Folytatódik a Cápák között hetedik évada
Az üzleti showműsor előtt a csatornán a Házon kívül jelentkezik, emellett a XXI. század is új időpontban kerül a televíziók képernyőire.
Az üzleti showműsor előtt a csatornán a Házon kívül jelentkezik, emellett a XXI. század is új időpontban kerül a televíziók képernyőire.
A cég uniós nyomásra beleegyezett, hogy a platformtulajdonosok az Apple fizetési rendszerét megkerülve érjék el a felhasználókat.
Egy bírósági beadvány szerint pedig az Instagram 2021-ben a Meta hirdetési bevételeinek 27 százalékát kereste meg.
A márka, ami megalapozta a sneaker-kultúrát.
Ezüstösen csillogó fánk, limitált kiadású turmix, világító sör – a mindössze négy perces esemény több brandet is megihletett.
A LinkedIn április 4-én a New Yorkban tartott B2Believe konferenciáján bemutatta új hirdetési formátumait.
Számos vállalat megoldásával találkozhatunk, de melyik a legjobb a mindennapi használatra?
A nemzetközileg ismert lap az első ügyfél, amely csatlakozott az Adelaide, figyelemméréssel foglalkozó vállalat új, kiadókra főkuszáló platformjához.
Ma este a a Cinema City Mammut moziban a Kék Pelikan című animációs film vetítése után a rendezővel és az eredeti szerkesztőséggel lehet beszélgetni.
Több mint 200 művész, köztük Billie Eilish, Jon Bon Jovi és Katy Perry is felszólaltak a mesterséges intelligenciával kapcsolatos fenyegetések miatt.
A bemutatásra szánt termékekkel ma már szinte egyenrangúan fontos, hogy egy márka hol prezentálja azokat.
A világhírű énekesnő felkerült a Forbes milliárdosok exkluzív listájára.
Egy kutatásból kiderült, hogy az újabb, összetettebb AI-rendszerek sebezhetőbbek bizonyos támadásokkal szemben.
Az Alfa generáció tagjai már jelen vannak a közösségi médiában és streaming tartalmakat is aktívan fogyasztanak.
Az AdAge tizenkét reklámszakemberrel beszélgetett a multikulturális marketing helyzetéről, fejlődéséről és a folyamatos kihívásokról.
A lépés része annak a pernek, amelyben a Google-t illegális megfigyeléssel vádolják.
A Persil megható kampányfilmjében Bukayo Saka, angol válogatott labdarúgó szerepel.
A Hot Wheels a Flippin Fast nevű új játékával szeretné felhívni a figyelmet az autizmussal élő gyerekekre.
Már elérhető az RTL+ előfizetői számára az Erzsébet királyné életét bemutató történelmi sorozat, a Sisi folytatása.
Nagyszabású, több országon átívelő boxversenyt szervezett a HELL. Ennek kulisszatitkairól beszélgettünk a márka képviselőivel.
A cég ötletes módon árasztotta el a Google Maps-et, hogy növelje az EV modellek ismertségét az Egyesült Arab Emírségekben.
A country-őrület hatására egy tucatnyi márka a közösségi média felületeken fejezte ki örömét az új album megjelenése miatt.
A technológiai óriás igyekszik minimalizálni a káros félretájékoztatás veszélyét a globális választások évében.
A műfajban rejlő lehetőségekre, a népszerűség-növekedésre természetesen a marketing világ is felfigyelt.
A Boci, a Melba és a Párizsi kocka védjegyeit a Cerbona számára értékesítik.
A Weather Kids kampányban a világ minden táján gyerekek vették át az irányítást a televíziós időjárás-jelentések felett.
A Project Ghostbusters-nek nevezett titkos megfigyeléssel az ügyészek szerint a Facebook megsértette az Egyesült Államok lehallgatási törvényét.
A döntő mérkőzést élőben közvetítik majd a New York-i Times Square-ről.