Keresés

Podcast

A magyar hírműsorokban a negatív hírek dominálnak

A Nemzeti Média- és Hírközlési Hatóság az elmúlt 16 év híranyagát vizsgálta.

Elérhető az OTP csoport új webáruháza

A zöld és lila színekben díszelgő webshop az eMAG és a Pepita riválisaként érkezik a piacra.

Érkezik az Instagram új funkciója, a Friend Map

Az újítással egy térképen keresztül, valós időben lehet követni a barátok tartózkodási helyét.

A Heinz létrehozta a világ első ketchup-biztosítását

Gondtalan élvezet a ketchup szerelmeseinek – a Heinz legújabb kampánya zseniális lett.

Életbe lépett a digitális piacokról szóló uniós szabályozás

Ez a második fontos uniós szabályozás, amelynek célja, hogy egyenlő feltételeket biztosítson minden digitális vállalat számára.

2024 március 5.

Havas Play néven egyesül a Havas Média egy részlege

A Havas Play globális stratégiája azon a meggyőződésen alapul, hogy a rajongás független a termékkategóriáktól.

Leállt a Facebook, a Messenger és az Instagram

A probléma világszinten észlelhető.

A Spotify hangoskönyvre specializált előfizetéssel rukkolt elő

A csomag nemsokára hazánkban is elérhető lesz. Várakozás közben viszont már kérdéseket is feltehetünk a Spotify-nak, a platform dalban válaszol.

Komoly bírsággal sújtotta az Európai Unió az Apple-t

A vád szerint az Apple meggátolta, hogy a Spotify és más zenei streamin gszolgáltatók teljes körűen tájékoztathassák a felhasználóikat.

Rodd Chant elárulta, hogy mitől lesz jó egy headline

A kreatív igazgató David Abbott Brit szövegíró gondolataira alapozva osztotta meg a tapasztalatait.

A Harvard Egyetem és a Google is meghirdette ingyenes AI kurzusát

8 ingyenes tanfolyam érhető el a mesterséges intelligenciáról.

2024 március 4.

Március 27-én adják át a Televíziós Újságírók Díját

Idén 14 kategóriában ismerik el 2023 legjobbjait.

Zenei coming of age dokumentumfilm debütált az HBO Maxon

A legjobb történeteket az élet írja.

A Diet Coke lecserélte Kate Moss-t

A most induló kampány a 2022-es „Love What You Love″ továbbfejlesztett verziója, amiben a modell helyett a rajongók kapták a főszerepet.

2024 március 1.

Sir John Hegarty tizenegy tanácsa a kreatív szakmának

A reklámszakember megírta a kreatívok „tízparancsolatát″ – kiegészítve plusz egy fontos ponttal.

Ricky Gervais arra bíztat legújabb vodka reklámjában, hogy ne fogyassz alkoholt

A színész-komikus ahhoz a fegyverhez nyúlt, amihez a legjobban ért: a humorhoz. Zseniális reklámot rittyentett.

Az Index 29 napból 29 napon első lett februárban

Az Index február minden napján első lett a közönségmérés brand listában.

A fogyasztói elégedettség kulcsmomentuma – A kognitív disszonancia redukciója a marketingben

Hogyan biztosíthatjuk, hogy vásárlóink hűségesek maradjanak márkánkhoz?

2024 február 29.

Az Európai Parlament szabályozza a politikai hirdetéseket

A legújabb módosításokkal többek között azt akarják elérni, hogy az emberek választási kampányokba fektetett bizalma erősödjön.

Az ASA betiltotta a Jack Daniel's reklámját felelőtlen alkoholfogyasztás népszerűsítéséért

A félrevezető reklámok elkerülése érdekében az ASA a közelmúltban egy szabályzatot is kiadott.

A Google elismeri, hogy a Gemini pontatlan generálásai megsértették a felhasználókat

A Google vezérigazgatója „elfogultnak” és „teljesen elfogadhatatlannak" nevezte a Gemini AI modelljének egyes képi eredményeit.

Új digitális igazgató a TV2 Csoport élén

Március 7-től Csikesz Erika tölti be a pozíciót.

Így vetik be a luxuscégek a márkaalapítók személyét kommunikációs fronton

Mekkora felelőssége van imázs-szempontból egy alapítónak a sikert illetően?

2024 február 28.

A Binance megosztotta az Economx cikkét

A kriptovaluta-tőzsde X-oldalán posztolt a cikkről.

Ettől az energiaitaltól még egy dolgozó anyuka is Dwayne Johnson lehet

A Szikla legújabb reklámjában mindenkit arra motivál, hogy a mindennapok nehézségeinek leküzdésére csak igyon egy ZOA energiaitalt.

Dua Lipa lett az YSL Beauty nagykövete

Az énekesnő évek óta dolgozik együtt a márkával.

Az HBO Max legújabb sorozata márciusban debütál a platformon

A Lányok a buszon sorozatot Amy Chozick élményei ihlették, aki politikai újságíróként több elnökjelölt kampánybuszának fedélzetéről tudósított.

Rengeteg a kiaknázatlan lehetőség a Twitch-en

Bár a platform az itthoni közönség előtt kevésbé ismert, ennek ellenére a különböző márkák már felfigyeltek a Twitch-ben rejlő lehetőségekre.

2024 február 27.

A Pepsi a Z generációt célozza a 90-es éveket idéző új logójával

Az üdítő arculatának a 2000-es évek vége óta ez az első jelentős vizuális átalakulása.