Keresés

MarComm

Rengeteg a panasz a Temura: súlyos vádakkal illetik a kínai webshopot

A Temura a fogyasztók és a versenytársak is panaszkodnak. Sikerülhet megállítani az óriást?

2025 január 10.

A nyomtalanságtól a Wes Anderson hatásig: ezek most a legizgalmasabb csomagolási trendek

Jelentésben a Pentawards tíz kulcsfontosságú jellemzőt emel ki, amely meghatározza a dizájntrendeket.

2025 január 2.

Ennek a korosztálynak a tagjai feltűnően keveset szerepelnek a reklámokban

Úgy tűnik azonban, hogy a társadalom összetételének változásával egyre több szerep juthat nekik.

2024 december 30.

Barna Tamás: "Leteszteltük. Tényleg nemzetközi színvonalú rendezvény a BrandFestival"

Barna Tamás, a Republic Group ügyvezető igazgatója mesélt arról, hogy költözött Berlinbe hazánk legnagyobb márkastratégiai konferenciája, a BrandFestival.

2024 december 28.

Ez a kihagyhatatlannak tűnő ajánlatok legnagyobb hibája

Bár a fogyasztók egy jelentős része kedveli az exkluzív ajánlatokat, nem mindegy, a brandek hogyan próbálják meg magukhoz láncolni őket.

2024 december 22.

A KKV-k örülni fognak ennek a magyar AI platformnak – interjú a Skillbot társalapítójával

Joanelli Tamást, a BeSocial ügynökség alapítóját és a Skillbot társalapítóját kérdeztük a hiánypótló Skillbot ChatMaster platformról.

2024 december 21.

AI alapú bőrelemzés és virtuális sminkpróba: így alakítja át a szépségápolást a technológia

A technológia alapjaiban írja át mindazt, amit eddig a sminkelésről és a szépségápolásról gondoltunk.

2024 december 13.

Így építik a brand image-üket a márkák karácsony idején

A gyakorlati haszon mellett a márkák szempontjából több előnye is van a karácsonyi jótékonysági kampányoknak.

2024 december 11.

A legszebb öröm a káröröm? Ami az egyik márkának kudarc, a másiknak lehetőség

Ha egy márka hibázik, egy másik ezt könnyen kihasználhatja.

2024 december 10.

Mit tanulhatunk a világ legjobb márkáitól?

Az Interbrand idén 25. alkalommal állította össze a világ legjobb márkáinak listáját, és levonta a tanulságokat az eltelt idő tapasztalataiból.

2024 december 9.

Ilyen a jó állatkertmarketing: a brit Chester Zoo rebrandingje

A Chester Zoo az állatkertmarketing kiemelkedő példája. Az intézmény a „természetért tevékenykedő erőként” pozícionálja magát.

2024 december 7.

Nagyot dobott a Vodafone, fontosat üzen a Telekom: karácsonyi reklámok 2024-ben

Elgondolkodtatóan az érzelmekre hatni: ezek a karácsonyi reklámok sikerrel vitték véghez a nehéz feladatot.

2024 december 5.

Személyes PR-akcióból nőtte ki magát a Nobel-díj?

A Nobel-díj valójában egy jól sikerült PR-akcióból született, amellyel a feltaláló saját jó hírnevét akarta helyreállítani?

2024 november 29.

"Ki vagy, ha éhes vagy?" – így született a világ egyik kedvenc reklámszlogenje

A Snickersnek annyira kellett ez a kampány, mint az éhező embernek egy falat kenyér.

2024 november 28.

Új ruhát ölt a legendás magyar pezsgő: milyen a jó rebranding?

A sokak által kedvelt termékek esetén az új külső garancia lehet a hosszútávú sikerre.

2024 november 26.

Az emberek imádják a karácsonyi vásárokat – és a brandek is

Nem véletlen, hogy az ünnepi kitelepülések világszerte vonzzák az árusokat és vásárlókat egyaránt.

2024 november 24.

Kínos hiba: 18+-os oldalra irányította vásárlóit a népszerű játékgyártó

A Mattel bakijának komoly hosszú távú következményei lehetnek.

2024 november 22.

Mi áll az okosórák felfutása mögött: valódi igény vagy okos marketing?

Az okosórák marketingje összeforrt az egészségvédelemmel. De vajon ezek az eszközök tényleg hozzájárulnak ahhoz, hogy megőrizzük jóllétünket?

2024 november 20.

2024 november 18.

Hol hibázott a Volkswagen a marketingben?

A Volkswagen egész történelme mérlegre kerül most, a jó márkakommunikáció pedig elengedhetetlen ebben a folyamatban.