Keresés

Podcast

Farkas Zsolt: "Egy hashtag többet mond ezer szónál"

Az Evolut Ügynökség vezetője arról beszélt nekünk, hogy hogyan lovagolhatják meg a márkák a hashtag-trendeket.

Idén is díjazzák a legjobb tartalomgyártókat - érkezik a Creator Awards

A tavalyi gála sikerét követően idén ősszel ismét az influenszereké a főszerep.

2024 szeptember 15.

Miért vergődik a Star Wars, amióta a Disney-hez került?

Arra teszünk kísérletet, hogy megértsük, miért nem működnek olyan jól a lézerkardok, amióta Mickey egér hadonászik velük.

2024 szeptember 14.

Szimpla játékbabaként indult, de az elfogadás királynője lett - a Barbie-sztori

A Barbie-babát anno Ruth Handler alkotta meg, aki mindig tudta: bármire képesek a nők.

2024 szeptember 13.

Miért szippantanak be teljesen ezek az Apple reklámok?

Az Apple az első márka, amely két egymást követő évben is átvehette a legjobb amerikai főműsoridős tévés alkotásért járó Emmy-díjat.

A TikTok már az ünnepekre készülve ad marketingtanácsokat

A platform adatai hasznos betekintést nyújtanak azoknak, akik szeretnék kihasználni az ősszel kezdődő ajándékbeszerzési boomot.

2024 szeptember 12.

A helyreigazítási kérelmek útvesztői - pert nyert az Index

A médiát érintő bírósági ügyek számos esetben bizonyulnak teljesen alaptalannak.

Új, „kevésbé zavaró“ hirdetéstípussal kísérleteznek a streamingplatformok

A szolgáltatók szeretnék felturbózni a hirdetésmegjelenéseket, a technológiai megvalósításáért pedig már el is indult a verseny.

2024 szeptember 11.

Az innováció szolgálatában: szponzorációs körkép az AI Summit 2024-ről

A kétnapos rendezvény számos támogató számára biztosított helyet a jövő innovátorainak térképén.

2024 szeptember 10.

A kisbolygó-vadászattól a AI-generálta cikkekig - mi mindenre jó a mesterséges intelligencia?

Az AI Summit 2024 második napja is rendkívül érdekes és tanulságos programokkal várta az érdeklődőket.

Merre tart az AI és digitális média kapcsolata?

Sólyom Balázs, a Trendency Online Zrt. chief data officere a digitális média és az AI kapcsolatáról tartott előadást.

Így hat a mesterséges intelligencia a reklámszakmára

Az AI Summit szakértői vendégei zseniális kerekasztal-beszélgetésen járták körbe a témát.

2024 szeptember 9.

Kibervédelem, vállalati AI, ChatGPT, mesterséges művészet - így zajlott az AI Summit 2024 első napja

A régió legnagyobb mesterséges intelligencia eseményének első napja esősen, de hatalmas érdeklődéssel övezve zajlott.

Az ügynökségek sem menekülhetnek a mesterséges intelligencia elől

Tudósításunk az AI Summit MediaFuture színpadáról.

Ha jó jövőt akarunk, jó kérdéseket kell feltennünk

Dr. Frederik G. Pferdt, a Google egykori és első innovációs főevangelistája az AI Summiton tartott előadást.

2024 szeptember 8.

Mi köze a kutyáknak a Sparhoz vagy a MOL-hoz? Szponzorációs körkép az idei DOGZ Fesztivál és Konferenciáról

Megnéztük, hogy a különböző márkák milyen kitelepülésekkel érkeztek az ország legjelentősebb kutyás eseményére.

2024 szeptember 7.

2024 szeptember 6.

Ilyen volt az idei olimpia digitális visszhangja

A Trendency legújabb kutatása mélyreható elemzést nyújt arról, hogy a globális média hogyan reflektált a játékokra.

Fémdobozba zárt víz: sikeres marketinggel bármit el lehet adni

A FloeWater kiváló példája annak, hogyan lehet egy hétköznapi terméket innovatív csomagolással és ügyes marketinggel különlegessé tenni.

2024 szeptember 5.

Az Oasis nagyon átgondolt PR-kampánnyal robbant be újra

A szakértők szerint a zenekar minden apró aspektusban marketinglehetőséget lát, és ezt ki is használja.

Az írással válthatjuk meg a jövőt

Ann Handley úgy tartja, csak gyakorolni kell ahhoz, hogy valaki írásban is jól kommunikáljon.

2024 szeptember 4.

Keresztessy Zoltán: "Valószínűleg nálunk is lesz egy virtuálisinfluenszer-hullám"

Hol helyezhetők el a véleményvezérek térképén a virtuális influenszerek? Keresztessy Zoltánt, a PFR Group marketingigazgatóját kérdeztük.

Alaposan felforgathatja a digitális reklámpiacot a Google elleni per eredménye

Azzal vádolják a céget, hogy jogellenesen monopolizálja a hirdetéskiszolgálók, az ad exchange platformok és a hirdetési felületek hálózatának piacát.

2024 szeptember 3.

A maffia PR gépezete: így építik az imázsukat a bűnözők a közösségi médiában

Amikor a bűnözői és az influenszer-identitás összeforr.

2024 szeptember 2.

A szakember szerint átalakul a márkák viszonya a társadalmi célokhoz

A magasabb vagy csak a látszatcéloktól búcsúznak a márkák? Gergely Jánossal, a MindMiners Collective szenior tanácsadójával jártuk körül a kérdést.

Mi következhet abból, ha vállalati marketingjátszótérré válik a Roblox?

A platform azzal a céllal született, hogy a gyerekek kipróbálhassák a játékfejlesztést.

2024 szeptember 1.

Szokatlan marketinggel varázsolja el a fogyasztókat egy közönséges ásványvíz

Egy egészséges ital, amely nem egészségesnek, hanem menőnek akar látszani.

2024 augusztus 31.

A rövid formátumú videók diadalmenete

A szakértő szerint a mozgóképes tartalmak nélkülözhetetlenek a marketingstratégiában.

2024 augusztus 30.

Ügynökségi körkép: Umbrella Collective – Alkotóműhely, együttműködés, innováció

Ügynökségi körképünk újabb részében Hidvégi Zoltánnal, az Umbrella Collective alapító-vezérigazgatójával beszélgettünk.

Nők a reklámokban - még mindig van hová fejlődni

Átalakultak a nemi szerepek és néhány sztereotípiától is elbúcsúzhatunk, de van, ami nem változik.