Kinek érdemes a Pinteresten hirdetni?
A népszerű képmegosztó bár sok esetben nem a hirdetők első gondolata, érdemes kihasználni a benne rejlő potenciált.
A népszerű képmegosztó bár sok esetben nem a hirdetők első gondolata, érdemes kihasználni a benne rejlő potenciált.
Vajon jó üzlet kávézót és hotelt nyitni, lakásokat építeni, netán ruházati termékeket piacra dobni egy magazin neve alatt?
A hallgatók definiálták a problémás tartalmakat, az eredmények jól mutatják a hirdetésekkel kapcsolatos igényeket.
Az IKEA ismét bizonyítja, hogy képes lépést tartani a trendekkel.
Meglepőek a számadatok - különösen az élő közvetítések terén.
A kiadó egyedülálló globális szolgáltatással rukkolt elő.
Az alkalmazottak nem hivatalos szabadságot vesznek ki, hogy enyhítsék a munkahelyi nyomást.
Az Unión belül több ország olyan jogszabályokat szorgalmaz, amely lehetővé tenné a díjak kiszabását a fast fashion alapú vállaltokra.
Az Instagram olyan hirdetéseket tesztel, amelyeket nem lehet átugrani.
Úgy tűnik, hogy a reklámblokkolókhoz kapcsolódóan most egy újfajta korlátozás ütötte fel a fejét.
A sugárzott tv szpotok komoly kérdéseket vetnek fel a korhatárra vonatkozó szabályozásokkal kapcsolatban.
A Bookmate folyamatosan növekvő katalógusa több mint 15 millió e-könyvet és hangoskönyvet foglal magában.
Egyesek szerint olyan erejű változás előtt állunk, mint amilyet megjelenésekor az internet idézett elő.
Vidus Gabriella megőrizte az első helyét, de Vaszily Miklós és Guttengéber Csaba is dobogós.
A „Meet Your Digital Self” nevű projekt segítségével egy nagymama és az unokája újra egymásra talált.
A Google már majdnem egy éve keveri a hirdetéseket az organikus találatok közé.
A Tesco egy olyan módszert tesztel, amivel jelentősen csökkentheti az általa kibocsátott hulladékmennyiséget.
Azok a cégek, amelyek a munkavállalók céljainak és szenvedélyeinek kulturális kereteit ápolják, hatalmas versenyelőnyre tehetnek szert.
Már a kkv-k is használják a mesterséges intelligenciát a marketingben.
Állítása szerint a Nemzetközi Olimpiai Bizottság nem támogatja elég hatékonyan a sportolókat.
A techóriás MI alapú keresésekkel kísérletezett, hogy felvegye a versenyt a riválisaival, azonban az eredmény nem éppen azt hozta, amit vártak.
Mennyire „MI ready” egy vállalkozás, vagyis egy szervezet mennyire áll készen az AI használatára? Egy friss kutatás erre kereste a választ.
A Veritonic több száz fogyasztót kérdezett, hogy kiderüljön, mekkora befolyása van a filmelőzetesekben hallható hangoknak.
A Google újból tesztel, pedig már az első kísérleti hullámban is nagyon rosszul fogadták a felhasználók a változást.
A kutatásból kiderül, hogy a 15–29 éves magyar fiatalok nagyobb része, azaz 51 százaléka érzi az AI hatását mindennapjai során.
Képekben mesélünk az Indamedia és az Economx közös konferenciájáról.
A márka már évtizedek óta a természetes szépség és a testpozitivitás híve.