Keresés

Content

Varjassy Dóra: "Egyre nehezebb felhasználói tartalmak gyártására bírni a fogyasztókat"

A felhasználói tartalmakkal kapcsolatos trendekről Varjassy Dórát, a Republic content group headét kérdeztük.

2024 október 20.

Sátánista pániktól a Stranger Things-ig és tovább - 50 éves a Dungeons & Dragons szerepjáték

Vendégszerzőnk, Balázs Attila kalauzol el bennünket a legendás játék történetébe.

2024 október 15.

Horváth Rita: "A jövő technológiai sikere azon múlik, hogy az MI-t minden generáció képes legyen hatékonyan alkalmazni"

Több oka van, hogy Magyarország MI-felkészültsége elmarad a globális átlagtól.

2024 október 13.

Miért lőttek ki a koncertjegyárak? Irracionális döntések is állnak a háttérben

Az irracionális döntések bármely piacot eltorzíthatják, és nem kizárt, hogy éppen ez történik most a koncertjegyek terén.

2024 október 11.

Mi a reakcióreklámok titka?

A Dove kampánya került a Greenpeace célkeresztjébe. Miért használják előszeretettel a reakcióvideókat és mit remélhetnek tőlük a márkák?

2024 október 9.

"Az élet nem IKEA-katalógus": Lejárt a tökéletességet hirdető reklámok ideje?

Egyre több márka igyekszik reálisabb képet mutatni a hétköznapokról, könnyen lehet, hogy véget ért az elérhetetlen vágyak korszaka.

2024 október 7.

A világ legdrágább díszpárnája - így lehet különlegesség egy egyszerű home decorból

A 70-es évek glamúrja és egy stílustanácsadó könyv inspirálta a világ legdrágább díszpárnáját, amelyet hintóval vagy limuzinnal szállítanak házhoz.

2024 október 6.

Gamblification: így alakítja át észrevétlenül az életünket a szerencsejátékos magatartás

A műfaj elemei már nem csak a szerencsejáték-iparban jelennek meg.

2024 október 4.

Izgalmas koncepcióval erősít a hazai podcastpiac

A Betone új sorozata különleges műfajt hoz a hallgatóknak.

2024 október 1.

Hogyan lehetnek környezetbarátabbak a hirdetések? Szakértőt kérdeztünk

Hogyan lehetnek környezetbarátabbak a hirdetések? Erről kérdeztük Toldi Miklós Online Marketing Tanácsadót.

2024 szeptember 30.

Alapjaiban írhatja át a TikTok hirdetéseket ez a fontos újítás

A közösségi oldal tavaly óta jelenít meg hirdetéseket is a keresési találatok között, de eddig csak automatizált kampányokat lehetett futtatni rajta.

2024 szeptember 26.

Így vélekednek a szakértők a tartalomgyártók díjátadójáról

A Creator Awards zsűritagjait kérdeztük arról, miért fontos elismerni az influenszerek munkáját.

2024 szeptember 25.

Dr. Aczél Petra: "Az MI nem olyasvalami, amiről mindent tudunk"

Dr. Aczél Petrát, a MOME kommunikáció- és médiatudomány-professzorát kérdeztük arról, hogy milyen jövőt tartogathat a kommunikáció területén az MI.

2024 szeptember 23.

Miért nosztalgiázik annyit a Z-generáció?

A Z-generáció megváltoztatta a nosztalgiát: a fiatalok szívesebben néznek a múltba, mint a jövőbe?

2024 szeptember 21.

AI-táncok, macskák és pénzügyek: ezek a legfrissebb videótrendek

A Tubular Labs jelentése szerint a macskák még mindig uralják az internetet.

2024 szeptember 20.

Varga Gábor Zoltán: Az iparág jövője szorosan összefonódik az új generációk bevonásával

A MAKSZ alelnöke mesélt a szervezet gondozásában érkező Agency People of the Year versenyről.

2024 szeptember 19.

Jönnek a digitális klónok: áldás vagy átok?

Előnyei és hátrányai is lehetnek a digitális ikrekként is emlegetett klónoknak.

2024 szeptember 16.

Idén is díjazzák a legjobb tartalomgyártókat - érkezik a Creator Awards

A tavalyi gála sikerét követően idén ősszel ismét az influenszereké a főszerep.

2024 szeptember 13.

A TikTok már az ünnepekre készülve ad marketingtanácsokat

A platform adatai hasznos betekintést nyújtanak azoknak, akik szeretnék kihasználni az ősszel kezdődő ajándékbeszerzési boomot.

2024 szeptember 12.

Új, „kevésbé zavaró“ hirdetéstípussal kísérleteznek a streamingplatformok

A szolgáltatók szeretnék felturbózni a hirdetésmegjelenéseket, a technológiai megvalósításáért pedig már el is indult a verseny.

2024 szeptember 10.

A kisbolygó-vadászattól a AI-generálta cikkekig - mi mindenre jó a mesterséges intelligencia?

Az AI Summit 2024 második napja is rendkívül érdekes és tanulságos programokkal várta az érdeklődőket.

2024 szeptember 9.

Kibervédelem, vállalati AI, ChatGPT, mesterséges művészet - így zajlott az AI Summit 2024 első napja

A régió legnagyobb mesterséges intelligencia eseményének első napja esősen, de hatalmas érdeklődéssel övezve zajlott.

Ha jó jövőt akarunk, jó kérdéseket kell feltennünk

Dr. Frederik G. Pferdt, a Google egykori és első innovációs főevangelistája az AI Summiton tartott előadást.

2024 szeptember 7.

2024 szeptember 4.

Alaposan felforgathatja a digitális reklámpiacot a Google elleni per eredménye

Azzal vádolják a céget, hogy jogellenesen monopolizálja a hirdetéskiszolgálók, az ad exchange platformok és a hirdetési felületek hálózatának piacát.

2024 szeptember 2.

Mi következhet abból, ha vállalati marketingjátszótérré válik a Roblox?

A platform azzal a céllal született, hogy a gyerekek kipróbálhassák a játékfejlesztést.

2024 augusztus 30.

Nők a reklámokban - még mindig van hová fejlődni

Átalakultak a nemi szerepek és néhány sztereotípiától is elbúcsúzhatunk, de van, ami nem változik.

2024 augusztus 27.

Ezért nem mindegy, milyen platformon futnak a videóhirdetések

A felhasználók által generált tartalmak nem minden esetben biztosítanak megfelelő környezetet a reklámok számára.

2024 augusztus 26.

Búcsú a zombitermékektől, üdv a tehetségserpáknak: elkészült a Brandfestival 2024-es trendanalízise

A polikrízis korszakába léptünk, de szerencsére számtalan eszköz segíthet megbirkózni a válsággal.

2024 augusztus 23.

Veszélyes jelenségre figyelmeztetnek a Coppola-trailer kamuidézetei

Francis Ford Copolla új, szeptemberben a mozikba érkező, Megalopolis című filmjének trailerébe nem elhanyagolható hiba csúszott.