A Toyota egy megható kampányfilmet alkotott: a márka arra hívja fel a figyelmet, hogy milyen fontos a helyi közösségek támogatása az olimpikonok és paralimpikonok számára.

A közelgő nyári olimpiára tekintettel több márka is megvillantotta sport iránti szeretetét. A Toyota új, integrált kampánnyal várja a közelgő 2024-es párizsi olimpiai és paralimpiai játékokat: a reklámfilm középpontjában az olimpiai sportolók mögött álló helyi közösségek támogató ereje áll – számolt be róla a Marketing Beat.

A Start Your Impossible kampányfilmben több ország közössége látható, ahogy támogatásukkal segítenek az olimpiai sportolóknak, hogy kihozhassák magukból a legjobbat – hiszen nem csak a fizikai, hanem a lelki erőnlét is fontos egy ilyen megpróbáltatásnál. A japán márka azt hangsúlyozza, hogy egy utazást sem lehet egyedül megtenni.

A szívmelengető kampányfilm hat különböző ország olimpikonját és paralimpikonját mutatja be, akiket a helyi közösségek minden erejükkel támogatnak, hogy a nagy megpróbáltatásnál a legjobb teljesítményt tudják kihozni magukból.

Az amerikai Saatchi & Saatchi-val, valamint a japán Dentsu-val együttműködve készített kampányban többek között szerepel az amerikai atléta, Gabby Thomas, a perui hosszútávfutó, Gladys Tejeda, a britsprintfutó, Jonnie Peacock és az új-zélandi súlyemelő David Liti.

Ha nem akar lemaradni a legfrissebb cikkekről, vagy szívesen hozzászólna a posztokhoz, akkor kövesse a MediaFuture Facebook és LinkedIn oldalát is.

(Borítókép: Start Your Impossible Toyota)

Címkék