Véget ért a OTP csoport webáruházának, azaz a Fizz.hu-nak a tesztüzemelési ideje, így már bárki számára elérhető a szolgáltatás. Az eMAG-hoz és a Pepitához hasonlóan az új webáruház szintén a piactér-modellre épít.
Elindult a fizz.hu, amely az OTP csoport első komoly próbálkozása az e-kereskedelmi piacon. A szolgáltatást már tavaly bejelentették, ám elsőként a társaság munkatársai tesztelték az újítást. Ugyan a cég eredetileg tavaly nyárra tervezte, végül csak idén márciusban sikerült elindítani az weboldalt, ami már bárki számára elérhető – olvasható a HWSW oldalán.
A zöld és lila színekben díszelgő webshop az eMAG és a Pepita riválisaként érkezik a piacra. Az OTP csoport webáruházában az elektronikai eszközöktől kezdve az irodai kiegészítőkig minden megtalálható. A szállítási opciók tekintve azonban egyelőre csak a házhozszállítás lehetséges, de a későbbiekben a kézbesítési módok is bővülni fognak a portál állítása szerint.
A fizz.hu működéséért az OTP Bank Nyrt. százszázalékos tulajdonában álló OTP Ecosystem Kft. a felelős. Az ügyvezető pedig Szőcs András, aki korábban a Mol e-kereskedelmi vezetője volt. Szőcs András a Forbes-nak azt nyilatkozta, hogy a bevezetőkampány csak később fog elindulni, folyamatos fejlesztésekkel, illetve bővülő partnerekkel és termékkörrel kiegészítve.
Az OTP a magyar e-kereskedelemben eddig csupán fizetési szolgáltatóként volt jelen az OTP Mobil által fejlesztett – és egyben rendkívül népszerűvé vált – SimplePay online fizetési rendszerrel. Emellett a bejelentés azért is lényeges, mivel a magyar belépőknek jelenleg nehezített terepen kell megállni a helyüket, ugyanis az utóbbi években a rendkívüli fölénnyel rendelkező külföldi szereplők mellett kiemelten nehéz az érvényesülés, elég csak a mostanában óriási visszhangot kapott Temu-botrányra gondolni.
(Borítókép: Nanci Santos/ Getty Images)