Keresés

Know-How

A reklámmentes reklámozás mentheti meg az emberiséget

A kataklizma felé vezető út felelőtlen reklámozással és túlfogyasztással van kikövezve. Ezek voltak a Digital-Media Hungary legizgalmasabb gondolatai.

2024 május 1.

A sikeresség receptjéért érdemes megfigyelnünk a mormotákat

Versengés vagy együttműködés? A GroupM konferenciáján jártunk, ahol egy biológus professzor előadásából okultunk a legtöbbet.

2024 április 25.

Sir John Hegarty szerint mindenki lehet ötletember

Kutatók 2020-ban felfedezték, hogy az emberi agy naponta 6200 gondolatot hoz létre, a kérdés az, hogy mit kezdünk ezekkel.

2024 április 19.

A magyarok élen járnak a tévénézéssel töltött időben

Míg európai átlagszinten csökken a tévénézésre fordított idő, addig hazánkban ez az idő változatlan.

2024 április 18.

Rekordösszeget költöttek a hirdetők online reklámokra

Az adatvédelmi szabályok és az általános gazdasági nyugtalanság miatt az amerikai hirdetők továbbra is online reklámokba fektetik a pénzüket.

2024 április 12.

A marketingzseni, aki olyan márkákat tett naggyá, mint a Google vagy az Amazon

Neil Patelnél jobban senki nem ismeri, hogyan is működik a digitális marketing.

2024 április 11.

A vállalatok csaknem fele költségként tekint a marketingre

Egy új kutatás arra a problémára világít rá, hogy a marketingszakma fontosságáról és értékéről a marketingesek és a munkáltatók eltérően vélekednek.

2024 április 8.

Miben a különböznek a jelenleg elérhető MI-alapú chatbotok?

Számos vállalat megoldásával találkozhatunk, de melyik a legjobb a mindennapi használatra?

2024 április 4.

Már az Alfa generációval is számolnunk kell

Az Alfa generáció tagjai már jelen vannak a közösségi médiában és streaming tartalmakat is aktívan fogyasztanak.

2024 március 26.

A marketingesek több mint fele szerint a home office árt a kapcsolatépítésnek

A megkérdezettek alig több mint egyharmada véli úgy, hogy az otthoni munkavégzés nem volt káros hatással a munkakapcsolataikra.

2024 március 25.

Hol és mennyi jogdíjat fizet külföldön a tartalmak után a Facebook vagy a Google?

Megnéztük, hol tart most Európában és a tengerentúlon a médiatartalmak után fizetendő jogdíjvita az óriásplatformokkal.

2024 március 22.

Nem az AI a kulcsa a Z generációs marketingnek - Valami egészen más

Tudósításunk a New York-i Youth Marketing Strategy fesztivál második napjáról.

2024 március 21.

Az Unión belül Magyarország élen jár a közösségi média használatában

A legmagasabb arány a felhasználók körében Dániában, Cipruson és Magyarországon van.

Borítjuk, amit eddig gondoltál a Z generációs marketingről

Tudósításunk a New York-i Youth Marketing Strategy fesztivál első napjáról.

2024 március 20.

Google Exkluzív – Eliminált cookie-k, avagy eljött a predikció kora

A Google Magyarország Industry Managere a MediaFuture kérésére választ adott az év legtöbbeket foglalkoztató kérdésére: Mi vár ránk a cookie-k után?

2024 március 17.

Egyre égetőbb probléma a tehetségválság

Erre minden cégnek és munkavállalónak fel kell készülnie.

2024 március 15.

A lovaggá ütött reklámos, aki világmárkákat tett fel a térképre

Sir John Hegarty az emberi kreativitásban, és nem az algoritmusokban hisz.

2024 március 8.

And the Oscar goes to: reklám

Scorsese, Spielberg, Glazer, Fincher csak néhány név azok közül, akik úgy gondolták, van az a pénz, amiért...

2024 március 7.

A nappaliban elhelyezett tv hatalma: itt emlékszünk a legjobban a reklámokra

Egy új tanulmány kimutatta, hogy rendkívül fontos szerepe van az emlékezésben annak, hogy milyen helyiségben látjuk a hirdetéseket.