A Peroni Nastro Azzurro alkoholmentes márkája több évre szóló globális partneri szerződést kötött a Forma-1 ikonikus versenycsapatával, a Scuderia Ferrarival.

Az olasz prémium sörmárkával kötött szerződés lényeges szerepet játszik abban, hogy az Asahi Europe & International portfóliójának ötöde 2030-ra alkoholmentes termékekből álljon. Ezt a célkitűzést a márka először 2022-ben fogalmaza meg az Asahi Legacy 2030 program keretében.

A kedden bejelentett együttműködés a Ferrari Formula–1-es versenyzői csapatán túl az 1993 óta létező, Ferrari Challenge Trofeo Pirellire is kiterjed, amely profi és amatőr versenyzőket is egyaránt felvonultat.

A Ferrari bejelentése szerint az újonnan létrejött partnerség két nagy olasz márkát hoz össze, így az együttműködésük jelszava nem lehet más, mint a „szenvedély és a stílus”. A kezdeményezésével a világ minden tájáról megcélozza a rajongókat, hogy közelebb kerülhessenek az autóversenyzés nyújtotta élményekhez.

A nagy bejelentés megünnepléseként a Peroni egy sor limitált kiadású terméket dob piacra, kezdve a Tifosi Nastro Azzurro 0,0%-val, amely elsősorban a Scuderia Ferrari rajongóknak szól. Emellett az alkoholmentes Peroni logója is látható lesz a csapat autóin, valamint a személyzet ruháin.

Az együttműködés keretében továbbá egy kisfilmet is bemutattak, melyben a Scuderia Ferrari két pilótája, a Charles Leclerc és Carlos Sainz a római Birra Peroni sörgyárba látogat, ahol számos akadályt leküzdve végül átcseréli a Peroni Nastro Azzurro 0,0%-os sörök címkéjét a limitált Tifosi Nastro Azzurro 0,0%-osra.

Paolo Lanzarotti, az Asahi Europe & International vezérigazgatója szerint hihetetlenül büszkék a ma elindult globális kampányukra, hiszen Lanzarotti szerint az a cél, hogy ezzel a partnerséggel feldobják azoknak a rajongóknak a pillanatait, akik ezt a sportot olyan különlegessé teszik, és akik megtestesítik azt a szenvedélyt és hangulatot, amely a Peroni Nastro Azzurro 0,0% és a Ferrari számára is kulcsfontosságú.

Frédéric Vasseur, a Scuderia Ferrari csapatfőnökének a nyilatkozata szerint mindkét márka látható a motorsport kékszalag kategóriájában, így hozzájárulnak ahhoz, hogy Olaszország nagyobb figyelmet kapjon a világ színpadán. A két vállalat számos közös értékkel rendelkezik, mint például a részletekre és a stílusra való odafigyelés, valamint a hagyomány és az innováció ötvözésének képessége.

Cimkék