Keresés

MarComm

Négy amerikai kampánymenedzser, aki alapjaiban formálta a politikai kommunikációt

A ma már evidenciaként kezelt kommunikációs stratégiák nem mindig voltak azok - nagy hatású kampánymenedzsereknek köszönhetjük őket.

2024 november 12.

Úton van Magyarországra a Coca-Cola karácsonyi kamionja

Az ikonikus jármű már elindult Londonból, és a vállalat ünnepi kampányának keretében hazánkon is végiggurul.

2024 november 10.

Sztárséfek és üzletláncok: a receptvideókkal bármit el lehet adni?

Sok, különféle márka keresi a gasztro-együttműködéseket, az üzletláncok a séfeket választották.

2024 november 7.

Hogyan használhatják ki a kis márkák a Taylor Swift-hatást?

Taylor Swift nem egy kisebb márka eladásait pörgette már fel. Így lovagolták meg a figyelemhullámot az érintett cégek.

2024 november 2.

Tilalmat hozott a bevett marketginfogás: leáldozik a kocsmatúráknak?

A kocsmatúrák jó üzleti lehetőséget jelentenek a szervezőknek és a vendéglátóhelyeknek, a kérdés az, hogy még meddig.

2024 október 31.

A paradicsomvér és a fekete majonéz csak a kezdet, ha a halloweenről van szó

A márkák az elmúlt évtizedben ébredtek rá a halloweenben rejlő üzleti potenciálra.

2024 október 29.

Négy múzeum, amely profi a brandépítésben

A logó, a név, a hangvétel és az identitás is erős érzelmeket és asszociációkat ébreszthet a menőség vagy az unalom felé elbillentve a mérleget.

2024 október 27.

Így adják el magukat a világ legnépszerűbb autómárkái

Milyen márkakommunikációt folytatnak és hogyan építik brandjüket a világ legnépszerűbb autói?

2024 október 26.

Híres ételek, amelyek marketingfogásként indultak

Talán nem is gondolnánk, hogy mennyi étel elterjedését köszönhetjük a marketingnek.

2024 október 24.

A svéd vadvilágtól az undok gyermekig: játékreklámok a trendek tükrében

Az IKEA a játék, mint ki- és összekapcsolódás fontosságára hívja fel a figyelmet, de vajon mit kommunikálnak eközben maguk a játékmárkák?

2024 október 23.

Miért voltak régen ennyire furák a videójáték-reklámok?

A videójátékos iparág néhány legendás példáján keresztül mutatjuk be, hogyan jelentek meg a játékok a reklámok világában.

2024 október 22.

Interaktív élménnyel és ingyenjegyekkel csábít a világ legjobb fapadosa

A Skytrax minden évben meghirdeti ügyfélelégedettségi felmérését, az utazók véleményei alapján pedig a legjobb fapadosok listája is összeáll.

2024 október 19.

Még a WC-papírból is drágábbat veszünk, ha egy kutya kéri

Nagyobb hatással vannak ránk a reklámokban feltűnő állatok, mint gondolnánk.

2024 október 17.

Így lesz egy babakocsireklám egészen botrányos: mellényúltak egy budapesti plázában

Horrorisztikus látványt nyújtanak ezek a furán reklámozott babakocsik Budapesten.

A fenntarthatóságot, az innovációt és a vásárlói élményt tűzte zászlajára a Rossmann

A Rossmann több díjat is bezsebelt az Év Kereskedője pályázaton. Sikerességük titkát Varga Anita Ágnes, a cég marketingvezetője árulta el.

2024 október 15.

A Tupperware-sztori: nemcsak egy márka története érhet véget

A Tupperware az '50-es évek Amerikájából indult világhódító útjára, a 21. században viszont lehet, hogy már nem sikerül megvetnie a lábát.

2024 október 14.

Ezeket várják az emberek a márkáktól

Az Ipsos trendjelentése szerint a bizonytalan körülmények új életmódbeli és fogyasztási választásokat hívnak életre.

2024 október 11.

Egy jó ötlet, átgondolt tervezés és okos marketing – így született a Cseles

A felnőtt szörp megálmodói jöttek, láttak és győztek.

2024 október 8.

Nagy Gábor: Kőkemény megtérülést hozó online marketingcsatorna, ami nem függ algoritmusoktól

Nagy Gábor marketing stratégát kérdeztük arról, van-e még létjogosultsága a hírleveleknek, és hogyan érdemes használni azokat.

2024 október 2.

Mit árul el 8000 Youtube-hirdetés elemzése?

A Youtube nemrég 8000 hirdetést elemzett a Gemini segítségével, hogy beazonosítsa a jelenleg legfelkapottabb hirdetési trendeket.