Keresés

Content

Mindegy, milyen statisztikát nézünk, Szoboszlai a legértékesebb

A statisztikák mellett a szubjektív érzet is azt diktálja: ritkaságszámba megy, amit Szoboszlai Dominik képvisel.

2024 július 5.

A reakcióvideók ereje: miért szeretjük nézni, ahogy mások videókat néznek?

A tartalomgyártók és brandek is egyre inkább felismerik a reakcióvideókban rejlő potenciált.

2024 június 29.

Parafa táblától a TikTokig – Bendl Mátyás és a 20 éves Iskolamarketing

Mi a TikTok titka? A POME alapító ügyvezetője két évtizede töretlenül juttatja el a cégek üzeneteit a fiatalokhoz.

2024 június 27.

Kihirdették a PREXA 2024 nyerteseit

Az MPRSZ célja ebben az évben is az volt, hogy kiemelje és díjazza a kommunikációs iparág példaértékű megoldásait.

2024 június 25.

2024 június 20.

Harc a figyelemért - beköszöntött a sludge content kora?

A fiatalok médiafogyasztási szokásainak következményeként a sludge content egyre nagyobb tért hódít.

2024 június 17.

SEO nélkül a YouTube sem működik

A podcast és a YouTube csatornák indítása 2024-ben is remek tartalommarketinges eszköz.

2024 június 16.

Kiosztották a Magyar Mozgókép Díjakat

Szombat este ünnepélyes keretek között összesen 22 kategóriában adták át a Magyar Mozgókép Díjakat.

2024 június 13.

Ez most a magyar üzletek vásárlócsalogató trükkje

Vásárlást ösztönző aktivitások sora köszöntötte idén Magyarországon a foci-Eb-t: mutatjuk, milyen üzletek, milyen nyereményjátékokkal szálltak be.

2024 június 12.

Itt tart most az európai digitális hirdetési piac

Összefoglaltuk a legfontosabb tudnivalókat.

2024 június 11.

Kutatás világított rá, milyen reklámok bosszantják a podcasthallgatókat

A hallgatók definiálták a problémás tartalmakat, az eredmények jól mutatják a hirdetésekkel kapcsolatos igényeket.

2024 június 10.

A Financial Times új szolgáltatása lehet a B2B jövője

A kiadó egyedülálló globális szolgáltatással rukkolt elő.

2024 június 7.

EU-s országok hadat üzentek a fast fashion márkáknak

Az Unión belül több ország olyan jogszabályokat szorgalmaz, amely lehetővé tenné a díjak kiszabását a fast fashion alapú vállaltokra.

2024 június 5.

Mit tud a Reddit, amit más platform nem?

Anonim és autentikus: ez a siker titka.

2024 június 4.

Bárhol megjelenhetnek a hirdetések a Google keresési találatai között

A Google már majdnem egy éve keveri a hirdetéseket az organikus találatok közé.

A társadalmi felelősségvállalás a vállalatok részéről az alkalmazottakra is hatással van

Azok a cégek, amelyek a munkavállalók céljainak és szenvedélyeinek kulturális kereteit ápolják, hatalmas versenyelőnyre tehetnek szert.

2024 június 3.

A K&H a vállalkozásokat segíti: így lehet jó partner az AI-ból

Már a kkv-k is használják a mesterséges intelligenciát a marketingben.

A Google AI alapú tesztelésbe kezdett: tréfás dolgok kerekedtek belőle

A techóriás MI alapú keresésekkel kísérletezett, hogy felvegye a versenyt a riválisaival, azonban az eredmény nem éppen azt hozta, amit vártak.

Készen állunk a mesterséges intelligencia használatára?

Mennyire „MI ready” egy vállalkozás, vagyis egy szervezet mennyire áll készen az AI használatára? Egy friss kutatás erre kereste a választ.

2024 május 31.

A budapesti fiatalok többet használják a ChatGPT-t mint a kisebb városokban élők

A kutatásból kiderül, hogy a 15–29 éves magyar fiatalok nagyobb része, azaz 51 százaléka érzi az AI hatását mindennapjai során.

Ilyen volt a Macronomx Meetup gazdasági konferencia – képgaléria

Képekben mesélünk az Indamedia és az Economx közös konferenciájáról.

2024 május 30.

Az RTL Magyarország óriási árbevétellel zárta a 2023-as évet

A médiavállalat az RTL Group hosszútávú üzleti stratégiája mentén 2023-ban jelentős befektetéseket eszközölt mind lineáris, mind digitális területen.

Rodd Chant szerint ez a jó szöveg titka

A kreatívigazgató is tudja, hogy egy igazán elhivatott szakember folyamatosan tanítani szeretné a szakmáját.

2024 május 29.

Egy új program automatikusan gendersemlegessé korrigálja az írott szöveget

Az anyatermészet mostantól csak természet. A Havas Lynx ezzel az eszközzel szeretné csökkenteni a nemek közötti egyenlőtlenséget és előítéleteket.

Kiosztották a 62. D&AD díjait

A megmérettetésre több mint 12300 pályamű érkezett, a nevezők között végül 652 ceruzát osztottak ki.

2024 május 28.

A Google és a Meta Hollywoodi stúdiók tartalmaival fejlesztené az AI szolgáltatásait

A Netflix és a Disney már a tárgyalások kezdetén kijelentette, nem hajlandó licenszelni a tartalmait.

2024 május 27.

Budapestre érkezik a Google, a Spotify, Microsoft, az Ebay és az OpenAI is

10 éves a Craft Conference: a szoftverfejlesztői konferencia idén az MI-trendekre és a produktivitásra fókuszál.

Brutális bírsággal sújtotta az Eu az Oreo és a Toblerone gyártóját

Miután a Mondelez beismerte a jogsértést, a Bizottság 15 százalékkal csökkentette a vállalatra mért bírságot.