A Cheeto's azokat a fogyasztókat ünnepli, akik a domináns kezükkel eszik a nasit
Vajon hány ember tudná csípőből megmondani, hogy melyik kezével eszi a nasit?
Vajon hány ember tudná csípőből megmondani, hogy melyik kezével eszi a nasit?
A Tesla leépítette a teljes marketingcsapatát.
A született marketing zsenik, akiknél jobban senki nem használja a médiát.
A márka és Wesley Joseph egy limitált kiadású pólókollekciót dobtak piacra.
Az elégedettség mércéjének és a platform jövőbeli üzleti mutatójának a cég mostantól a felhasználók elkötelezettségét tekinti.
A Coca-Cola egy különleges kampányba fogott, hogy az újrahasznosítás fontosságára hívja fel a figyelmet.
A „Start Your Impossible” kampányfilmben több ország közössége látható, ahogy támogatásukkal segítik az olimpiai sportolókat.
A Meta AI-asszisztens beépül az Instagram és a Facebook felületeibe.
A vezetőknek ezentúl heti hat napot kell dolgozniuk az öt helyett. A sürgősségi intézkedés a csoport reakciója a különböző gazdasági nehézségekre.
Pachert Balás és Diller Kevin a Business Talks 2024 konferencián mesélt saját vállalkozásuk, azaz a BalazsKicks és a Mobilfox sikeréről.
A Dilemma legújabb adásában Márton Szabolcs, valamint Kazár Zalán Kristóf vendégeskedett.
A párizsi olimpia minden előfizetői csomagban nézhető lesz
A világ leggyorsabb embere lett a Persil extrém sebességű mosószerének új kampányarca.
Míg európai átlagszinten csökken a tévénézésre fordított idő, addig hazánkban ez az idő változatlan.
A márka hatodik alkalommal hirdette meg versíró pályázatát, melynek záróeseményén fény derült az öt döntősre, és a végső győztesre is.
A pezsgős állófogadás után a résztvevők a Nyakamon a nászmenet című előadást nézhették meg, méghozzá premier előtt.
A HVG közleménye szerint a felmondásoknak a hetilap, a hvg.hu és a hvg 360 szerkesztőségi integrációja ágyazott meg.
Az adatvédelmi szabályok és az általános gazdasági nyugtalanság miatt az amerikai hirdetők továbbra is online reklámokba fektetik a pénzüket.
A platform az előfizetéses Premium csomag felé szeretné terelni a felhasználókat.
A Powerade új kampányában az amerikai olimpikon tornásznő kapott főszerepet.
„Halljuk, látjuk, mondjuk” mottóval szervezett konferenciát az Economx. A helyszínen hallottuk, a beszámolóban mondtuk, most mutatjuk a képeket!
Mi van akkor, ha a szülő épp akkor nyit be gyermeke szobájába, amikor fia épp.. kacsákat etet? A Sprite szerint eljött a szülő-riaszató ideje.
A limitált kiadású vegán majonéz a Barbie baba születésének 65. évfordulója előtt jelent meg.
Az új vezető a régit nem váltja, hanem kiegészíti, hiszen az addigi tapasztalat nem tűnik el – A Business Talks 2024 üzleti konferencián jártunk.
Ismét megnyílik a ValóVilág Villa kapuja. A játékosok mindennapjait 24 órában követhetik nyomon a nézők az RTL+ streaming platformon.
Újabb remek példa a kooperációra: Taylor Swift összeállt az Instagramal, hogy a Threads felületét és az énekesnő legújabb lemezét népszerűsítsék.
Az AI műsorvezetőt Bíró Adának hívják, aki (vagy ami?) egy MI segítségével életre hívott nyelvi és videós modell.
A Nike az elmúlt időszakban nehezen veszi fel a versenyt az új, feltörekvő sportmárkákkal, így most még jobban ráfekszik a marketingre.
A Snickers kutatása szerint a házasodni készülő párok 80 százaléka aggódik azon, hogy a nagy nap dátuma esetleg egybeesik egy fontos mérkőzéssel.