MarComm
Media
Content
Know-How
Updates
Keresés
MarComm
legutolsó oldal »
Következő oldal »
« legelső
« Előző oldal
1
|
2
|
3
|
4
|
5
|
6
|
7
|
8
|
9
|
10
|
11
1 millió dollárt ér a cipő, amit anno egy gofrisütő ihletett
A márka, ami megalapozta a sneaker-kultúrát.
Ötletesen ünneplik a márkák a napfogyatkozást
Ezüstösen csillogó fánk, limitált kiadású turmix, világító sör – a mindössze négy perces esemény több brandet is megihletett.
2024 április 4.
Célkeresztben a multikulturális marketing: tényleg elavult a kifejezés?
Az AdAge tizenkét reklámszakemberrel beszélgetett a multikulturális marketing helyzetéről, fejlődéséről és a folyamatos kihívásokról.
2024 április 3.
Nem minden foltot kell kimosni – állítja a Persil
A Persil megható kampányfilmjében Bukayo Saka, angol válogatott labdarúgó szerepel.
A Mattel bemutatta az autizmusbarát Hot Wheels autóját
A Hot Wheels a Flippin Fast nevű új játékával szeretné felhívni a figyelmet az autizmussal élő gyerekekre.
2024 április 2.
A BMW egy rendkívül olcsó trükkel népszerűsítette új autóját
A cég ötletes módon árasztotta el a Google Maps-et, hogy növelje az EV modellek ismertségét az Egyesült Arab Emírségekben.
Beyoncé új albuma megvadította a márkákat
A country-őrület hatására egy tucatnyi márka a közösségi média felületeken fejezte ki örömét az új album megjelenése miatt.
A BeRealt is felfalja a reklámgépezet?
Mi történt? Már márkák is posztolhatnak a felületen.
2024 március 28.
Szeretett magyar csokoládé márkák védjegyeit adják el
A Boci, a Melba és a Párizsi kocka védjegyeit a Cerbona számára értékesítik.
Világméretű PR-kampány indult a klímaváltozás elleni harc részeként
A Weather Kids kampányban a világ minden táján gyerekek vették át az irányítást a televíziós időjárás-jelentések felett.
Itt az igazság a csokitojásokról
Az ASDA húsvéti kampányának középpontjában egy olyan meseszerű farm áll, ahol a csirkék különböző méretű csokitojásokat tojnak.
Az e.l.f. Cosmetics és a Liquid Death megalkotta a black metal dívák tökéletes sminkkészletét
A sminkkészlet minden olyan árnyalatot tartalmaz, ami elengedhetetlen a black metalos szépség eléréséhez.
2024 március 27.
2026-ra már a Holdon is hirdethetünk
Számos vezető globális márka máris érdeklődik a lehetőség iránt.
2024 március 26.
A Baileys új webes alkalmazással segít átlátni palackjain
Csak bele kell fújnunk az üvegbe.
2024 március 25.
Kylie Jenner piacra dobta alkoholos ital márkáját, ami a könnyed házibulik kiegészítője lehet
A celeb egy olyan márkát akart létrehozni, ami visszaadja mindazt, amit ő és a barátai elvárnak egy alkoholos italtól.
Kihúzta a gyufát a Nike: átszínezte az angolok mezén a Szent György-keresztet
A Nike szerint az új design a zászló „játékos frissítése”, azonban sokakban felháborodást váltott ki az újragondolt szimbólum.
2024 március 22.
Jogszabályokat akar megdönteni a női vezetőkből álló sörmárka
A Muschicraft piacra dobta a The Most Illegal Beer nevű sörét, mivel több mint ötven országban a nőknek még mindig tilos sört főzni.
2024 március 21.
Ne gondold túl! – üzeni az Egyesület az Inklúzióért kampánya
A kampány célja, hogy beszélgetésre bátorítson és hidat építsen az ép és a speciális igényű emberek között.
Betiltották a Mango egyik reklámfotóját, mert egészségtelenül vékony modellel hirdetett
A bejelentő szerint a modell túlságosan soványnak tűnik, ezért felelőtlenség lenne hagyni, hogy a márka ezzel reklámozza magát.
2024 március 20.
Meghan Markle életmódmárkát alapított, ám nincs mindenki elájulva a névtől
Miközben a fél világ Kate Middleton eltűnésével volt elfoglalva, a sussexi hercegné útjára indította lifestyle márkáját.
legutolsó oldal »
Következő oldal »
« legelső
« Előző oldal
1
|
2
|
3
|
4
|
5
|
6
|
7
|
8
|
9
|
10
|
11
/
9