MarComm
Media
Content
Know-How
Updates
Interview
Keresés
Know-How
legutolsó oldal »
Következő oldal »
« legelső
« Előző oldal
1
|
2
|
3
|
4
|
5
|
6
|
7
A reklámmentes reklámozás mentheti meg az emberiséget
A kataklizma felé vezető út felelőtlen reklámozással és túlfogyasztással van kikövezve. Ezek voltak a Digital-Media Hungary legizgalmasabb gondolatai.
2024 május 1.
A sikeresség receptjéért érdemes megfigyelnünk a mormotákat
Versengés vagy együttműködés? A GroupM konferenciáján jártunk, ahol egy biológus professzor előadásából okultunk a legtöbbet.
2024 április 25.
Sir John Hegarty szerint mindenki lehet ötletember
Kutatók 2020-ban felfedezték, hogy az emberi agy naponta 6200 gondolatot hoz létre, a kérdés az, hogy mit kezdünk ezekkel.
2024 április 19.
A magyarok élen járnak a tévénézéssel töltött időben
Míg európai átlagszinten csökken a tévénézésre fordított idő, addig hazánkban ez az idő változatlan.
2024 április 18.
Rekordösszeget költöttek a hirdetők online reklámokra
Az adatvédelmi szabályok és az általános gazdasági nyugtalanság miatt az amerikai hirdetők továbbra is online reklámokba fektetik a pénzüket.
2024 április 12.
A marketingzseni, aki olyan márkákat tett naggyá, mint a Google vagy az Amazon
Neil Patelnél jobban senki nem ismeri, hogyan is működik a digitális marketing.
2024 április 11.
A vállalatok csaknem fele költségként tekint a marketingre
Egy új kutatás arra a problémára világít rá, hogy a marketingszakma fontosságáról és értékéről a marketingesek és a munkáltatók eltérően vélekednek.
2024 április 8.
Miben a különböznek a jelenleg elérhető MI-alapú chatbotok?
Számos vállalat megoldásával találkozhatunk, de melyik a legjobb a mindennapi használatra?
2024 április 4.
Már az Alfa generációval is számolnunk kell
Az Alfa generáció tagjai már jelen vannak a közösségi médiában és streaming tartalmakat is aktívan fogyasztanak.
2024 március 26.
A marketingesek több mint fele szerint a home office árt a kapcsolatépítésnek
A megkérdezettek alig több mint egyharmada véli úgy, hogy az otthoni munkavégzés nem volt káros hatással a munkakapcsolataikra.
2024 március 25.
Hol és mennyi jogdíjat fizet külföldön a tartalmak után a Facebook vagy a Google?
Megnéztük, hol tart most Európában és a tengerentúlon a médiatartalmak után fizetendő jogdíjvita az óriásplatformokkal.
2024 március 22.
Nem az AI a kulcsa a Z generációs marketingnek - Valami egészen más
Tudósításunk a New York-i Youth Marketing Strategy fesztivál második napjáról.
2024 március 21.
Az Unión belül Magyarország élen jár a közösségi média használatában
A legmagasabb arány a felhasználók körében Dániában, Cipruson és Magyarországon van.
Borítjuk, amit eddig gondoltál a Z generációs marketingről
Tudósításunk a New York-i Youth Marketing Strategy fesztivál első napjáról.
2024 március 20.
Google Exkluzív – Eliminált cookie-k, avagy eljött a predikció kora
A Google Magyarország Industry Managere a MediaFuture kérésére választ adott az év legtöbbeket foglalkoztató kérdésére: Mi vár ránk a cookie-k után?
2024 március 17.
Egyre égetőbb probléma a tehetségválság
Erre minden cégnek és munkavállalónak fel kell készülnie.
2024 március 15.
A lovaggá ütött reklámos, aki világmárkákat tett fel a térképre
Sir John Hegarty az emberi kreativitásban, és nem az algoritmusokban hisz.
2024 március 8.
Elutasította az Igazságügyi Minisztérium a Repropress sajtókiadói jogokra vonatkozó díjszabását
Mit tehet most a Repropress és mi vár a kiadókra?
And the Oscar goes to: reklám
Scorsese, Spielberg, Glazer, Fincher csak néhány név azok közül, akik úgy gondolták, van az a pénz, amiért...
2024 március 7.
A nappaliban elhelyezett tv hatalma: itt emlékszünk a legjobban a reklámokra
Egy új tanulmány kimutatta, hogy rendkívül fontos szerepe van az emlékezésben annak, hogy milyen helyiségben látjuk a hirdetéseket.
legutolsó oldal »
Következő oldal »
« legelső
« Előző oldal
1
|
2
|
3
|
4
|
5
|
6
|
7
/
6