MarComm
Media
Content
Know-How
Updates
Keresés
MarComm
legutolsó oldal »
Következő oldal »
« legelső
« Előző oldal
1
|
2
|
3
|
4
|
5
|
6
|
7
|
8
|
9
|
10
Ilyen kreatívokkal erősít a B2B marketing
Az elköteleződésre való ösztönzés érdekében a szektor új irányt vesz.
2024 június 16.
Zseniális apák napi reklámokkal pörgetik az eladásokat
Az apák napi reklámok is külön műfajt képeznek Amerikában: mutatunk egy csokornyi jól sikerült kisfilmet!
2024 június 14.
Öt évtized óta töretlen a játékmárka sikere - mi a titka?
Mindenki ismeri, mindenki szereti, és reklám nélkül két másodpercenként eladnak egyet belőle.
2024 június 13.
Irányváltás az OMV-től: a vállalat teljesen új arculatot kap
Az új imázzsal a hazai fogyasztók is hamarosan találkozhatnak.
2024 június 12.
Billió dolláros üzlet: a globális reklámköltések 2025-ben először lépik át az álomhatárt
Befutott a legfrissebb elemzés és előrejelzés a 2024-es reklámköltésekről: a print gyászolhat, mindenki más örül.
2024 június 10.
Zseniális employer branding ötlettel állt elő az IKEA
Az IKEA ismét bizonyítja, hogy képes lépést tartani a trendekkel.
2024 június 5.
A Lenovo egy különleges hidat épített a generációk közötti szakadék átjáráshoz
A „Meet Your Digital Self” nevű projekt segítségével egy nagymama és az unokája újra egymásra talált.
2024 június 4.
A tetovált gyümölcsöké a jövő
A Tesco egy olyan módszert tesztel, amivel jelentősen csökkentheti az általa kibocsátott hulladékmennyiséget.
2024 június 3.
A Toyota nem szponzorálja többet az olimpiai játékokat
Állítása szerint a Nemzetközi Olimpiai Bizottság nem támogatja elég hatékonyan a sportolókat.
2024 május 30.
A kiterjesztett valóság segítségével Dzsúdló belecsöppen az életünkbe
Magyarországon még sosem látott dalpremierrel készül Dzsúdló és a Pepsi.
Dühítő italok: miért ugyanolyan Whisper Ton és Pachert Balázs új üdítőmárkájának reklámfilmje?
Az influenszerek már meg sem erőltetik magukat. Újabb üdítőital, nulla kreativitás, még egy médiahekk.
2024 május 29.
David Beckham lett az AliExpress márkanagykövete
Értesülések szerint az egyéves partnerség az e-kereskedelmi óriáscég eddigi legdrágább megbízása.
2024 május 27.
A női munkavállalói jóllétet támogatja a Publicis Groupe Hungary új DEI-programja
Tovább folytatja és szélesíti DEI programját Magyarország legnagyobb kreatív-, média-, produkciós és digitális ügynöksége.
2024 május 24.
Mennyire lehet humoros egy prémium márka kampánya?
A vicces reklámoknak helyük van a hirdetési piacon, viszont a prémium és a luxus brandektől mégsem várjuk el a humoros kampányokat.
2024 május 23.
A pénzéhes márkák könnyedén elveszíthetik a Z generációt
Ha egy vállalatnak nincs célja a profiton kívül, akkor igen valószínű, hogy elveszítheti a fiatal fogyasztókat.
2024 május 22.
Először dolgozott együtt Martin Scorsese és Timothée Chalamet
A Bleu de Chanel parfüm kisfilmjében a történetmesélés szintet lép, így egy pillanatra azt is el lehet felejteni, hogy valójában egy reklámot nézünk
2024 május 21.
A Hugo Boss több éves együttműködést jelentett be David Beckhammel
Az ikonikus márkával folytatott partnerségnek köszönhetően a közismert sztár aktívan részt vesz a jövőbeli kollekciók kialakításában.
2024 május 17.
A Samsung megszólaltatta az Apple összezúzott gitárját
Megérkezett a válasz a megosztóra sikeredett iPad Pro reklámra.
2024 május 16.
A Madhouse futtatott elsőként hirdetést a SkyShowTime-on
Az első hirdető a Magyar Telekom volt a Marsra magyar! áldokumentum-szitkom pre-roll reklámjával.
2024 május 15.
Eltűnt a mosoly a Happy Meal menüről
A márka ezzel a húzással arra akarja ösztönzi a legkisebb családtagokat, hogy bátran fejezzék ki, ha valami nyomja a szívüket.
legutolsó oldal »
Következő oldal »
« legelső
« Előző oldal
1
|
2
|
3
|
4
|
5
|
6
|
7
|
8
|
9
|
10
/
8