MarComm
Media
Content
Know-How
Updates
Interview
Keresés
Know-How
legutolsó oldal »
Következő oldal »
« legelső
« Előző oldal
1
|
2
|
3
|
4
|
5
|
6
|
7
Ezért fontosak a divatkiállítások és márkamúzeumok
Nemcsak a brandeket, hanem a településeket is húzzák magukkal
2024 június 18.
Reszkethet az OpenAI – egy magyar szoftverben egyesült az Ég Istene és a modern technológia
Interjúnk W. Szabó Péterrel, az első magyar képgeneráló szoftver megálmodójával, ami még az OpenAI kihívója is lehet.
Kutatás világít rá, miben tévednek a marketingesek a fogyasztókkal kapcsolatban
A Science of Loyalty kutatás meglepő eredményre jutott.
2024 június 13.
Ezek a reklámok úgy ütnek, hogy háborús fegyver lehetne belőlük
Összeszedtük az elmúlt évtizedek legnagyobb márkaháborúit és a legviccesebb fricskákat.
2024 június 11.
Kinek érdemes a Pinteresten hirdetni?
A népszerű képmegosztó bár sok esetben nem a hirdetők első gondolata, érdemes kihasználni a benne rejlő potenciált.
2024 június 7.
A fiatalok között egyre népszerűbb a csendes vakáció
Az alkalmazottak nem hivatalos szabadságot vesznek ki, hogy enyhítsék a munkahelyi nyomást.
2024 június 6.
Már átléptük a Web3 küszöbét – de mi vár ránk a túloldalon?
Egyesek szerint olyan erejű változás előtt állunk, mint amilyet megjelenésekor az internet idézett elő.
2024 június 3.
Ha egy filmelőzetesnek jó a zenéje, nagy valószínűséggel a filmet is eladja
A Veritonic több száz fogyasztót kérdezett, hogy kiderüljön, mekkora befolyása van a filmelőzetesekben hallható hangoknak.
2024 május 31.
Dove: a marketingvilág valódi szépsége
A márka már évtizedek óta a természetes szépség és a testpozitivitás híve.
2024 május 27.
Ügynökség körkép: Mediator – Mert minden egy szikrával kezdődik
Támogatja a csapatot, készül az AI alapú jövőre és számtalan módon ad értéket a szakmának. Egy reklámügynökség, ahol jó dolgozni.
2024 május 22.
Az Amazon vezérigazgatója szerint a sikeres karrier kulcsa a jó hozzáállás
Véleménye szerint az előrelépés trükkje nem abban rejlik, hogy a leggyorsabbak vagy a legokosabbak legyünk.
2024 május 17.
„Álmokat árulj, ne termékeket!” Kitalálja, melyik ikon mondta?
A világ egyik legmeghatározóbb cégének kommunikációja és marketing stratégiája rengeteget változott az elmúlt évtizedben.
2024 május 15.
Hogyan értelmezi újra a Z generáció a munkát – A gig gazdaság hatása
Az 2024-es munkaerőpiaci trendek közül a Z generáció bevonzása és megtartása a legnagyobb kihívások egyike a márkák körében.
2024 május 8.
Volkswagen Think Small: egy ikonikus autó emlékezetes kampánya
Az ötlet, ami az egekbe repítette az autómárkát.
2024 május 7.
A gyógyulás útjai: még mindig népszerű a Google-diagnózis?
A Publicis Groupe Hungary több kutatás segítségével vizsgálta meg a vény nélkül kapható gyógyszerekhez kapcsolódó fogyasztói szokásokat
2024 május 3.
A reklámmentes reklámozás mentheti meg az emberiséget
A kataklizma felé vezető út felelőtlen reklámozással és túlfogyasztással van kikövezve. Ezek voltak a Digital-Media Hungary legizgalmasabb gondolatai.
2024 május 1.
A sikeresség receptjéért érdemes megfigyelnünk a mormotákat
Versengés vagy együttműködés? A GroupM konferenciáján jártunk, ahol egy biológus professzor előadásából okultunk a legtöbbet.
2024 április 25.
Sir John Hegarty szerint mindenki lehet ötletember
Kutatók 2020-ban felfedezték, hogy az emberi agy naponta 6200 gondolatot hoz létre, a kérdés az, hogy mit kezdünk ezekkel.
2024 április 19.
A magyarok élen járnak a tévénézéssel töltött időben
Míg európai átlagszinten csökken a tévénézésre fordított idő, addig hazánkban ez az idő változatlan.
2024 április 18.
Rekordösszeget költöttek a hirdetők online reklámokra
Az adatvédelmi szabályok és az általános gazdasági nyugtalanság miatt az amerikai hirdetők továbbra is online reklámokba fektetik a pénzüket.
legutolsó oldal »
Következő oldal »
« legelső
« Előző oldal
1
|
2
|
3
|
4
|
5
|
6
|
7
/
6