MarComm
Media
Content
Know-How
Updates
Interview
Keresés
Know-How
legutolsó oldal »
Következő oldal »
1
|
2
|
3
|
4
|
5
|
6
|
7
Hogyan válthat ki teljes munkafolyamatokat az AI? – Szepes Zsolt generatív AI mentor tanácsai
Szepes Zsolt szerint az AI segítségével több napos munkafolyamatokat lehet egy-két óra alatt elvégezni, ha ügyesen csináljuk.
2025 április 9.
Hogyan lehet fenntartható a marketing? – Karczub-Lehoczky Fanni elemzése
Mekkora a digitális reklám karbonlábnyoma, és miért nem vásárolnak környezetbarát termékeket a vásárlók? Mit tehet a marketing? Így látja a MediaMarkt marketingigazgatója, Karczub-Lehoczky Fanni.
2025 április 2.
Hogyan növelheted láthatóságodat az AI-generálta keresési eredményekben? – Varga Balázs tanácsai
Varga Balázs, a Profession.hu marketingigazgatója elmondta, hogyan alkalmazkodhat a SEO az AI-alapú keresőkhöz.
2025 március 27.
4 tanulság arról, hogyan lehet elérni a Z generációt – a Publicis Groupe tapasztalatai
Jedlicska Mártont, a Publicis Groupe Hungary társ-kreatívigazgatóját kérdeztük a Samsung Jövőálló Akadémia progromsorozat tapasztalatairól.
2025 március 14.
Kielemezte az Evolut a TOP 300 beauty hirdetést: ez működik a legjobban 2025-ben
A kutatás rámutat, hogy mi teszi a beauty reklámokat igazán sikeressé és jövedelmezővé.
2025 február 18.
Igazi marketing-aranybánya lehet a Reddit, ha jól használjuk
Hogyan érdemes használniuk a márkáknak a Redditet? Székely Ritát, a Dialogue ügynökség Social Media Group Head-ét kérdeztük.
2025 február 4.
Így használhatjuk a Threads-et marketingcélokra a szakértő szerint
A Threads titkairól és trükkjeiről Székely Ritát, a Dialogue Creative Company Social Media Group Head-ét kérdeztük.
2025 február 1.
Ezek a színházak népszerűsítésének legnagyobb kihívásai
A színházmarketing nehézségeiről Szabó Ádámot, a Brandtailor marketingügynökség alapító-tulajdonosát kérdeztük.
2025 január 30.
Hogyan érhetik el a reklámok a férfiakat? Szakértőket kérdeztünk
Varjassy Dóra, a Republic Group Content Group Head-e és Ódor Soma, a Republic Group Head of Client Service-e beszélt a férfiszerepek változásairól.
2025 január 26.
3 hiba, ami miatt nem működnek a különleges ajánlatok
Sok cég számol be arról, hogy nem működnek a különleges ajánlatai, ami általában 3 hibára vezethető vissza.
2025 január 22.
Hét ötlet David Lynch kreatív eszköztárából: a kreatív szakmának ezt hagyta örökül
David Lynch reklámfilmjei is briliánsak: minden kreatív szakembernek van mit tanulnia tőle.
2025 január 21.
Mit tartogat 2025 a videótrendek terén? Hidvégi Zoltánt kérdeztük
Hidvégi Zoltán, az Umbrella Collective alapító-vezérigazgatója kérdésünkre elárulta, milyen trendek határozhatják meg a videós tartalomgyártást.
2025 január 20.
Omnichannel Retail Media Kalauzzal jelentkezett az IAB Hungary
A szakmai szervezet egyúttal retail media fókuszú IAB Café-t rendez január 22-én.
2025 január 17.
MI-oktatás indul az ELTE üzleti képzésein
Az ELTE új fejezetet nyit a hazai üzleti képzésekben azzal, hogy az országban elsőként vezeti be a mesterséges intelligencia oktatását.
2025 január 13.
Lunczner Ádám: "A ChatGPT search átalakíthatja a piacot"
Lunczner Ádámot, a Mindshare innovációs igazgatóját kérdeztük arról, milyen változásokat hozhat a ChatGPT search a hirdetők életében.
2025 január 8.
A hirdetők meglepő vakfoltjára világít rá egy kutatás
Egy fontos célcsoport következetesen a márkák radarja alatt marad.
2025 január 5.
5 gyakori hiba, amit érdemes elkerülni, ha kérdőívet készítünk
A piackutatás egyik legfontosabb eleme a kérdőív, de nem mindegy, hogyan csináljuk. Így kerülhetjük el a leggyakoribb hibákat.
2024 december 31.
Bármely cégnek tanulsággal szolgálhatnak 2024 legnagyobb PR-katasztrófái
A márkák és vállalatok számára a PR-hibák nemcsak pénzügyi veszteségeket eredményezhetnek, hanem a hitelességük is csökkenhet.
2024 december 24.
Így lesz tökéletes egy karácsonyi reklám a szakértő szerint
Az ünnepi zajban nehéz kitűnni, de a megfelelő eszközökkel nem lehetetlen.
2024 december 19.
Csurgó Brigi: egyre kevesebb “hibát” lehet látni az adaptált kampányok területén
Csurgó Brigi, a Mito Creative Chief Strategy Officer-e a globális kampányok helyi adaptálása kapcsán osztotta meg gondolatait.
legutolsó oldal »
Következő oldal »
1
|
2
|
3
|
4
|
5
|
6
|
7
/
6