MarComm
Media
Content
Know-How
Updates
Interview
Keresés
Podcast
Ilyenek lehetnek a jövő plázái: AI-eszközökkel csalogathatják be a vásárlókat
Az új trendek fényében újra kell értelmezniük magukat azoknak a plázáknak, amelyek a következő évtizedben is relevánsak akarnak maradni.
Incze Kinga lett a „Social Media Business Leader of the Year 2024” a British Made Awardson
Incze Kinga, a Mediaspace.global platform alapító-ügyvezetője a MediaFuture kérdésére elmondta, miért fontos ez az elismerés számukra.
2025 február 8.
Várva várt egész estés film debütál a Nickelodeonon
A közönségkedvenc sorozat vadonatúj tévéfilmes folytatása mellett új részekkel jelentkezik a Hupikék törpikék és A Lármás család is.
Rengeteg hírességet állítottak csatasorba a brandek az idei Super Bowl reklámokhoz
Az idei Super Bowl nemcsak rekordösszegű reklámidejével tesz túl a korábbiakon, hanem azzal is, hogy a brandek számos hírességet mozgósítottak.
2025 február 7.
Ezek lesznek a 2025-ös év meghatározó marketingtrendjei
Dallos Zoltán, a DLX MEDIA Kft. ügyvezetője vázolta fel a 2025-ös év meghatározó marketingtrendjeit.
Versenyfelügyeleti eljárásban vizsgálja a GVH az RTL+ reklámállításait
A hivatal az RTL+ Prémium csatorna Bajnokok Ligája közvetítései kapcsán tett reklámállításokat Versenyfelügyeleti eljárás keretében vizsgálja.
AI Tour Budapest: így alakítja át az üzletet a mesterséges intelligencia
A Microsoft AI Tour budapesti eseménye arra fókuszált, hogy miként formálja át az AI a munkahelyeket, a mindennapokat és a kiberbiztonság területét.
Egy kutatás szerint a reklámok az álmokat is befolyásolhatják
Egy amerikai felmérés megállapította, hogy a napközben látott hirdetések álmainkban is megjelenhetnek.
Megvan 2024 tíz legjobb online videós reklámja
Az IAB Hungary szakmai szervezet február 6-án átadta az Év digitális videós hirdetése verseny díjait. Az eseményen a MediaFuture is ott volt.
2025 február 6.
Nagy sikerrel zárult az MBH Bank és a Mastercard közös karitatív kampánya
Kutas István, az MBH Bank kommunikációs ügyvezető igazgatója értékelte a karitatív kampány eredményét.
Ajánlást tett közzé a Médiatanács a kiskorúak médiaszolgáltatásban történő bemutatásához
Az ajánlás célja, hogy a Médiatanács útmutatást adjon a kiskorúak megfelelő ábrázolásához a médiában.
Elfordulnak a nagy autómárkák a Super Bowl-tól
A Super Bowl-on már nyolcmillió dollárba kerül fél percnyi reklámidő, amit a nagy autómárkák a jelek szerint nem akarnak megfizetni.
Új műsorvezetővel alakult át a közmédia kulturális műsora
Horányi Eszter lett a házigazdája az M5 csatorna Kunszt című műsorának.
Friss nézettségi adatok: hétköznap a TV2, hétvégén az RTL vezet
A Kiképzéssel és az egyre népszerűbb Kincsvadászokkal a TV2 átvette a vezetést a hétköznapokon az RTL-től.
2025 február 5.
Stratégiai partnerségre lépett a Tomorrow Reklámügynökség és a Prodactive World
Újabb ígéretes projekt megvalósulásán dolgozik közösen a Tomorrow Reklámügynökség és a Prodactive World.
Újraválasztották a Magyar PR Szövetség KultPR Tagozatának társelnökeit
Továbbra is Szőke Katalin és Balogh Máté András töltheti be a Magyar PR Szövetség KultPR Tagozatának társelnöki pozícióját.
Ők a legbefolyásosabb hazai LinkedIn influenszerek
A Favikon rangsora alapján megszületett a legbefolyásosabb hazai LinkedIn influenszerek toplistája.
Józsa Dorottya lett a HRPower új vezetője
Az új business unit manager Székeli Dalmát váltja a poszton.
Szak Zsuzsanna: „Amikor Magyarországot kiemelik egy európai színpadon, arra tényleg büszkék lehetünk”
Szak Zsuzsanna, a Henkel Magyarország Consumer Brands üzletágának igazgatója szakmai sikereiről és a terület kihívásairól is beszélt interjúnkban.
Elindult a BRFK hivatalos TikTok-csatornája
A rendőrök célja, hogy utat nyissanak a legfiatalabb generáció felé, és megmutassák hivatásuk izgalmas, változatos oldalát.
AI-jal és személyre szabott sportközvetítésekkel erősít a Network4
Innovatív fejlesztéseket vezetett be a Super Bowl közvetítésére készülő Network4. A MediaFuture a médiacég évindító sajtóeseményén járt.
2025 február 4.
Nincs realitása, hogy a nagy márkák elpártolnak a Facebooktól a tényellenőrzés hiánya miatt
Szakemberek szerint a Meta lépése miatt nem várható a vállalatok tömeges elvándorlása, mint az az X esetében történt.
Szakemberek szerint a digitális korban az adatstratégia a vállalati siker kulcsa
A Magyar Marketing Szövetség Döntéshozói Klubjának eseményén az volt a téma, hogy a vállalatok és a márkák hogyan gazdálkodhatnak adatvagyonukkal.
Exkluzív Connected TV együttműködést kötött a Teads és az LG Ad Solution
Az LG megoldásának köszönhetően a hirdető márkák hatásos és figyelemfelkeltőConnected TV kampányokat futtathatnak.
Különleges animációs megoldásokkal érkezik a Pixar első saját gyártású sorozata
A „Nyerni vagy Veszíteni” (Win or Lose) című sorozat, amelynek már a magyar nyelvű előzetese is megtekinthető, a Disney+ felületén lesz elérhető.
Játékos innováció: in-game környezetben szólította meg célcsoportját a K&H Bank
A K&H alkalmazta először hazánkban az app-játékok részeként megjelenő in-game hirdetési megoldást.
Újabb grafikai pályázatot indít a Cup Revolution
A szervezők február 19-ig várják a pályázatokat, a legtöbb közönségszavazatot kapó pályaművek rákerülnek a félliteres RevoCupokra.
Így használhatjuk a Threads-et marketingcélokra a szakértő szerint
A Threads titkairól és trükkjeiről Székely Ritát, a Dialogue Creative Company Social Media Group Head-ét kérdeztük.
2025 február 3.
Az RTL+ dokumentumfilmje nyerte el a Magyar Filmkritikusok Díját
A Rubi Anna nevéhez fűződő Az életed nélkülem című alkotás az otthonápoló anyák harcát mutatja be.
Neves tanácsadókkal bővült a Lounge Communication szakembergárdája
A Lounge Communication tanácsadói gárdája négy fővel bővült az elmúlt fél évben.
A rovat korábbi cikkei
/
50