MarComm
Media
Content
Know-How
Updates
Interview
Keresés
Know-How
« legelső
« Előző oldal
1
|
2
|
3
|
4
|
5
|
6
|
7
Életbe lépett a digitális piacokról szóló uniós szabályozás
Ez a második fontos uniós szabályozás, amelynek célja, hogy egyenlő feltételeket biztosítson minden digitális vállalat számára.
2024 március 5.
A Harvard Egyetem és a Google is meghirdette ingyenes AI kurzusát
8 ingyenes tanfolyam érhető el a mesterséges intelligenciáról.
2024 március 4.
Mi az az extended reality? Mi a különbség a kiterjesztett, a virtuális és a kevert valóság között?
Rendet teszünk a fogalmak között.
2024 március 1.
A fogyasztói elégedettség kulcsmomentuma – A kognitív disszonancia redukciója a marketingben
Hogyan biztosíthatjuk, hogy vásárlóink hűségesek maradjanak márkánkhoz?
2024 február 27.
Az Apple hirdetése örökre megváltoztatta a reklámipart
Az 1984-et máig úgy emlegetik, mint a valaha készült egyik legjobb reklámot. Nem véletlenül.
2024 február 26.
Megérkezett a Repropress válasza a Google legutóbbi lépésére
A Repropress véleménye szerint a Google jól láthatóan kihasználja a helyzetét.
Google vs. Repropress - Szerzői jogi törvények kérdése a célkeresztben
Évek óta egyre kiélezettebb a helyzet a technológiai óriáscégek tartalmakhoz fűződő jogosultságának kérdésében.
2024 február 23.
Inspiráció vagy plágium? ÖRT, marketing és reklámügynökségi szakértőkkel beszélgettünk
A másolás egy tünet, de mi vezetett idáig? Mit tehet a szakma azért, hogy újra szárnyaljon? Vendégeinkkel többek között erről beszélgettünk.
2024 február 21.
A podcast igényli a hangos hirdetéseket
Egy új kutatás szerint indokolatlanul kevés figyelmet fordítunk a hang alapú hirdetésekre.
2024 február 17.
Plágium vagy inspiráció? Szókimondó szakemberekkel beszélgettünk a kreatívipar állapotáról.
Számtalan inspiráló gondolat születik olyankor, amikor szakemberek végre egy asztalhoz ülnek. Többször kellene megtennünk.
2024 február 16.
Új médiaszabályozás lépett életbe az Európai Unióban
A digitális szolgáltatásokról szóló európai jogszabály középpontjában az online gyűlöletbeszéd és a dezinformáció visszaszorítása áll.
2024 február 13.
Gary Vaynerchuk nincstelenből lett a márkaépítés atyja
Az üzletember elsőként ismerte fel az internetben rejlő lehetőségeket.
2024 február 7.
Feltűnt, hogy egyik cikkünk vázát a ChatGPT írta?
Nagy segítség a mesterséges intelligencia, de korántsem mindegy, hogyan használjuk.
2024 február 6.
Djokovics és Medvegyev is kikapott Melbourne-ben, de a Lacoste megállíthatatlan
Száz évvel ezelőtt kezdett körvonalazódni a Krokodil gondolata.
2024 január 26.
Aczél Petra: Mindent tudnak rólad, még azt is, amit törvénytelen tudni
A MOME kommunikáció- és médiatudomány-professzorával többek között arról beszélgettünk, milyen árat fizetünk a digitális forradalomért.
2024 január 18.
Újra az Apple a legértékesebb márka
A Brand Finance piackutató és üzleti tanácsadó vállalat 500-as listájában csak egy európai brand került a legjobb tíz közé.
2024-es Z generációs gyorstalpaló
Ahhoz, hogy a Z generáció tagjait megnyerjük magunknak, először meg kell értenünk őket.
2024 január 10.
Fogyasztói identitásválság: a média és a marketing-kommunikációs szakma erőpróbája
Mi történt 2023-ban, mi vár ránk 2024-ben? Tudd meg a MediaFuture-ből!
« legelső
« Előző oldal
1
|
2
|
3
|
4
|
5
|
6
|
7
/
6