A Heinz új kampánya azoknak a ketchup-kedvelőknek szól, akik hajlamosak arra, hogy túlságosan is elragadtassák magukat a szósz fogyasztása közben, nem törődve az esetleges „balesetekkel”. A márka 57 különböző típusú kárigényt fedez azok számára, akik úgy gondolják, hogy a Heinz megéri a kockázatot.

A Heinz szerint vásárlóik 48 százaléka rendszeresen szembesül „piros szószos balesetekkel”, ám még ennek ellenére is a legtöbben úgy gondolják, hogy megéri ilyen áldozatot vállalni a Heinz-ketchupért. Az arab Heinz ezen felbuzdulva pedig elindította a világ első ketchup-biztosítását.

A márka egy átfogó biztosítási és juttatási csomagot dolgozott ki, amely 57 különböző típusú kárigényt fedez azok számára, akik úgy gondolják, hogy a Heinz megéri a kockázatot. A biztosítás célja, hogy enyhítse a mindennapos ketchup-kiömlések, fröccsenések és foltok okozta stresszt és kellemetlenséget.

A szőnyegeken és ruhákon lévő foltoktól kezdve a háziállatokra, a mennyezetre vagy a kanapéra fröccsenő szennyeződésekig szeretnének gyors és problémamentes kártérítést nyújtani az érintetteknek.

Az Egyesült Arab Emírségekben élő Heinz-rajongóknak lehetőségük van arra, hogy a kártérítést különféle jutalmakra váltsák be, mint például az otthoni takarítási szolgáltatások, mosási segítség, ezermester-szolgáltatások, sőt, még gyógyfürdőkezelést is kaphatnak.

Bevezetjük a ketchup-biztosítást – hogy a piszkos pillanatokat tiszta örömmé és kényelemmé változtassuk a kitartó rajongóink számára, és hogy gondtalanul élvezhessék a ketchupos eseményeket.

– nyilatkozta Passant El Ghannam, a Kraft Heinz MEA marketing vezetője.

Arra bíztatják azokat a magánszemélyeket, akik a biztosítás által lefedett 57 káresemény bármely ketchuppal kapcsolatos incidensét tapasztalják, hogy jelentkezzenek a Heinz weboldalán vagy közösségi média felületein keresztül a #HeinzKetchupInsurance hashtag használatával.

A Heinz Ketchup Insurance hivatalos weboldalán a kárigény-bejelentő is kifejezetten ötletesen lett elkészítve, ugyanis mind az 57 típus különböző grafikát, illetve leírást kapott. Olyan lehetőségek közül lehet választani, mint például „A világ körül”, ami akkor lehet érvényes, ha az igénylő többször meglendíti az üveget, hogy a ketchupot a fúvóka felé terelje, amitől a ketchup végül a mennyezeten landol. Vagy esetleg a „Mega-squeeze”, amikor az igénylő megpróbál egy nagy adagot kinyomni a Heinz ketchupból, aminek hatására a szósz minden irányba szétfröccsen.

A kampányt az FP7 McCann-nel közösen készítették.

(Forrás: F amous Campaigns Borítókép: Getty Images Hungary)

Címkék