Keresés

Podcast

Ez a kihagyhatatlannak tűnő ajánlatok legnagyobb hibája

Bár a fogyasztók egy jelentős része kedveli az exkluzív ajánlatokat, nem mindegy, a brandek hogyan próbálják meg magukhoz láncolni őket.

2024 december 26.

Dr. Hevesi Krisztával vesézi ki a múlt század intim szokásait a Dívány új videocastje

Megújult, videós formátumban jelentkezett a Dívány nagy sikerű podcastje, az Időutazók.

2024 december 24.

Így lesz tökéletes egy karácsonyi reklám a szakértő szerint

Az ünnepi zajban nehéz kitűnni, de a megfelelő eszközökkel nem lehetetlen.

2024 december 23.

A legmagasabb szintű elismerést kapta a magyar Lounge Group az ESQR díjátadóján

A Lounge Group egyedüli magyar indulóként kapott elismerést a bécsi díjátadón, méghozzá a legmagasabb szintű, Diamond kategóriában.

Különleges hangulatú dallal jelentkezett a József Attila Színház: itt a „A lelked kapcsold át” klipje

A József Attila Színház különleges zenei alkotása, amely a fiatalokat szólítja meg, a hétköznapok szépségeit és kihívásait mutatja be.

2024 december 22.

A KKV-k örülni fognak ennek a magyar AI platformnak – interjú a Skillbot társalapítójával

Joanelli Tamást, a BeSocial ügynökség alapítóját és a Skillbot társalapítóját kérdeztük a hiánypótló Skillbot ChatMaster platformról.

2024 december 21.

AI alapú bőrelemzés és virtuális sminkpróba: így alakítja át a szépségápolást a technológia

A technológia alapjaiban írja át mindazt, amit eddig a sminkelésről és a szépségápolásról gondoltunk.

2024 december 20.

Átrendeződött a legnépszerűbb hazai felsővezetők rangsora: itt az új LinkedIn toplista

Két olyan felsővezető is a top 5-be került, akik egy éve még az első lépéseket tették a LinkedIn-en.

Digitális marketing- és médiaszakértő

A Szerencsejáték Zrt. digitális marketing- és médiaszaktértő pozícióba keresi új munkatársát.

Ezek most a legmenőbb irodák: szavazz te is a kedvencedre!

Az Év Irodája versenynek köszönhetően most bárki megnézheti a legjobb hazai és európai irodákat, és szavazhat a kedvencére.

2024 december 19.

Jövőre One márkanéven folytatja a Vodafone Magyarország

2025. január 1-jétől nevet vált a Vodafone Magyarország Zrt. és One Magyarország Zrt. névenfolytatja tevékenységét.

Csurgó Brigi: egyre kevesebb “hibát” lehet látni az adaptált kampányok területén

Csurgó Brigi, a Mito Creative Chief Strategy Officer-e a globális kampányok helyi adaptálása kapcsán osztotta meg gondolatait.

2024 december 18.

Az Universal McCann és a SUPER11 segíti az AutoWallis Csoport kommunikációját

Az AutoWallis Csoport tenderén a közösen induló Universal McCann és a SUPER11 kooperációban nyerte meg az autómárkák ügynökségi feladatait.

Mi történt a múzsákkal, amikor véget ért a szerelem? Megjelent a Dívány új könyve

A Múzsák a csók után című könyvében Bálint Lilla újságíró a legnagyobb magyar költők múzsáinak izgalmas élettörténetébe enged betekintést.

2024 december 17.

Henning Tewest nevezik ki az Antenna Group vezérigazgatójának

Az Antenna Group média-, tartalom- és szórakoztatóipari szervezet, Henning Tewest nevezte ki vezérigazgatónak 2025. január 1-jei hatállyal.

13,1 milliárd megtekintés nem hazudhat: így lehet hatékony egy reklám a közösségi médiában

Egy nagyszabású kutatás megmutatta, hogy milyen kreatív elemekkel növelhető a reklámok hatékonysága a közösségi médiában.

2024 december 16.

Vezetőt vált a FERLING: Zubán Zoltán veszi át a PR-ügynökség irányítását

Januártól Zubán Zoltán veszi át az alapítótól a PR-ügynökség vezetését, a DIGITAL üzletág pedig Korpa Krisztián IT Architect irányítása alá kerül.

Hol megmosolyogtatnak, hol könnyeket csalnak a szembe: a 11 legjobb karácsonyi reklám 2024-ben

A brandek idén is kitettek magukért karácsonyi reklámjaikkal, amelyek között jó néhány érzelmes darabot is találunk. A legjobbak közül válogattunk.

2024 december 15.

Brókerből a DIY királynője: így építi énmárkáját Amerika első női milliárdosa

Martha Stewart amerika első számú DIY influenszere, akinek énmárkája még a börtönt is túlélte.

2024 december 14.

Mészáros Szilvia nyerte el az építőipar legjobb marketingesének járó díjat

A Mapei Kft. PR- és kommunikációs vezetőjének munkáját „Az Év Építőipari Marketingkommunikációs Személye” díjjal ismerték el.

Mitől annyira ellenállhatatlan a dubaji csoki? Így vált nemzetközi trenddé

Mi a dubaji csoki titka? Mégis hogyan vált ennyire népszerűvé ez az új, távol-keleti édesség?

2024 december 13.

Média tagozattal bővült és új elnökséget választott az Egységes Digitális Mérésért Egyesület

Lezárult az Egységes Digitális Mérésért Egyesület (EDME) tisztújítási folyamata. Az egyesület emellett megalakította média tagozatát.

Így építik a brand image-üket a márkák karácsony idején

A gyakorlati haszon mellett a márkák szempontjából több előnye is van a karácsonyi jótékonysági kampányoknak.

2024 december 12.

Fontos ügyben nyert pert az Index

A Kúria az Indexnek adott igazat az ellene indított perben, ami fontos tanulságokat hozott az adathalászat kifejezés értelmezésével kapcsolatban is.

Kós Hubert lett az MBH Bank új márkanagykövete

Az együttműködés keretében az olimpikon számos alkalommal fog feltűnni a pénzintézet kampányaiban.

Leáldozóban a sportcipők kultusza?

Hatalmas és igen jövedelmező szegmenssé nőtte ki magát a sportcipőgyűjtés, de van, aki, már a vészharangot kongatja.

2024 december 11.

Nemzetközi ügynökségi hálózathoz csatlakozott a Positive Adamsky

A Positive Adamsky csatlakozott a MISSION HUBS független nemzetközi ügynökségi hálózathoz.

A legszebb öröm a káröröm? Ami az egyik márkának kudarc, a másiknak lehetőség

Ha egy márka hibázik, egy másik ezt könnyen kihasználhatja.

2024 december 10.

Mit tanulhatunk a világ legjobb márkáitól?

Az Interbrand idén 25. alkalommal állította össze a világ legjobb márkáinak listáját, és levonta a tanulságokat az eltelt idő tapasztalataiból.