Keresés

MarComm

Egy gyilkostól ered a milliók mantrájává vált szlogen

Egy igazán jó reklámszakembert néha még egy elítélt bűnöző szavai is képesek megihletni.

A Cheeto's azokat a fogyasztókat ünnepli, akik a domináns kezükkel eszik a nasit

Vajon hány ember tudná csípőből megmondani, hogy melyik kezével eszi a nasit?

15 perc hírnév, ami több mint 15 éve tart – a Kardashian recept

A született marketing zsenik, akiknél jobban senki nem használja a médiát.

2024 április 23.

A Jack Daniel's megváltoztatta ikonikus pólóját

A márka és Wesley Joseph egy limitált kiadású pólókollekciót dobtak piacra.

A megújult logóért csak rá kell taposni egy Coca-Colás dobozra

A Coca-Cola egy különleges kampányba fogott, hogy az újrahasznosítás fontosságára hívja fel a figyelmet.

2024 április 22.

A Toyota az olimpikonok és paralimpikonok helyi közösségét ünnepli

A „Start Your Impossible” kampányfilmben több ország közössége látható, ahogy támogatásukkal segítik az olimpiai sportolókat.

2024 április 19.

Usain Bolt a Persil új kampányával sprintel tovább

A világ leggyorsabb embere lett a Persil extrém sebességű mosószerének új kampányarca.

2024 április 18.

Simone Biles a mentális jóllét fontossága mellett kampányol

A Powerade új kampányában az amerikai olimpikon tornásznő kapott főszerepet.

2024 április 17.

A Sprite az intim tér fontosságára hívja fel a figyelmet

Mi van akkor, ha a szülő épp akkor nyit be gyermeke szobájába, amikor fia épp.. kacsákat etet? A Sprite szerint eljött a szülő-riaszató ideje.

A Heinz és a Mattel piacra dobta pink Barbiecue szószát

A limitált kiadású vegán majonéz a Barbie baba születésének 65. évfordulója előtt jelent meg.

2024 április 16.

A Snickers-szel még házasodni is könnyebb

A Snickers kutatása szerint a házasodni készülő párok 80 százaléka aggódik azon, hogy a nagy nap dátuma esetleg egybeesik egy fontos mérkőzéssel.

2024 április 15.

Díjazták az öngyilkosság-megelőzésére irányuló kampányt

Hogy néz ki az a személy, aki véget akar vetni az életének? A The Last Photo nevű kampány az emberek erről alkotott képét formálja át.

2024 április 12.

Hellman's arra bíztat bizonyos fogyasztókat, hogy cseréljék le a nevüket

A Hellman's egy humoros kezdeményezés részeként beintett Heinz-nek.

Elindult Beyoncé hajápolási márkájának első kampánya

A TikTok felhasználók esélyt kapnak, hogy a márkát képviselve köztéri óriásplakátokon tündököljenek.

2024 április 11.

A Puma tíz év után először indít globális márkakampányt

A márkának a „Forever. Faster. See The Game Like We Do” nevet viselő kampánya a valaha volt legnagyobb marketingbefektetése.

2024 április 10.

A Dulux és az Ogilvy felfrissíti az irodalmi klasszikusokat

Irodalommal a termékért, marketinggel a kultúráért – minden regénynek van egy saját színe, ahogy minden színnek egyedi a hangulata.

A L’Oréal Paris új kampányában a kudarcok mögötti erő kap főszerepet

A kampány célja, hogy normalizálja a kudarcokat, és megmutassa, hogy a kihívások a siker kritikus összetevői lehetnek.

2024 április 9.

A Burger King az időskori szerelmet élteti

A zavarba ejtő kampány középpontjában az idősek szenvedélyes szerelme áll – hiszen a Burger King is 70 éve tartja életben a tüzet.

2024 április 8.

1 millió dollárt ér a cipő, amit anno egy gofrisütő ihletett

A márka, ami megalapozta a sneaker-kultúrát.

Ötletesen ünneplik a márkák a napfogyatkozást

Ezüstösen csillogó fánk, limitált kiadású turmix, világító sör – a mindössze négy perces esemény több brandet is megihletett.