MarComm
Media
Content
Know-How
Updates
Keresés
MarComm
legutolsó oldal »
Következő oldal »
« legelső
« Előző oldal
1
|
2
|
3
|
4
|
5
|
6
|
7
|
8
|
9
|
10
Súlyos társadalmi problémára hívja fel a figyelmet a szórakozóhelyek új kampánya
A Cup Revolution és a NANE összefogásával született akció a nőkkel szembeni zaklatás ellen hivatott harcolni.
2024 augusztus 21.
Így tarthatnak lépést a márkák a fogyasztók AI-rajongásával
Hogyan tudják az egyes márkák kihasználni a mesterséges intelligencia lehetőségeit és biztosítani a jövőjüket a GenAI-alapú kereskedelemben?
2024 augusztus 19.
Az internet is elájult a Kozármisleny FC kampányától: NBII-es focicsapat mutat példát inklúzióban
A foci mindenkié, hirdeti a kampány: neked is látnod kell ezeket a képeket!
2024 augusztus 17.
Összeolvad a Cannes Lions és az Effie: új korszak jön a díjátadók történetében?
Mi történik, ha két, a kampányokat nagyon különböző szempontok szerint bíráló verseny találkozik?
2024 augusztus 15.
Így dolgozik a legrégebbi hazai szakmai szervezet – a Magyar Reklámszövetség elnökével beszélgettünk
Gulyás János kalauzolt el minket az MRSZ kulisszái mögé.
2024 augusztus 7.
Eltávolított reklámok: a techcégek élnek buborékban vagy mi lettünk túlérzékenyek?
Magyarázkodás és hirdetések visszavonása - vajon mi állhat az egyre gyakoribb jelenség mögött?
2024 augusztus 2.
Marketinges vagy és munkát keresel? Nem biztos, hogy segít a profilképkeret
Megosztja a szakembereket a LinkedIn újítása, amellyel mindenkinek a tudtára adhatjuk, hogy munkát keresünk.
2024 július 29.
A tökéletes autóreklám, amiben nincs is autó
A Mercedes zseniális ötlete garantáltan emlékezetes marad.
2024 július 27.
A Magyar Paralimpiai Csapatért kampányol az Eisberg
A salátával a vásárlók a hazai sportolókat támogathatják.
2024 július 24.
Szakértő figyelmeztet egy hibára, amivel komoly piaci hátrányba kerülhetnek a brandek
Apróságnak tűnhet, de hosszútávon problémákat okozhat.
2024 július 21.
Álhírek tesznek keresztbe a világmárkáknak
Egy tanulmány szerint résen kell lenniük a brandeknek: nem mindegy, milyen tartalmakban helyezik el hirdetéseiket.
2024 július 16.
Az ÖRT szerint minden reklám aggályos, amely függésre biztat
Az Önszabályozó Reklám Testület egyetért a Magyar Reklámszövetség álláspontjával.
2024 július 11.
Új iránytű a fashion marketingben - Bemutatkozik a BOF Magic Index
Mutatjuk, mi ez, és miért hasznos.
2024 július 4.
„Válj függővé!” – Meddig mehet el egy energiaital hirdetés?
Szakértőket kérdeztünk arról, mennyire helyénvaló függésre buzdítani a fogyasztókat.
2024 július 3.
A színház nem mosópor - de eladni vajon ugyanúgy kell?
Szakértők segítségével jártuk körbe, milyen a színházi marketing a digitális világban.
2024 június 30.
Ezért nem létezhet ember nélkül mesterséges intelligencia
Hazai fronton született meg az Embertelen podcast, ami annak lehetőségeit vizsgálja, hogyan tud két AI egymással kommunikálni.
2024 június 28.
TikTok, balhé, pénzszórás: így tarolt a Mobilfox újhullámos marketingstratégiája
A Mobilfox-sztori a modern brandépítés mintapéldája.
2024 június 27.
„A reptér hazatért” – változóban az airport kommunikációja?
Ismét a magyar állam a Budapest Airport Zrt. többségi tulajdonosa. Mit jelenthet ez a márka kommunikációja szempontjából?
2024 június 22.
Repair Café: egy hely, ami a jövőbe mutat
A közösségi szerelde gondolata egy holland modellprogramból indult, most hazánkban is virágzik.
2024 június 21.
Az Alfa-generáció jobban érti az emojikat, mint a valódi érzéseket
Bereczki Enikő generációkutató szerint a jelenlegi fiataloknak kihívást jelentenek a társas kapcsolatok, és állandóan a YouTube-on lógnak.
legutolsó oldal »
Következő oldal »
« legelső
« Előző oldal
1
|
2
|
3
|
4
|
5
|
6
|
7
|
8
|
9
|
10
/
8