Keresés

Know-How

A reklámok hangjait is felturbózza az AI

A reklámok hangjairól és az AI szerepéről kérdeztük Hidvégi Zoltánt, az Umbrella tulajdonosát.

2024 november 1.

Merre tart a PR szakma? Trendjelentés készült a közép-európai régióról

Az eddigi legnagyobb regionális együttműködés keretében készült el a PR trendekről szóló e-könyv.

2024 október 30.

Merőben új digitális köztéri hirdetések fognak megjelenni Magyarországon a szakértő szerint

Milyen jellemző trendek figyelhetők meg és várhatók a köztéri hirdetések terén? Erről kérdeztük Jobbágy Tamást, a Wavemaker kutatási vezetőjét.

2024 október 28.

Játszani mindenki szeret: Hogyan használják a márkák a gamifikációt a hazai piacon?

A kutatások szerint a játékosítás pozitívan hat az emberekre, ezért is használhatja olyan jól a marketing.

2024 október 25.

Márkaépítés a digitális térben: ezért fontos a saját mobilapp a szakértő szerint

A mobilalkalmazások előnyeiről és lehetőségeiről Szász Beátát, a Deloitte senior tanácsadóját kérdeztük.

2024 október 22.

Hogyan szűrhetjük ki a hamis termékértékeléseket?

Egész iparág épült már a véleményvásárlásra, amikor a cégek a hízelgő leírásokért cserébe pénzt vagy valamilyen ajándékot adnak.

2024 október 18.

Vedd meg most, fizess később - imádják a vásárlók, de komoly buktatói is lehetnek

A Vedd meg most, fizess később (BNPL) modellek esetén az adott pillanatban csak az ár töredékét kell kifizetnünk.

2024 október 14.

Soltész Attila: Nemcsak a digitális szocializáció okozza a generációs különbségeket

Az Infotér Konferencia történetéről és témáiról az eseményt szervező Informatika a Társadalomért Egyesület elnökét, Soltész Attilát kérdeztük.

2024 október 12.

Rejtett összefüggések is kiolvashatók a bevásárlási adatainkból

Hatalmas tudás és hatalom rejlik a kiskereskedelmi hálózatok által gyűjtott bevásárlási adatokban.

2024 október 10.

Így használhatják a marketingesek a ChatGPT-t a leghatékonyabban a szakértő szerint

Bene Gergő, AI marketing szakértő, az E-motion Kft. társtulajdonosa megosztotta velünk tippjeit a ChatGPT marketinges használatával kapcsolatban.

2024 október 9.

Pilák János: „A képek hitelességébe vetett bizalom minden eddiginél fontosabb”

Számos területen lehet használni az AI által generált képeket, de a jogi szempontokra is figyelni kell.

2024 október 7.

Horváth Rita: „Fontos, hogy bízz azokban, akiket vezetsz”

Horváth Ritát, a Publicis Groupe Hungary médiavezetőjével beszélgettünk.

2024 október 3.

Nézz be a legmenőbb budapesti irodákba az Office Week alatt!

Hamarosan bárki bekukkanthat Az Év Irodája verseny korábbi győztes irodáiba.

2024 október 2.

Trash helyett minőség, kilépés a digitális térből: ilyen volt indamediás szemmel az Internet Hungary első napja

Az Internet Hungary első napja sokat elárult arról, hogyan érdemes a legfrissebb kihívásokra reagálni.

2024 szeptember 30.

Sötét mintázatok: így vesznek rá egyes weboldalak a rossz döntésekre

Sokkal inkább hathatnak ránk a sötét mintázatokkal operáló weboldalak, mint azt gondolnánk.

2024 szeptember 29.

Ilyen volt Cannes Lions magyar szemmel

A MAKSZ Connects első eseményén a Cannes Lions volt a téma: a megosztó pályázatok sikere és a zsűrimunka sziszifuszi mivolta is terítékre került.

2024 szeptember 27.

Zámbó Anna: „Más időzítésben működik egy női, mint egy férfi karrier”

Zámbó Annát, a Republic Group tartalmi igazgatóját kérdeztük a nemek közötti egyensúlyról és a női karrierútról a szakmában.

2024 szeptember 24.

Ez a top 5 kiskereskedelmi trend 2024-ben

A Paris Retail Weeken jártunk és összegyűjtöttük a legfontosabb kis- és e-kereskedelmi trendeket, amelyek meg fogják határozni Európa jövőjét.

2024 szeptember 23.

2024 szeptember 19.

Így alakultak át a keresési szokások a szakértő szerint

Hogyan változnak a keresési szokások és mire érdemes figyelniük a hirdetőknek? Lunczner Ádámot, a Mindshare innovációs igazgatóját kérdeztük.