Keresés

Podcast

Ne gondold túl! – üzeni az Egyesület az Inklúzióért kampánya

A kampány célja, hogy beszélgetésre bátorítson és hidat építsen az ép és a speciális igényű emberek között.

Betiltották a Mango egyik reklámfotóját, mert egészségtelenül vékony modellel hirdetett

A bejelentő szerint a modell túlságosan soványnak tűnik, ezért felelőtlenség lenne hagyni, hogy a márka ezzel reklámozza magát.

Az Unión belül Magyarország élen jár a közösségi média használatában

A legmagasabb arány a felhasználók körében Dániában, Cipruson és Magyarországon van.

Borítjuk, amit eddig gondoltál a Z generációs marketingről

Tudósításunk a New York-i Youth Marketing Strategy fesztivál első napjáról.

Kiderült, hogy mennyit fizet a Spotify az előadóknak

A zenei streaming platform 2023-ban 9 milliárd dollárt költött a jogdíjakra, ezzel a legnagyobb éves kifizetést érte el az összes zeneipari cég közül.

Nyilvános az Ázsia Expressz párosainak névsora

Stohl András és Till Attila, Mikes Anna és Krausz Gábor is a versenyzők között.

2024 március 20.

Meghan Markle életmódmárkát alapított, ám nincs mindenki elájulva a névtől

Miközben a fél világ Kate Middleton eltűnésével volt elfoglalva, a sussexi hercegné útjára indította lifestyle márkáját.

A Network4-en követhető Dwayne Johnson amerikaifoci-ligája

Az NFL holtszezonjában az UFL első szezonját nézhetjük.

A legfrissebb Z generációs trendekkel érkezünk – egyenesen New Yorkból

Elindult a 2024-es New York-i Youth Marketing Strategy fesztivál, amiről a MediaFuture oldalán a következő napokban helyszíni riporttal készülünk.

Google Exkluzív – Eliminált cookie-k, avagy eljött a predikció kora

A Google Magyarország Industry Managere a MediaFuture kérésére választ adott az év legtöbbeket foglalkoztató kérdésére: Mi vár ránk a cookie-k után?

2024 március 19.

Megrázó dokumentumfilm érkezett az RTL+-ra

A Szökés Észak-Koreából című dokumentumfilm az On The Spot ajánlásával érkezett az RTL streaming platformjára.

Hide the Pain Harold is felbukkan a holland ital, a Chocomelt új reklámjában

A kreatív reklámfilm azt mutatja be, hogy nem mindig jelent rosszat, ha eltérünk a megszokottól.

Elindult a nevezés a 2024-es PREXA versenyre

2023-ban megvalósított kampányokkal lehet jelentkezni.

A Meta egykori tanácsadó pszichológusa szerint a cég emberéletek elé helyezi a profitot

Elmondása szerint a vállalat káros tartalmakkal próbálja a sebezhető fiatalokat a platformjaihoz kötni a cég profitjának növelése érdekében.

2024 március 18.

Marie Kondo hajtogatni tanít a Barilla legújabb kampányában

A tésztamárka a szelektálás királynőjét kérte fel az Újrahasznosítás Világnapjára készített kampányára.

CALL TO ACTION PROJECT: Közös TCR kutatást és pályázatot indít a Reklámszövetség és a Sharity Impact

A társadalmi célú, illetve társadalmi ügyeket támogató, megjelenítő és felkaroló reklámok hatásainak feltérképezésére vállalkoznak.

Logan Paul energiaital márkája megállapodást kötött a WWE-vel

Az új partnerség részeként a Prime logó a ring közepén bukkant fel.

Szabó Zsolt lett a Marquard Group Hungary új kereskedelmi igazgatója

A szakember a a Central Médiacsoporttól érkezett a médiacéghez.

2024 március 17.

Egyre égetőbb probléma a tehetségválság

Erre minden cégnek és munkavállalónak fel kell készülnie.

2024 március 15.

A lovaggá ütött reklámos, aki világmárkákat tett fel a térképre

Sir John Hegarty az emberi kreativitásban, és nem az algoritmusokban hisz.

2024 március 14.

Megszavazták a világ első átfogó jogszabályát a mesterséges intelligenciáról

Ezentúl kötelező lesz egyértelműen megjelölni a mesterséges képi, hang- és videotartalmakat.

Elindult a Femina podcast-sorozata, a Dilemma

Az új sorozatban tíz részen keresztül populáris, de mégis megosztó témákat boncolgatnak.

Három évtized óta először veszteséges az Adidas

Ennek ellenére az eredmények még így is jobbak lettek a vártnál, ugyanis a márka számított a nehéz évre.

CX feat. UX – Az élmény mindennél többet ér

Fontosabb, mint az ár vagy a termék.

2024 március 13.

Az Oscar-gála nézettsége évek óta nem volt olyan magas, mint idén

A nézettség az utolsó fél órában tetőzött a csúcsra, amikor Ryan Gosling előadta a Barbie című filmből az I'm Just Ken című dalt.

Életbe lép a politikai hirdetéseket szabályozó uniós alku

Az új szabályokat egyedül Magyarország nem szavazta meg.

Elon Musk szabad hozzáférést biztosít a Grok nevű chatbothoz

A bejelentés azután érkezett, hogy a Tesla atyja szerződésszegés miatt pert indított a ChatGPT-t megalkotó OpenAI ellen.

Szoboszlai Dominik a Telekom új arca

A Liverpool játékosa fontosnak tartja, hogy első reklámszerepével olyan ügy mellé állhat, amelyben példát tud mutatni és motiválni tudja az embereket.

A mesterséges intelligenciában lappangó szexizmus: így segíthetnek a kreatívok

Az AI-t sokszor diszkrimináción alapuló adatkészleteken fejlesztik, azonban létezik mód ennek kezelésére, ebben a kreatívok is szerepet játszhatnak.

2024 március 12.

A nőket segíti új kampányával a Peachaus

A Dude kreatív ügynökség által készített Naked Talks nevű kampányfilm a megpróbáltatásokon való felülkerekedést dolgozza fel.