MarComm
Media
Content
Know-How
Updates
Keresés
MarComm
legutolsó oldal »
Következő oldal »
« legelső
« Előző oldal
1
|
2
|
3
|
4
|
5
|
6
|
7
|
8
|
9
|
10
Logan Paul energiaital márkája megállapodást kötött a WWE-vel
Az új partnerség részeként a Prime logó a ring közepén bukkant fel.
2024 március 14.
Három évtized óta először veszteséges az Adidas
Ennek ellenére az eredmények még így is jobbak lettek a vártnál, ugyanis a márka számított a nehéz évre.
CX feat. UX – Az élmény mindennél többet ér
Fontosabb, mint az ár vagy a termék.
2024 március 13.
Szoboszlai Dominik a Telekom új arca
A Liverpool játékosa fontosnak tartja, hogy első reklámszerepével olyan ügy mellé állhat, amelyben példát tud mutatni és motiválni tudja az embereket.
2024 március 12.
A nőket segíti új kampányával a Peachaus
A Dude kreatív ügynökség által készített Naked Talks nevű kampányfilm a megpróbáltatásokon való felülkerekedést dolgozza fel.
2024 március 8.
Az ASA szerint mégsem történt szexuális tárgyiasítás a betiltott Calvin Klein plakáton
Ettől függetlenül a tiltást továbbra sem oldották fel, mert FKA twigs énekesnő plakátja a brit reklámfelügyelet szerint túlságosan szexuális töltetű.
Oroszlán Szonja az OMSZA kampányában egy tabusított témára hívja fel a figyelmet
A színésznő ismét a Valami Amerikában alakított karakterének, Timinek a bőrébe bújt, a nőkért született, ám nem csak a nőknek szóló kampányban.
2024 március 7.
Snoop Dogg átadta a „koronát” Pedro Pascalnak
A színész lett a Corona új márkanagykövete.
2024 március 6.
A Heinz létrehozta a világ első ketchup-biztosítását
Gondtalan élvezet a ketchup szerelmeseinek – a Heinz legújabb kampánya zseniális lett.
2024 március 5.
Rodd Chant elárulta, hogy mitől lesz jó egy headline
A kreatív igazgató David Abbott Brit szövegíró gondolataira alapozva osztotta meg a tapasztalatait.
2024 március 4.
A Diet Coke lecserélte Kate Moss-t
A most induló kampány a 2022-es „Love What You Love″ továbbfejlesztett verziója, amiben a modell helyett a rajongók kapták a főszerepet.
2024 március 1.
Ricky Gervais arra bíztat legújabb vodka reklámjában, hogy ne fogyassz alkoholt
A színész-komikus ahhoz a fegyverhez nyúlt, amihez a legjobban ért: a humorhoz. Zseniális reklámot rittyentett.
2024 február 29.
Az ASA betiltotta a Jack Daniel's reklámját felelőtlen alkoholfogyasztás népszerűsítéséért
A félrevezető reklámok elkerülése érdekében az ASA a közelmúltban egy szabályzatot is kiadott.
2024 február 28.
Dua Lipa lett az YSL Beauty nagykövete
Az énekesnő évek óta dolgozik együtt a márkával.
2024 február 27.
A Pepsi a Z generációt célozza a 90-es éveket idéző új logójával
Az üdítő arculatának a 2000-es évek vége óta ez az első jelentős vizuális átalakulása.
2024 február 23.
Elstartolt a Hell Energy új kampánya Michele Morronéval
A globális kampány arca a 365 nap című film sztárja.
2024 február 22.
A K-pop rajongókat szólítja meg a Coca-Cola
Az együttműködés részeként a koreai bandák kiadtak egy interaktív K-pop himnuszt.
2024 február 21.
Snoop Dogg és Dr. Dre saját itallal rukkolt elő
30 évvel ezelőtt megjelent Gin and Juice című kislemezüket ünneplik a közös termékkel.
Hailey Bieber igazi marketing zseni
Mrs. Bieber bármit bemutat, az másnapra trend lesz. Most telefontokkal erősíti saját skincare márkáját.
Látványos kampányokban fürdőzik London
Hatalmas bőrápoló termék csónakázott a Temzén, de nem ez volt az egyetlen látványos marketingfogás a téli időszakban.
legutolsó oldal »
Következő oldal »
« legelső
« Előző oldal
1
|
2
|
3
|
4
|
5
|
6
|
7
|
8
|
9
|
10
/
8