Ne gondold túl! – üzeni az Egyesület az Inklúzióért kampánya
A kampány célja, hogy beszélgetésre bátorítson és hidat építsen az ép és a speciális igényű emberek között.
A kampány célja, hogy beszélgetésre bátorítson és hidat építsen az ép és a speciális igényű emberek között.
A bejelentő szerint a modell túlságosan soványnak tűnik, ezért felelőtlenség lenne hagyni, hogy a márka ezzel reklámozza magát.
A legmagasabb arány a felhasználók körében Dániában, Cipruson és Magyarországon van.
Tudósításunk a New York-i Youth Marketing Strategy fesztivál első napjáról.
A zenei streaming platform 2023-ban 9 milliárd dollárt költött a jogdíjakra, ezzel a legnagyobb éves kifizetést érte el az összes zeneipari cég közül.
Stohl András és Till Attila, Mikes Anna és Krausz Gábor is a versenyzők között.
Miközben a fél világ Kate Middleton eltűnésével volt elfoglalva, a sussexi hercegné útjára indította lifestyle márkáját.
Az NFL holtszezonjában az UFL első szezonját nézhetjük.
Elindult a 2024-es New York-i Youth Marketing Strategy fesztivál, amiről a MediaFuture oldalán a következő napokban helyszíni riporttal készülünk.
A Google Magyarország Industry Managere a MediaFuture kérésére választ adott az év legtöbbeket foglalkoztató kérdésére: Mi vár ránk a cookie-k után?
A Szökés Észak-Koreából című dokumentumfilm az On The Spot ajánlásával érkezett az RTL streaming platformjára.
A kreatív reklámfilm azt mutatja be, hogy nem mindig jelent rosszat, ha eltérünk a megszokottól.
Elmondása szerint a vállalat káros tartalmakkal próbálja a sebezhető fiatalokat a platformjaihoz kötni a cég profitjának növelése érdekében.
A tésztamárka a szelektálás királynőjét kérte fel az Újrahasznosítás Világnapjára készített kampányára.
A társadalmi célú, illetve társadalmi ügyeket támogató, megjelenítő és felkaroló reklámok hatásainak feltérképezésére vállalkoznak.
Az új partnerség részeként a Prime logó a ring közepén bukkant fel.
A szakember a a Central Médiacsoporttól érkezett a médiacéghez.
Sir John Hegarty az emberi kreativitásban, és nem az algoritmusokban hisz.
Ezentúl kötelező lesz egyértelműen megjelölni a mesterséges képi, hang- és videotartalmakat.
Az új sorozatban tíz részen keresztül populáris, de mégis megosztó témákat boncolgatnak.
Ennek ellenére az eredmények még így is jobbak lettek a vártnál, ugyanis a márka számított a nehéz évre.
A nézettség az utolsó fél órában tetőzött a csúcsra, amikor Ryan Gosling előadta a Barbie című filmből az I'm Just Ken című dalt.
Az új szabályokat egyedül Magyarország nem szavazta meg.
A bejelentés azután érkezett, hogy a Tesla atyja szerződésszegés miatt pert indított a ChatGPT-t megalkotó OpenAI ellen.
A Liverpool játékosa fontosnak tartja, hogy első reklámszerepével olyan ügy mellé állhat, amelyben példát tud mutatni és motiválni tudja az embereket.
Az AI-t sokszor diszkrimináción alapuló adatkészleteken fejlesztik, azonban létezik mód ennek kezelésére, ebben a kreatívok is szerepet játszhatnak.
A Dude kreatív ügynökség által készített Naked Talks nevű kampányfilm a megpróbáltatásokon való felülkerekedést dolgozza fel.