A Dulux Heritage új kampányában egy tucat irodalmi klasszikus borítója újult meg a színekben vizualizált hangulat tükrözésnek köszönhetően.

A Dulux Heritage felfrissítette tizenkét irodalmi klasszikus borítóját, hogy az Ogilvy új kampányában bemutassa a színek igazi erejét. A Dulux Heritage Editions egy olyan luxusfesték-árnyalatokat tartalmazó kollekció, amelyet tizenkét ikonikus regényhez társítottak: ilyen a Világok harca, a Drakula, a Moby Dick, az 1984, a Kisasszonyok és a Frankenstein – közölte a Marketing Beat.

Az ötlet megálmodói minden egyes könyv érzelmi narratíváját elemezték, majd olyan színárnyalatokat társítottak hozzájuk, amelyek ugyanazt a hangulatot és érzést tükrözik, mint az adott mű. A könyvek gerincei festékmintaként szolgálnak, míg a belső borítók a Dulux Heritage színválasztékát mutatják be, hogy a fogyasztók tájékozódhassanak és egyben inspirálódhassanak.

A brit országos kampány a közösségi médiában és kültéren is látható, emellett influenszereket is felkértek a népszerűsítésre. A tizenkét darabos könyvsorozatból egy limitált példányszámú kiadás is készült, amelyben az Ogilvy díjnyertes grafikusa, Dave Towers és egy neves fotós, Jonathan Knowles, illetve a Dulux kreatív igazgatója, Marianne Shillingford is közreműködött.

Semmi sem kifizetődőbb, mint amikor egy nagyszerű ötlet találkozik egy csapatnyi nagyszerű emberrel. Minden Dulux Heritage színnek története van, amik érzéseket idéznek fel. Azáltal, hogy tizenkét klasszikus színt tizenkét klasszikus könyvvel párosítunk, az általuk kiváltott érzések felerősödnek. Ez volt az egyik legjobb projekt, amelyen a Dulux kreatív igazgatójaként valaha is dolgoztam.

– mondta Marianne Shillingford, a Dulux UK és Írország kreatív igazgatója.

Jules Chalkley, az Ogilvy UK kreatív igazgatója elmondta:

Az otthonunk folyamatosan alakul, és egyre inkább tükrözi azt, akik vagyunk. De az, ahogyan a festéket kiválasztjuk, évtizedek óta nem változott. Megrekedtünk a színminták és az ostobán hangzó nevek rutinjában. Pedig a színek elképesztő erővel bírnak: így új dimenziót akartunk találni az általa kiváltott zsigeri érzelmek felszabadításában.

Továbbá azt is hozzátette:

Azzal, hogy egyszerűen megalkottuk azokat az érzéseket és képeket, amelyeket egy klasszikus könyv fest a fejünkben a Dulux Heritage termékcsalád gyönyörű színeivel, képesek voltunk egy új, zsigeri nyelvezetet találni, és egy teljesen új eszközt a színek érzésének életre keltésére.

Ha nem akar lemaradni a legfrissebb cikkekről, vagy szívesen hozzászólna a posztokhoz, akkor kövesse a MediaFuture  Facebook  és  LinkedIn  oldalát is.

(Borítókép: Ogilvy)

Címkék