Elon Musk elkezdte reklámozni a Teslát az X-en
A Tesla vezére eddig kerülte a hirdetéseket.
250 ezer ember szavazata alapján a Dumaszínház csillaga lett a Rádió-1 új műsorvezetője.
Az ötlet legalább annyira gusztustalan, mint amennyire zseniális.
A gyorséttermi lánc a 16 éven aluliakat buzdította egészségtelen ételek fogyasztására.
A Magyar Public Relations Szövetség elnöke lett a világ egyik legnagyobb PR-szervezetének vezérigazgatója.
Nem az a lényeg, hogy mekkora haszonkulccsal értékesíti a cipőit, hanem az, mindezt hogyan teszi.
A vállalat fontosnak tartja, hogy megkülönböztesse az AI által generált tartalmakat a valódi fotóktól.
Nagy segítség a mesterséges intelligencia, de korántsem mindegy, hogyan használjuk.
A szélsőséges tartalmak a fiatalok körében pedig normalizálódnak, ugyanis a képernyőkről az iskolaudvarokba vándorolnak.
A két ikonikus brit márka egy kapszulakollekció megtervezésével kötötte meg szövetségét.
Száz évvel ezelőtt kezdett körvonalazódni a Krokodil gondolata.
A vállalat – most először – osztalékot fizetett a befektetőknek, akik Zuckerberg kongresszusi meghallgatásának hála, így sem teljesen boldogok.
A marketing területén évtizedeket eltöltő szakembert, Joanelli Tamást, a BeSocial ügyvezetőjét kérdeztük.
A Barbenheimer-jelenség tökéletes példa két ellentétes világ varázslatos fúziójára.
A cég nem tudott megegyezni a Universal Music Grouppal, így többek közt Taylor Swift, Drake és Billie Eillish dalai is elnémultak a platformon.
A világ legrangosabb divatlapjának tartott kiadvány legújabb mutációja a Balkánon jelenik meg.
Óriás hologrammal népszerűsítette a Hugo Boss a 2024-es tavaszi/nyári kollekcióját.
Több milliárd dolláros e-kereskedelmi üzletággá válhat a TikTok Shop.
Tíz év, ötmilliárd dollár és megannyi néző.
Az Uber Eats új reklámja azonnal vírusként lepte el a közösségi média felületeket, nem véletlenül.
Charles Leclerc és Carlos Sainz, a Ferrari két pilótája együtt lopakodnak a római sörgyárban.
A mesterséges intelligencia azzal fenyeget, hogy elveszi a munkánk, de jelenleg még csak egy kolléga, akire támaszkodhatunk.
Az újonnan regisztrálóknak pedig igazolniuk kéne a korukat. A cél a fiatalok mentális egészségének és jóllétének megőrzése.
2023-ban minden korosztályban a Sport TV volt a legnézettebb a kereskedelmi sportcsatornák között.
A világ élvonalbeli innovációit mutatták be a CES 2024-en.
A MOME kommunikáció- és médiatudomány-professzorával többek között arról beszélgettünk, milyen árat fizetünk a digitális forradalomért.
A portál 2023-ban több területen is kipróbálta magát, ennek pedig látható eredménye lett; bekerült a TOP3 legolvasottabb női kiadvány közé.