Keresés

Podcast

Ilyenek lehetnek a jövő plázái: AI-eszközökkel csalogathatják be a vásárlókat

Az új trendek fényében újra kell értelmezniük magukat azoknak a plázáknak, amelyek a következő évtizedben is relevánsak akarnak maradni.

Incze Kinga lett a „Social Media Business Leader of the Year 2024” a British Made Awardson

Incze Kinga, a Mediaspace.global platform alapító-ügyvezetője a MediaFuture kérdésére elmondta, miért fontos ez az elismerés számukra.

2025 február 8.

Várva várt egész estés film debütál a Nickelodeonon

A közönségkedvenc sorozat vadonatúj tévéfilmes folytatása mellett új részekkel jelentkezik a Hupikék törpikék és A Lármás család is.

Rengeteg hírességet állítottak csatasorba a brandek az idei Super Bowl reklámokhoz

Az idei Super Bowl nemcsak rekordösszegű reklámidejével tesz túl a korábbiakon, hanem azzal is, hogy a brandek számos hírességet mozgósítottak.

2025 február 7.

Ezek lesznek a 2025-ös év meghatározó marketingtrendjei

Dallos Zoltán, a DLX MEDIA Kft. ügyvezetője vázolta fel a 2025-ös év meghatározó marketingtrendjeit.

Versenyfelügyeleti eljárásban vizsgálja a GVH az RTL+ reklámállításait

A hivatal az RTL+ Prémium csatorna Bajnokok Ligája közvetítései kapcsán tett reklámállításokat Versenyfelügyeleti eljárás keretében vizsgálja.

AI Tour Budapest: így alakítja át az üzletet a mesterséges intelligencia

A Microsoft AI Tour budapesti eseménye arra fókuszált, hogy miként formálja át az AI a munkahelyeket, a mindennapokat és a kiberbiztonság területét.

Egy kutatás szerint a reklámok az álmokat is befolyásolhatják

Egy amerikai felmérés megállapította, hogy a napközben látott hirdetések álmainkban is megjelenhetnek.

Megvan 2024 tíz legjobb online videós reklámja

Az IAB Hungary szakmai szervezet február 6-án átadta az Év digitális videós hirdetése verseny díjait. Az eseményen a MediaFuture is ott volt.

2025 február 6.

Nagy sikerrel zárult az MBH Bank és a Mastercard közös karitatív kampánya

Kutas István, az MBH Bank kommunikációs ügyvezető igazgatója értékelte a karitatív kampány eredményét.

Ajánlást tett közzé a Médiatanács a kiskorúak médiaszolgáltatásban történő bemutatásához

Az ajánlás célja, hogy a Médiatanács útmutatást adjon a kiskorúak megfelelő ábrázolásához a médiában.

Elfordulnak a nagy autómárkák a Super Bowl-tól

A Super Bowl-on már nyolcmillió dollárba kerül fél percnyi reklámidő, amit a nagy autómárkák a jelek szerint nem akarnak megfizetni.

Új műsorvezetővel alakult át a közmédia kulturális műsora

Horányi Eszter lett a házigazdája az M5 csatorna Kunszt című műsorának.

Friss nézettségi adatok: hétköznap a TV2, hétvégén az RTL vezet

A Kiképzéssel és az egyre népszerűbb Kincsvadászokkal a TV2 átvette a vezetést a hétköznapokon az RTL-től.

2025 február 5.

Stratégiai partnerségre lépett a Tomorrow Reklámügynökség és a Prodactive World

Újabb ígéretes projekt megvalósulásán dolgozik közösen a Tomorrow Reklámügynökség és a Prodactive World.

Újraválasztották a Magyar PR Szövetség KultPR Tagozatának társelnökeit

Továbbra is Szőke Katalin és Balogh Máté András töltheti be a Magyar PR Szövetség KultPR Tagozatának társelnöki pozícióját.

Ők a legbefolyásosabb hazai LinkedIn influenszerek

A Favikon rangsora alapján megszületett a legbefolyásosabb hazai LinkedIn influenszerek toplistája.

Józsa Dorottya lett a HRPower új vezetője

Az új business unit manager Székeli Dalmát váltja a poszton.

Szak Zsuzsanna: „Amikor Magyarországot kiemelik egy európai színpadon, arra tényleg büszkék lehetünk”

Szak Zsuzsanna, a Henkel Magyarország Consumer Brands üzletágának igazgatója szakmai sikereiről és a terület kihívásairól is beszélt interjúnkban.

Elindult a BRFK hivatalos TikTok-csatornája

A rendőrök célja, hogy utat nyissanak a legfiatalabb generáció felé, és megmutassák hivatásuk izgalmas, változatos oldalát.

AI-jal és személyre szabott sportközvetítésekkel erősít a Network4

Innovatív fejlesztéseket vezetett be a Super Bowl közvetítésére készülő Network4. A MediaFuture a médiacég évindító sajtóeseményén járt.

2025 február 4.

Nincs realitása, hogy a nagy márkák elpártolnak a Facebooktól a tényellenőrzés hiánya miatt

Szakemberek szerint a Meta lépése miatt nem várható a vállalatok tömeges elvándorlása, mint az az X esetében történt.

Szakemberek szerint a digitális korban az adatstratégia a vállalati siker kulcsa

A Magyar Marketing Szövetség Döntéshozói Klubjának eseményén az volt a téma, hogy a vállalatok és a márkák hogyan gazdálkodhatnak adatvagyonukkal.

Exkluzív Connected TV együttműködést kötött a Teads és az LG Ad Solution

Az LG megoldásának köszönhetően a hirdető márkák hatásos és figyelemfelkeltőConnected TV kampányokat futtathatnak.

Különleges animációs megoldásokkal érkezik a Pixar első saját gyártású sorozata

A „Nyerni vagy Veszíteni” (Win or Lose) című sorozat, amelynek már a magyar nyelvű előzetese is megtekinthető, a Disney+ felületén lesz elérhető.

Játékos innováció: in-game környezetben szólította meg célcsoportját a K&H Bank

A K&H alkalmazta először hazánkban az app-játékok részeként megjelenő in-game hirdetési megoldást.

Újabb grafikai pályázatot indít a Cup Revolution

A szervezők február 19-ig várják a pályázatokat, a legtöbb közönségszavazatot kapó pályaművek rákerülnek a félliteres RevoCupokra.

Így használhatjuk a Threads-et marketingcélokra a szakértő szerint

A Threads titkairól és trükkjeiről Székely Ritát, a Dialogue Creative Company Social Media Group Head-ét kérdeztük.

2025 február 3.

Az RTL+ dokumentumfilmje nyerte el a Magyar Filmkritikusok Díját

A Rubi Anna nevéhez fűződő Az életed nélkülem című alkotás az otthonápoló anyák harcát mutatja be.

Neves tanácsadókkal bővült a Lounge Communication szakembergárdája

A Lounge Communication tanácsadói gárdája négy fővel bővült az elmúlt fél évben.