Keresés

Know-How

Ezért fontosak a divatkiállítások és márkamúzeumok

Nemcsak a brandeket, hanem a településeket is húzzák magukkal

2024 június 18.

Reszkethet az OpenAI – egy magyar szoftverben egyesült az Ég Istene és a modern technológia

Interjúnk W. Szabó Péterrel, az első magyar képgeneráló szoftver megálmodójával, ami még az OpenAI kihívója is lehet.

Kutatás világít rá, miben tévednek a marketingesek a fogyasztókkal kapcsolatban

A Science of Loyalty kutatás meglepő eredményre jutott.

2024 június 13.

Ezek a reklámok úgy ütnek, hogy háborús fegyver lehetne belőlük

Összeszedtük az elmúlt évtizedek legnagyobb márkaháborúit és a legviccesebb fricskákat.

2024 június 11.

Kinek érdemes a Pinteresten hirdetni?

A népszerű képmegosztó bár sok esetben nem a hirdetők első gondolata, érdemes kihasználni a benne rejlő potenciált.

2024 június 7.

A fiatalok között egyre népszerűbb a csendes vakáció

Az alkalmazottak nem hivatalos szabadságot vesznek ki, hogy enyhítsék a munkahelyi nyomást.

2024 június 6.

Már átléptük a Web3 küszöbét – de mi vár ránk a túloldalon?

Egyesek szerint olyan erejű változás előtt állunk, mint amilyet megjelenésekor az internet idézett elő.

2024 június 3.

Ha egy filmelőzetesnek jó a zenéje, nagy valószínűséggel a filmet is eladja

A Veritonic több száz fogyasztót kérdezett, hogy kiderüljön, mekkora befolyása van a filmelőzetesekben hallható hangoknak.

2024 május 31.

Dove: a marketingvilág valódi szépsége

A márka már évtizedek óta a természetes szépség és a testpozitivitás híve.

2024 május 27.

Ügynökség körkép: Mediator – Mert minden egy szikrával kezdődik

Támogatja a csapatot, készül az AI alapú jövőre és számtalan módon ad értéket a szakmának. Egy reklámügynökség, ahol jó dolgozni.

2024 május 22.

Az Amazon vezérigazgatója szerint a sikeres karrier kulcsa a jó hozzáállás

Véleménye szerint az előrelépés trükkje nem abban rejlik, hogy a leggyorsabbak vagy a legokosabbak legyünk.

2024 május 17.

„Álmokat árulj, ne termékeket!” Kitalálja, melyik ikon mondta?

A világ egyik legmeghatározóbb cégének kommunikációja és marketing stratégiája rengeteget változott az elmúlt évtizedben.

2024 május 15.

Hogyan értelmezi újra a Z generáció a munkát – A gig gazdaság hatása

Az 2024-es munkaerőpiaci trendek közül a Z generáció bevonzása és megtartása a legnagyobb kihívások egyike a márkák körében.

2024 május 8.

Volkswagen Think Small: egy ikonikus autó emlékezetes kampánya

Az ötlet, ami az egekbe repítette az autómárkát.

2024 május 7.

A gyógyulás útjai: még mindig népszerű a Google-diagnózis?

A Publicis Groupe Hungary több kutatás segítségével vizsgálta meg a vény nélkül kapható gyógyszerekhez kapcsolódó fogyasztói szokásokat

2024 május 3.

A reklámmentes reklámozás mentheti meg az emberiséget

A kataklizma felé vezető út felelőtlen reklámozással és túlfogyasztással van kikövezve. Ezek voltak a Digital-Media Hungary legizgalmasabb gondolatai.

2024 május 1.

A sikeresség receptjéért érdemes megfigyelnünk a mormotákat

Versengés vagy együttműködés? A GroupM konferenciáján jártunk, ahol egy biológus professzor előadásából okultunk a legtöbbet.

2024 április 25.

Sir John Hegarty szerint mindenki lehet ötletember

Kutatók 2020-ban felfedezték, hogy az emberi agy naponta 6200 gondolatot hoz létre, a kérdés az, hogy mit kezdünk ezekkel.

2024 április 19.

A magyarok élen járnak a tévénézéssel töltött időben

Míg európai átlagszinten csökken a tévénézésre fordított idő, addig hazánkban ez az idő változatlan.

2024 április 18.

Rekordösszeget költöttek a hirdetők online reklámokra

Az adatvédelmi szabályok és az általános gazdasági nyugtalanság miatt az amerikai hirdetők továbbra is online reklámokba fektetik a pénzüket.