A Hugo Boss óriási Gisele Bündchen hologramot vetített a londoni Tower Bridge-re.

A Londonban sétáló turisták tegnap tíz méteres különlegességbe ütközhettek a belvárosban. Január 31-én napnyugtakor Gisele Bündchen brazil szupermodell gigantikus hologramja jelent meg a Tower Bridge közelében.

Az óriási Bündchen megjelenése a Hugo Boss első olyan projektje, amelyben a technológia ilyen nagy szerepet játszott — írta a Vogue Business.

A kampány szenzáció napnyugtától napkeltéig volt látható, füsttel és stroboszkópos fényjátékkal megspékelve – ahogy az egy nagy márka reklámjához illik. Arra is figyeltek, hogy a különféle időjárási körülmények között, valamint a fény mennyiségétől függetlenül is gondtalanul működjön az egész.

A háromemeletes épület magasságában lévő digitális szupermodell mellett Lee Min-ho dél-koreai színész hologramja is látható volt, ugyanis mindketten a Boss 2024-es tavaszi/nyári kollekcióját népszerűsítik.

A maga nemében ez az első projekt, amely új szintre emeli a divatvilágban az életnagyságnál nagyobb méretű marketing látványosságokat, amely az utóbbi időben egyre nagyobb népszerűségnek örvend.

A 2024-es Hugo Boss kampányhoz Bündchen és Min-ho-n kívül, Adwoa Aboah brit modell és Matteo Berrettini olasz teniszező is csatlakozott. A márka SS24-es kollekciójába öltöztetve fotózták őket, amelyet tavaly márciusban mutattak be egy vízzel elárasztott miami kifutón. 

2021-ben miután a brand vezérigazgatója Daniel Grieder lett, a Boss és Hugo különváltak. Így a bámulatos londoni hologram elsősorban a Boss nevéhez köthető.

Nadia Kokni, a Hugo Boss anyavállalat globális marketing- és márkakommunikációért felelős szakembere azt nyilatkozta, hogy minden szezonban szeretnének valami merész, hatásos és egyben meghökkentő dolgot csinálni. A márka jelenleg azon töri a fejét, hogy miként tudnának alkotni valami igazán szokatlant és izgalmasat. Kokni úgy véli, hogy a hologram után kétszer is megfordulnak az emberek, mivel látványos, emellett bárki, aki arra jár, megcsodálhatja a technológiában rejlő fantasztikumot. De a jövőben még ennél is merészebb ötletekben gondolkodnak.

A márkák életében fontos szerepet játszik a metaverzum, illetve a technológia jelenléte is, hiszen a kisebb-nagyobb innovációkat kihasználva az embereket szórakoztatva lehet a brandek felé terelni — vélte Kokni.

A kültéri reklámozás digitalizáció alapú megközelítése a jövőben a technológia fejlődésével fog terjedni, valamint az olyan forradalmi eszközökkel, mint például az okosszemüveg. Ezek segítségével a fogyasztók természetesebb és közvetlenebb módon élhetik át a virtuális valóság élményét.

(Borítókép: Dan Kitwood /  Getty Images)

Cimkék