MarComm
Media
Content
Know-How
Updates
Keresés
Podcast
Hol és mennyi jogdíjat fizet külföldön a tartalmak után a Facebook vagy a Google?
Megnéztük, hol tart most Európában és a tengerentúlon a médiatartalmak után fizetendő jogdíjvita az óriásplatformokkal.
2024 március 22.
2 milliárd dollárra becsülik Selena Gomez Rare Beauty sminkmárkáját
A Rare Beauty lehetséges eladása a következő celeb milliárdossá tehetné az énekesnőt.
Nem az AI a kulcsa a Z generációs marketingnek - Valami egészen más
Tudósításunk a New York-i Youth Marketing Strategy fesztivál második napjáról.
A Google-t 250 millió euróra bírságolták a francia szabályozók
A francia versenyhivatal szerint az amerikai technológiai vállalat megsértette a hírmédia-kiadók szellemi tulajdonjogait.
Jogszabályokat akar megdönteni a női vezetőkből álló sörmárka
A Muschicraft piacra dobta a The Most Illegal Beer nevű sörét, mivel több mint ötven országban a nőknek még mindig tilos sört főzni.
Indul a Warner Bros. Discovery streaming szolgáltatása Magyarországon
A továbbfejlesztett streaming-szolgáltatás, a Max május 21-én indul számos európai országban.
2024 március 21.
Ne gondold túl! – üzeni az Egyesület az Inklúzióért kampánya
A kampány célja, hogy beszélgetésre bátorítson és hidat építsen az ép és a speciális igényű emberek között.
Betiltották a Mango egyik reklámfotóját, mert egészségtelenül vékony modellel hirdetett
A bejelentő szerint a modell túlságosan soványnak tűnik, ezért felelőtlenség lenne hagyni, hogy a márka ezzel reklámozza magát.
Az Unión belül Magyarország élen jár a közösségi média használatában
A legmagasabb arány a felhasználók körében Dániában, Cipruson és Magyarországon van.
Borítjuk, amit eddig gondoltál a Z generációs marketingről
Tudósításunk a New York-i Youth Marketing Strategy fesztivál első napjáról.
Kiderült, hogy mennyit fizet a Spotify az előadóknak
A zenei streaming platform 2023-ban 9 milliárd dollárt költött a jogdíjakra, ezzel a legnagyobb éves kifizetést érte el az összes zeneipari cég közül.
Nyilvános az Ázsia Expressz párosainak névsora
Stohl András és Till Attila, Mikes Anna és Krausz Gábor is a versenyzők között.
2024 március 20.
Meghan Markle életmódmárkát alapított, ám nincs mindenki elájulva a névtől
Miközben a fél világ Kate Middleton eltűnésével volt elfoglalva, a sussexi hercegné útjára indította lifestyle márkáját.
A Network4-en követhető Dwayne Johnson amerikaifoci-ligája
Az NFL holtszezonjában az UFL első szezonját nézhetjük.
A legfrissebb Z generációs trendekkel érkezünk – egyenesen New Yorkból
Elindult a 2024-es New York-i Youth Marketing Strategy fesztivál, amiről a MediaFuture oldalán a következő napokban helyszíni riporttal készülünk.
Google Exkluzív – Eliminált cookie-k, avagy eljött a predikció kora
A Google Magyarország Industry Managere a MediaFuture kérésére választ adott az év legtöbbeket foglalkoztató kérdésére: Mi vár ránk a cookie-k után?
2024 március 19.
Megrázó dokumentumfilm érkezett az RTL+-ra
A Szökés Észak-Koreából című dokumentumfilm az On The Spot ajánlásával érkezett az RTL streaming platformjára.
Hide the Pain Harold is felbukkan a holland ital, a Chocomelt új reklámjában
A kreatív reklámfilm azt mutatja be, hogy nem mindig jelent rosszat, ha eltérünk a megszokottól.
Elindult a nevezés a 2024-es PREXA versenyre
2023-ban megvalósított kampányokkal lehet jelentkezni.
A Meta egykori tanácsadó pszichológusa szerint a cég emberéletek elé helyezi a profitot
Elmondása szerint a vállalat káros tartalmakkal próbálja a sebezhető fiatalokat a platformjaihoz kötni a cég profitjának növelése érdekében.
2024 március 18.
Marie Kondo hajtogatni tanít a Barilla legújabb kampányában
A tésztamárka a szelektálás királynőjét kérte fel az Újrahasznosítás Világnapjára készített kampányára.
CALL TO ACTION PROJECT: Közös TCR kutatást és pályázatot indít a Reklámszövetség és a Sharity Impact
A társadalmi célú, illetve társadalmi ügyeket támogató, megjelenítő és felkaroló reklámok hatásainak feltérképezésére vállalkoznak.
Logan Paul energiaital márkája megállapodást kötött a WWE-vel
Az új partnerség részeként a Prime logó a ring közepén bukkant fel.
Szabó Zsolt lett a Marquard Group Hungary új kereskedelmi igazgatója
A szakember a a Central Médiacsoporttól érkezett a médiacéghez.
2024 március 17.
Egyre égetőbb probléma a tehetségválság
Erre minden cégnek és munkavállalónak fel kell készülnie.
2024 március 15.
A lovaggá ütött reklámos, aki világmárkákat tett fel a térképre
Sir John Hegarty az emberi kreativitásban, és nem az algoritmusokban hisz.
2024 március 14.
Megszavazták a világ első átfogó jogszabályát a mesterséges intelligenciáról
Ezentúl kötelező lesz egyértelműen megjelölni a mesterséges képi, hang- és videotartalmakat.
Elindult a Femina podcast-sorozata, a Dilemma
Az új sorozatban tíz részen keresztül populáris, de mégis megosztó témákat boncolgatnak.
Három évtized óta először veszteséges az Adidas
Ennek ellenére az eredmények még így is jobbak lettek a vártnál, ugyanis a márka számított a nehéz évre.
CX feat. UX – Az élmény mindennél többet ér
Fontosabb, mint az ár vagy a termék.
A rovat korábbi cikkei
/
32