Keresés

Podcast

Az Instagram rejtett funkcióval ünnepli Taylor Swift új albumát

Újabb remek példa a kooperációra: Taylor Swift összeállt az Instagramal, hogy a Threads felületét és az énekesnő legújabb lemezét népszerűsítsék.

AI generálta műsorvezető bukkant fel a Dunán

Az AI műsorvezetőt Bíró Adának hívják, aki (vagy ami?) egy MI segítségével életre hívott nyelvi és videós modell.

A Nike növeli a marketingköltségét a párizsi olimpia miatt

A Nike az elmúlt időszakban nehezen veszi fel a versenyt az új, feltörekvő sportmárkákkal, így most még jobban ráfekszik a marketingre.

A Snickers-szel még házasodni is könnyebb

A Snickers kutatása szerint a házasodni készülő párok 80 százaléka aggódik azon, hogy a nagy nap dátuma esetleg egybeesik egy fontos mérkőzéssel.

2024 április 15.

Ellenszélben is hasít a TikTok

A gazdasági nehézségek ellenére a TikTokot tulajdonló ByteDance hatvan százalékkal növelte profitját.

Díjazták az öngyilkosság-megelőzésére irányuló kampányt

Hogy néz ki az a személy, aki véget akar vetni az életének? A The Last Photo nevű kampány az emberek erről alkotott képét formálja át.

Gyermekvédelmi funkciót tesztel a Meta

Az új funkció automatikusan cenzúrázza a közvetlenül érkező, meztelenséget tartalmazó üzeneteket.

Artificial Influencing – a mesterségesen előállított véleményvezérek kora

Többek között a kísérletező kedv és a hús-vér véleményvezérek okozta kudarcok teremtették meg az AI teremtette influenszerek piacát.

2024 április 12.

Hellman's arra bíztat bizonyos fogyasztókat, hogy cseréljék le a nevüket

A Hellman's egy humoros kezdeményezés részeként beintett Heinz-nek.

Elindult Beyoncé hajápolási márkájának első kampánya

A TikTok felhasználók esélyt kapnak, hogy a márkát képviselve köztéri óriásplakátokon tündököljenek.

VIP különkiadással indul a Zsákbamacska április 27-én

A második évadban Szente Vajk és T. Danny, valamint Marics Peti és Pető Brúnó garantálják a jó hangulatot.

Szoboszlai a MATCH4-en tér vissza

A Network4 a Bundesliga sorsdöntő mérkőzéseit is adja a hétvégén, de a motorsportok szerelmesei sem maradnak közvetítés nélkül.

Új kvízműsor indul az RTL-en

A The Floor – Csak egy maradhat című kvízműsort Szujó Zoltán vezeti.

Az Egyesült Királyságban betiltanák az okostelefonokat a 16 éven aluliak számára

A közvélemény-kutatások szerint a lakosság támogatná a korlátozást.

A marketingzseni, aki olyan márkákat tett naggyá, mint a Google vagy az Amazon

Neil Patelnél jobban senki nem ismeri, hogyan is működik a digitális marketing.

2024 április 11.

A Puma tíz év után először indít globális márkakampányt

A márkának a „Forever. Faster. See The Game Like We Do” nevet viselő kampánya a valaha volt legnagyobb marketingbefektetése.

Újdonságokkal bővül a Messenger

Többek között mostantól HD minőségben is küldhetünk képeket, de ez még nem minden!

A vállalatok csaknem fele költségként tekint a marketingre

Egy új kutatás arra a problémára világít rá, hogy a marketingszakma fontosságáról és értékéről a marketingesek és a munkáltatók eltérően vélekednek.

Milliárdos lett Sam Altman, az OpenAI vezérigazgatója

Becsült vagyona jelenleg 1 milliárd dollár.

2024 április 10.

A Dulux és az Ogilvy felfrissíti az irodalmi klasszikusokat

Irodalommal a termékért, marketinggel a kultúráért – minden regénynek van egy saját színe, ahogy minden színnek egyedi a hangulata.

Az OpenAI egymillió órányi YouTube-videó leiratát használta fel

Megszólaló Google-alkalmazottak szerint a cég tudott erről, de nem hozták nyilvánosságra az információt, mivel maguk is ezt tették.

Az Indamedia Csoport nem fogad be politikai hirdetéseket a tavaszi kampányidőszakban

A MediaFuture mellett az Indexet és az Economx gazdasági portált is kiadó Indamedia Csoport a távolmaradás mellett döntött.

A L’Oréal Paris új kampányában a kudarcok mögötti erő kap főszerepet

A kampány célja, hogy normalizálja a kudarcokat, és megmutassa, hogy a kihívások a siker kritikus összetevői lehetnek.

Egy túl valósághű AI generálta influenszer poszt borzolja a kedélyeket

Sokan nem hitték el, hogy a videóban nem egy igazi személy szerepel.

2024 április 9.

A Burger King az időskori szerelmet élteti

A zavarba ejtő kampány középpontjában az idősek szenvedélyes szerelme áll – hiszen a Burger King is 70 éve tartja életben a tüzet.

Folytatódik a Cápák között hetedik évada

Az üzleti showműsor előtt a csatornán a Házon kívül jelentkezik, emellett a XXI. század is új időpontban kerül a televíziók képernyőire.

Enged az Apple: könnyebb lesz a streaming-platformok élete

A cég uniós nyomásra beleegyezett, hogy a platformtulajdonosok az Apple fizetési rendszerét megkerülve érjék el a felhasználókat.

A hirdetési bevételek versenyében a Meta legyőzte a Google-t

Egy bírósági beadvány szerint pedig az Instagram 2021-ben a Meta hirdetési bevételeinek 27 százalékát kereste meg.

Mindent meghódítanak a reklámok?

Lehet, hogy a Netflixet is leigázzák.

2024 április 8.

1 millió dollárt ér a cipő, amit anno egy gofrisütő ihletett

A márka, ami megalapozta a sneaker-kultúrát.