Keresés

Podcast

A Dívány lett a harmadik legolvasottabb online női magazin

A portál 2023-ban több területen is kipróbálta magát, ennek pedig látható eredménye lett; bekerült a TOP3 legolvasottabb női kiadvány közé.

2024 január 25.

Még Selena Gomez és Will Smith is lemarad a TikTok sztárok mögött

Platformfüggő, hogy a hírességek, vagy az influenszerek tarolnak.

AI Influenszer és műanyag halászat - Kampányok, amiket 2023-ban imádott a reklámszakma

A tavalyi kampányokban fókuszban maradt a társadalmi felelősségvállalás, a környezetvédelem, az AI és a jövőt fenyegető kérdések.

2024 január 24.

Így végezték ki minden idők egyik legikonikusabb közösségi oldalát

Főhős helyett látszólag Elon Musk lett a gonosz mostoha a Twitter történetében.

2024 január 23.

2024-ben tarolhatnak az AI influenszerek, de legnagyobb kérdés, hogy mi marad a figyelmünkből

Guld Ádám médiakutató szerint az MI határozhatja meg az idei évünket.

2024 január 22.

Valódi aranybányák a rövid videós platformok

Valójában elég egy okostelefon, illetve egy jó ötlet ahhoz, hogy egy videót felkapjon az online tér.

2024 január 20.

Martin Scorsese a reklámiparban is felülhet a trónra

De vajon mit szól majd ehhez SpongyaBob?

2024 január 19.

Dull Szabolcs távozik a Telextől

"Ezt a Telexet már egyre kevésbé éreztem magaménak" – írta a volt főszerkesztő.

Az Emmy-díjátadó temetésével született újjá a FOX

Minden eddiginél kevesebben nézték az idei Emmy-gálát – de miért?

2024 január 18.

Újra az Apple a legértékesebb márka

A Brand Finance piackutató és üzleti tanácsadó vállalat 500-as listájában csak egy európai brand került a legjobb tíz közé.

2024-es Z generációs gyorstalpaló

Ahhoz, hogy a Z generáció tagjait megnyerjük magunknak, először meg kell értenünk őket.

2024 január 17.

Olaszország szigorítja az influenszer marketinget

Az olasz hírközlési hatóság szigorította a közösségi média átláthatóságára vonatkozó szabályait egy közelmúltbéli influenszer-botrány után.

A streaming és a tévé harca a generációk csatájává vált

A streamingszolgáltatók térnyerése egyre nő, de nem minden néző szívét tudják meghódítani.

2024 január 16.

Árat emel a Telekom

Az éves inflációkövető díjkorrekció miatt az ügyfeleknek 15 százalékkal kell márciustól többet fizetniük.

Mit tanulhatunk a karácsonyi időszakból márkapromóciók terén?

Külföldi példákból inspirálódva megnézzük, hogyan lehetne a jövőben a lehető legjobban kihasználni a karácsonyi időszakot.

2024 január 15.

Rekordot döntött a Peacockon közvetített Dolphins-Chiefs rájátszás meccs

Szombat este Amerikában az internetezők 30 százaléka ezt az egy meccset streamelte.

Vécépapír-guriga a karácsonyfa csúcsdísze

Karácsonyi reklámokat vizsgáltunk: melyik az, ami az ünnepi időszak után is eszünkbe jut?

2024 január 12.

Abonyi Bernadett az Indamedia vezérigazgató-helyettese

Az Indamedia Network korábbi portfólió igazgatója január 1-től tölti be az új pozíciót.

Betiltották a Calvin Klein új reklámját

Úgy tűnik, hogy a férfiak tárgyiasíthatók, csak a nők nem.

2024 január 10.

Fogyasztói identitásválság: a média és a marketing-kommunikációs szakma erőpróbája

Mi történt 2023-ban, mi vár ránk 2024-ben? Tudd meg a MediaFuture-ből!

Elon Musk közösségi birodalma repedezik, ostrom alá vonták a trónkövetelők

Elsőnek a felhasználók, aztán a hirdetők faroltak ki az ex-Twitter, az X mögül.

2700 forintot fizettem 5 dl tömény marketingért

Logan Paul és KSI üdítőitala a Prime nem más, mint tökéletesen palackozott marketing. De megéri érte ennyit fizetni?

Veszélyben a szellemi munka, na de kiket érint a változás?

A mesterséges intelligencia fejlődése hasonló változásokhoz vezethet, mint anno az ipari forradalom.