A Havas Media Hungary engagement divíziója, a Havas Sports & Entertainment (HSE) márciustól Havas Play néven folytatja tevékenységét, még inkább kihasználva a globális hálózat lehetőségeit és a Vivendi nemzetközi erőforrásait.
A Havas minden jelentősebb piacán Havas Play néven egyesíti már meglévő ügynökségi márkáit, valamint a Havas Sports és a Havas Sports & Entertainment márkákat.
A Havas Media életében ez annyit jelent, hogy a HSE helyett ezentúl Havas Play néven dolgozunk azon, hogy ügyfeleink igényeit maximálisan kielégítsük, ötleteiket professzionálisan megvalósítsuk márkájuk építése és a fogyasztói kötődés kialakítása érdekében
– fogalmazott Faludi Péter, a Havas Media ügyvezető igazgatója.
Csibi Bea, a Havas Media stratégiai és üzletfejlesztési igazgatója kiemelte, hogy az ügyfelek csak profitálhatnak a változásból, hiszen a Havas Play nemzetközi tapasztalatok, mérési eredmények és más országokban már bevált gyakorlatok alkalmazásával képes maximalizálni a márkák számára kínált lehetőségeket.
Szolgáltatásait tekintve a Havas Play influenszer marketinget, esemény megjelenéseket, kreatív szponzorációs megoldásokat, közösségi média aktivitásokat, valamint márkázott szórakoztató tartalmakat kínál ügyfelei számára.”
A Havas Play globális stratégiája azon a meggyőződésen alapul, hogy a rajongás független a termékkategóriáktól: a divattól és a technológiától kezdve az egészségügyön át a közművekig bármelyik márka játszhat szenvedélyesen, amivel megszólítja és maga mellé állítja a fogyasztókat. A Havas Play világszerte teszi lehetővé a márkáknak, hogy úgy játsszanak, ahogyan még soha, olyan pillanatokat teremtve, amelyek a fogyasztókhoz a dübörgő koncerttermeken, a sporteseményeken ujjongó tömegen, vagy épp egy divatbemutató nyüzsgésén törnek át. A kapcsolat megteremtéséhez, amelyhez ezek az áttörő pillanatok vezetnek olyan globális és sokszínű megközelítésre van szükség, mint amilyenek maguk a fogyasztók is – írják közléeményükben.
A 2011 óta működő HSE mindig törekedett integrált megoldásokat és olyan jelentőségteljes kapcsolódási pontokat kínálni az ügyfelek márkakommunikációjában, amely révénmeghatározó kapcsolatot tudtak kialakítani a fogyasztóikkal. Ebben jelent organikus fejlődést ezeknek a területeknek a strukturált, a globális Havas Play által kifejlesztett stratégia mentén történő hazai alkalmazása.
– emelte ki dr. Nagy László a Havas Play igazgatója.
A Havas Play nemzetközi szinten olyan márkákkal működött már együtt, mint például a Puma, a Hyundai, a Kia, az Axa, a Jacobs Douwe Egberts vagy a Coca-Cola. 2022-ben pedig több mint 50 díjat szerzett, köztük öt Grand Prix-t és három Cannes Lions-érmet.
A Havas a világ egyik legnagyobb globális kommunikációs hálózata, amelynek része a Havas Media Hungary is. Az 1835-ben Párizsban alapított Havas több mint 100 országban 22 000 embert foglalkoztat. A Havas 2017 decemberében vált a Vivendi csoport tagjává, így kivételes kapcsolat köti a szórakoztatóipar és a kultúra különböző csatornáihoz.
Bemutatkozó kisfilmjük elérhető a HavasPlay hivatalos weboldalán.