Az Instagram rejtett funkcióval ünnepli Taylor Swift új albumát
Újabb remek példa a kooperációra: Taylor Swift összeállt az Instagramal, hogy a Threads felületét és az énekesnő legújabb lemezét népszerűsítsék.
Újabb remek példa a kooperációra: Taylor Swift összeállt az Instagramal, hogy a Threads felületét és az énekesnő legújabb lemezét népszerűsítsék.
Az AI műsorvezetőt Bíró Adának hívják, aki (vagy ami?) egy MI segítségével életre hívott nyelvi és videós modell.
A Nike az elmúlt időszakban nehezen veszi fel a versenyt az új, feltörekvő sportmárkákkal, így most még jobban ráfekszik a marketingre.
A Snickers kutatása szerint a házasodni készülő párok 80 százaléka aggódik azon, hogy a nagy nap dátuma esetleg egybeesik egy fontos mérkőzéssel.
A gazdasági nehézségek ellenére a TikTokot tulajdonló ByteDance hatvan százalékkal növelte profitját.
Hogy néz ki az a személy, aki véget akar vetni az életének? A The Last Photo nevű kampány az emberek erről alkotott képét formálja át.
Az új funkció automatikusan cenzúrázza a közvetlenül érkező, meztelenséget tartalmazó üzeneteket.
Többek között a kísérletező kedv és a hús-vér véleményvezérek okozta kudarcok teremtették meg az AI teremtette influenszerek piacát.
A Hellman's egy humoros kezdeményezés részeként beintett Heinz-nek.
A TikTok felhasználók esélyt kapnak, hogy a márkát képviselve köztéri óriásplakátokon tündököljenek.
A második évadban Szente Vajk és T. Danny, valamint Marics Peti és Pető Brúnó garantálják a jó hangulatot.
A Network4 a Bundesliga sorsdöntő mérkőzéseit is adja a hétvégén, de a motorsportok szerelmesei sem maradnak közvetítés nélkül.
A közvélemény-kutatások szerint a lakosság támogatná a korlátozást.
Neil Patelnél jobban senki nem ismeri, hogyan is működik a digitális marketing.
A márkának a „Forever. Faster. See The Game Like We Do” nevet viselő kampánya a valaha volt legnagyobb marketingbefektetése.
Többek között mostantól HD minőségben is küldhetünk képeket, de ez még nem minden!
Egy új kutatás arra a problémára világít rá, hogy a marketingszakma fontosságáról és értékéről a marketingesek és a munkáltatók eltérően vélekednek.
Irodalommal a termékért, marketinggel a kultúráért – minden regénynek van egy saját színe, ahogy minden színnek egyedi a hangulata.
Megszólaló Google-alkalmazottak szerint a cég tudott erről, de nem hozták nyilvánosságra az információt, mivel maguk is ezt tették.
A MediaFuture mellett az Indexet és az Economx gazdasági portált is kiadó Indamedia Csoport a távolmaradás mellett döntött.
A kampány célja, hogy normalizálja a kudarcokat, és megmutassa, hogy a kihívások a siker kritikus összetevői lehetnek.
Sokan nem hitték el, hogy a videóban nem egy igazi személy szerepel.
A zavarba ejtő kampány középpontjában az idősek szenvedélyes szerelme áll – hiszen a Burger King is 70 éve tartja életben a tüzet.
Az üzleti showműsor előtt a csatornán a Házon kívül jelentkezik, emellett a XXI. század is új időpontban kerül a televíziók képernyőire.
A cég uniós nyomásra beleegyezett, hogy a platformtulajdonosok az Apple fizetési rendszerét megkerülve érjék el a felhasználókat.
Egy bírósági beadvány szerint pedig az Instagram 2021-ben a Meta hirdetési bevételeinek 27 százalékát kereste meg.
A márka, ami megalapozta a sneaker-kultúrát.