A magyar hírműsorokban a negatív hírek dominálnak
A Nemzeti Média- és Hírközlési Hatóság az elmúlt 16 év híranyagát vizsgálta.
A Nemzeti Média- és Hírközlési Hatóság az elmúlt 16 év híranyagát vizsgálta.
A zöld és lila színekben díszelgő webshop az eMAG és a Pepita riválisaként érkezik a piacra.
Az újítással egy térképen keresztül, valós időben lehet követni a barátok tartózkodási helyét.
Gondtalan élvezet a ketchup szerelmeseinek – a Heinz legújabb kampánya zseniális lett.
Ez a második fontos uniós szabályozás, amelynek célja, hogy egyenlő feltételeket biztosítson minden digitális vállalat számára.
A Havas Play globális stratégiája azon a meggyőződésen alapul, hogy a rajongás független a termékkategóriáktól.
A csomag nemsokára hazánkban is elérhető lesz. Várakozás közben viszont már kérdéseket is feltehetünk a Spotify-nak, a platform dalban válaszol.
A vád szerint az Apple meggátolta, hogy a Spotify és más zenei streamin gszolgáltatók teljes körűen tájékoztathassák a felhasználóikat.
A kreatív igazgató David Abbott Brit szövegíró gondolataira alapozva osztotta meg a tapasztalatait.
8 ingyenes tanfolyam érhető el a mesterséges intelligenciáról.
Idén 14 kategóriában ismerik el 2023 legjobbjait.
A most induló kampány a 2022-es „Love What You Love″ továbbfejlesztett verziója, amiben a modell helyett a rajongók kapták a főszerepet.
Rendet teszünk a fogalmak között.
A reklámszakember megírta a kreatívok „tízparancsolatát″ – kiegészítve plusz egy fontos ponttal.
A színész-komikus ahhoz a fegyverhez nyúlt, amihez a legjobban ért: a humorhoz. Zseniális reklámot rittyentett.
Az Index február minden napján első lett a közönségmérés brand listában.
Hogyan biztosíthatjuk, hogy vásárlóink hűségesek maradjanak márkánkhoz?
A legújabb módosításokkal többek között azt akarják elérni, hogy az emberek választási kampányokba fektetett bizalma erősödjön.
A félrevezető reklámok elkerülése érdekében az ASA a közelmúltban egy szabályzatot is kiadott.
A Google vezérigazgatója „elfogultnak” és „teljesen elfogadhatatlannak" nevezte a Gemini AI modelljének egyes képi eredményeit.
Mekkora felelőssége van imázs-szempontból egy alapítónak a sikert illetően?
A Szikla legújabb reklámjában mindenkit arra motivál, hogy a mindennapok nehézségeinek leküzdésére csak igyon egy ZOA energiaitalt.
A Lányok a buszon sorozatot Amy Chozick élményei ihlették, aki politikai újságíróként több elnökjelölt kampánybuszának fedélzetéről tudósított.
Bár a platform az itthoni közönség előtt kevésbé ismert, ennek ellenére a különböző márkák már felfigyeltek a Twitch-ben rejlő lehetőségekre.
Az üdítő arculatának a 2000-es évek vége óta ez az első jelentős vizuális átalakulása.