Keresés

Know-How

Csurgó Brigi: egyre kevesebb “hibát” lehet látni az adaptált kampányok területén

Csurgó Brigi, a Mito Creative Chief Strategy Officer-e a globális kampányok helyi adaptálása kapcsán osztotta meg gondolatait.

2024 december 17.

13,1 milliárd megtekintés nem hazudhat: így lehet hatékony egy reklám a közösségi médiában

Egy nagyszabású kutatás megmutatta, hogy milyen kreatív elemekkel növelhető a reklámok hatékonysága a közösségi médiában.

2024 december 15.

Brókerből a DIY királynője: így építi énmárkáját Amerika első női milliárdosa

Martha Stewart amerika első számú DIY influenszere, akinek énmárkája még a börtönt is túlélte.

2024 december 10.

Öt fontos trend, ami a fogyasztók viselkedését alakítja 2025-ben

Már most kirajzolódnak azok az erőteljes trendek, amelyek jövőre meghatározzák a fogyasztók vásárlási szokásait.

2024 december 9.

Mitől válik vonzóvá egy ár? Szakértőt kérdeztünk

A jól megtervezett árkommunikáció növelheti az eladásokat, míg a rosszul elhelyezett vagy zavaros ármegjelenítés elbizonytalaníthatja a vásárlókat.

2024 december 6.

A holisztikus megközelítést hirdette a londoni Festival of Marketing

A Festival of Marketing gyakran hasznos tanácsokkal, esettanulmányokkal szolgál a szakembereknek.

2024 december 2.

Így lesz igazán sikeres egy webshop manapság

Szakembereket kérdeztünk arról, mire érdemes figyelni az új piacra lépőknek, miként lehet egy webshop sikeres.

2024 november 27.

Chatbotok és AI asszisztensek: így használhatók a legjobban a szakértő szerint

Hogyan érdemes használni az automatizált rendszereket az ügyfélszolgálatokon? Erről kérdeztük Pósfay Benedeket, a Deloitte AI & Data tanácsadóját.

2024 november 25.

A legféltettebb titkunk és a pszichológusunk: parfümök a trendek tükrében

Úgy tűnik, hogy a parfümök nem tudnak kimenni a divatból, sőt, egyre újabb trendek csábítják illatkalandokra a fogyasztókat.

2024 november 22.

Hat dolog, amire minden márkának figyelnie kell, ha AI-generált képeket használ

Egyre kézenfekvőbb választásnak tűnik a reklámok készítése során is a generatív AI. De a márkáknak nem árt körültekintően eljárniuk.

2024 november 21.

A jó vállalatvezetés kulcs lehet a kiemelkedő employer brandinghez

A Deloitte Private 2024-es Best Managed Companies mentorprogramjáról dr. Kóka Gábort és dr. Bálint Gergelyt kérdeztük.

2024 november 19.

Marosi Gergő: “Olyan munkánk van, amivel hatással tudunk lenni”

Marosi Gergővel, a Mito kreatívigazgatójával beszélgettünk hivatásról, inspirációról és kikapcsolódásról.

2024 november 17.

Hogyan vásárolnak az emberek karácsonyra 2024-ben?

Milyen trendek jellemzik az idei karácsonyi vásárlásokat? Erről készült most felmérés.

2024 november 16.

Közösségi média eladóknak és vásárlóknak: hogyan lett ennyire népszerű a Vinted?

A Vinted Litvánia első unikornisává, vagyis olyan magántulajdonú start-upjává vált, amelynek értéke több mint egymilliárd dollár.

2024 november 14.

Ez a három tényező a kulcs a sikeres hirdetői stratégiához

Egy kutatás alapján az AI-tartalmak terjedésével a hirdetőknek a mennyiség helyett inkább a megfelelő stratégiára kell koncentrálniuk a sikerhez.

2024 november 13.

Így segíthet a LinkedIn a márkáknak a nagyobb láthatóság elérésében

Most hódít egy tartalomformátum, ami sokat segít abban, hogy profitáljon egy márka a LinkedIn algoritmusaiból.

2024 november 11.

A hirdetéstargetálástól a megszemélyesített vásárlóig: a szakember elmondja, mire jó a prediktív AI

Hogyan és mire lehet, érdemes használni a prediktív AI-t? Erről kérdeztük Major Zoltánt, a Dentsu Chief Experience Officer-ét.

2024 november 8.

Mennyit ér ma egy jó PR-os munkája? Íme a hazai óradíjak

A Magyar Public Relations Szövetség felmérte a hazai PR-ügynökségek nettó listaóradíjait.

2024 november 6.

A dél-koreai marketingcsoda, amely két évtized alatt meghódította a világot

Dél-Koreától érdemes ellesni néhány marketingtrükköt.

2024 november 5.

Elégedetlenek a Black Friday akciókkal a magyar vásárlók

Mennyire népszerű a magyarok körében a Black Friday és milyen trendek jellemzők az idén? Ez is kiderül egy friss kutatásból.