Keresés

Podcast

Elon Musk elkezdte reklámozni a Teslát az X-en

A Tesla vezére eddig kerülte a hirdetéseket.

Ráskó Eszter váltja Vadon Janit Balázséknál

250 ezer ember szavazata alapján a Dumaszínház csillaga lett a Rádió-1 új műsorvezetője.

2024 február 8.

A Saltburn egyik botrányos jelenetéből inspirálódva adott ki új fürdőbombát a Lush

Az ötlet legalább annyira gusztustalan, mint amennyire zseniális.

Az ASA betiltja a Burger King szabályokat sértő hirdetéseit

A gyorséttermi lánc a 16 éven aluliakat buzdította egészségtelen ételek fogyasztására.

Sztaniszláv András lett a világ egyik legnagyobb PR-szervezetének vezérigazgatója

A Magyar Public Relations Szövetség elnöke lett a világ egyik legnagyobb PR-szervezetének vezérigazgatója.

Balázs Kicks: Mázlista fiatal vagy istenadta zseni?

Nem az a lényeg, hogy mekkora haszonkulccsal értékesíti a cipőit, hanem az, mindezt hogyan teszi.

2024 február 7.

A Meta felcímkézi a mesterséges intelligencia által generált képeit

A vállalat fontosnak tartja, hogy megkülönböztesse az AI által generált tartalmakat a valódi fotóktól.

Feltűnt, hogy egyik cikkünk vázát a ChatGPT írta?

Nagy segítség a mesterséges intelligencia, de korántsem mindegy, hogyan használjuk.

2024 február 6.

A social média algoritmusok erősítik a nőgyűlöletet

A szélsőséges tartalmak a fiatalok körében pedig normalizálódnak, ugyanis a képernyőkről az iskolaudvarokba vándorolnak.

Burberry kékben pompázik a Harrods áruház épülete

A két ikonikus brit márka egy kapszulakollekció megtervezésével kötötte meg szövetségét.

Djokovics és Medvegyev is kikapott Melbourne-ben, de a Lacoste megállíthatatlan

Száz évvel ezelőtt kezdett körvonalazódni a Krokodil gondolata.

2024 február 5.

A győzelemre hajt a Meta az AI birodalomban

A vállalat – most először – osztalékot fizetett a befektetőknek, akik Zuckerberg kongresszusi meghallgatásának hála, így sem teljesen boldogok.

Csupasz Sprite-os üvegeket tesztel a Coca-Cola

A cél a műanyaghulladék csökkentése.

Mesterséges intelligencia a marketingszakmában – áldás vagy átok?

A marketing területén évtizedeket eltöltő szakembert, Joanelli Tamást, a BeSocial ügyvezetőjét kérdeztük.

2024 február 3.

A Barbie és az Oppenheimer házasságából megszületett a marketing szerelemgyereke

A Barbenheimer-jelenség tökéletes példa két ellentétes világ varázslatos fúziójára.

2024 február 2.

Világsztárok dalai tűntek el TikTokról

A cég nem tudott megegyezni a Universal Music Grouppal, így többek közt Taylor Swift, Drake és Billie Eillish dalai is elnémultak a platformon.

Új játékos a prémium magazinpiacon: itt a VOGUE Adria

A világ legrangosabb divatlapjának tartott kiadvány legújabb mutációja a Balkánon jelenik meg.

2024 február 1.

Háromemeletes Gisele Bündchen tűnt fel Londonban

Óriás hologrammal népszerűsítette a Hugo Boss a 2024-es tavaszi/nyári kollekcióját.

Új funkció tesztelésébe kezdett a TikTok

Több milliárd dolláros e-kereskedelmi üzletággá válhat a TikTok Shop.

A Netflix milliárdos üzlettel jelentkezett be egy újabb piacra

Tíz év, ötmilliárd dollár és megannyi néző.

2024 január 31.

A Beckham házaspár mémből alkotott reklámot

Az Uber Eats új reklámja azonnal vírusként lepte el a közösségi média felületeket, nem véletlenül.

Az alkoholmentes Peroni a Ferrari új Forma-1-es partnere

Charles Leclerc és Carlos Sainz, a Ferrari két pilótája együtt lopakodnak a római sörgyárban.

Tartunk tőle, de használjuk – már most az AI uralja a kreatív ipart

A mesterséges intelligencia azzal fenyeget, hogy elveszi a munkánk, de jelenleg még csak egy kolléga, akire támaszkodhatunk.

2024 január 30.

Florida törölné a 16 éven aluliak közösségi média fiókjait

Az újonnan regisztrálóknak pedig igazolniuk kéne a korukat. A cél a fiatalok mentális egészségének és jóllétének megőrzése.

A Sport TV nyerte a kereskedelmi sporttévék nézettségi versenyét

2023-ban minden korosztályban a Sport TV volt a legnézettebb a kereskedelmi sportcsatornák között.

Számítottunk újdonságokra a legnagyobb tech konferencián, de ettől leesett az állunk

A világ élvonalbeli innovációit mutatták be a CES 2024-en.

2024 január 29.

Van élet a Tiktok után?

Ez vethet véget a platform népszerűségének.

2024 január 26.

Aczél Petra: Mindent tudnak rólad, még azt is, amit törvénytelen tudni

A MOME kommunikáció- és médiatudomány-professzorával többek között arról beszélgettünk, milyen árat fizetünk a digitális forradalomért.

A Dívány lett a harmadik legolvasottabb online női magazin

A portál 2023-ban több területen is kipróbálta magát, ennek pedig látható eredménye lett; bekerült a TOP3 legolvasottabb női kiadvány közé.