A Corona Pedro Pascalt választotta a márka legújabb nagykövetének, a színésszel futó kampány májusban indul.
A Corona legújabb márkanagykövete Pedro Pascal lett, a színésszel futó La Vida Más Fina kampány májusban debütál. A brand többek között azért Pascalt választotta, mert a Corona szeretne visszanyúlni latin-amerikai gyökereihez – derül ki a Marketing Dive cikkéből.
A La Vida Más Fina kampányt a MullenLowe Los Angeles ügynöksége indította el még 2020-ban, ennek folytatása lesz a Pascal szereplésével érkező májusi Corona-áradat.
A La Vida Más Fina a tengerparti lazulást és pihenést hangsúlyozza, korábban épp ezért Snoop Dogg volt a kampány arca. A Corona Pascal bevonásával a márka hangnemváltását akarja erősíteni. A Corona számára a sztárral való partnerség többek között azt jelenti, hogy visszatér a gyökereihez, a Mexikóban főzött sörhöz (Pascal amúgy chilei származású).
Ám emellett nyilván a fogyasztói rétegre is hatni akarnak, ugyanis a színész az internetes mémgyártók múzsája, plusz nem mellékesen a nemrég Screen Actors Guild Awards-győzelemmel kitüntetett Pascal jelenleg két streaming-siker produkció főszereplője, így a brand bízik benne, hogy a Corona Pascallal az oldalán könnyebben jut el a közönséghez.
Abból kiindulva, hogy az internet szabályosan megőrült, amikor Pedro Pascal a SAG-gálán ittas állapotban lépett színre átvenni a The Last of Us című sorozatban nyújtott alakításáért kapott díjat, a Corona döntése valószínűleg pozitívan fog hatni a márkára, ugyanis tényleg mindenki szeretettel szemlélte a szavakat kereső illuminált színészt. Valószínűleg a tengerparti környezet is jól fog neki állni, aminek könnyebb elképzeléséért idézzük fel a Snoop Dogg-gal indult kampányt:
A Constellation Brands szóvivője a következőket osztotta meg a Marketing Dive oldalán a Corona és Snoop Dogg együttműködéséről:
Nagyszerű hároméves közös munka után a Corona új irányba mozdul el. Köszönjük Snoopnak az inspirációt és a chill igazi mestere hozzáállását, amelyet a La Vida Mas Fina kampányban nyújtott.
(Borítókép:Leon Bennett / Getty Images)