Keresés

Podcast

Kinek érdemes a Pinteresten hirdetni?

A népszerű képmegosztó bár sok esetben nem a hirdetők első gondolata, érdemes kihasználni a benne rejlő potenciált.

Mi lehet a magazinok jövője a hanyatló print piacon?

Vajon jó üzlet kávézót és hotelt nyitni, lakásokat építeni, netán ruházati termékeket piacra dobni egy magazin neve alatt?

Kutatás világított rá, milyen reklámok bosszantják a podcasthallgatókat

A hallgatók definiálták a problémás tartalmakat, az eredmények jól mutatják a hirdetésekkel kapcsolatos igényeket.

2024 június 10.

Zseniális employer branding ötlettel állt elő az IKEA

Az IKEA ismét bizonyítja, hogy képes lépést tartani a trendekkel.

Íme, kik nyerték a választások online hírversenyét

Meglepőek a számadatok - különösen az élő közvetítések terén.

A Financial Times új szolgáltatása lehet a B2B jövője

A kiadó egyedülálló globális szolgáltatással rukkolt elő.

2024 június 7.

A fiatalok között egyre népszerűbb a csendes vakáció

Az alkalmazottak nem hivatalos szabadságot vesznek ki, hogy enyhítsék a munkahelyi nyomást.

EU-s országok hadat üzentek a fast fashion márkáknak

Az Unión belül több ország olyan jogszabályokat szorgalmaz, amely lehetővé tenné a díjak kiszabását a fast fashion alapú vállaltokra.

Mindenkinek jár egy kis reklámszünet Instagramon

Az Instagram olyan hirdetéseket tesztel, amelyeket nem lehet átugrani.

2024 június 6.

Újabb korlátozást vezethet be a YouTube a reklámblokkolók ellen

Úgy tűnik, hogy a reklámblokkolókhoz kapcsolódóan most egy újfajta korlátozás ütötte fel a fejét.

Kérdéses reklámblokk jelent meg az M4 Sport műsorában

A sugárzott tv szpotok komoly kérdéseket vetnek fel a korhatárra vonatkozó szabályozásokkal kapcsolatban.

Hazánkban is elérhető a világ egyik legnagyobb e-könyv és hangoskönyv szolgáltatása

A Bookmate folyamatosan növekvő katalógusa több mint 15 millió e-könyvet és hangoskönyvet foglal magában.

Már átléptük a Web3 küszöbét – de mi vár ránk a túloldalon?

Egyesek szerint olyan erejű változás előtt állunk, mint amilyet megjelenésekor az internet idézett elő.

2024 június 5.

Kiderült, hogy kik 2024-ben a legbefolyásosabb médiavezetők

Vidus Gabriella megőrizte az első helyét, de Vaszily Miklós és Guttengéber Csaba is dobogós.

A Lenovo egy különleges hidat épített a generációk közötti szakadék átjáráshoz

A „Meet Your Digital Self” nevű projekt segítségével egy nagymama és az unokája újra egymásra talált.

Mit tud a Reddit, amit más platform nem?

Anonim és autentikus: ez a siker titka.

2024 június 4.

Bárhol megjelenhetnek a hirdetések a Google keresési találatai között

A Google már majdnem egy éve keveri a hirdetéseket az organikus találatok közé.

A tetovált gyümölcsöké a jövő

A Tesco egy olyan módszert tesztel, amivel jelentősen csökkentheti az általa kibocsátott hulladékmennyiséget.

A társadalmi felelősségvállalás a vállalatok részéről az alkalmazottakra is hatással van

Azok a cégek, amelyek a munkavállalók céljainak és szenvedélyeinek kulturális kereteit ápolják, hatalmas versenyelőnyre tehetnek szert.

2024 június 3.

A K&H a vállalkozásokat segíti: így lehet jó partner az AI-ból

Már a kkv-k is használják a mesterséges intelligenciát a marketingben.

A Toyota nem szponzorálja többet az olimpiai játékokat

Állítása szerint a Nemzetközi Olimpiai Bizottság nem támogatja elég hatékonyan a sportolókat.

A Google AI alapú tesztelésbe kezdett: tréfás dolgok kerekedtek belőle

A techóriás MI alapú keresésekkel kísérletezett, hogy felvegye a versenyt a riválisaival, azonban az eredmény nem éppen azt hozta, amit vártak.

Készen állunk a mesterséges intelligencia használatára?

Mennyire „MI ready” egy vállalkozás, vagyis egy szervezet mennyire áll készen az AI használatára? Egy friss kutatás erre kereste a választ.

Ha egy filmelőzetesnek jó a zenéje, nagy valószínűséggel a filmet is eladja

A Veritonic több száz fogyasztót kérdezett, hogy kiderüljön, mekkora befolyása van a filmelőzetesekben hallható hangoknak.

2024 május 31.

A Google teljesen átrendezné a YouTube felületének kinézetét

A Google újból tesztel, pedig már az első kísérleti hullámban is nagyon rosszul fogadták a felhasználók a változást.

A budapesti fiatalok többet használják a ChatGPT-t mint a kisebb városokban élők

A kutatásból kiderül, hogy a 15–29 éves magyar fiatalok nagyobb része, azaz 51 százaléka érzi az AI hatását mindennapjai során.

Ilyen volt a Macronomx Meetup gazdasági konferencia – képgaléria

Képekben mesélünk az Indamedia és az Economx közös konferenciájáról.

Dove: a marketingvilág valódi szépsége

A márka már évtizedek óta a természetes szépség és a testpozitivitás híve.