Keresés

Podcast

Folytatódik a Cápák között hetedik évada

Az üzleti showműsor előtt a csatornán a Házon kívül jelentkezik, emellett a XXI. század is új időpontban kerül a televíziók képernyőire.

Enged az Apple: könnyebb lesz a streaming-platformok élete

A cég uniós nyomásra beleegyezett, hogy a platformtulajdonosok az Apple fizetési rendszerét megkerülve érjék el a felhasználókat.

A hirdetési bevételek versenyében a Meta legyőzte a Google-t

Egy bírósági beadvány szerint pedig az Instagram 2021-ben a Meta hirdetési bevételeinek 27 százalékát kereste meg.

Mindent meghódítanak a reklámok?

Lehet, hogy a Netflixet is leigázzák.

2024 április 8.

1 millió dollárt ér a cipő, amit anno egy gofrisütő ihletett

A márka, ami megalapozta a sneaker-kultúrát.

Ötletesen ünneplik a márkák a napfogyatkozást

Ezüstösen csillogó fánk, limitált kiadású turmix, világító sör – a mindössze négy perces esemény több brandet is megihletett.

LinkedIn új hirdetési formákat jelentett be

A LinkedIn április 4-én a New Yorkban tartott B2Believe konferenciáján bemutatta új hirdetési formátumait.

Miben a különböznek a jelenleg elérhető MI-alapú chatbotok?

Számos vállalat megoldásával találkozhatunk, de melyik a legjobb a mindennapi használatra?

2024 április 5.

A The New York Times új technikával méri a hirdetések hatékonyságát

A nemzetközileg ismert lap az első ügyfél, amely csatlakozott az Adelaide, figyelemméréssel foglalkozó vállalat új, kiadókra főkuszáló platformjához.

Egyetlen alkalommal újra megjelent a Pesti Est

Ma este a a Cinema City Mammut moziban a Kék Pelikan című animációs film vetítése után a rendezővel és az eredeti szerkesztőséggel lehet beszélgetni.

Nyílt levélben tiltakoznak az AI használata miatt a zeneipar legismertebb művészei

Több mint 200 művész, köztük Billie Eilish, Jon Bon Jovi és Katy Perry is felszólaltak a mesterséges intelligenciával kapcsolatos fenyegetések miatt.

A prémium és luxustermékek prezentációjának legfontosabb erőssége immár a lokáció lett

A bemutatásra szánt termékekkel ma már szinte egyenrangúan fontos, hogy egy márka hol prezentálja azokat.

2024 április 4.

Taylor Swift megcsinálta: Csatlakozott a világ leggazdagabb embereihez

A világhírű énekesnő felkerült a Forbes milliárdosok exkluzív listájára.

Egyszerűen kijátszhatók az AI-eszközök biztonsági funkciói

Egy kutatásból kiderült, hogy az újabb, összetettebb AI-rendszerek sebezhetőbbek bizonyos támadásokkal szemben.

Már az Alfa generációval is számolnunk kell

Az Alfa generáció tagjai már jelen vannak a közösségi médiában és streaming tartalmakat is aktívan fogyasztanak.

Célkeresztben a multikulturális marketing: tényleg elavult a kifejezés?

Az AdAge tizenkét reklámszakemberrel beszélgetett a multikulturális marketing helyzetéről, fejlődéséről és a folyamatos kihívásokról.

2024 április 3.

Változtat az inkognitó mód működésén a Google

A lépés része annak a pernek, amelyben a Google-t illegális megfigyeléssel vádolják.

Nem minden foltot kell kimosni – állítja a Persil

A Persil megható kampányfilmjében Bukayo Saka, angol válogatott labdarúgó szerepel.

A Mattel bemutatta az autizmusbarát Hot Wheels autóját

A Hot Wheels a Flippin Fast nevű új játékával szeretné felhívni a figyelmet az autizmussal élő gyerekekre.

Megérkezett a Sisi harmadik évada

Már elérhető az RTL+ előfizetői számára az Erzsébet királyné életét bemutató történelmi sorozat, a Sisi folytatása.

HELL Boxing Kings – ahol az álmok valóra válnak. Nemzetközi sikerkampány itthonról

Nagyszabású, több országon átívelő boxversenyt szervezett a HELL. Ennek kulisszatitkairól beszélgettünk a márka képviselőivel.

2024 április 2.

A BMW egy rendkívül olcsó trükkel népszerűsítette új autóját

A cég ötletes módon árasztotta el a Google Maps-et, hogy növelje az EV modellek ismertségét az Egyesült Arab Emírségekben.

Beyoncé új albuma megvadította a márkákat

A country-őrület hatására egy tucatnyi márka a közösségi média felületeken fejezte ki örömét az új album megjelenése miatt.

Az OpenAI túl kockázatosnak tartja hangklónozó eszközét

A technológiai óriás igyekszik minimalizálni a káros félretájékoztatás veszélyét a globális választások évében.

A BeRealt is felfalja a reklámgépezet?

Mi történt? Már márkák is posztolhatnak a felületen.

2024 március 29.

Mi a titkod, podcast? Egy erősödő műfaj, amivel számolnunk kell

A műfajban rejlő lehetőségekre, a népszerűség-növekedésre természetesen a marketing világ is felfigyelt.

2024 március 28.

Szeretett magyar csokoládé márkák védjegyeit adják el

A Boci, a Melba és a Párizsi kocka védjegyeit a Cerbona számára értékesítik.

Világméretű PR-kampány indult a klímaváltozás elleni harc részeként

A Weather Kids kampányban a világ minden táján gyerekek vették át az irányítást a televíziós időjárás-jelentések felett.

A Facebook egy titkos projekten belül kémkedett a Snapchat felhasználók után

A Project Ghostbusters-nek nevezett titkos megfigyeléssel az ügyészek szerint a Facebook megsértette az Egyesült Államok lehallgatási törvényét.

Versenyt hirdetett a Sheba a közösségi média leghíresebb macskái között

A döntő mérkőzést élőben közvetítik majd a New York-i Times Square-ről.