A Harry Potter Marge nénije jelent meg a Temze felett
A Warner Bros. ezzel ünnepli a harmadik Harry Potter film huszadik évfordulóját.
A Warner Bros. ezzel ünnepli a harmadik Harry Potter film huszadik évfordulóját.
A Clio 2024-ben is díjjal jutalmazta a kreatív ipar legmerészebb, legmeghatóbb vagy éppen legegyedibb kezdeményezéseit.
Ahol eddig ajánlott tartalmak ugrottak fel, ott ezentúl reklámok lesznek.
A vizsgálat arra irányul, hogy a európai parlamenti választások előtt a Meta platformjai megfelelően kezelik-e a politikai hirdetéseket.
Versengés vagy együttműködés? A GroupM konferenciáján jártunk, ahol egy biológus professzor előadásából okultunk a legtöbbet.
Megnőtt hazánkban az AI segítségével előállított, gyermekek szexuális bántalmazását ábrázoló tartalmak mennyisége.
Több mint harminc alkotás vetítésével ünnepli a héten a TV2 Csoport a magyar filmeket, de az RTL+ sem hagy minket néznivaló nélkül.
A technológiai cég az új, innovatív alkalmazásával a mindennapi életet próbálja egyszerűbbé tenni.
Az Apple-lel régóta harcoló Spotify szeretne néhány alap információt jelezni az alkalmazásában, ám ismét akadályokba ütközött.
A márka az élelmiszerpazarlás problémájára szeretné felhívni a figyelmet.
A Lacoste már száz éve azon dolgozik, hogy a tenisz és az ikonikus krokodil egybeforrjon – most a márka szó szerint bekebelezi a sportág képviselőit.
Hogyan csábítanak kecskegidák egy luxustermékeket árusító üzletbe? Sorra vettünk absztrakt, de mégis működő kampányokat. Meddig mehet el egy márka?
A márka százéves tapasztalatával alkotta meg a magyar sportolók öltözékét.
Az egy évnyi költségcsökkentés, illetve másfél ezer alkalmazott elbocsátása megtette a hatását.
A „Think twice before you forward” kampány a rossz kezekbe kerülő intim fotók utáni zaklatás lehetséges következményekre hívja fel a figyelmet.
A Mozilla 25 randiappot vizsgált; három kivételével mindegyiket veszélyesnek titulálta.
A márka Brazíliában elindította kezdeményezését, amelyben a teherautó-sofőrök az alvásuk időtartalmát jutalomra válthatják.
Andy Jassy, az Amazon vezérigazgatója szerint, a mesterséges intelligencia minden ügyfélélményt átalakít.
A platformot tulajdonló ByteDance kijelentette, bírósági úton fog harcolni a törvény ellen.
Kutatók 2020-ban felfedezték, hogy az emberi agy naponta 6200 gondolatot hoz létre, a kérdés az, hogy mit kezdünk ezekkel.
A márka arra bátorítja a férfiakat az új kampányában, hogy lépjenek túl a tinédzserkori énjük árnyékán.
Egy igazán jó reklámszakembert néha még egy elítélt bűnöző szavai is képesek megihletni.
A jogszabály 79-18 szavazati arányban ment át az amerikai törvényhozáson.
Vajon hány ember tudná csípőből megmondani, hogy melyik kezével eszi a nasit?
A Tesla leépítette a teljes marketingcsapatát.
A született marketing zsenik, akiknél jobban senki nem használja a médiát.
A márka és Wesley Joseph egy limitált kiadású pólókollekciót dobtak piacra.
Az elégedettség mércéjének és a platform jövőbeli üzleti mutatójának a cég mostantól a felhasználók elkötelezettségét tekinti.