MarComm
Media
Content
Know-How
Updates
Keresés
MarComm
legutolsó oldal »
Következő oldal »
« legelső
« Előző oldal
1
|
2
|
3
|
4
|
5
|
6
|
7
|
8
|
9
|
10
Megérkezett a világ első magyar futócipője
A Dorko tervezőcsapatának és Csere Gáspár, magyar bajnok és olimpikon maratonfutó közös munkájának gyümölcsként bemutatták a Runique nevű futócipőt.
A marketingeseket érintő időhiányra a generatív AI jelenti a megoldást
A Microsoft Advertising megállapítása szerint ugyanis a marketingesek 64 százaléka szenved időhiánytól.
2024 május 13.
Limitált kollekciót dob piacra a Tisza és Azahriah
Érkezik a TISZA X AZAHRIAH kollekció.
2024 május 10.
Hangszereket és más értékes tárgyakat zúz össze az Apple az új reklámjában
Az Apple új iPad Pro reklámját még nézni is fájó – a márka elnézést kért.
2024 május 9.
A Contagious döntött: 5 földrészről 8 ügynökséget választottak a legjobbnak idén
A Contagious ebben az évben is kiválasztotta a világ legkiemelkedőbb és legmerészebb kreatív ügynökségeit.
Szoboszlai Dominik saját McDonald's menüt kapott
A Domi meal júniustól kapható a magyar Mekikben.
2024 május 8.
A Burger King szerint megéri kopaszodni – legalábbis egy bizonyos módon
A Burger King a The Bald Thru nevű kampányával a Drive részének népszerűsítését vette célba.
2024 május 7.
A Crayola új kampánya négy évtizedet ölel fel
A kampány a közösségi médiát is segítségül hívja, hogy mind az ezer archívumában lévő műalkotást vissza tudja adni a készítőinek.
A Barbenheimer-láz A kaszkadőrt is megfertőzte
Emily Blunt és Ryan Gosling a Saturday Night Live-ban vendégeskedtek, hogy közös filmjüket promózzák.
2024 május 6.
Az Airbnb a Fel című mese házikójába várja a vendégeket
Az Airbnb az új kampányának részeként felépítette a Pixar ikonikus meséjének, a Fel című animációs filmnek a lufis házát.
Az Adidas nem akar a lábbeliktől függeni, mégis a cipőkre épít
A márka ráállt azoknak a tornacipőnek a gyártására, amelyet az 1970-es, illetve 80-as évekbeli futballszurkolói cipők inspiráltak.
2024 május 3.
Megérkezett a hamburger illatú parfüm
A KFC a parfümből származó teljes bevételt jótékony célra fogja felhasználni.
Indul a Creative Catalyst: a májusi állomás a Creative Business Day
Új kezdeményezés indul a hazai kreatívipari szektor megerősítése érdekében.
2024 május 2.
A Harry Potter Marge nénije jelent meg a Temze felett
A Warner Bros. ezzel ünnepli a harmadik Harry Potter film huszadik évfordulóját.
2024 április 30.
A Samsung a beszédhibával küzdő felhasználókat segíti
A technológiai cég az új, innovatív alkalmazásával a mindennapi életet próbálja egyszerűbbé tenni.
2024 április 29.
Élelmiszerhulladékból készített cipőt a Hellmann's
A márka az élelmiszerpazarlás problémájára szeretné felhívni a figyelmet.
Novak Dokovic besétált a krokodil szájába
A Lacoste már száz éve azon dolgozik, hogy a tenisz és az ikonikus krokodil egybeforrjon – most a márka szó szerint bekebelezi a sportág képviselőit.
2024 április 26.
Az Adidas bemutatta a magyar olimpikonok és paralimpikonok felszereléseit
A márka százéves tapasztalatával alkotta meg a magyar sportolók öltözékét.
2024 április 25.
A Volkswagen új programjával a közlekedésbiztonságot akarja javítani
A márka Brazíliában elindította kezdeményezését, amelyben a teherautó-sofőrök az alvásuk időtartalmát jutalomra válthatják.
Az Old Spice új kampányában búcsút int a kamaszkornak
A márka arra bátorítja a férfiakat az új kampányában, hogy lépjenek túl a tinédzserkori énjük árnyékán.
legutolsó oldal »
Következő oldal »
« legelső
« Előző oldal
1
|
2
|
3
|
4
|
5
|
6
|
7
|
8
|
9
|
10
/
8