Az 1937-ben bemutatott márka az Old Spice az új „Premium Scents” nevű termékcsaládjának bevezetésével arra buzdítja a férfiakat, hogy lépjenek át a férfivá válás küszöbén.

Az Old Spice arra bátorítja a férfiakat az új kampányában, hogy lépjenek túl a tinédzserkori énjük árnyékán. Az amerikai márka a reklámfilmjében azt is megmutatja, hogy hogyan kell igazán férfiasan szakítani a kínos kamaszkorral.

Az új Premium Scents termékcsalád bevezetését népszerűsítő kampányfilm, a Farewell Teenage Me a felnőtté válás drámáját parodizálja egy igazi amerikai retro-hangulatú környezetben, ezzel is érzékeltetve a márka régmultú alapítását. A filmben az Old Spice termékeinek köszönhetően a „férfias én” végül megteszi a lépést, amire évek óta készül: a sivatag közepén kirakja a túl sokáig maradt, kellemetlen kamasz énjét.

A reklámot a Wieden & Kennedy londoni kreatív ügynökség fejlesztette, a rendező Andreas Nilsson, a Biscuit Filmworks munkatársa volt, a kreatív munkát pedig Marcelo Duarte és Georgina Brisby végezte.

A fogyasztók meglátásaira építve az Old Spice-t „felnőtté váló” termékként pozícionáltuk a fiatal férfiak generációja számára, akik bátran megteszik első lépéseiket a férfiasság felé

– fogalmazott Enric Jimenez Prat, a Procter & Gamble vezető márkaigazgatója.

A P&G által tervezett és vásárolt reklámfilmet az európai piacon televíziós, online és közösségi média platformokon fogják sugározni.

David Colman, a Wieden + Kennedy London kreatív igazgatója hozzátette:

Sosem volt könnyű egy olyan párbeszédes reklámot készíteni, amelyben egy személy játssza mindkét szerepet, de Andreas Nilssonnal és egy hihetetlen csapattal nagyon szórakoztató volt a film elkészítése.

(Forrás:  Marketing Beat)

Ha nem akar lemaradni a legfrissebb cikkekről, vagy szívesen hozzászólna a posztokhoz, akkor kövesse a MediaFuture Facebook és LinkedIn oldalát is.

(Borítókép: Old Spice)

Címkék