Keresés

Podcast

Életbe lép a politikai hirdetéseket szabályozó uniós alku

Az új szabályokat egyedül Magyarország nem szavazta meg.

Elon Musk szabad hozzáférést biztosít a Grok nevű chatbothoz

A bejelentés azután érkezett, hogy a Tesla atyja szerződésszegés miatt pert indított a ChatGPT-t megalkotó OpenAI ellen.

Szoboszlai Dominik a Telekom új arca

A Liverpool játékosa fontosnak tartja, hogy első reklámszerepével olyan ügy mellé állhat, amelyben példát tud mutatni és motiválni tudja az embereket.

A mesterséges intelligenciában lappangó szexizmus: így segíthetnek a kreatívok

Az AI-t sokszor diszkrimináción alapuló adatkészleteken fejlesztik, azonban létezik mód ennek kezelésére, ebben a kreatívok is szerepet játszhatnak.

2024 március 12.

A nőket segíti új kampányával a Peachaus

A Dude kreatív ügynökség által készített Naked Talks nevű kampányfilm a megpróbáltatásokon való felülkerekedést dolgozza fel.

Felvásárolná a TikTokot az Activision korábbi vezérigazgatója

A TikTok felvásárlása nem lenne olcsó mulatság, a becslések szerint akár százmilliárd dollárra is rúghat a platform ára.

A lányok dominálnak a közösségi médiában a rajongás és a kreativitás terén

Egy kutatás szerint a lányok több rajongói alkotást, rajongói videót és fanfictiont készítenek, mint a fiúk.

Élő reklámfelületek az Oscar-gálán – sztárok és luxusmárkák

Megnéztük, hogy mennyire illenek az akár egy estére kiszemelt hírességek a márkákhoz, amelyek őket választották.

2024 március 11.

Indul Az álommeló második évada

Balogh Levente ismét rengeteg jelentkező közül választja ki azokat a jelölteket, akik versenybe szállhatnak álmaik állásáért.

Az Instagram legyőzte a TikTokot

A platform a Reels segítségével visszaszerezte a kínai tulajdonú riválisától az első helyet a legtöbbet letöltött alkalmazások versenyében.

Ők nyerhetik a 2024-es Televíziós Újságírók Díját

Tizennégy kategóriában versengenek idén a tavalyi év legkiválóbb szórakoztató műfajú televíziós teljesítményei a Televíziós Újságírók Díjáért.

Ezek voltak a 2024-es Oscar-gála legemlékezetesebb pillanatai

Ryan Gosling dallal lepte meg a közönséget, John Cena pedig meztelenül lépett a színpadra, de magyar sikernek is lehetett örülni.

A Telekomnál is elérhető lesz a Netflix

A Telekom TV szolgáltatást igénybe vevő ügyfeleknek az év első felében elérhetővé válnak a Netflix tartalmai.

2024 március 9.

Oscar 2024. Mit tehetsz egy fáradó márkával?

A világjárvány akkora sebet ejtett a díjátadón, amiből még mindig nem tudott felállni – az Akadémia azonban mindent megtesz a nézettség érdekében.

2024 március 8.

Elindult a TV2 Klub

A TV2 Csoport nőknek szóló kábelcsatornája a nyitóhétvégén Nia Vardalos filmjeit vetíti, de számos országos premierrel készül.

Az ASA szerint mégsem történt szexuális tárgyiasítás a betiltott Calvin Klein plakáton

Ettől függetlenül a tiltást továbbra sem oldották fel, mert FKA twigs énekesnő plakátja a brit reklámfelügyelet szerint túlságosan szexuális töltetű.

Oroszlán Szonja az OMSZA kampányában egy tabusított témára hívja fel a figyelmet

A színésznő ismét a Valami Amerikában alakított karakterének, Timinek a bőrébe bújt, a nőkért született, ám nem csak a nőknek szóló kampányban.

A márkák 2023-ban közel 4 milliárd dollárt költöttek TikTok hirdetésekre

Csak a negyedik negyedévben a platformon elköltött hirdetések összege elérte az 1,2 milliárd dollárt, azaz a 434 milliárd forintot.

And the Oscar goes to: reklám

Scorsese, Spielberg, Glazer, Fincher csak néhány név azok közül, akik úgy gondolták, van az a pénz, amiért...

2024 március 7.

Számtalan algoritmus-frissítést indít a Google

Érkezik a valaha volt legnagyobb Core-frissítés, spamfrissítés, valamint a Helpful-Content algoritmus is frissül.

Snoop Dogg átadta a „koronát” Pedro Pascalnak

A színész lett a Corona új márkanagykövete.

A nappaliban elhelyezett tv hatalma: itt emlékszünk a legjobban a reklámokra

Egy új tanulmány kimutatta, hogy rendkívül fontos szerepe van az emlékezésben annak, hogy milyen helyiségben látjuk a hirdetéseket.

Az elkövetkezendő öt év

Chris Stephenson a Contagious 2023-as évösszegzőjében osztotta meg gondolatait a média jövőjéről.

2024 március 6.

Már Android TV-n is elérhető az RTL+ mindhárom csomagja

2024. március 5-től mindhárom RTL+ csomag elérhető az RTL+ Android TV applikációban.

A magyar hírműsorokban a negatív hírek dominálnak

A Nemzeti Média- és Hírközlési Hatóság az elmúlt 16 év híranyagát vizsgálta.

Elérhető az OTP csoport új webáruháza

A zöld és lila színekben díszelgő webshop az eMAG és a Pepita riválisaként érkezik a piacra.

Érkezik az Instagram új funkciója, a Friend Map

Az újítással egy térképen keresztül, valós időben lehet követni a barátok tartózkodási helyét.

A Heinz létrehozta a világ első ketchup-biztosítását

Gondtalan élvezet a ketchup szerelmeseinek – a Heinz legújabb kampánya zseniális lett.

Életbe lépett a digitális piacokról szóló uniós szabályozás

Ez a második fontos uniós szabályozás, amelynek célja, hogy egyenlő feltételeket biztosítson minden digitális vállalat számára.