Az Alfa-generáció jobban érti az emojikat, mint a valódi érzéseket
Bereczki Enikő generációkutató szerint a jelenlegi fiataloknak kihívást jelentenek a társas kapcsolatok, és állandóan a YouTube-on lógnak.
Bereczki Enikő generációkutató szerint a jelenlegi fiataloknak kihívást jelentenek a társas kapcsolatok, és állandóan a YouTube-on lógnak.
A magyar kreatív csapatok kiemelkedő teljesítménye egyértelmű.
A fiatalok médiafogyasztási szokásainak következményeként a sludge content egyre nagyobb tért hódít.
Komoly piaci hátrányba kerülhet az, aki nem tart lépést.
A TV2 Média Csoport értékesítési és digitális igazgatójának története arról mesél, hogy néha megéri komfortzónán kívül létezni.
Kedden este több magyar lap is tévesen adta hírül: Noam Chomsky halott.
Az elköteleződésre való ösztönzés érdekében a szektor új irányt vesz.
Interjúnk W. Szabó Péterrel, az első magyar képgeneráló szoftver megálmodójával, ami még az OpenAI kihívója is lehet.
A Science of Loyalty kutatás meglepő eredményre jutott.
A Media Regatta bekapcsolt, a versenyzők pedig ki.
A podcast és a YouTube csatornák indítása 2024-ben is remek tartalommarketinges eszköz.
Több hazai pályamű is bekerült a shortlistes alkotások közé.
Az apák napi reklámok is külön műfajt képeznek Amerikában: mutatunk egy csokornyi jól sikerült kisfilmet!
Szombat este ünnepélyes keretek között összesen 22 kategóriában adták át a Magyar Mozgókép Díjakat.
Íme első képeink az újjáélesztett Media Regattáról.
Úgy tűnik, az elkövetkezendő időszak nem csak a foci-Eb-ről fog szólni.
Mindenki ismeri, mindenki szereti, és reklám nélkül két másodpercenként eladnak egyet belőle.
Az új imázzsal a hazai fogyasztók is hamarosan találkozhatnak.
A 2024-es Media Regatta keretein belül több mint 20 hajó rajtol június 14-én Balatonfüredről.
Összeszedtük az elmúlt évtizedek legnagyobb márkaháborúit és a legviccesebb fricskákat.
Vásárlást ösztönző aktivitások sora köszöntötte idén Magyarországon a foci-Eb-t: mutatjuk, milyen üzletek, milyen nyereményjátékokkal szálltak be.
Verseny, kapcsolatépítés és összetartás: a 2024-es Media Regatta résztvevőit kérdeztük, hogy mit várnak a pénteki naptól.
Befutott a legfrissebb elemzés és előrejelzés a 2024-es reklámköltésekről: a print gyászolhat, mindenki más örül.
A népszerű képmegosztó bár sok esetben nem a hirdetők első gondolata, érdemes kihasználni a benne rejlő potenciált.
Vajon jó üzlet kávézót és hotelt nyitni, lakásokat építeni, netán ruházati termékeket piacra dobni egy magazin neve alatt?
A hallgatók definiálták a problémás tartalmakat, az eredmények jól mutatják a hirdetésekkel kapcsolatos igényeket.
Az IKEA ismét bizonyítja, hogy képes lépést tartani a trendekkel.
Meglepőek a számadatok - különösen az élő közvetítések terén.