Keresés

MarComm

1 millió dollárt ér a cipő, amit anno egy gofrisütő ihletett

A márka, ami megalapozta a sneaker-kultúrát.

Ötletesen ünneplik a márkák a napfogyatkozást

Ezüstösen csillogó fánk, limitált kiadású turmix, világító sör – a mindössze négy perces esemény több brandet is megihletett.

2024 április 4.

Célkeresztben a multikulturális marketing: tényleg elavult a kifejezés?

Az AdAge tizenkét reklámszakemberrel beszélgetett a multikulturális marketing helyzetéről, fejlődéséről és a folyamatos kihívásokról.

2024 április 3.

Nem minden foltot kell kimosni – állítja a Persil

A Persil megható kampányfilmjében Bukayo Saka, angol válogatott labdarúgó szerepel.

A Mattel bemutatta az autizmusbarát Hot Wheels autóját

A Hot Wheels a Flippin Fast nevű új játékával szeretné felhívni a figyelmet az autizmussal élő gyerekekre.

2024 április 2.

A BMW egy rendkívül olcsó trükkel népszerűsítette új autóját

A cég ötletes módon árasztotta el a Google Maps-et, hogy növelje az EV modellek ismertségét az Egyesült Arab Emírségekben.

Beyoncé új albuma megvadította a márkákat

A country-őrület hatására egy tucatnyi márka a közösségi média felületeken fejezte ki örömét az új album megjelenése miatt.

A BeRealt is felfalja a reklámgépezet?

Mi történt? Már márkák is posztolhatnak a felületen.

2024 március 28.

Szeretett magyar csokoládé márkák védjegyeit adják el

A Boci, a Melba és a Párizsi kocka védjegyeit a Cerbona számára értékesítik.

Világméretű PR-kampány indult a klímaváltozás elleni harc részeként

A Weather Kids kampányban a világ minden táján gyerekek vették át az irányítást a televíziós időjárás-jelentések felett.

Itt az igazság a csokitojásokról

Az ASDA húsvéti kampányának középpontjában egy olyan meseszerű farm áll, ahol a csirkék különböző méretű csokitojásokat tojnak.

Az e.l.f. Cosmetics és a Liquid Death megalkotta a black metal dívák tökéletes sminkkészletét

A sminkkészlet minden olyan árnyalatot tartalmaz, ami elengedhetetlen a black metalos szépség eléréséhez.

2024 március 27.

2026-ra már a Holdon is hirdethetünk

Számos vezető globális márka máris érdeklődik a lehetőség iránt.

2024 március 26.

2024 március 25.

Kylie Jenner piacra dobta alkoholos ital márkáját, ami a könnyed házibulik kiegészítője lehet

A celeb egy olyan márkát akart létrehozni, ami visszaadja mindazt, amit ő és a barátai elvárnak egy alkoholos italtól.

Kihúzta a gyufát a Nike: átszínezte az angolok mezén a Szent György-keresztet

A Nike szerint az új design a zászló „játékos frissítése”, azonban sokakban felháborodást váltott ki az újragondolt szimbólum.

2024 március 22.

Jogszabályokat akar megdönteni a női vezetőkből álló sörmárka

A Muschicraft piacra dobta a The Most Illegal Beer nevű sörét, mivel több mint ötven országban a nőknek még mindig tilos sört főzni.

2024 március 21.

Ne gondold túl! – üzeni az Egyesület az Inklúzióért kampánya

A kampány célja, hogy beszélgetésre bátorítson és hidat építsen az ép és a speciális igényű emberek között.

Betiltották a Mango egyik reklámfotóját, mert egészségtelenül vékony modellel hirdetett

A bejelentő szerint a modell túlságosan soványnak tűnik, ezért felelőtlenség lenne hagyni, hogy a márka ezzel reklámozza magát.

2024 március 20.

Meghan Markle életmódmárkát alapított, ám nincs mindenki elájulva a névtől

Miközben a fél világ Kate Middleton eltűnésével volt elfoglalva, a sussexi hercegné útjára indította lifestyle márkáját.