Keresés

Podcast

Ettől az energiaitaltól még egy dolgozó anyuka is Dwayne Johnson lehet

A Szikla legújabb reklámjában mindenkit arra motivál, hogy a mindennapok nehézségeinek leküzdésére csak igyon egy ZOA energiaitalt.

Dua Lipa lett az YSL Beauty nagykövete

Az énekesnő évek óta dolgozik együtt a márkával.

Az HBO Max legújabb sorozata márciusban debütál a platformon

A Lányok a buszon sorozatot Amy Chozick élményei ihlették, aki politikai újságíróként több elnökjelölt kampánybuszának fedélzetéről tudósított.

Rengeteg a kiaknázatlan lehetőség a Twitch-en

Bár a platform az itthoni közönség előtt kevésbé ismert, ennek ellenére a különböző márkák már felfigyeltek a Twitch-ben rejlő lehetőségekre.

2024 február 27.

A Pepsi a Z generációt célozza a 90-es éveket idéző új logójával

Az üdítő arculatának a 2000-es évek vége óta ez az első jelentős vizuális átalakulása.

David Beckham és Thierry Henry társaságához csak chipsre van szükség

A csókkamera után a focilelátókon a chips-kamera is megjelent.

Az Apple hirdetése örökre megváltoztatta a reklámipart

Az 1984-et máig úgy emlegetik, mint a valaha készült egyik legjobb reklámot. Nem véletlenül.

2024 február 26.

Megérkezett a Repropress válasza a Google legutóbbi lépésére

A Repropress véleménye szerint a Google jól láthatóan kihasználja a helyzetét.

Egy hét múlva debütál Kate Winslet új sorozata az HBO Maxon

Kiindulva az Easttowni rejtélyek minőségéből, a színésznő és a csatorna párosítása csak jót ígérhet.

A felhasználók kis százaléka felelős a TikTokon lévő tartalmakért

A TikTok felhasználóinak legaktívabb 25 százaléka felelős a platform nyilvános tartalmainak 98 százalékáért.

Rodd Chant egy nagyon fontos dologra emlékezteti a kreatívokat

AI ide vagy oda, a kreatív gondolkodás, a kreatív folyamat és a kreatív gyártási idő továbbra is pénzbe kerül.

Google vs. Repropress - Szerzői jogi törvények kérdése a célkeresztben

Évek óta egyre kiélezettebb a helyzet a technológiai óriáscégek tartalmakhoz fűződő jogosultságának kérdésében.

2024 február 23.

A Starbucks ismét meghirdette versíró pályázatát

Olyanok jelentkezését is várják a pályázatra, akiknek kötészetét az asztalfiókjuk ismeri a legjobban.

Aki lemaradt a Wonka című filmről, márciusban az HBO Maxon megnézheti

A Timothée Chalamet főszereplésével készült film március 8-án érkezik a streaming felületre.

Elstartolt a Hell Energy új kampánya Michele Morronéval

A globális kampány arca a 365 nap című film sztárja.

Ördög Nóra műsorvezetésével érkezik a Next Top Model Hungary a TV2-re

A győztesnek kijáró nyeremény többek között 10 millió forint és két éves exkluzív modellszerződés.

A Google egy kellemetlen probléma miatt szünetelteti az AI képek generálását

Az AI eszköz a történelmi személyiségeket pontatlan etnikum szerint ábrázolja.

Új elnököt választott a MEME

Ismét Dr. Tóth Csabát választotta elnökévé a Magyar Elektronikus Műsorszolgáltatók Egyesülete

Inspiráció vagy plágium? ÖRT, marketing és reklámügynökségi szakértőkkel beszélgettünk

A másolás egy tünet, de mi vezetett idáig? Mit tehet a szakma azért, hogy újra szárnyaljon? Vendégeinkkel többek között erről beszélgettünk.

2024 február 22.

Magyar szakemberrel bővült a WINA zsűrije

A Lounge Group kreatívigazgatója, Radovics Péter is a százfős nemzetközi zsűriben foglal helyet.

Visszatér a Megasztár

Az ikonikus hazai showműsor 12 év szünet után idén ősszel tér vissza a TV2 képernyőjére.

A Disney+ oldalán élőben követhetjük az Oscar-gálát

A közvetítés március 10-én vasárnap éjjel a vörös szőnyeges bevonulással kezdődik.

A K-pop rajongókat szólítja meg a Coca-Cola

Az együttműködés részeként a koreai bandák kiadtak egy interaktív K-pop himnuszt.

Túl lehet élni alkotóként a TikTok nélkül?

Három hazai szakembert kérdeztünk a közösségi média zeneipari erejéről.

2024 február 21.

Snoop Dogg és Dr. Dre saját itallal rukkolt elő

30 évvel ezelőtt megjelent Gin and Juice című kislemezüket ünneplik a közös termékkel.

Brit médiainnovátori díjat nyert a Mediaspace.global

Az Incze Kinga által alapított, brit cégként működő globális platformnak rövid időn belül ez a második elnyert díja.

A podcast igényli a hangos hirdetéseket

Egy új kutatás szerint indokolatlanul kevés figyelmet fordítunk a hang alapú hirdetésekre.

Hailey Bieber igazi marketing zseni

Mrs. Bieber bármit bemutat, az másnapra trend lesz. Most telefontokkal erősíti saját skincare márkáját.

Látványos kampányokban fürdőzik London

Hatalmas bőrápoló termék csónakázott a Temzén, de nem ez volt az egyetlen látványos marketingfogás a téli időszakban.