Az Jack Daniel's és Wesley Joseph egy limitált kiadású pólókollekción dolgoztak. A márka először változtatta meg ikonikus pólójának kinézetét.

A Jack Daniel's összeállt Wesley Joseph filmrendező, dalszerző és zenei producerrel, hogy megalkossák a márka Jack the Locker nevű kampányát, illetve limitált kiadású pólókollekcióját. A partnerség részeként egy olyan reklámfilm született, amely elsősorban a fiatalokra koncentrál. Az enyhén művészi stílussal átitatott filmben erős hangsúlyt kapnak az elmosódott fények és az este miatt kiüresedett utca látványa, amelyet pár rohanó fiatal képe tör meg  – olvasható a The Drum cikkében.

A reklám feltűnő látványvilága a német fotográfus, Rut Blees Luxemburg stílusából merített ihletet. Az általa készített „város sötétedés után” stílusú képek, korábban olyan zenekarok albumborítóit díszítették, mint a The Streets és a Bloc Party.

A projekt középpontjában a klasszikus Jack Daniel's logó újragondolása áll. A reklámfilmben szereplő fiatalok ennek érdekében a város sötétje alatt a csomagküldő szekrényekhez rohannak, hogy megkaparintsák az exkluzív pólók egyikét.

Azzal, hogy a Jack Daniel's Wesley Joseph rendezőt választotta kampányához márkanagykövetnek, egy szubkultúrát célzott meg. Lépésével a Jack Daniel's előremutató és modern márkaként pozícionálja magát, amely megértette, hogy a Z generáció tagjaihoz nem a mainstream, „mindenkihez szóló” kommunikációval lehet elérni.

A filmet a többszörösen díjazott Chris Chuky rendezte az Eleanor Films-en keresztül, amely az Egyesült Államokban és az Egyesült Királyságban egyaránt az első és egyetlen fekete női tulajdonban lévő produkciós cég.

(Borítókép: Edward Berthelot / Getty Images)

Ha nem akar lemaradni a legfrissebb cikkekről, vagy szívesen hozzászólna a posztokhoz, akkor kövesse a MediaFuture Facebook és LinkedIn oldalát is.

Címkék