Keresés

Podcast

A Harry Potter Marge nénije jelent meg a Temze felett

A Warner Bros. ezzel ünnepli a harmadik Harry Potter film huszadik évfordulóját.

Tizennégy díjat nyert a nemi sztereotípiákat megdöntő kampány

A Clio 2024-ben is díjjal jutalmazta a kreatív ipar legmerészebb, legmeghatóbb vagy éppen legegyedibb kezdeményezéseit.

A YouTube még több reklámot helyez a felületére

Ahol eddig ajánlott tartalmak ugrottak fel, ott ezentúl reklámok lesznek.

A Európai Unió szigorú ellenőrzéseket folytat a Metával szemben

A vizsgálat arra irányul, hogy a európai parlamenti választások előtt a Meta platformjai megfelelően kezelik-e a politikai hirdetéseket.

2024 május 1.

A sikeresség receptjéért érdemes megfigyelnünk a mormotákat

Versengés vagy együttműködés? A GroupM konferenciáján jártunk, ahol egy biológus professzor előadásából okultunk a legtöbbet.

2024 április 30.

Az AI illegális használata a gyerekeket veszélyezteti

Megnőtt hazánkban az AI segítségével előállított, gyermekek szexuális bántalmazását ábrázoló tartalmak mennyisége.

A Magyar Film Napját ünneplik a csatornák

Több mint harminc alkotás vetítésével ünnepli a héten a TV2 Csoport a magyar filmeket, de az RTL+ sem hagy minket néznivaló nélkül.

A Samsung a beszédhibával küzdő felhasználókat segíti

A technológiai cég az új, innovatív alkalmazásával a mindennapi életet próbálja egyszerűbbé tenni.

Folytatódik a harc az Apple és a Spotify között

Az Apple-lel régóta harcoló Spotify szeretne néhány alap információt jelezni az alkalmazásában, ám ismét akadályokba ütközött.

2024 április 29.

Élelmiszerhulladékból készített cipőt a Hellmann's

A márka az élelmiszerpazarlás problémájára szeretné felhívni a figyelmet.

Óriásit zuhantak a Meta részvényei

A vállalat részvényei 17 százalékkal estek vissza.

Novak Dokovic besétált a krokodil szájába

A Lacoste már száz éve azon dolgozik, hogy a tenisz és az ikonikus krokodil egybeforrjon – most a márka szó szerint bekebelezi a sportág képviselőit.

Mennyire lehet absztrakt az üzenet egy reklámkampányban?

Hogyan csábítanak kecskegidák egy luxustermékeket árusító üzletbe? Sorra vettünk absztrakt, de mégis működő kampányokat. Meddig mehet el egy márka?

2024 április 26.

Az Adidas bemutatta a magyar olimpikonok és paralimpikonok felszereléseit

A márka százéves tapasztalatával alkotta meg a magyar sportolók öltözékét.

Rekordnyereségről számolt be a Spotify

Az egy évnyi költségcsökkentés, illetve másfél ezer alkalmazott elbocsátása megtette a hatását.

Kétszer is gondold végig, mielőtt rányomsz a küldés gombra – üzeni egy holland kampány

A „Think twice before you forward” kampány a rossz kezekbe kerülő intim fotók utáni zaklatás lehetséges következményekre hívja fel a figyelmet.

A szerelem ígéretéért súlyos árat fizetünk

A Mozilla 25 randiappot vizsgált; három kivételével mindegyiket veszélyesnek titulálta.

2024 április 25.

A Volkswagen új programjával a közlekedésbiztonságot akarja javítani

A márka Brazíliában elindította kezdeményezését, amelyben a teherautó-sofőrök az alvásuk időtartalmát jutalomra válthatják.

Az Amazon a mesterséges intelligenciát használja a hirdetéseihez

Andy Jassy, az Amazon vezérigazgatója szerint, a mesterséges intelligencia minden ügyfélélményt átalakít.

Joe Biden aláírta a TikTok betiltásáról szóló törvényt

A platformot tulajdonló ByteDance kijelentette, bírósági úton fog harcolni a törvény ellen.

Sir John Hegarty szerint mindenki lehet ötletember

Kutatók 2020-ban felfedezték, hogy az emberi agy naponta 6200 gondolatot hoz létre, a kérdés az, hogy mit kezdünk ezekkel.

Az Old Spice új kampányában búcsút int a kamaszkornak

A márka arra bátorítja a férfiakat az új kampányában, hogy lépjenek túl a tinédzserkori énjük árnyékán.

2024 április 24.

Egy gyilkostól ered a milliók mantrájává vált szlogen

Egy igazán jó reklámszakembert néha még egy elítélt bűnöző szavai is képesek megihletni.

Jóváhagyta a TikTok betiltásáról szóló törvényt az amerikai szenátus

A jogszabály 79-18 szavazati arányban ment át az amerikai törvényhozáson.

A Cheeto's azokat a fogyasztókat ünnepli, akik a domináns kezükkel eszik a nasit

Vajon hány ember tudná csípőből megmondani, hogy melyik kezével eszi a nasit?

Elon Musk továbbra sem barátkozott meg a Tesla hirdetésével

A Tesla leépítette a teljes marketingcsapatát.

15 perc hírnév, ami több mint 15 éve tart – a Kardashian recept

A született marketing zsenik, akiknél jobban senki nem használja a médiát.

2024 április 23.

Szigorít a TikTok az ajánlásokért felelős algoritmusán

A platform májusban új szabályokat vezet be.

A Jack Daniel's megváltoztatta ikonikus pólóját

A márka és Wesley Joseph egy limitált kiadású pólókollekciót dobtak piacra.

A Netflix nem közöl többé előfizetői statisztikát

Az elégedettség mércéjének és a platform jövőbeli üzleti mutatójának a cég mostantól a felhasználók elkötelezettségét tekinti.