MarComm
Media
Content
Know-How
Updates
Keresés
MarComm
legutolsó oldal »
Következő oldal »
« legelső
« Előző oldal
1
|
2
|
3
|
4
|
5
|
6
|
7
|
8
|
9
|
10
Egy gyilkostól ered a milliók mantrájává vált szlogen
Egy igazán jó reklámszakembert néha még egy elítélt bűnöző szavai is képesek megihletni.
A Cheeto's azokat a fogyasztókat ünnepli, akik a domináns kezükkel eszik a nasit
Vajon hány ember tudná csípőből megmondani, hogy melyik kezével eszi a nasit?
15 perc hírnév, ami több mint 15 éve tart – a Kardashian recept
A született marketing zsenik, akiknél jobban senki nem használja a médiát.
2024 április 23.
A Jack Daniel's megváltoztatta ikonikus pólóját
A márka és Wesley Joseph egy limitált kiadású pólókollekciót dobtak piacra.
A megújult logóért csak rá kell taposni egy Coca-Colás dobozra
A Coca-Cola egy különleges kampányba fogott, hogy az újrahasznosítás fontosságára hívja fel a figyelmet.
2024 április 22.
A Toyota az olimpikonok és paralimpikonok helyi közösségét ünnepli
A „Start Your Impossible” kampányfilmben több ország közössége látható, ahogy támogatásukkal segítik az olimpiai sportolókat.
2024 április 19.
Usain Bolt a Persil új kampányával sprintel tovább
A világ leggyorsabb embere lett a Persil extrém sebességű mosószerének új kampányarca.
2024 április 18.
Simone Biles a mentális jóllét fontossága mellett kampányol
A Powerade új kampányában az amerikai olimpikon tornásznő kapott főszerepet.
2024 április 17.
A Sprite az intim tér fontosságára hívja fel a figyelmet
Mi van akkor, ha a szülő épp akkor nyit be gyermeke szobájába, amikor fia épp.. kacsákat etet? A Sprite szerint eljött a szülő-riaszató ideje.
A Heinz és a Mattel piacra dobta pink Barbiecue szószát
A limitált kiadású vegán majonéz a Barbie baba születésének 65. évfordulója előtt jelent meg.
2024 április 16.
A Snickers-szel még házasodni is könnyebb
A Snickers kutatása szerint a házasodni készülő párok 80 százaléka aggódik azon, hogy a nagy nap dátuma esetleg egybeesik egy fontos mérkőzéssel.
2024 április 15.
Díjazták az öngyilkosság-megelőzésére irányuló kampányt
Hogy néz ki az a személy, aki véget akar vetni az életének? A The Last Photo nevű kampány az emberek erről alkotott képét formálja át.
2024 április 12.
Hellman's arra bíztat bizonyos fogyasztókat, hogy cseréljék le a nevüket
A Hellman's egy humoros kezdeményezés részeként beintett Heinz-nek.
Elindult Beyoncé hajápolási márkájának első kampánya
A TikTok felhasználók esélyt kapnak, hogy a márkát képviselve köztéri óriásplakátokon tündököljenek.
2024 április 11.
A Puma tíz év után először indít globális márkakampányt
A márkának a „Forever. Faster. See The Game Like We Do” nevet viselő kampánya a valaha volt legnagyobb marketingbefektetése.
2024 április 10.
A Dulux és az Ogilvy felfrissíti az irodalmi klasszikusokat
Irodalommal a termékért, marketinggel a kultúráért – minden regénynek van egy saját színe, ahogy minden színnek egyedi a hangulata.
A L’Oréal Paris új kampányában a kudarcok mögötti erő kap főszerepet
A kampány célja, hogy normalizálja a kudarcokat, és megmutassa, hogy a kihívások a siker kritikus összetevői lehetnek.
2024 április 9.
A Burger King az időskori szerelmet élteti
A zavarba ejtő kampány középpontjában az idősek szenvedélyes szerelme áll – hiszen a Burger King is 70 éve tartja életben a tüzet.
2024 április 8.
1 millió dollárt ér a cipő, amit anno egy gofrisütő ihletett
A márka, ami megalapozta a sneaker-kultúrát.
Ötletesen ünneplik a márkák a napfogyatkozást
Ezüstösen csillogó fánk, limitált kiadású turmix, világító sör – a mindössze négy perces esemény több brandet is megihletett.
legutolsó oldal »
Következő oldal »
« legelső
« Előző oldal
1
|
2
|
3
|
4
|
5
|
6
|
7
|
8
|
9
|
10
/
8