébe
Az utóbbi időben felmerült az aggodalom, hogy a hirdetésvásárlási folyamat bizonyos lépései visszaélésekre adnak alkalmat.
2024 augusztus 15.
Az idei TikTok-trendek a valóság átformálásáról szólnak
A fogyasztók egy jobb világot keresnek, a brandek pedig segíthetnek nekik megtalálni ezt.
2024 augusztus 11.
A PR szakember szerint senkit sem érdekel a tudomány, ha rosszul tálalják
Miért fontos, hogy közérthetőek és érdekesek legyenek a tudományos sajtóközlemények? Pribék Márton PR-szakembert kérdeztük a témában.
2024 augusztus 9.
„A ChatGPT okos, de nem bölcs” – avagy az ember is kell az AI-hoz, csak tudnia kell használni
A közelgő AI Summit előadója, Tóth Zsófi nem hétköznapi munkájáról mesélt nekünk.
2024 augusztus 5.
Greifenstein Jakab: „Az elmúlt pár évben egyfajta sütipurgatóriumban éltünk"
Hogyan befolyásolja a hirdetési környezetet a Google cookie-kkal kapcsolatos bizonytalankodása és a Privacy Sandbox?
2024 augusztus 3.
Minden második magyar fiatal kapott már fenyegetést: itt tartunk az online zaklatás elleni küzdelemben
Az online tér és különösen a közösségi média tág teret enged az agressziónak, a bántalmazók pedig számos jellemzőt kihasználhatnak.
2024 július 28.
Elképesztőek a Google negyedéves pénzügyi eredményei
A tech óriás szerint a folyamatos az AI-innovációknak köszönhető a növekedés.
2024 július 15.
Ilyennek kell lennie egy jó reklámnak
Különösen a Z-generációnak vannak nagyon konkrét elképzelései arról, mi kell egy reklámba.
2024 július 8.
Mindegy, milyen statisztikát nézünk, Szoboszlai a legértékesebb
A statisztikák mellett a szubjektív érzet is azt diktálja: ritkaságszámba megy, amit Szoboszlai Dominik képvisel.
A rovat korábbi cikkei
/
8