A Dívány lett a harmadik legolvasottabb online női magazin
A portál 2023-ban több területen is kipróbálta magát, ennek pedig látható eredménye lett; bekerült a TOP3 legolvasottabb női kiadvány közé.
A portál 2023-ban több területen is kipróbálta magát, ennek pedig látható eredménye lett; bekerült a TOP3 legolvasottabb női kiadvány közé.
Platformfüggő, hogy a hírességek, vagy az influenszerek tarolnak.
A tavalyi kampányokban fókuszban maradt a társadalmi felelősségvállalás, a környezetvédelem, az AI és a jövőt fenyegető kérdések.
Főhős helyett látszólag Elon Musk lett a gonosz mostoha a Twitter történetében.
Guld Ádám médiakutató szerint az MI határozhatja meg az idei évünket.
Valójában elég egy okostelefon, illetve egy jó ötlet ahhoz, hogy egy videót felkapjon az online tér.
"Ezt a Telexet már egyre kevésbé éreztem magaménak" – írta a volt főszerkesztő.
Minden eddiginél kevesebben nézték az idei Emmy-gálát – de miért?
A Brand Finance piackutató és üzleti tanácsadó vállalat 500-as listájában csak egy európai brand került a legjobb tíz közé.
Ahhoz, hogy a Z generáció tagjait megnyerjük magunknak, először meg kell értenünk őket.
Az olasz hírközlési hatóság szigorította a közösségi média átláthatóságára vonatkozó szabályait egy közelmúltbéli influenszer-botrány után.
A streamingszolgáltatók térnyerése egyre nő, de nem minden néző szívét tudják meghódítani.
Az éves inflációkövető díjkorrekció miatt az ügyfeleknek 15 százalékkal kell márciustól többet fizetniük.
Külföldi példákból inspirálódva megnézzük, hogyan lehetne a jövőben a lehető legjobban kihasználni a karácsonyi időszakot.
Vért izzadt az RTL, a versenyt mégis a TV2 nyerte.
Szombat este Amerikában az internetezők 30 százaléka ezt az egy meccset streamelte.
Karácsonyi reklámokat vizsgáltunk: melyik az, ami az ünnepi időszak után is eszünkbe jut?
Az Indamedia Network korábbi portfólió igazgatója január 1-től tölti be az új pozíciót.
Mi történt 2023-ban, mi vár ránk 2024-ben? Tudd meg a MediaFuture-ből!
Elsőnek a felhasználók, aztán a hirdetők faroltak ki az ex-Twitter, az X mögül.
Logan Paul és KSI üdítőitala a Prime nem más, mint tökéletesen palackozott marketing. De megéri érte ennyit fizetni?
A mesterséges intelligencia fejlődése hasonló változásokhoz vezethet, mint anno az ipari forradalom.