A Powerade, izotóniássportital márka új kampányában Simone Biles amerikai tornásznő kapott főszerepet, hogy a mentális jóllét fontosságára hívhassa fel az emberek figyelmét.

A Powerade Simone Arianne Biles amerikai tornásznő, négyszeres olimpiai bajnok és huszonháromszoros világbajnokkal együttműködve, a nyári párizsi olimpiai játékok elő-ünnepének részeként alkotta meg új kampányát – írta a Marketing Beat.

Biles három évvel ezelőtt, tudatos döntésből kimaradt a tokiói olimpiai játékokból, amikor mentális egészségét a pillanatnyi karrier elé helyezte. A lépéséből kiindulva az izotóniás sportital márka új kampányvideójában a jó közérzet fontosságára hívja fel az emberek figyelmét.

A WPP OpenX által – a Coca-Cola tulajdonában lévő – márka számára kifejlesztett Pause is Power nevű globális kampány az idei nyári olimpiai játékok előtt fut majd. A reklámvideó mindenkinek szól és egy lehagyhatatlan üzenetet is hordoz: az olimpikonok nem gépek, hanem emberek.

A Powerade mindig is elkötelezett volt a sportolók támogatása mellett. Nagyon örülünk, hogy együttműködhetünk Simone Biles-szel, aki elmondta, hogy szünetet tartani nem gyengeség, hanem a bátorság és az erő jele. Izgatottan várjuk, hogy ezt a gondolkodásmódot behozzuk az olimpiai játékokba. Továbbra is támogatjuk a sportolókat a mentális és fizikai egészség egyensúlyának megteremtésében.

– mondta Matrona Filippou, a Coca-Cola egyik elnöke.

A kampány részeként a sportitalmárka egy olyan programot is hirdet, amely a verseny ideje alatt a sportolóknak mentális és fizikai támogatást nyújt.

Ha nem akar lemaradni a legfrissebb cikkekről, vagy szívesen hozzászólna a posztokhoz, akkor kövesse a MediaFuture Facebook és LinkedIn oldalát is.

(Borítókép: Tim Clayton - Corbis / Getty Images)

Címkék