Ettől az energiaitaltól még egy dolgozó anyuka is Dwayne Johnson lehet
A Szikla legújabb reklámjában mindenkit arra motivál, hogy a mindennapok nehézségeinek leküzdésére csak igyon egy ZOA energiaitalt.
A Szikla legújabb reklámjában mindenkit arra motivál, hogy a mindennapok nehézségeinek leküzdésére csak igyon egy ZOA energiaitalt.
A Lányok a buszon sorozatot Amy Chozick élményei ihlették, aki politikai újságíróként több elnökjelölt kampánybuszának fedélzetéről tudósított.
Bár a platform az itthoni közönség előtt kevésbé ismert, ennek ellenére a különböző márkák már felfigyeltek a Twitch-ben rejlő lehetőségekre.
Az üdítő arculatának a 2000-es évek vége óta ez az első jelentős vizuális átalakulása.
A csókkamera után a focilelátókon a chips-kamera is megjelent.
Az 1984-et máig úgy emlegetik, mint a valaha készült egyik legjobb reklámot. Nem véletlenül.
A Repropress véleménye szerint a Google jól láthatóan kihasználja a helyzetét.
Kiindulva az Easttowni rejtélyek minőségéből, a színésznő és a csatorna párosítása csak jót ígérhet.
A TikTok felhasználóinak legaktívabb 25 százaléka felelős a platform nyilvános tartalmainak 98 százalékáért.
AI ide vagy oda, a kreatív gondolkodás, a kreatív folyamat és a kreatív gyártási idő továbbra is pénzbe kerül.
Évek óta egyre kiélezettebb a helyzet a technológiai óriáscégek tartalmakhoz fűződő jogosultságának kérdésében.
Olyanok jelentkezését is várják a pályázatra, akiknek kötészetét az asztalfiókjuk ismeri a legjobban.
A Timothée Chalamet főszereplésével készült film március 8-án érkezik a streaming felületre.
A globális kampány arca a 365 nap című film sztárja.
A győztesnek kijáró nyeremény többek között 10 millió forint és két éves exkluzív modellszerződés.
Az AI eszköz a történelmi személyiségeket pontatlan etnikum szerint ábrázolja.
Ismét Dr. Tóth Csabát választotta elnökévé a Magyar Elektronikus Műsorszolgáltatók Egyesülete
A másolás egy tünet, de mi vezetett idáig? Mit tehet a szakma azért, hogy újra szárnyaljon? Vendégeinkkel többek között erről beszélgettünk.
A Lounge Group kreatívigazgatója, Radovics Péter is a százfős nemzetközi zsűriben foglal helyet.
Az ikonikus hazai showműsor 12 év szünet után idén ősszel tér vissza a TV2 képernyőjére.
A közvetítés március 10-én vasárnap éjjel a vörös szőnyeges bevonulással kezdődik.
Az együttműködés részeként a koreai bandák kiadtak egy interaktív K-pop himnuszt.
Három hazai szakembert kérdeztünk a közösségi média zeneipari erejéről.
30 évvel ezelőtt megjelent Gin and Juice című kislemezüket ünneplik a közös termékkel.
Az Incze Kinga által alapított, brit cégként működő globális platformnak rövid időn belül ez a második elnyert díja.
Egy új kutatás szerint indokolatlanul kevés figyelmet fordítunk a hang alapú hirdetésekre.
Mrs. Bieber bármit bemutat, az másnapra trend lesz. Most telefontokkal erősíti saját skincare márkáját.
Hatalmas bőrápoló termék csónakázott a Temzén, de nem ez volt az egyetlen látványos marketingfogás a téli időszakban.