Ha egy filmelőzetesnek jó a zenéje, nagy valószínűséggel a filmet is eladja
A Veritonic több száz fogyasztót kérdezett, hogy kiderüljön, mekkora befolyása van a filmelőzetesekben hallható hangoknak.
A Veritonic több száz fogyasztót kérdezett, hogy kiderüljön, mekkora befolyása van a filmelőzetesekben hallható hangoknak.
A Google újból tesztel, pedig már az első kísérleti hullámban is nagyon rosszul fogadták a felhasználók a változást.
A kutatásból kiderül, hogy a 15–29 éves magyar fiatalok nagyobb része, azaz 51 százaléka érzi az AI hatását mindennapjai során.
Képekben mesélünk az Indamedia és az Economx közös konferenciájáról.
A márka már évtizedek óta a természetes szépség és a testpozitivitás híve.
A médiavállalat az RTL Group hosszútávú üzleti stratégiája mentén 2023-ban jelentős befektetéseket eszközölt mind lineáris, mind digitális területen.
Magyarországon még sosem látott dalpremierrel készül Dzsúdló és a Pepsi.
Az influenszerek már meg sem erőltetik magukat. Újabb üdítőital, nulla kreativitás, még egy médiahekk.
A kreatívigazgató is tudja, hogy egy igazán elhivatott szakember folyamatosan tanítani szeretné a szakmáját.
Értesülések szerint az egyéves partnerség az e-kereskedelmi óriáscég eddigi legdrágább megbízása.
Mint kiderült, nem az Apple volt az első, aki kulturális javakat tett semmissé a technológia éltetése érdekében.
Az anyatermészet mostantól csak természet. A Havas Lynx ezzel az eszközzel szeretné csökkenteni a nemek közötti egyenlőtlenséget és előítéleteket.
Elindult Magyarországon is a Max, így a havi ajánló is nagyban bővült.
A megmérettetésre több mint 12300 pályamű érkezett, a nevezők között végül 652 ceruzát osztottak ki.
A kínai állami internet-felügyelet többek között kitiltott egy kínai Kim Kardashiannak becézett influenszert is.
A Netflix és a Disney már a tárgyalások kezdetén kijelentette, nem hajlandó licenszelni a tartalmait.
Igazuk lett a rosszalló hangoknak vagy kár volt megkérdőjelezni Azahriah hatalmát?
Tovább folytatja és szélesíti DEI programját Magyarország legnagyobb kreatív-, média-, produkciós és digitális ügynöksége.
10 éves a Craft Conference: a szoftverfejlesztői konferencia idén az MI-trendekre és a produktivitásra fókuszál.
Jelenleg mindenki azt találgatja, hogy mi lehet az eltűnés oka: a Versenyhivatal retorziója vagy tudatos marketingfogás?
Miután a Mondelez beismerte a jogsértést, a Bizottság 15 százalékkal csökkentette a vállalatra mért bírságot.
A HubSpot az inbound marketingre specializálódott.
Támogatja a csapatot, készül az AI alapú jövőre és számtalan módon ad értéket a szakmának. Egy reklámügynökség, ahol jó dolgozni.
A TikTok elbocsátja az üzemeltetési és a marketing osztály dolgozóinak nagy részét.
Egy álláshirdetés szerint Joe Bidennek az újraválasztási kampányához szüksége van valakire, aki a mémeket kezeli.
A platform szerint a nyilvános lájkok miatt kevesebb ember meri kimutatni, ha támogat egy posztot.
A vicces reklámoknak helyük van a hirdetési piacon, viszont a prémium és a luxus brandektől mégsem várjuk el a humoros kampányokat.
Az Antistigma-díjjal azokat tüntetik ki, akik írásaikkal, munkájukkal a mentális zavarokkal élők megbélyegzése, diszkriminációja ellen küzdenek.
A Twitch szigorít a szabályain, mert egyre több a platformon a szexuális jellegű tartalom.
A ChatGPT alkalmazásának hangja kísértetiesen hasonlít a színésznő hangszínére, pedig Johansson megtiltotta hangja felhasználását.