Keresés

Podcast

Az Alfa-generáció jobban érti az emojikat, mint a valódi érzéseket

Bereczki Enikő generációkutató szerint a jelenlegi fiataloknak kihívást jelentenek a társas kapcsolatok, és állandóan a YouTube-on lógnak.

2024 június 20.

Újabb magyar sikerek a Cannes Lions idei díjátadóján

A magyar kreatív csapatok kiemelkedő teljesítménye egyértelmű.

Harc a figyelemért - beköszöntött a sludge content kora?

A fiatalok médiafogyasztási szokásainak következményeként a sludge content egyre nagyobb tért hódít.

Kerülj képbe a mesterséges intelligencia áttöréseivel

Komoly piaci hátrányba kerülhet az, aki nem tart lépést.

2024 június 19.

Csikesz Erika – Igent mondott a gyakornokságra, ma csúcsvezető a TV2-nél

A TV2 Média Csoport értékesítési és digitális igazgatójának története arról mesél, hogy néha megéri komfortzónán kívül létezni.

Noam Chomsky álhalálhíre terjedt a magyar médiában is: ez történhetett

Kedden este több magyar lap is tévesen adta hírül: Noam Chomsky halott.

Ilyen kreatívokkal erősít a B2B marketing

Az elköteleződésre való ösztönzés érdekében a szektor új irányt vesz.

2024 június 18.

Megvan az első magyar díjazott Cannes-ban

A kampány bronz oroszlánt ért.

Reszkethet az OpenAI – egy magyar szoftverben egyesült az Ég Istene és a modern technológia

Interjúnk W. Szabó Péterrel, az első magyar képgeneráló szoftver megálmodójával, ami még az OpenAI kihívója is lehet.

Kutatás világít rá, miben tévednek a marketingesek a fogyasztókkal kapcsolatban

A Science of Loyalty kutatás meglepő eredményre jutott.

2024 június 17.

Kapcsolat, öröm, verseny, kikapcsolódás: ilyen volt a 2024-es Media Regatta

A Media Regatta bekapcsolt, a versenyzők pedig ki.

SEO nélkül a YouTube sem működik

A podcast és a YouTube csatornák indítása 2024-ben is remek tartalommarketinges eszköz.

Magyar versenyzőkért is szurkolhatunk a Cannes Lions 2024-en

Több hazai pályamű is bekerült a shortlistes alkotások közé.

2024 június 16.

Zseniális apák napi reklámokkal pörgetik az eladásokat

Az apák napi reklámok is külön műfajt képeznek Amerikában: mutatunk egy csokornyi jól sikerült kisfilmet!

Kiosztották a Magyar Mozgókép Díjakat

Szombat este ünnepélyes keretek között összesen 22 kategóriában adták át a Magyar Mozgókép Díjakat.

2024 június 15.

A szakma a vízen is megállta a helyét - Képekben a Media Regatta

Íme első képeink az újjáélesztett Media Regattáról.

2024 június 14.

Harc a sportesemények nézőiért: újabb csatorna szállt ringbe

Úgy tűnik, az elkövetkezendő időszak nem csak a foci-Eb-ről fog szólni.

Öt évtized óta töretlen a játékmárka sikere - mi a titka?

Mindenki ismeri, mindenki szereti, és reklám nélkül két másodpercenként eladnak egyet belőle.

2024 június 13.

Irányváltás az OMV-től: a vállalat teljesen új arculatot kap

Az új imázzsal a hazai fogyasztók is hamarosan találkozhatnak.

Litkey Farkas a Media Regattáról: "Meggyőződésem, hogy bele fognak szeretni ebbe a sportágba"

A 2024-es Media Regatta keretein belül több mint 20 hajó rajtol június 14-én Balatonfüredről.

Ezek a reklámok úgy ütnek, hogy háborús fegyver lehetne belőlük

Összeszedtük az elmúlt évtizedek legnagyobb márkaháborúit és a legviccesebb fricskákat.

Ez most a magyar üzletek vásárlócsalogató trükkje

Vásárlást ösztönző aktivitások sora köszöntötte idén Magyarországon a foci-Eb-t: mutatjuk, milyen üzletek, milyen nyereményjátékokkal szálltak be.

2024 június 12.

Itt tart most az európai digitális hirdetési piac

Összefoglaltuk a legfontosabb tudnivalókat.

„Kellenek az ilyen rendezvények” – így várják a versenyzők a pénteki Media Regattát

Verseny, kapcsolatépítés és összetartás: a 2024-es Media Regatta résztvevőit kérdeztük, hogy mit várnak a pénteki naptól.

Billió dolláros üzlet: a globális reklámköltések 2025-ben először lépik át az álomhatárt

Befutott a legfrissebb elemzés és előrejelzés a 2024-es reklámköltésekről: a print gyászolhat, mindenki más örül.

2024 június 11.

Kinek érdemes a Pinteresten hirdetni?

A népszerű képmegosztó bár sok esetben nem a hirdetők első gondolata, érdemes kihasználni a benne rejlő potenciált.

Mi lehet a magazinok jövője a hanyatló print piacon?

Vajon jó üzlet kávézót és hotelt nyitni, lakásokat építeni, netán ruházati termékeket piacra dobni egy magazin neve alatt?

Kutatás világított rá, milyen reklámok bosszantják a podcasthallgatókat

A hallgatók definiálták a problémás tartalmakat, az eredmények jól mutatják a hirdetésekkel kapcsolatos igényeket.

2024 június 10.

Zseniális employer branding ötlettel állt elő az IKEA

Az IKEA ismét bizonyítja, hogy képes lépést tartani a trendekkel.

Íme, kik nyerték a választások online hírversenyét

Meglepőek a számadatok - különösen az élő közvetítések terén.