Varjassy Dóra: "Egyre nehezebb felhasználói tartalmak gyártására bírni a fogyasztókat"
A felhasználói tartalmakkal kapcsolatos trendekről Varjassy Dórát, a Republic content group headét kérdeztük.
A felhasználói tartalmakkal kapcsolatos trendekről Varjassy Dórát, a Republic content group headét kérdeztük.
Vendégszerzőnk, Balázs Attila kalauzol el bennünket a legendás játék történetébe.
Több oka van, hogy Magyarország MI-felkészültsége elmarad a globális átlagtól.
Az irracionális döntések bármely piacot eltorzíthatják, és nem kizárt, hogy éppen ez történik most a koncertjegyek terén.
A Dove kampánya került a Greenpeace célkeresztjébe. Miért használják előszeretettel a reakcióvideókat és mit remélhetnek tőlük a márkák?
Egyre több márka igyekszik reálisabb képet mutatni a hétköznapokról, könnyen lehet, hogy véget ért az elérhetetlen vágyak korszaka.
A 70-es évek glamúrja és egy stílustanácsadó könyv inspirálta a világ legdrágább díszpárnáját, amelyet hintóval vagy limuzinnal szállítanak házhoz.
A műfaj elemei már nem csak a szerencsejáték-iparban jelennek meg.
A Betone új sorozata különleges műfajt hoz a hallgatóknak.
Hogyan lehetnek környezetbarátabbak a hirdetések? Erről kérdeztük Toldi Miklós Online Marketing Tanácsadót.
A közösségi oldal tavaly óta jelenít meg hirdetéseket is a keresési találatok között, de eddig csak automatizált kampányokat lehetett futtatni rajta.
A Creator Awards zsűritagjait kérdeztük arról, miért fontos elismerni az influenszerek munkáját.
Dr. Aczél Petrát, a MOME kommunikáció- és médiatudomány-professzorát kérdeztük arról, hogy milyen jövőt tartogathat a kommunikáció területén az MI.
A Z-generáció megváltoztatta a nosztalgiát: a fiatalok szívesebben néznek a múltba, mint a jövőbe?
A Tubular Labs jelentése szerint a macskák még mindig uralják az internetet.
A MAKSZ alelnöke mesélt a szervezet gondozásában érkező Agency People of the Year versenyről.
Előnyei és hátrányai is lehetnek a digitális ikrekként is emlegetett klónoknak.
A tavalyi gála sikerét követően idén ősszel ismét az influenszereké a főszerep.
A platform adatai hasznos betekintést nyújtanak azoknak, akik szeretnék kihasználni az ősszel kezdődő ajándékbeszerzési boomot.
A szolgáltatók szeretnék felturbózni a hirdetésmegjelenéseket, a technológiai megvalósításáért pedig már el is indult a verseny.
Az AI Summit 2024 második napja is rendkívül érdekes és tanulságos programokkal várta az érdeklődőket.
A régió legnagyobb mesterséges intelligencia eseményének első napja esősen, de hatalmas érdeklődéssel övezve zajlott.
Dr. Frederik G. Pferdt, a Google egykori és első innovációs főevangelistája az AI Summiton tartott előadást.
Azzal vádolják a céget, hogy jogellenesen monopolizálja a hirdetéskiszolgálók, az ad exchange platformok és a hirdetési felületek hálózatának piacát.
A platform azzal a céllal született, hogy a gyerekek kipróbálhassák a játékfejlesztést.
Átalakultak a nemi szerepek és néhány sztereotípiától is elbúcsúzhatunk, de van, ami nem változik.
A felhasználók által generált tartalmak nem minden esetben biztosítanak megfelelő környezetet a reklámok számára.
A polikrízis korszakába léptünk, de szerencsére számtalan eszköz segíthet megbirkózni a válsággal.
Francis Ford Copolla új, szeptemberben a mozikba érkező, Megalopolis című filmjének trailerébe nem elhanyagolható hiba csúszott.