A hírességek – köztük Jane Fonda, Eva Longoria és Kate Winslet – a személyes kudarcaikból álló „önéletrajzot” töltöttek fel LinkedInre, hogy bemutassák, hogyan alakították a kihívások a sikerhez vezető útjukat.

A LinkedIn-felhasználók április 9-én számos híres embernek fedezhették fel a profilját a hírfolyamukban, köztük Eva Longoriáét, Andie MacDowellét, Helen Mirrenét, Jane Fondáét, Aja Naomi Kingét és Kate Winsletét. A sztárok oldalán megjelenő „önéletrajz” tartalmaz egy egyedülálló csavart is: ahelyett, hogy a világhíres nők legnagyobb sikereiket emelnék ki, a szövegek az életükben átélt kudarcokat részletezik – olvasható a The Drum cikkében.

Mindez a L'Oreal Paris Worth It Resumé kampányának része – a kezdeményezés célja, hogy normalizálja a kudarcokat a nők számára. Az új kampány a KPMG (KPMG International Limited) kutatása alapján született, miszerint a nők 81 százaléka jobban érzi a kudarc nyomását, mint a férfiak. A kampány a nők önértékelését kívánja erősíteni azáltal, hogy rávilágít arra, hogy

a kihívások a siker kritikus összetevői lehetnek.

A L'Oreal Paris egy videót is közzétett az Instagramon, amelyben az egyes nagykövetek szerepelnek: a felhasználókat nagyon meghatotta a poszt, többek között olyan kommentek érkeztek alá, mint „ez könnyeket csalt a szemembe”, „erre van szükségünk”.

Az ikonikus Lessons of Worth kampány sikerére építve a L'Oreal Paris marketingtevékenységeiben mindig is a nők szerepvállalásának erősítésére törekedett.

Több mint fél évszázada a L'Oréal Paris fáradhatatlanul azon dolgozik, hogy lebontsa azokat a korlátokat, amelyek akadályozzák a nőket abban, hogy erősítsék az önbecsülésüket. Az ötletet a márka ikonikus szlogenje, a „Because I'm Worth It” („Mert megérdemlem”) inspirálta, melynek küldetése, hogy erősítse az önbizalmat és minden nőnek erőt adjon ahhoz, hogy kifejezhesse az értékét. A Worth It Resume célja, hogy a siker új definícióját teremtse meg. Ez egy tisztelgés azok előtt a kihívások előtt, amelyekkel mindannyiunknak szembe kell nézni, és amelyek valójában a sikerhez vezető ugródeszkák.

– mondta Delphine Viguier-Hovasse, a L'Oréal Paris globális márkaelnöke a The Drumnak adott nyilatkozatában.

A L'Oréal Paris nagykövetei és vezetői világszerte arra kérik a nőket, engedjék el a tökéletességre törekvést. Egy kezdeményezést is elindítottak, melyben #WorthItResume hashtaggel lehet megosztani a személyes kudarctörténeteket a közösségi médián keresztül.

Büszke vagyok arra, hogy a L'Oréal Paris partnereként segíthetek a nőknek, hogy vállalják a kockázatokat és kövessék céljaikat anélkül, hogy a kudarctól való félelem visszatartaná őket. Nőként megtapasztaltam azt a hatalmas nyomást, hogy tökéletesnek kell lennem, de rájöttem, hogy ki kell lépni a komfortzónából, és meg kell barátkozni azzal, hogy a sikerhez vezető úton néhány akadályba ütközünk. Azzal, hogy megosztom a saját kudarcaimat, remélem, hogy segítek a nőknek világszerte újraértelmezni, a „siker” fogalmát azáltal, hogy arra inspirálom őket, hogy „ünnepeljék” a küzdelmeiket, a kudarcokat, amelyek végül elvezethetnek az eredményeikhez

– mondta Eva Longoria színésznő és rendező.

Ha nem akar lemaradni a legfrissebb cikkekről, vagy szívesen hozzászólna a posztokhoz, akkor kövesse a MediaFuture Facebook és LinkedIn oldalát is.

(Borítókép: Bertrand Rindoff Petroff / Getty Images)

Címkék