A Snickers nyereményjátékot hirdet azoknak a házasodni készülő angol pároknak, akiknek ellenállhatatlan szeretője a sport: a szerencsés szerelmesek vetítőszobát és tortát nyerhetnek az esküvőjükre.

A világ egyik legnagyobb mennyiségben eladott csokoládészeletének márkája, a Snickers felejthetetlen lehetőséget biztosít egy kiválasztott párnak, akik esküvőjükre elnyerhetik a tökéletes fociszobát, grátiszba pedig egy esküvői tortát is kaphatnak – írja a Famous Campaigns.

Az ötlet azután pattant ki a márka fejéből, miután a Snickers végzett egy kutatást, amelyből kiderült, hogy az idén nyáron házasodni készülő párok 80 százaléka aggódik amiatt, hogy az esküvőjük esetleg ütközik egy fontosabb angol mérkőzéssel. Úgy tűnik, hogy jó okuk van a félelemre – mivel a futballszerelmesek 68 százaléka szintén azon nyugtalankodik, hogy az esküvő, amire hivatott, ütközik egy kulcsfontosságú meccsel. A menyasszony frász megalapozott:

az angol futballrajongóknak ugyanis a 29 százaléka fontolgatja, hogy ilyen esetben inkább visszautasítja az esküvői meghívást.

A Snickers a vezető statisztikus Ed Jeffersonnal együttműködve feltérképezte és összevetette az esküvői foglalási adatokat Anglia döntőbe jutásának lehetséges időpontjaival. Majd a kétezer angol futballszurkoló körében végzett felméréssel kombinálva összeállította a „Snickers Own Goals Report” című dokumentumot. A kutatás rávilágított, hogy 7311 olyan esküvőt tartanak Angliában, amelyek 2024 nyarán kulcsfontosságú angol mérkőzéssel ütköznek.

A Snickers Own Goals Report statisztikái azt is elárulták, hogy a brit futballrajongók több mint negyede (27 százalék) bevallotta, hogy titokban meccset nézne az esküvő alatt. 41 százalék pedig a telefonján követné az eredmények állását. Tízből pedig több mint minden tizedik rajongó (13 százalék) még az esküvőről is elszökne egy közeli, tévével felszerelt kocsmába, hogy ne maradjon le a meccsről. 13 százalék pedig arra bátorítaná az ifjú párt, hogy az esküvőn közvetítsék a meccset.

Kerry Cavanaugh, a Mars Wrigley üzleti egységének igazgatója elmondta:

Mindannyian ismerjük azt az érzést, amikor becsúszik az öngól, a felismerés pillanatát, amikor rájövünk, hogy rossz oldalon vagyunk, vagy amikor halljuk, hogy a tömeg épp akkor éljenez egy gól miatt, amikor elugrottunk egy hot dogért. Ezért a Snickers idén nyáron azzal segíti a nemzet szurkolóit, hogy felajánlja azoknak a menyasszonyoknak és vőlegényeknek a vetítőterem megnyerésének lehetőségét, akiknek az esküvője egy angol vagy skót meccs napjára esik. Hogy ezzel is elkerüljék az öngólt a nagy napjukon.

Ha nem akar lemaradni a legfrissebb cikkekről, vagy szívesen hozzászólna a posztokhoz, akkor kövesse a MediaFuture Facebook és LinkedIn oldalát is.

(Borítókép: Snickers Global, Getty Images)

Címkék