A Peachaus fehérneműmárka egy inspiráló kampányfilmet készített, amelynek célja, hogy a kollekciójával segítsen a nőknek abban, hogy jól érezzék magukat a bőrükben.

A Peachaus a legújabb kampányában a nőkre fókuszál, a fehérnemű márka célja az, hogy a „szebbik nem″ otthon tudja érezni magát a saját testében. A Dude kreatív ügynökség által készített Naked Talks nevű kampányfilm a megpróbáltatásokon való felülkerekedést dolgozza fel. A film számos nőt mutat be, akik a nyilvános beszédtől való félelmüket eldobva tartanak előadást egy fehérneműbe öltözött női közönség előtt  – olvasható a Marketing Beat cikkében.

Az inspiráló, kreatív alkotás a márka lényegét igyekszik megragadni, nevezetesen a nők támogatását abban, hogy jól érezzék magukat a bőrükben, és ez erőt adjon nekik ahhoz, hogy valóban önmaguk lehessenek .

A Peachaus Naked Talks középpontjában az áll, hogy az emberek a való életben mutatják meg, hogy van bátorságuk önmaguknak lenni, hogy teljesen jól érzik magukat a saját bőrükben. A film arról szól, hogy megtaláljuk a komfortzónánkat, azt a helyet, ahol biztonságban, otthonosan és magabiztosan érezzük magunkat, ahol minden egyén ragyoghat. A célunk az volt, hogy megragadjuk a Peachaus lényegét: egy olyan ruházatot, amely segíthet a nőknek, hogy bátran legyenek önmaguk a mindennapok során

– mondta Gillian Riddley Whittle, a Peachaus alapítója.

A kampány a közösségi médiában és a digitális divat- és életmód-csatornákon, valamint a márka saját felületein lesz látható. A Peachaus ezzel a kampánnyal ünnepli az első fizikai üzletének megnyitását a London Seven Dials kerületében.

Vic D'Andrea, a Dude kreatív munkatársa azt is hozzátette:

Ez a fajta ötlet az, amire soha nem számít az ember, hogy valóban eljut a képernyőig. De amikor találsz egy olyan csodálatos céget, mint a Peachaus, amely bízik a kockázatvállalásban, a végén valami igazán egyedit hozol létre.

(Borítókép: Peachaus)

Címkék