A Diet Coke a legújabb reklámjában hűséges rajongóit helyezte a középpontba a márka új, „Love What You Love, By You” nevű kampányában.
A Diet Coke a legújabb kampányában a rajongóit helyezte a középpontba, ehhez azonban a márka eddigi arcát, Kate Moss-t le kellett váltania. A március 1-jén induló kampány a 2022-es „Love What You Love″ továbbfejlesztett verziója, amelynek a nagykövete a modell volt. Az új reklám azonban a Diet Coke rajongók márka iránti szeretetére épít. Ennek a középpontjában egy új szomjoltó szpot áll, amely a népszerű ital himnuszaként jelenik meg – közölte a Marketing Beat.
A reklám több mint harminc idézetet tartalmaz – ilyen például a „My lunch hour pick me up. by Ayesha, Tamworth″ – amelyeknek mindegyikét az Egyesült Királyságban élő rajongók írták. Az integrált kampánynak része egy új reklámfilm, emellett VOD, OOH és digitális hirdetések is láthatóak lesznek az Egyesült Királyságban márciustól. A frissített márkaüzenet részeként a Diet Coke többek között olyan befolyásos márka nagykövetekkel is együttműködik majd, mint Al Odudu, Vogue Williams, Oliver Proudlock, Layton Williams.
A márkának hosszú évekig Kate Moss volt a nagykövete, emellett 2022-ben őt nevezték ki a cég kreatív igazgatójának. Moss idén júniusban egy 90-es évekbeli kampány újraindításával szintén a címlapokra került, azonban a Diet Coke új lépésével a rajongókra és a fogyasztókra akarja helyezi hangsúlyt.
Nagyon izgatottak vagyunk, hogy egy következő szintre emelkedhetünk – számunkra mindig is a Diet Coke fogyasztók ünneplése volt az elsődleges
– mondta Omar Sadiq-Baig, a The Coca-Cola Company vezető márkaigazgatója.
Ebben az évben még egy rendkívül izgalmas dolog fog következni, amelyet úgy terveztünk, hogy közvetlenül a rajongóinkat örvendeztesse meg, és amelyre érdemes lesz odafigyelni – mind a képernyőkön, mind a szupermarketek polcain
– tette hozzá a vezető márkaigazgató.
(Dave Benett/ Getty Images)